DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Lotus schreef:Hoi.
heej
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
VeryCherry schreef:тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Die nieuwe Action is fijn hè Pompoen
Welke nieuwe? Ik was in Rustenburg, is er ergens anders een nieuwe action of is dat de nieuwe action? Ik hoorde laatst wel iets over een action in het S.oesterkwartier?
Ja klopt, daar zit ie Vind ik veel fijner dan die in K.ruiskamp
Eh K.ruiskamp dus ja...haha. Ik zal ook eens bij die nieuwe gaan kijken...
Ik heb teruggemaild dat de piano pas gisteren online staat en dat we de biedingen nog even af willen wachten. Die persoon kan dus ook rustig bieden wat mij betreft. Maar wilde sowieso niet nu al de piano verkopen maar eerst de biedingen even afwachten. Had ook al een andere geïnteresseerde.
Dat was overigens ook vaag, ik heb 'm gisterenavond laat online gezet en ik kreeg een mail met de vraag of de piano er nog was...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Vervelend Jordana, ik hoop dat je snel hersteld, maar misschien maar goed dat je jezelf tegengekomen bent.
Hoe is het afgelopen met het pakketje van de vensterbank?
Dat vind ik ook..
Ja dat had meneer al opgeruimd en het klopt ook
Ibbeltje: Ik moet nog kerstkaarten halen, ze schrijven, naar de slager, boodscahppen doen, huis soppen, kerstcadeau's halen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Gelukkig maar Jordana!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mag ik even iets kwijt?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja idd, als het anders was geweest had ik het denk ik niet aangekund.. Maar gelukkig, dus ik had weer is spoken in mijn hoofd
Jordana- Ratel
Tuurlijk Lotus..
Jordana- Ratel
De behandelaar die ik heb voor mijn eetstoornis, die wil dat ik erover nadenk om me ergens aan te melden voor behandeling waar ze me intensievere hulp kunnen bieden, omdat hij zich afvraagt of ik het wel red met een uurtje per week. En bij ZieZo wordt ook al gezegd dat een opname misschien wel goed zou zijn voor me...
Lotus- Ratel
Wow, Dat is wel heeeel heftig Lotus, Misschien een rare vraag: Maar wat wil jijzelf? (bedoel hem niet cru of wat dan ook)
Jordana- Ratel
ik persoonlijk denk dat ook hoor, ik bedoel ik hoor hier alleen maar dat het niet goed met je gaat. Ik denk dat ik 1 keer dat ik me herinner iets heb gelezen dat het goed met je gaat. (niet lullig bedoeld) maar als de mensen die je helpen denken dat je met een intensievere behandeling verder komt zou ik daar zeker eens over nadenken. Maar wil je dat zelf ook?
Gast- Gast
Heftig Lotus, voor de rest sluit ik me aan bij de anderen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil het gewoon thuis redden. Geen opname. Ben al zo vaak opgenomen geweest. (niet voor het eten, maar toch) Maar ik weet niet wat het beste zou zijn nu. Zoals het nu gaat, kan het niet langer. Maar komende week ga ik met mijn behandelaar concreet naar mijn eetpatroon kijken. Misschien dat ik dan voorzichtig wat kan gaan verbeteren. Ik weet het allemaal niet. De verwarring is zo enorm. Ik zit zo in de knoop. Misschien is een opname wel goed. Maar dan duurt het toch nog een tijd voordat ik terecht kan, denk ik. Voor deeltijd is mijn BMI veel te laag, dus dat is ook geen optie... Ik vind het zo lastig allemaal.
Lotus- Ratel
Jordana schreef:Rush schreef:Vervelend Jordana, ik hoop dat je snel hersteld, maar misschien maar goed dat je jezelf tegengekomen bent.
Dat vind ik ook..
Ibbeltje: Ik moet nog kerstkaarten halen, ze schrijven, naar de slager, boodscahppen doen, huis soppen, kerstcadeau's halen.
Nog van alles idd maar het is volgende week pas kerst he...heb je nog dagen vrij waarin je dat kan doen?
Ik krijg dat idee soms ook als ik je verhalen lees, dat dat misschien beter zou zijn. En je verdiend het om je beter te gaan voelen, je verdiend de hulp die je nodig heb Lotus, vergeet dat niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Heftig Lotus maar ik denk ook wel dat een opname goed kan zijn. Nu kom je er niet uit en je hebt echt hulp nodig.
edit: o en een opname is helemaal niet erg of zo he, als het je kan helpen is het alleen maar goed.
edit: o en een opname is helemaal niet erg of zo he, als het je kan helpen is het alleen maar goed.
Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 16 dec 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
maar ik moet zeggen dat ik 1u ook wel erg weinig vind hoor, is het ook niet mogelijk dat je dagelijks een paar uur ergens terecht kant? Dan zit je toch niet intern.
Mag ik even klagen? Ik wordt hier knettergek van onze postbode op het werk. Het is een oude man die niet kan praten hij mompelt een beetje en denk dat hij eigenlijk al met pensioen is. Elke keer als hij heir de post bezorgd beltie aan en heeftie alles bij elkaar gebonden met een elastiek. Zojuist beltie ook aan en dan duurt het te lang beltie nog een keer en dan doe ik open heeftie gewoon 2 enveloppen in z`n hand die gewoon in de brievenbus passen (de rest normaal ook maar dat bind ie dan samen) GVD gooi het gewoon in de brievenbus
Mag ik even klagen? Ik wordt hier knettergek van onze postbode op het werk. Het is een oude man die niet kan praten hij mompelt een beetje en denk dat hij eigenlijk al met pensioen is. Elke keer als hij heir de post bezorgd beltie aan en heeftie alles bij elkaar gebonden met een elastiek. Zojuist beltie ook aan en dan duurt het te lang beltie nog een keer en dan doe ik open heeftie gewoon 2 enveloppen in z`n hand die gewoon in de brievenbus passen (de rest normaal ook maar dat bind ie dan samen) GVD gooi het gewoon in de brievenbus
Laatst aangepast door Lily op vr 16 dec 2011 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar omdat je zo in de knoop zit met jezelf Lotus kan het toch zijn dat het je beter gaat helpen dan het thuis te willen proberen. Ik geloof wel in je hoor dat niet van maar uiteindelijk zit je in een cirkel en daar blijf je in zitten en je ziet er geen weg uit. Dan kan je echt beter hulp gebruiken dan het eigenwijs zelf te proberen.
Lieverd, het is geen schande dat het je niet lukt en het is lastig en heftig. Maar je kan er echt beter uit komen en je bent zon lieverd!
Lieverd, het is geen schande dat het je niet lukt en het is lastig en heftig. Maar je kan er echt beter uit komen en je bent zon lieverd!
Jordana- Ratel
Lily schreef:maar ik moet zeggen dat ik 1u ook wel erg weinig vind hoor, is het ook niet mogelijk dat je dagelijks een paar uur ergens terecht kant? Dan zit je toch niet intern.
Mag ik even klagen? Ik wordt hier knettergek van onze postbode op het werk. Het is een oude man die niet kan praten hij mompelt een beetje en denk dat hij eigenlijk al met pensioen is. Elke keer als hij heir de post bezorgd beltie aan en heeftie alles bij elkaar gebonden met een elastiek. Zojuist beltie ook aan en dan duurt het te lang beltie nog een keer en dan doe ik open heeftie gewoon 2 enveloppen in z`n had die gewoon in de brievenbus passen (de rest normaal ook maar dat bind ie dan samen) GVD gooi het gewoon in de brievenbus
Oow lekker irritant zeg
Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Rush schreef:Vervelend Jordana, ik hoop dat je snel hersteld, maar misschien maar goed dat je jezelf tegengekomen bent.
Dat vind ik ook..
Nog van alles idd maar het is volgende week pas kerst he...heb je nog dagen vrij waarin je dat kan doen?
Van het weekend, En volgende week heb ik denk ik alleen donderdag en vrijdag middag om die dingen te doen. Omdat maandag,dinsdag en woensdag vol zitten.
Toch vriend maar is aan het werk zetten.
Jordana- Ratel
Dan lekker op tijd op pad gaan het weekend
Hoe gaat het eigenlijk nu tussen jou en je vriend?
Maar in zo'n kliniek draait alles alleen maar om eten. Zit ik tussen meiden die nog moeilijker doen over eten dan ik. Ik vraag me af of dat echt helpend is. Bovendien kan ik dan niet meer de dingen doen waar ik nu voldoening uit haal. Maar goed, ik moet het er nog maar met wat mensen over hebben.
Lotus- Ratel
Maar daar heb je wel meer begeleiding Lotus dan dat uurtje wat je nu hebt. En ik denk dat je meer uurtjes hulp nodig hebt per week.
Ibbeltje schreef:Dan lekker op tijd op pad gaan het weekend
Ja idd,
Ik stuur je wel een bericht via fb, Moet gaan werken
Lotus: Ik heb vertrouwen in je!
FIjen dag verder!!!
Jordana- Ratel
Ik heb verder ook wel meer hulp, alleen niet zo specifiek bij het eten... En ik weet niet of ik erop zit te wachten dat het alleen nog maar op het eten gericht is dan...
Lotus- Ratel
ja maar zo schiet het ook niet op. En misschien wil je niet dat het meer over eten gaat omdat dat te confronterend is, maar misschien is dat juist wel goed.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: