DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Hoi....
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mijn sjaal:
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op do 15 dec 2011 - 19:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha! Hoi mam!
Ziet er lekker warm uit Smikkell!
Ziet er lekker warm uit Smikkell!
Burn- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Dat is wel lief van je!
Nee de waarheid mag gezegd worden. Het is al moeilijk zat als je met je zelf worstelt en het idee hebt geen stap vooruit te komen! Het is soms dan ook moeilijk om positief te blijven weet ik uit ervaring. maar fuck it, we gaan er vol goede moed tegen aan (al is dat soms verdomd lastig)!
Enne wat las ik, sjaal af!! Foto! Oh edit, je post net een foto! Vette shit! Ik wil het!
Hoi Burn!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Die flits in mijn gezicht was niet de bedoeling, maar prima, het gaat om de sjaal en ik blij zo lekker uit het zicht.
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
Meis, blijven hangen. Je hebt ons en in mijn groepje pas je sowieso. Laat ze maar een poepie ruiken!
Gast- Gast
Niet opgeven. Je bent daar voor jezelf.
In het 'echte leven' zal je daar op je werk ook mee te maken gaan krijgen, dus dit is echt een uitdaging!
Je weet dat je het kunt!
In het 'echte leven' zal je daar op je werk ook mee te maken gaan krijgen, dus dit is echt een uitdaging!
Je weet dat je het kunt!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Burn- Lady Post-a-lot
Lieve schat,
Ik snap je en ik snap jouw verhaal en ik snap ook dat je, je niet lekker voelt in de groep. Maar je hebt uitgekeken naar Oostenrijk en nu blijf je er ook. Focus je op wat jij wilt bereiken en dan komt later de groep nog wel een keer. Kies voor jezelf!!!! En als je frustratie kwijtwilt, dan zijn wij hier.
Ik snap je en ik snap jouw verhaal en ik snap ook dat je, je niet lekker voelt in de groep. Maar je hebt uitgekeken naar Oostenrijk en nu blijf je er ook. Focus je op wat jij wilt bereiken en dan komt later de groep nog wel een keer. Kies voor jezelf!!!! En als je frustratie kwijtwilt, dan zijn wij hier.
Gast- Gast
Helemaal mee eens..oOErinOo. schreef:Niet opgeven. Je bent daar voor jezelf.
Je weet dat je het kunt!
Je bent daar voor jezelf en je bent er niet heengegaan om vrienden te maken met je huisgenoten, toch? Je bent daar gekomen om heel andere redenen. Om bij de eerste tegenslag al te roepen ' waarom ben ik hier' vind ik niet nodig. Heel vervelend dat je buiten het groepje valt, echt, maar denk aan waarom je daar zit.
Erin heeft gelijk. Dit kom je straks ook in werksituaties tegen. Je kunt niet zomaar weggaan wanneer het moeilijk wordt.
Goed dat jullie gepraat hebben, dat is een goede stap. Zolang ze je het leven niet zuur maken moet je maar blijven denken aan de reden van je verblijf.
Het is een heel mooie kans dat je daar zit en maar een korte tijd. Zo zonde om daar om zo'n reden mee te stoppen (als dat wel de daadwerkelijke reden is en niet alleen de situatie waar je je achter verschuilt).
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
Lieve, lieve, lieve Burn! Sommige mensen liggen je beter dan een ander. En jij bent iemand die best wel recht voor zijn raap is en dat kan soms botsen met andere mensen die dat niet zijn. Ondanks dat je soms best onzeker kunt overkomen, ben je gewoon zeker. Straal het uit, wees het! Je bent naar Oostenrijk gekomen voor jezelf, je gaat het daar gewoon maken en thuiskomen met een goed gevoel. Omdat wij er altijd zijn geweset en jij puik werkt hebt afgeleverd. Laat ze niet komen waar ze horen te zijn, jouw onzekerheid is terecht, maar je bent zoveel meer dan dat!
Gast- Gast
Thnx!
Burn- Lady Post-a-lot
SMikk eerst ff een vervelend dat je je zo voelt.
En jeetje wat een lekkere sjaal ...tenminste zo ziet hij er uit je kan je er goed in verstoppen
Burn ook een Ik heb niet je verhaal gelezen maar naar aanleiding van de reacties kan ik er wel het een en ander uithalen.
Ik ben weer eens zo vroeg wakker terwijl ik niet zo vroeg op hoefde maar goed. Heb al een was aangezet
Verder ben ik vandaag 6 jaar samen met mijn vriend :
En jeetje wat een lekkere sjaal ...tenminste zo ziet hij er uit je kan je er goed in verstoppen
Burn ook een Ik heb niet je verhaal gelezen maar naar aanleiding van de reacties kan ik er wel het een en ander uithalen.
Ik ben weer eens zo vroeg wakker terwijl ik niet zo vroeg op hoefde maar goed. Heb al een was aangezet
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dank je wel!Ibbeltje schreef:SMikk eerst ff een vervelend dat je je zo voelt.
Gefeliciteerd met jullie 6 jarig jubileum. Gaan jullie er ook wat aan doen? Haak een mooie roos voor hem
Ik heb gister ook haaknaalden gehaald bij de Zeeman.
Burn, ik doelde niet perse op iets. Ook niet op heimwee dus. Grappig dat je daar zelf mee komt.
Gast- Gast
haha dank je Smikk En haak een roos....als ik dat kon.... We gaan denk ik het vanavond gezellig maken. Ik moet vandaag nog werken dus wordt het vanavond. Hij heeft mij vanmorgen al gefeliciteerd hahaha.
Leuk dat je ook daar naalden hebt gehaald. Welke heb jij? Welke grootte?
Ik heb nu alle matenIbbeltje schreef:haha dank je Smikk En haak een roos....als ik dat kon.... We gaan denk ik het vanavond gezellig maken. Ik moet vandaag nog werken dus wordt het vanavond. Hij heeft mij vanmorgen al gefeliciteerd hahaha.
Ik ga met de kindjes een filmdagje houden met films en lekkers, of naar de bios. Nu ga ik er snel vandoor!
Gast- Gast
Ja zo'n dag is het wel voor een film
Fijne dag!
(en handig alle maten naalden hebben )
Fijne dag!
(en handig alle maten naalden hebben )