Groot Dictee der Nederlandse Taal
+9
Zwerver
Middleme
Phileine
mosio
Suus
VeryCherry
Sterre
Japje
Bliss
13 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Groot Dictee der Nederlandse Taal
Jaaaaa daar is 'ie weer, mijn jaarlijks terugkerende topic Wie doet er mee vanavond? Ik doe al een jaar of 10-15 mee, maar ik weet niet of ik het red vanavond. Heb kerstdiner op mijn werk en weet niet hoe laat ik daarvan terug ben. Het kan dus zijn dat ik dit topic mijd tot ik het dictee heb kunnen doen, maar ik hoop heel erg dat ik gewoon vanavond al mee kan doen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Groot Dictee der Nederlandse Taal
Ik kan vanavond niet, maar heb het vorig jaar ook de dag erna zelf nog op internet gedaan. Mijn les van vorig jaar: niet meer veranderen omdat ik het lelijk vind. Scheelde vorig jaar vijf fouten..
Gast- Gast
Ik ga meedoen! Ik had bij het Kinderdictee vier fouten, ahum, dus dit wordt vast leuk.
Gast- Gast
Oeh leukleuk! Ik heb Philip gemist. Ik heb alleen geen kabel, dus zal het wel morgen of in het weekend via internet kijken/doen.
Gast- Gast
Ik ga ook mee doen!!! Maar wel pas heel laat Vanavond kan ik niet vanwege verjaardag vriend, morgen gaan we naar een tante en oom van hem en meedoen aan een kerstwandeling in Maastricht, vrijdag heb ik kerstviering van 't werk. En komend weekend heb ik ook niet bijzonder veel tijd in verband met allerlei kerstconcerten waar ik moet spelen. Maar goed, ik hoop 'm toch komend weekend ergens tussendoor te kunnen doen. En tot die tijd mijd ik dit topic als de pest
Schrijven jullie 'm trouwens echt op papier? Ik doe 'm meestal gewoon in Word (en dan zet ik uiteraard wel de spellingscontrole volledig uit, zodat ie geen woorden automatisch corrigeert en ook geen rode kriebeltjes zet onder foutief gespelde woorden).