DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil ook een foto posten van m'n kerstoutfit maar ik heb geen zin om me om te kleden Komt van de week nog wel, want ik moet toch nog een nieuwe blousje!
Ik heb woensdag kerstgala, maar ik ga als dude hehe Vrijdag kerstdiner van het werk van m'n vriend. Zaterdag ga ik boodschappen en voorbereidingen doen voor eerste kerstdag bij schoonouders, en tweede kerstdag niets!
Ik heb woensdag kerstgala, maar ik ga als dude hehe Vrijdag kerstdiner van het werk van m'n vriend. Zaterdag ga ik boodschappen en voorbereidingen doen voor eerste kerstdag bij schoonouders, en tweede kerstdag niets!
Gast- Gast
Thanks, dames
Daisy, ik wil er stiekem het liefst nog 20 kilo af Maar elk beetje is goed
Joan, als dude? Compleet met plaksnor?
Daisy, ik wil er stiekem het liefst nog 20 kilo af Maar elk beetje is goed
Joan, als dude? Compleet met plaksnor?
Gast- Gast
Reev je ziet er goed uit! Die outfit staat je super!!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wow Reva, mooi! En dik, niet te zien op de foto in ieder geval . Ik heb een jurkje voor kerst, moet nog even bedenken welke schoenen ik daarbij aan ga doen.
Ik heb eerste kerstdag plannen. Dan ga ik naar mijn ouders in de avond en vieren we daar kerst met het gezin en mijn beste vriendin met haar man. Zo leuk dat ze het bij ons komen vieren dit jaar, ze horen ook een beetje bij ons gezin .
In de nacht van 1e kerstdag op 2e kerstdag heb ik een Skype date met HEM . Toch een beetje samen met kerst . Ben nu al nerveus dat ik hem ga 'zien' whahaha hoe dom .
Ik heb eerste kerstdag plannen. Dan ga ik naar mijn ouders in de avond en vieren we daar kerst met het gezin en mijn beste vriendin met haar man. Zo leuk dat ze het bij ons komen vieren dit jaar, ze horen ook een beetje bij ons gezin .
In de nacht van 1e kerstdag op 2e kerstdag heb ik een Skype date met HEM . Toch een beetje samen met kerst . Ben nu al nerveus dat ik hem ga 'zien' whahaha hoe dom .
Gast- Gast
Klinkt gezellig, Zusje! Maar wel beetje grappig, een Skype date en dan zenuwachtig zijn
Ik weet nog steeds niet wat ik aan moet met kerst, komt van de week wel, moet echt even in daglicht zoeken.
Ik weet nog steeds niet wat ik aan moet met kerst, komt van de week wel, moet echt even in daglicht zoeken.
Gast- Gast
Reva schreef:Klinkt gezellig, Zusje! Maar wel beetje grappig, een Skype date en dan zenuwachtig zijn
Haha ja maar ja, je ziet elkaar toch en dat is anders dan smsen. Tis toch al zo'n 3 jaar geleden dat ik hem voor het laatst zag... Ik heb verder geen plannen en twijfel of ik het zo zal laten of niet.
Gast- Gast
Ow! Ik dacht dat je hem wel iig 1 keertje had gezien de laatste tijd, omg, dan zou ik ook in mn broek schijten : Opbeurend, whaha.
Gast- Gast
Reva schreef:Ow! Ik dacht dat je hem wel iig 1 keertje had gezien de laatste tijd, omg, dan zou ik ook in mn broek schijten : Opbeurend, whaha.
Hahaha ja thanx hee . Nee, ik heb hem niet gezien sinds we contact hebben. Was wel de bedoeling maar hij zat gewoon te vast aan afspraken en feestjes waar hij niet onderuit kon... Helaas... Hij komt over 10 dagen terug naar NL maar moet dan ook snel weer weg dus ik hoop dat het nu wel lukt. Anders pas in januari, dan gaat hij voorlopig niet weg in ieder geval. Hij is de rust zelf, hij heeft zo veel geduld... Ik heb echt NUL geduld grmbl...
Gast- Gast
Hallo! Even kleine pauze tussen het breien. Ik heb één kant van het cadeaukussen bijna af en een beginnende blaar
Gast- Gast
Reev, heb je nou die foto die je mij gisteren via WA gestuurd had hier geplaatst?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee, een foto met alleen een string aan plaats ik niet op het forum..Die was speciaal voor jou.
Smikkell, auw, maar goed bezig!
Gast- Gast
Tis voor een goed doel. Morgen breng ik iemand een topcadeau op haar verjaardagReva schreef:Nee, een foto met alleen een string aan plaats ik niet op het forum..Die was speciaal voor jou.
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, een foto met alleen een string aan plaats ik niet op het forum..Die was speciaal voor jou.
Ah, oké. Ik schrok al.
Alex- Ratel
Woooow, hahah volgens mij is er iemand in ons appartementencomplex gek op Snow Patrol. Telkens als er een liedje van Snow Patrol op komt (op tv, serious request) gaat de tv snoeihard aan en zingt hij mee
Gast- Gast
Bijna zusje, bijna! Wil je ook een mooi kussen?Zusje schreef:Jammer dat ik niet jarig ben zeg
Ik ben zelf ook bijna jarig. Ben er zo niet mee bezig dit jaar omdat het vorig jaar zo'n vervelende dag was en de dag waarom ik ben 'ingestort'. Gister op mijn werk zeiden ze dat ze me donderdag nog wel even zouden zien voor mijn verjaardag (ben vrijdag jarig) en toen dacht ik echt.. ow, ja, inderdaad, mijn verjaardag
28
Gast- Gast
Jij bent vrijdag jarig? En is er dan zaterdag ook taart bij jou te halen of wat?
Nee haha, ik hoef geen kussensloop, maar dank je wel .
Nee haha, ik hoef geen kussensloop, maar dank je wel .
Gast- Gast
Zelda gezellig
Ik nodig Smikkel denk ik ook uit voor mijn verjaardag
Ik nodig Smikkel denk ik ook uit voor mijn verjaardag
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mag ik even om jullie mening vragen? Ik heb een aantal kerstkaarten gemaakt (digitaal) en ik twijfel welke de leukste is.
Alex- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: