DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb gelukkig wel mooie wol gevonden (niet genoeg voor een sjaal of iets anders, dus moet nog wel in een andere winkel meer van die zelfde wol vinden), maar dat ik ook echt het enige goede.тыквашка schreef:Arme Smik, klinkt inderdaad niet als jouw dag!
Ik maak mij ook serieus zorgen over mijn pols..
Gast- Gast
Oh Smikkel wat balen van je boom :'(. Volgend jaar wil ik in december bij jou komen en dan samen een boom gaan halen. Als je dat dan ook wilt natuurlijk . Ik snap dat je boos bent over de boom maar kleine boom kan er niks aan doen he? Die hoopte ook gewoon op een liefdevol tehuis...
Gast- Gast
Nu ik de foto zie vind ik het eigenlijk best kunnen.Reva schreef:Smikkell schreef:En nu?Reva schreef:Avond!
Ik heb vandaag een top ontvangen die ik van iemand heb overgenomen, nieuw met kaartjes etc eraan, vind hem echt heel mooi...maar ik twijfel of het iets is om en public te dragen Trok hem aan, denk wauw, vet mooi dat kleine stukje transparant (donker) aan de bovenkant en toen dacht ik huh, waar de stof begint is niet de stof maar dat is mn bh Oh oh! Alleen zit hij helemaal vol met pailletten in lijnen naar beneden ook (behalve dus het stukje bovenaan), dus je ziet alleen dat hij doorschijnt/transparant is als je goed kijkt.
Nou nu draag ik hem iig maar niet tijdens het kerstdiner
Lees ook nu pas je berichten over je kater. Gewoon totaal gemist
Gast- Gast
Goedenavond!
Vanavond besloten om toch kerst te vieren bij Shygirl87. Had nog een pensioenfonds dat me wilde afkopen en dus had ik wat extra geld om handen. Met kerst moet je ook gewoon niet alleen zijn.
Vanavond besloten om toch kerst te vieren bij Shygirl87. Had nog een pensioenfonds dat me wilde afkopen en dus had ik wat extra geld om handen. Met kerst moet je ook gewoon niet alleen zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb gelukkig wel mooie wol gevonden (niet genoeg voor een sjaal of iets anders, dus moet nog wel in een andere winkel meer van die zelfde wol vinden), maar dat ik ook echt het enige goede.тыквашка schreef:Arme Smik, klinkt inderdaad niet als jouw dag!
Ik maak mij ook serieus zorgen over mijn pols..
Ah dat is dan in ieder geval nog iets goeds. En kun je dat kleine boompje niet gewoon heel leuk versieren?
Misschien moet je je pols rust geven, hoog leggen met iets kouds er op, iets uit de vriezer of als je dat niet hebt een natte lap?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is wel lief van je.Zusje schreef:Oh Smikkel wat balen van je boom :'(. Volgend jaar wil ik in december bij jou komen en dan samen een boom gaan halen. Als je dat dan ook wilt natuurlijk . Ik snap dat je boos bent over de boom maar kleine boom kan er niks aan doen he? Die hoopte ook gewoon op een liefdevol tehuis...
Deze boom is gewoon zo lelijk dat ik er niets mee kan, behalve van het balkon gooien
Ik kijk zaterdag nog wel even bij het kerstbomenverkooppuntstaldingetje waar ik hem vorig jaar kocht. Gelukkig ben ik morgen heel de dag niet thuis.
Gast- Gast
Whahaha, ja zelf kon ik niet om de kater heen
Later als ik groot ben wil ik ook echt een heel grote echte boom, lijkt me zo leuk!
Later als ik groot ben wil ik ook echt een heel grote echte boom, lijkt me zo leuk!
Gast- Gast
Nee, je was er best aan toe zo te lezen. Prima toch dat je in zo'n situatie doet waar jij je prettig bij voeltReva schreef:Whahaha, ja zelf kon ik niet om de kater heen
Gast- Gast
Kunnen we hem ergens zien?_Liv schreef:Ik heb een mooie kerstboom. Ik ben er zo blij mee!
Gast- Gast
Goedenavond!
Ik wil ook een boom, maar die is ons niet gegund.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hebben we het hier over echte kerstbomen of kunststof kerstbomen??
Oja ik heb vandaag een nieuw kapsel in mijn haren geknipt zie profielfoto <stiekem een beetje erg trots op mezelf omdat ik het ZELF heb geknipt hihihi>
Oja ik heb vandaag een nieuw kapsel in mijn haren geknipt zie profielfoto <stiekem een beetje erg trots op mezelf omdat ik het ZELF heb geknipt hihihi>
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Rovine schreef:Goedenavond!
Hoezo niet? Ivm de katten?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het zielig voor kleine boom! Je moet hem niet weggooien hoor... Accepteer hem hoe die is... Ik vind het echt zielig
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Rovine schreef:Goedenavond!
Henk heeft hem binnen 10 minuten verslagen vrees ik. Pooky heeft ook al eens een boom gesloopt.
Leuk Yaelynn!
Rovine- Ratel
Hey Mappie!
Ik zit weer met hem te smsen Alleen is hij ook alweer aan het werk dus zal wel niet lang duren helaas...
Ik zit weer met hem te smsen Alleen is hij ook alweer aan het werk dus zal wel niet lang duren helaas...
Gast- Gast
Rovine schreef:Ibbeltje schreef:Rovine schreef:Goedenavond!
Henk heeft hem binnen 10 minuten verslagen vrees ik. Pooky heeft ook al eens een boom gesloopt.
Leuk Yaelynn!
aah jaa ik snap het. Jammer Maar toen wij katten hadden was dat ook erg herkenbaar. Ik kon destijds ook niks op de tafel van kerstballen of zo of het vloog door de kamer
Ibbeltje, daar was ik bang voor met de kat van Confusion haha! Mijn eigen kat niet, die kijkt er naar en gaat er hooguit onder liggen, zo schattig . Je hoeft tegen mijn kat alleen maar nee te zeggen en ze doet het niet en probeert het nooit meer ook, hoe handig!
Gast- Gast
Henk loopt nu ook steeds te poeren in mijn kerstpakket, moet goed op blijven letten voor hij de gedroogde worst te pakken krijgt. Maar zeker Henk sloopt alles als je het niet opruimt en bengelende ballen zijn wel heel verleidelijk.
Rovine- Ratel
Oh hoe relaxed is dat ZUsje Dat is fijn!
Wij konden ook vanalles laten staan toen we alleen de poes nog maar hadden, maar Henk denkt echt dat alles wat wij neerzetten voor zijn entertainment bedoeld is. Gelukkig hebben we de opgevoede poes nog, anders zou ik nog denken dat we flink gefaald hebben als kattenouders.
Rovine- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: