DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Zelda schreef:Wat een kerstpakketleed. Ik kan zoveel kiezen dat ik het gewoon niet meer weet
Heb je een pluim of zoiets gekregen?
Vervelend als er teveel is
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het ook niet leuk als je zelf mag kiezen eigenlijk... Het is toch veel leuker om een kado te krijgen? Ik krijg hem dinsdag geloof ik, bij de borrel. Wordt wel gezellig denk ik, met een schaatsbaan enzo .
Meiden, ik ga lekker op bed liggen, heb wat last van mijn rug (vermoeid) en morgen weer een lange dag + teamuitje. Trusten!
Meiden, ik ga lekker op bed liggen, heb wat last van mijn rug (vermoeid) en morgen weer een lange dag + teamuitje. Trusten!
Gast- Gast
Oh met een schaatsbaan leuk Zusje!
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Ja zo'n magazine waaruit ik cadeautje mag kiezen. De leukste vind ik een tijdschriftenabbonement, een ontbijtje voor 2 in een restaurant, of een gewoon ouderwets kerstpakket....ik weet nog niet watIbbeltje schreef:Zelda schreef:Wat een kerstpakketleed. Ik kan zoveel kiezen dat ik het gewoon niet meer weet
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja zo'n magazine waaruit ik cadeautje mag kiezen. De leukste vind ik een tijdschriftenabbonement, een ontbijtje voor 2 in een restaurant, of een gewoon ouderwets kerstpakket....ik weet nog niet watIbbeltje schreef:Zelda schreef:Wat een kerstpakketleed. Ik kan zoveel kiezen dat ik het gewoon niet meer weet
oow jeetje ja ze zijn allemaal leuk
Ik hen crackers met kerriehoumous en rode wijn en dat allemaal naast een paars versierde kerstboom waar alle 5 mijn katten niet aankomen.
Gast- Gast
Zelfgemaakte houmous?Sunprincess schreef:Ik hen crackers met kerriehoumous en rode wijn en dat allemaal naast een paars versierde kerstboom waar alle 5 mijn katten niet aankomen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn sjaaaaal is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!
Aanfoto!
Zelda, ik zou niet voor dat ontbijtje gaan, het is mij al een paar keer tegengevallen. Erg jammer dan... Tijdschriften zijn altijd wel leuk of een kerstpakket en dan is het een verrassing .
Oh ja, ik ging slapen .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zelfgemaakte houmous?Sunprincess schreef:Ik hen crackers met kerriehoumous en rode wijn en dat allemaal naast een paars versierde kerstboom waar alle 5 mijn katten niet aankomen.
Nee Daar ga ik me van de week even op richten.
Gast- Gast
Nee Zusje, jij gaat slapen. Ik zal morgen een foto maken van de sjaal als hij in gebruik is!
Gast- Gast
Ben benieuwd. Ik maak het ook wel eens zelf, maar krijgt hem nooit goed smeuig!Sunprincess schreef:Smikkell schreef:Zelfgemaakte houmous?Sunprincess schreef:Ik hen crackers met kerriehoumous en rode wijn en dat allemaal naast een paars versierde kerstboom waar alle 5 mijn katten niet aankomen.
Nee Daar ga ik me van de week even op richten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee Zusje, jij gaat slapen. Ik zal morgen een foto maken van de sjaal als hij in gebruik is!
Wijs me er dan even op want zoeken in dit topic is wat lastig. Ben morgen trouwens ook niet echt hier. Heb een teamuitje met een etentje. Heb ook beloofd mijn supervisor naar huis te brengen en die woont in een plaats waarvan ik toch echt had gezworen er noooooit meer te komen. Goed, dan weet hij gelijk dat ik hem echt mag . Mss kom ik laat in de avond/ in de nacht nog wel even hoi zeggen maar ik geloof dat ik behoorlijk dood ga zijn .
Gast- Gast
Ik ben morgen ook niet hier.Zusje schreef:Smikkell schreef:Nee Zusje, jij gaat slapen. Ik zal morgen een foto maken van de sjaal als hij in gebruik is!
Wijs me er dan even op want zoeken in dit topic is wat lastig. Ben morgen trouwens ook niet echt hier. Heb een teamuitje met een etentje. Heb ook beloofd mijn supervisor naar huis te brengen en die woont in een plaats waarvan ik toch echt had gezworen er noooooit meer te komen. Goed, dan weet hij gelijk dat ik hem echt mag . Mss kom ik laat in de avond/ in de nacht nog wel even hoi zeggen maar ik geloof dat ik behoorlijk dood ga zijn .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben morgen ook niet hier.Zusje schreef:Smikkell schreef:Nee Zusje, jij gaat slapen. Ik zal morgen een foto maken van de sjaal als hij in gebruik is!
Oeh, ik ben nieuwsgierig maar ga internet nu echt los laten haha . Ik zie je foto vast wel ergens verschijnen .
Gast- Gast
De volgende sjaal heb ik al opgezet
Het wordt een kol van heel mooie, zachte wol in een kleur tussen licht grijs en zalm roze
Het wordt een kol van heel mooie, zachte wol in een kleur tussen licht grijs en zalm roze
Gast- Gast
Goedenavond!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoe gaat het nou?
Erin- Ratel
Wat is er aan de hand Smik?
Erin- Ratel
Vandaag is gewoon kut. Spullen uitlenen-ding is kut, kerstboom is kut, huis is een tyfuszooi, het gaat gewoon kut en ik ben met een aantal dingen behoorlijk stom bezig. Tis nu een jaar geleden dat het kut ging met mij en een jaar later komen al die dagen met daarbij herinneringen weer terug. Geen zin in wat komen gaat. En dat heeft niet met kerst enzo zelf te maken, maar met de vervelende dingen van een jaar eerder. Daarnaast kan ik een jaar later nou niet zeggen dat ik heel veel verder ben. Alles ik ook precies zo als vorig jaar en dat maakt mij heel erg bang.
Gast- Gast
He jeetje dat is wel heftig!
Ik kan me wel indenken dat je bang bent! Het is al wel een stap om toe te geven dat je niet lekker in je vel zit. Je komt op mij in ieder geval over als een leuke en lieve meid. En ja wat betreft je spullen, daar kunnen mensen (helaas) misbruik van maken. Maar ja ik neem aan dat je ook aan je dingen werkt en er toch het beste van maakt. De ene doet er wat langer over dan de andere maar dat maakt jou toch geen slecht mens. En je mag trots zijn op die dingen die je wel hebt bereikt dit jaar en de dingen die je doet voor een ander (Zusje bijvoorbeeld)!
Een dikke voor jou!
Ik kan me wel indenken dat je bang bent! Het is al wel een stap om toe te geven dat je niet lekker in je vel zit. Je komt op mij in ieder geval over als een leuke en lieve meid. En ja wat betreft je spullen, daar kunnen mensen (helaas) misbruik van maken. Maar ja ik neem aan dat je ook aan je dingen werkt en er toch het beste van maakt. De ene doet er wat langer over dan de andere maar dat maakt jou toch geen slecht mens. En je mag trots zijn op die dingen die je wel hebt bereikt dit jaar en de dingen die je doet voor een ander (Zusje bijvoorbeeld)!
Een dikke voor jou!
Erin- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: