DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Je bent aardig wat afgevallen, zag ik gisteren in het topic, dus ik vind dat je jezelf als beloning best een patatje mag geven.
Haha oh daar zou ik het ook niet voor laten hoor. Het is weekend en dan mag ik best wat lekkers. Sowieso eet ik af en toe een patatje en val toch nog steeds af . Maar lief dat jij dat vindt haha . Wat eet jij vanavond?
Gast- Gast
Ik denk dat dat juist is waarom mensen overgewicht krijgen. Door zichtzelf te belonen en toe te staan om ongezond te eten omdat ze dat verdienen (om verschillende redenen verdienen, zoals vieren of bij wanneer ze zich even niet fijn voelen). Waarom jezelf niet verwennen met een heerlijke bak gemengd fruit? En jezelf belonen met een nieuw shirt?Maura schreef:Smikkell schreef:Belonen met eten vind ik zo raar. Zeker in het geval van afvallen.Maura schreef:Je bent aardig wat afgevallen, zag ik gisteren in het topic, dus ik vind dat je jezelf als beloning best een patatje mag geven.
Dat is ook weer waar. Maar soms heb je gewoon iets ongezonds nodig om weer verder te kunnen.
Gast- Gast
Er is niets mis met friet eten, ook als je probeert af te vallen, maar eten zien als of friet eten als beloning vind ik vreemd.
Gast- Gast
Smikkell - Dat deed ik vroeger wel. Mezelf belonen met een nieuw t-shirt, nieuwe broek etc. Maar ja, toen had ik ook opeens een creditcardschuld van 2500 euro. Denk dat een patatje van 2 euro me nu beter past. (Alhoewel, ik vind patat echt ronduit smerig)
Gast- Gast
Dat is ook zo Smikkel. Ik zie het ook niet echt als een beloning maar meer als iets ongezonds dat ik mezelf af en toe gun. Verder wil ik liever gezond eten maar ik hou nu eenmaal ook van veel ongezonde dingen. Af en toe zondigen moet kunnen .
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell - Dat deed ik vroeger wel. Mezelf belonen met een nieuw t-shirt, nieuwe broek etc. Maar ja, toen had ik ook opeens een creditcardschuld van 2500 euro. Denk dat een patatje van 2 euro me nu beter past. (Alhoewel, ik vind patat echt ronduit smerig)
Ik denk dat jij sowieso eerst moet afvallen voor je jezelf überhaupt mag 'belonen'
Gast- Gast
Maar nu vergelijk je heel veel kleding met één frietje, dat gaat zo dus niet op.Maura schreef:Smikkell - Dat deed ik vroeger wel. Mezelf belonen met een nieuw t-shirt, nieuwe broek etc. Maar ja, toen had ik ook opeens een creditcardschuld van 2500 euro. Denk dat een patatje van 2 euro me nu beter past. (Alhoewel, ik vind patat echt ronduit smerig)
Ik heb het niet over iemand die zich verliest in het kopen van kleding, ik heb het over een shirt. Jezelf ergens zo in verliezen is in beide gevallen niet goed. Niet bij de kleding en niet bij het eten, want dan zou het heel vaak heel veel ongezong eten worden om de vergelijking recht te krijgen en dan gaat het niet meer om 2 euro, maar om een groot bedrag en is het ook nog eens erg slecht voor je lijf.
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Smikkell - Dat deed ik vroeger wel. Mezelf belonen met een nieuw t-shirt, nieuwe broek etc. Maar ja, toen had ik ook opeens een creditcardschuld van 2500 euro. Denk dat een patatje van 2 euro me nu beter past. (Alhoewel, ik vind patat echt ronduit smerig)
Ik denk dat jij sowieso eerst moet afvallen voor je jezelf überhaupt mag 'belonen'
Klopt. Mijn beloning wordt een bikini (of tankini) voor mijn vakantie naar een warm land in 2012.
Gast- Gast
Heel goed Maura, ben je weer/ nog bezig met afvallen?
Smikkel, netter dan dit krijg ik het even niet maar het is goed genoeg voor nu . Wat denk jij (en anderen), 4 of 6?
Smikkel, netter dan dit krijg ik het even niet maar het is goed genoeg voor nu . Wat denk jij (en anderen), 4 of 6?
Gast- Gast
Ik ben ook aan het afvallen, maar af en toe een patatje als avondeten 'mag' best Maar dan wel als avondeten en niet als tussendoortje En vaker dan eens per maand komt het ook niet voor gelukkig.
Zo, ik ben weer terug uit de stad. Cadeautjes gekocht, koffie gedronken en boodschappen gehaald. Nu plof ik lekker op de bank met een kop thee, welverdiend
Zo, ik ben weer terug uit de stad. Cadeautjes gekocht, koffie gedronken en boodschappen gehaald. Nu plof ik lekker op de bank met een kop thee, welverdiend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Heel goed Maura, ben je weer/ nog bezig met afvallen?
Ik ben nog bezig, maar staat op een erg laag pitje. Sowieso 2 januari weer vol aan de bak. Ik kan de kerstdagen en oud en nieuw gewoon niet negeren.
Gast- Gast
Oh ja kadootjes hmpf... Ben zo druk met alles, ik moet ook nog een aantal kadootjes kopen. Voor mijn zwager, vader en de man van mijn beste vriendin. Oh en voor mijn nichtje... Die laatste is niet moeilijk maar voor mannen vind ik het altijd zo lastig!
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Heel goed Maura, ben je weer/ nog bezig met afvallen?
Ik ben nog bezig, maar staat op een erg laag pitje. Sowieso 2 januari weer vol aan de bak. Ik kan de kerstdagen en oud en nieuw gewoon niet negeren.
Je hoeft toch ook de feestdagen niet te negeren? Gewoon normaal doen is ook een betere levensstijl dan jezelf helemaal volproppen tijdens de feestdagen omdat het de feestdagen zijn... Ik zal echt de laatste zijn die geen ongezonde dingen eet, gisteravond nog gegourmet (lekker lekker ) maar het gaat gewoon om de mate waarin je dat doet. Dat kan ook prima met de feestdagen. Daarbij heb je zeker nog een week. Wat is er mis met gezond leven en waarom zou je het uitstellen? Je lijf zou je eerste prioriteit moeten zijn.
Gast- Gast
Cadeautjes voor mannen vind ik ook altijd lastig... Moest nu voor mijn schoonzusje shoppen, dat is niet zo moeilijk Morgen gezellig naar Den Haag om haar verjaardag te vieren
Ik vind 6 stoelen wel wat veel voor aan je tafel, denk ik. Ik zou er alleen 6 neerzetten als er zoveel mensen komen eten. Heb je plek om de andere twee ergens te stallen?
Ik vind 6 stoelen wel wat veel voor aan je tafel, denk ik. Ik zou er alleen 6 neerzetten als er zoveel mensen komen eten. Heb je plek om de andere twee ergens te stallen?
Suus- Lady Post-a-lot
@zusje ik vind 6 het mooiste!
ga trouwens ook gelijk weer weg, kom alleen langswippen. Zometeen een optreden met koor. Tot nu toe is het weer best goed!! YES!
ga trouwens ook gelijk weer weg, kom alleen langswippen. Zometeen een optreden met koor. Tot nu toe is het weer best goed!! YES!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Cadeautjes voor mannen vind ik ook altijd lastig... Moest nu voor mijn schoonzusje shoppen, dat is niet zo moeilijk Morgen gezellig naar Den Haag om haar verjaardag te vieren
Nee, ik heb er 4 maar twijfel of ik er 6 zal doen .
Gast- Gast
Ik gun mezelf met de feestdagen ook wel lekkere dingen, maar echt volproppen heb ik nooit gedaan met kerst eigenlijk. Bij ons draait het ook niet om eten eigenlijk. We vieren het met de hele familie en degene bij wie we het vieren maakt een grote pan soep en verder nemen nog een paar mensen lekkere quiches mee, heerlijk
Op kerstavond gaan we wel gourmetten, maar omdat het zo langzaam gaat, krijg ik toch niet zo veel op
Op kerstavond gaan we wel gourmetten, maar omdat het zo langzaam gaat, krijg ik toch niet zo veel op
Suus- Lady Post-a-lot
Zes stoelen is wel handig voor als er veel mensen komen natuurlijk En ik vind het ook wel mooi staan, maar het lijkt mij persoonlijk niet zo praktisch, omdat je dan meer moeite moet doen om op je stoel te komen. Haha, ben misschien gewoon een beetje lui
Suus- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Heel goed Maura, ben je weer/ nog bezig met afvallen?
Je hoeft toch ook de feestdagen niet te negeren? Gewoon normaal doen is ook een betere levensstijl dan jezelf helemaal volproppen tijdens de feestdagen omdat het de feestdagen zijn... Ik zal echt de laatste zijn die geen ongezonde dingen eet, gisteravond nog gegourmet (lekker lekker ) maar het gaat gewoon om de mate waarin je dat doet. Dat kan ook prima met de feestdagen. Daarbij heb je zeker nog een week. Wat is er mis met gezond leven en waarom zou je het uitstellen? Je lijf zou je eerste prioriteit moeten zijn.
Het is ook niet zo dat ik me ga volproppen met kerst, maar het gaat allemaal wat gemoedelijker met deze dagen. En dus vandaar ook laag pitje.
Gast- Gast
Zusje lastig 4 of 6 ... zou denk ik toch voor 6 gaan
Mooie set overigens!
Mooie set overigens!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje leuk en heel anders dan dat ik bij jou verwacht had. Ik vind zes prima kunnen en in dat geval leuker dan vier.
Ik heb een uur voor 3 zeemans 1 hema en 1 action (ik haat die grafwinkel), dus ik pak mijn fiets en ga een rondje wol- en kussenjacht doen!
Ik heb een uur voor 3 zeemans 1 hema en 1 action (ik haat die grafwinkel), dus ik pak mijn fiets en ga een rondje wol- en kussenjacht doen!
Gast- Gast
Succes Smikkel! De action leuke winkel :d Mits het niet te druk is
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Volgens mij komt er een hobbywinkel onder ons. Mimimosa ofzo. Lijkt me wel leuk om eens te struinen. Ik wil ook wel weer breien, vroeger heel erg veel gedaan, maar ik kan dus absoluut geen steken zetten.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Succes Smikkel! De action leuke winkel :d Mits het niet te druk is
Het is dat je dat erbij zegt. Mijn favoriete moment in de Action, is als het bijna 18.00u is doordeweeks. Heb meerdere malen de fout gemaakt om op zaterdag te gaan...... Men, wat een drukte.... Echt niet leuk meer.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: