DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ibbeltje schreef:
Na ja mijn vriend lacht mij uit omdat ik nagellak op heb (heb bijna nooit )
Went ie vanzelf wel aan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ja maar om op die ene actie in te gaan, ja ik vind het gewoon niet goed als iemand een vriendin heeft om er mee te zoenen. En oke je hebt hem weg geduwd maar toch. je hebt een zwak voor elkaar en dus moest je daar voor waken denk ik dan. EN ook zeker hij hoor niet alleen jij.
Maar verder moet je doen waar je zin in hebt
Maar verder moet je doen waar je zin in hebt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Rovine schreef:Ibbeltje schreef:
Na ja mijn vriend lacht mij uit omdat ik nagellak op heb (heb bijna nooit )
Went ie vanzelf wel aan.
haha ja hoop het en anders heeft ie pech. (nu moet ik zelf ook elke keer weer wennen als ik nagellak op heb )
Rovine schreef:Hoihoi. Zit nu op de bank, niks meer te doen... genieten.
Genieten waarvan?
Ik voel nagellak altijd zitten, maar het gaat bij mij vaak al bladderen voor ik de deur uitben, dus ik doe het ook niet zo vaak.
Rovine- Ratel
Ooooh die actie! *gaat lampje brandt* als je daar op doelt Maura, dat keur ik idd ook niet goed...maar goed, ik dacht dat we daar over uitgesproken waren, jij haalt het nu weer omhoogIbbeltje schreef:Ja maar om op die ene actie in te gaan, ja ik vind het gewoon niet goed als iemand een vriendin heeft om er mee te zoenen. En oke je hebt hem weg geduwd maar toch. je hebt een zwak voor elkaar en dus moest je daar voor waken denk ik dan. EN ook zeker hij hoor niet alleen jij.
Gast- Gast
True Ibbeltje. Maar bij deze jongen is het voor mij zover dat als hij in 2012 'samen' zegt, dat ik ook echt samen met hem wil zijn. Voor de rest van mijn leven.
Rovine, ik weet dat je jouw naam hebt laten veranderen, maar ik weet even niet wie je voorheen. Care to share?
Rovine, ik weet dat je jouw naam hebt laten veranderen, maar ik weet even niet wie je voorheen. Care to share?
Gast- Gast
Genieten van het niksdoen. Ben alleen thuis dus vanavond lekker doen waar IK zin in heb. Strakjes al lekker pizza eten, de rest weet ik nog niet.
Rovine- Ratel
Zelda schreef:Ik ben keihard de liedjes van Racoon aan het luisteren, mag wel een keer toch?
Hebben die leuke liedjes dan?
Gast- Gast
Maura, het was N.obucta. Verschrikkelijk googlebaar, ook door mensen die ik 10 jaar geleden kende omdat ik die naam toen ook al gebruikte. Dus even een tikje anoniemer, al is het verder geen geheim.
Rovine- Ratel
Maura schreef:True Ibbeltje. Maar bij deze jongen is het voor mij zover dat als hij in 2012 'samen' zegt, dat ik ook echt samen met hem wil zijn. Voor de rest van mijn leven.
Hoe bedoel je dat hij samen zegt??
En Rovine> oow ook lekker
JaMaura schreef:Zelda schreef:Ik ben keihard de liedjes van Racoon aan het luisteren, mag wel een keer toch?
Hebben die leuke liedjes dan?
Gast- Gast
Ibbel, hij heeft me al meerdere malen de liefde verklaard en wacht op mij wanneer ik klaar ben om met hem verder te gaan. Maar we zijn een tijd verder en zaken veranderen, dus hij zal het nogmaals moeten vragen/zeggen, kan ik er verder op ingaan. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het nooit iets wordt. Dus het is sowieso goed zoals het is.
Gast- Gast
Ik vind het een beetje oneerlijk richting de vriendin van die jongen.
Rovine- Ratel
Rovine, dat had ik inderdaad al door dat het niet een heel groot geheim was, aangezien je de wijziging hebt aangevraagd in het moderatortopic. Maar ik kon vanuit de post niet herleiden wie je eerst was. Maar nu ben ik weer op de hoogte. Thanks!
Gast- Gast
Nou als hij je wil dan moet hij het toch echt even uitmaken met die vriendin...en moet hij voor jou gaan. En anders moet jij het aangeven dat je het wel wil nu.
Zelda schreef:Nu is Nick en Simon aan de beurt.....
Welk nummer?
Heej Lotus.
Rovine schreef:Ik vind het een beetje oneerlijk richting de vriendin van die jongen.
Ja... Meer kan ik er ook niet over zeggen. Want ik weet het verder ook niet.
Gast- Gast
Maura schreef:Rovine schreef:Ik vind het een beetje oneerlijk richting de vriendin van die jongen.
Ja... Meer kan ik er ook niet over zeggen. Want ik weet het verder ook niet.
Ja precies. Hij zorgt dat hij sowieso iemand heeft. En mocht jij willen dan zit hij niet zonder
Een beetje gespannen, maar op zich gaat het wel. Vind het alleen niet zo leuk dat ik vanavond alleen thuis ben. Hoe gaat het hier met iedereen?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: