Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nederlandse taal

+16
RYW
SuperGrover
Caresses
nina
Ibbeltje
mzcharlotte
Lotus
Caramba
Bliss
Zwerver
Kaboutertje
Minx
Antibes
Zora
Susan
duckie
20 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Nederlandse taal - Pagina 4 Empty Re: Nederlandse taal

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 3:55

Ik denk juist altijd dat ik heel veel fouten maak, maar volgens mij valt het wel mee.

Laatst ook in de klas kregen we een verslag terug (per persoon gemaakt) en hij vond het niveau Nederlands echt schandalig, we kregen echt een preek. Dus ik was al helemaal bang dat ik ontzettend veel spelfouten had gemaakt omdat ik het niet echt had nagekeken.

Kreeg ik mijn verslag terug zat er 1 foutje in.. Er moest staan Ruine (nu kan ik het dus weer niet typen omdat ik niet weet hoe ik puntjes maak haha) en hij had het verbeterd naar Reunie. :P

Toen dacht ik ineens dat ik een ster was in Nederlands hahaha.. maar toch, nog steeds denk ik dat ik veel fouten maak in taal.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 8:02

Ik vind taal hartstikke leuk, maar maak ook nog veel fouten. Vroeger veeel meer. Heb ook echt beter Nederlands leren schrijven door dit forum Very Happy En door het aan vriendinnen te blijven vragen die wel goed zijn in de Nederlandse taal, tips, ezelsbruggetjes, enz. Doordat ik het zo leuk vind, leer ik ook steeds meer bij.

Ook vraag ik vriendinnen mij altijd te verbeteren, als ze fouten zien in e-mails. Ik vind dat niet irritant, leuk juist, daar leer ik weer van smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 8:08

Antibes schreef:Volgens mij heeft verbeteren hier ook niet echt nut en doet het ook niets positiefs voor de sfeer. Op aanvraag is het wel ok, maar dat is bijna nooit het geval. Eigenlijk denk ik dat dat vooral nut heeft bij onbewuste versprekingen.

Bij mij altijd doen graag! Very Happy Mocht je er zin in hebben smile

Edit: zie net dat je mijn naam noemt in dit topic smile Moet de rest van de pagina's nog lezen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 19 dec 2011 - 8:10

Carrie schreef:Ik vind taal hartstikke leuk, maar maak ook nog veel fouten. Vroeger veeel meer. Heb ook echt beter Nederlands leren schrijven door dit forum Very Happy En door het aan vriendinnen te blijven vragen die wel goed zijn in de Nederlandse taal, tips, ezelsbruggetjes, enz. Doordat ik het zo leuk vind, leer ik ook steeds meer bij.

Ook vraag ik vriendinnen mij altijd te verbeteren, als ze fouten zien in e-mails. Ik vind dat niet irritant, leuk juist, daar leer ik weer van smile

That's the spirit!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 8:11

Bliss schreef:
Carrie schreef:Ik vind taal hartstikke leuk, maar maak ook nog veel fouten. Vroeger veeel meer. Heb ook echt beter Nederlands leren schrijven door dit forum Very Happy En door het aan vriendinnen te blijven vragen die wel goed zijn in de Nederlandse taal, tips, ezelsbruggetjes, enz. Doordat ik het zo leuk vind, leer ik ook steeds meer bij.

That's the spirit!

Thank you! *maakt buiging* Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen