DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Zelda schreef:Ik heb een biecht:
Ik vind echte kerstbomen altijd zo verschrikkelijk lelijk! Alleen al daarom heb ik liever een nepperd
Het hoeft ook niet perse hoor. Maar haat je het om die naalden of....
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
De vorm vind ik gruwelijk lelijk, en inderdaad die naalden overal.....brrrrrr..oOErinOo. schreef:Zelda schreef:Ik heb een biecht:
Ik vind echte kerstbomen altijd zo verschrikkelijk lelijk! Alleen al daarom heb ik liever een nepperd
Gast- Gast
Een mooie echte boom heeft gewoon de vorm van een neppe hoor Bij mijn ouders is het net een kunstboom
Gast- Gast
Zelda schreef:De vorm vind ik gruwelijk lelijk, en inderdaad die naalden overal.....brrrrrr..oOErinOo. schreef:Zelda schreef:Ik heb een biecht:
Ja de naalden kan ik wel inkomen! Ik heb het nog nooit gehoord trouwens dat iemand het haat. Coole biecht dit, daar hou ik van whahaha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mijn vader is allergisch voor de naalden. Toch elk jaar haalde hij de echte kerstboom, met handschoenen, uit de tuin en plante hem na kerst weer terug. En elk jaar had hij twee dagen last van bulten en jeuk over zijn handen. Maar goed, alles voor de kerst.
Gast- Gast
Ah, het lampje van het stalletje doet het echt
Ik ga straks heel hard huilen omdat ik ál mijn playmobil heb weggegeven
Ik ga straks heel hard huilen omdat ik ál mijn playmobil heb weggegeven
Gast- Gast
Hebben ze dat soort speelgoed niet bij de Kringloop, Smikkell? Dan zou je het weer bij elkaar kunnen sparen.
Gast- Gast
Nee, en anders is het meteen ook weer weg of vragen ze de hoofdprijs. Het is zo tijdloos. Daarnaast is wat ik had aan playmobil moeilijk weer bij elkaar te sparen.. Als ik toen wist hoeveel het waard was en hoe goed het te verkopen was, had ik het sowieso niet weggegeven, maar achteraf had ik het nog liever gewoon gehouden.Maura schreef:Hebben ze dat soort speelgoed niet bij de Kringloop, Smikkell? Dan zou je het weer bij elkaar kunnen sparen.
Gast- Gast
Helaas, dat is meestal achteraf. Maar inderdaad, Playmobil is tijdloos. Ik had vroeger een "boe-boerderij" met Playmobilpoppetjes. Volgens mij staat al ons Playmobil nog op zolder bij mijn vader. Want mijn vader wilde het niet weggeven, omdat hij zijn kleinkinderen ermee wilde laten spelen. Kijken of mijn "boe-boerderij" er ook nog tussen staat.
Gast- Gast
Ik raad het iedereen aan, gewoon bewaren!! Misschien kan ik daarom nu zo moeilijk spullen wegdoen...
Als ik ooit moeder mag worden, had ik mijn kinderen graag met mijn playmobil zien spelen.
Als ik ooit moeder mag worden, had ik mijn kinderen graag met mijn playmobil zien spelen.
Gast- Gast
Op het moment dat je het weggeeft, ben je in een goede bui. Pas achteraf zie je wat het voor jezelf heeft betekent om het te hebben. Dat gebeurd helaas altijd. Wel één "geluk", bij de Action hadden ze het allemaal voor zeer lage prijzen. Er werden karren ingeslagen voor Sinterklaas. Wellicht dat het, tegen de tijd dat je moeder mag worden, nog in de Action ligt. Dan kun je het altijd nog overwegen of je het wilt aanschaffen.
Ik heb al mijn Barbies weggegeven incl. Barbiewagen. Nu achteraf denk ik:"Had het bewaard voor je kinderen of kleinkinderen of neefjes, nichtjes, broertjes, zusjes". (Mijn ouders zijn gescheiden en de stiefjes zijn zo jong dat er nog een kinderwens kan komen/is en dus gaat uitkomen)
Ik heb al mijn Barbies weggegeven incl. Barbiewagen. Nu achteraf denk ik:"Had het bewaard voor je kinderen of kleinkinderen of neefjes, nichtjes, broertjes, zusjes". (Mijn ouders zijn gescheiden en de stiefjes zijn zo jong dat er nog een kinderwens kan komen/is en dus gaat uitkomen)
Gast- Gast
Mwa, het is hier wel wat anders gegaan, maar okee! Het blijft zonde om sommige dingen weg te doen.
Maura krijgt misschien dus nog een mini-Maura-zusje!!!
Maura krijgt misschien dus nog een mini-Maura-zusje!!!
Gast- Gast
Is inderdaad erg leuk. Mijn nichtje speelt nu nog met onze playmobil en met de blokken die ik voor mijn eerste verjaardag kreeg. Hoe gaaf is dat niet? Toch vind ik het zelf juist moeilijk hoor, om dat soort dingen te bewaren. Daar heb ik echt de ruimte niet voor.
Gast- Gast
De kans op een kleine is nog steeds aanwezig. Mijn ouders zijn dan ook jong bij elkaar gekomen, jong ons gekregen en ook weer jong uit elkaar gegaan. En met partners die ruim tien jaar jonger zijn, met een kinderwens, is het nog mogelijk.
Persoonlijk lijkt me zo'n kleine wel ontzettend leuk, maar ik denk ook dat ze vaker bij ons, mijn broertje en ik, zullen zijn, dan bij de ouders. Dat hebben mijn ouders ook al toegegeven. En wij, mijn broertje en ik, zijn nu oud genoeg voor een eigen gezin. Hij is 26 en ik ben 29. Het is een beetje tegenstrijdig. Komt het, dan zijn we dolgelukkig. Komt het niet, dan maken we ze allemaal opa's en oma's. Och, 36 jaar zijn en opa worden is al geen schande meer tegenwoordig.
Persoonlijk lijkt me zo'n kleine wel ontzettend leuk, maar ik denk ook dat ze vaker bij ons, mijn broertje en ik, zullen zijn, dan bij de ouders. Dat hebben mijn ouders ook al toegegeven. En wij, mijn broertje en ik, zijn nu oud genoeg voor een eigen gezin. Hij is 26 en ik ben 29. Het is een beetje tegenstrijdig. Komt het, dan zijn we dolgelukkig. Komt het niet, dan maken we ze allemaal opa's en oma's. Och, 36 jaar zijn en opa worden is al geen schande meer tegenwoordig.
Gast- Gast
Zusje schreef:Oh Smikkel heb je eindelijk een boom gekocht?
Ik las: heb je eindelijk een bom gekocht Smikkel de forumterrorist
Ik ga ff spullen klaarleggen en lekker met laptop m'n bed in, ben gaar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jezus ligt achter de verwarming
Hoeft hij in elk geval niet meer gewikkeld in doeken om warm te blijven.
Gast- Gast
Lekker ben jij!Maple schreef:Zusje schreef:Oh Smikkel heb je eindelijk een boom gekocht?
Ik las: heb je eindelijk een bom gekocht Smikkel de forumterrorist
Ik ga ff spullen klaarleggen en lekker met laptop m'n bed in, ben gaar.
Nee, geen boom. Wel een in mijn handen gehad vandaag. Bij de ah zijn ze nu in de aanbieding. Ik dacht slim te zijn en hem pas bij de ah vlak bij mijn huis te kopen, maar daar hadden ze dus geen bomen. Morgen ga ik op Kerstbomenjacht.
Zeker nu ik een stal heb
Laatst aangepast door Smikkell op wo 14 dec 2011 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De verwarming nog niet aangehadMaple schreef:Smikkell schreef:Jezus ligt achter de verwarming
Hoeft hij in elk geval niet meer gewikkeld in doeken om warm te blijven.
Stof houdt vast ook warm!
Gast- Gast
Kun je jezus niet te pakken krijgen dan?
Balen, net de verkeerde keuze gemaakt... Ik doe dat soort dingen de hele dag door, ik word gek van mezelf haha .
Balen, net de verkeerde keuze gemaakt... Ik doe dat soort dingen de hele dag door, ik word gek van mezelf haha .
Gast- Gast
Wie wat waar 2000?
Ja, verkeerde keuzes maken, dat doe ik mijn hele leven al Morgenavond heb ik een boom, dus ik vind het voor nu niet erg. Mijn huis is nu ook echt een te grote bende om een boom op te zetten en de kerstspullen er bij te pakken. Als ik nu een boom had, had ik deze niet netjes tot morgen kunnen laten staan.
Ja, Jezus is nog wel te pakken. Ik weet niet of hij tussen de verwarming klem zit of er gewoon achter is gevallen. Ik kijk morgen wel even.. of roep ik dan het een en ander over mij af?
Er is ook goed nieuws: mijn sjaal is inmiddels zo groot dat ik niet meer onder een dekentje hoef te breien, maar gewoon onder de sjaal zelf kan breien
Ja, verkeerde keuzes maken, dat doe ik mijn hele leven al Morgenavond heb ik een boom, dus ik vind het voor nu niet erg. Mijn huis is nu ook echt een te grote bende om een boom op te zetten en de kerstspullen er bij te pakken. Als ik nu een boom had, had ik deze niet netjes tot morgen kunnen laten staan.
Ja, Jezus is nog wel te pakken. Ik weet niet of hij tussen de verwarming klem zit of er gewoon achter is gevallen. Ik kijk morgen wel even.. of roep ik dan het een en ander over mij af?
Er is ook goed nieuws: mijn sjaal is inmiddels zo groot dat ik niet meer onder een dekentje hoef te breien, maar gewoon onder de sjaal zelf kan breien
Laatst aangepast door Smikkell op wo 14 dec 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als je een verhaal verteld, puur uit je gevoel, hoe zorg je dan dat het begrijpbaar is en je niets vergeet? Ik kan namelijk wel verhalen vertellen, maar gewoon niets van mijn eigen uit doen.
Gast- Gast
Eerst de belangrijke punten op papier zetten, zodat je die sowieso benoemt en niet vergeet, en daar tussen brei je het aan elkaar met niet vooraf bedachte tekst, maar met gevoel? Zo voorkom je ook dat je afdwaalt.Maura schreef:Als je een verhaal verteld, puur uit je gevoel, hoe zorg je dan dat het begrijpbaar is en je niets vergeet? Ik kan namelijk wel verhalen vertellen, maar gewoon niets van mijn eigen uit doen.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: