DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Whahaha, kan wel, maar dan moet ik ook weer een eeuwigheid wachten tot het mooi droog is, want ik ben bang anders mijn haakwerk te beschadigen, hoef nu alleen nog maar de vleugels
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaa, dan kan ik mooi het weekend in
Leuk! M`n schoonzus wil met me te sporten, dus dat ga ik maar doorzetten!Stella_ schreef:Rush schreef:Dat lijkt me ook erg leuk!Stella_ schreef:Lily: pumples is oefeningen met gewichten gericht op benen, billen, buik, armen, rug en schouders.
Ik voel nu spieren in mijn lichaam waarvan ik niet eens wist dat ik ze had hahaha.
Het is ook leuk. Vooral met de muziek erbij. Dit ga ik nu wekelijks doen in combinatie met de zumba. Ik word nog een fanatiekeling
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily schreef:nou dat dacht ik dan weer net niet
Pompoen, ga je dadelijk naar de action of pas vanavond of morgen ofzo?
k ben net geweest!! Uiteraard VEEL te veel gekocht...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Die nieuwe Action is fijn hè Pompoen
Welke nieuwe? Ik was in Rustenburg, is er ergens anders een nieuwe action of is dat de nieuwe action? Ik hoorde laatst wel iets over een action in het S.oesterkwartier?
Pompoen- Lady Post-a-lot
hmm oke, wou anders vragen of je wou kijken of ze er pyjama`s hebben en zo ja hoe duur. Maar dan kijk ik vanavond wel even snel bij wibra/zeeman.
Wat heb je allemaal gekocht?
Gast- Gast
Ja, nu nog even ruzie maken wat we gaan doen haha!Lily schreef:jeej een sportmaatje gevonden?
Rush- Lady Post-a-lot
Lily schreef:hmm oke, wou anders vragen of je wou kijken of ze er pyjama`s hebben en zo ja hoe duur. Maar dan kijk ik vanavond wel even snel bij wibra/zeeman.
Oh haha, sorry te laat! Ik keek op buienradar en zag dat het het komende uur relatief droog bleef en daarna weer dikke plens zou gaan worden waarschijnlijk dus toen ben ik gelijk maar gegaan. Daarom was ik ineens weg. Ik weet bijna zeker dat ze pyama's hebben, maar geen idee wat voor en hoe duur.
Ik heb 3 thermoleggings gekocht, 4 sjaaltjes, een servettenhouder en thermo-kniekousen... Volgens mij was dat het, maar gezien ik echt alleen maar thermoleggings wilde hebben...
Mijn man wilde trouwens niet mee, die was bang dat hij dan weer met veel te veel dingen thuis zou komen. Dat heb ik nu dus voor 'm gedaan. Haha, hij riep al: "zie je wel!"
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pff, wij hebben een piano op marktplaats te koop staan en nu krijg ik toch een wazige mail!
Eerst in het Nederlands, volgens mij vertaald met google ofzo en vervolgens eentje in het Engels, nog slecht Engels ook.
Deze persoon zegt uit de UK te komen, Marine engineer te zijn en momenteel rond te varen in bermuda dus helaas kan hij of zij niet komen kijken. Maar de persoon geeft aan tevreden te zijn over de conditie waarin de piano verkeerd en voor hoeveel we 'm willen verkopen...vaaaag! Wat moet een persoon uit de UK nou met een piano uit Nederland die die niet eens kan komen bekijken of proberen?
Is het raar dat ik het voor geen cent vertrouw?
Eerst in het Nederlands, volgens mij vertaald met google ofzo en vervolgens eentje in het Engels, nog slecht Engels ook.
Deze persoon zegt uit de UK te komen, Marine engineer te zijn en momenteel rond te varen in bermuda dus helaas kan hij of zij niet komen kijken. Maar de persoon geeft aan tevreden te zijn over de conditie waarin de piano verkeerd en voor hoeveel we 'm willen verkopen...vaaaag! Wat moet een persoon uit de UK nou met een piano uit Nederland die die niet eens kan komen bekijken of proberen?
Is het raar dat ik het voor geen cent vertrouw?
Pompoen- Lady Post-a-lot
ik zou gewoon eens mailen waarom hij interesse heeft aangezien hij (waarschijnlijk) niet uit nederland komt en er nu ook niet woont.
Gast- Gast
Vaag pompoen..
Owww ik kan mijzelf wel voor mijn hoofd slaan..
Owww ik kan mijzelf wel voor mijn hoofd slaan..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Why Jordana?
@Pompoen, ik zou ook meer informatie vragen.
@Pompoen, ik zou ook meer informatie vragen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik moet nog zoveel doen voor kerst en ik kom er maar niet aan uit.. Ben ook pas net mijn bed uitgerold en gedouched.
En ik ben gister ook door mijn enkel gegaan en daar mee ook keihard op mijn knie gevallen, enkel valt mee kwa pijn maar mijn knie.
En ben mijzelf keihard voorbij aan het rennen en dat merk ik nu eindelijk is.
En ik ben gister ook door mijn enkel gegaan en daar mee ook keihard op mijn knie gevallen, enkel valt mee kwa pijn maar mijn knie.
En ben mijzelf keihard voorbij aan het rennen en dat merk ik nu eindelijk is.
Jordana- Ratel
Aah Jordana wat vervelend Is er iets waarmee ik je kan helpen wat gedaan moet worden?
Heb vriendje blij gemaakt met een visje (haring) en hij is blij
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
haha lief ibbeltje, dat je met zoiets kleins zo iemand zo blij kan maken he
Jordana, doe rustig aan en denk aan jezelf.
Jordana, doe rustig aan en denk aan jezelf.
Gast- Gast
тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Die nieuwe Action is fijn hè Pompoen
Welke nieuwe? Ik was in Rustenburg, is er ergens anders een nieuwe action of is dat de nieuwe action? Ik hoorde laatst wel iets over een action in het S.oesterkwartier?
Ja klopt, daar zit ie Vind ik veel fijner dan die in K.ruiskamp
Ibbeltje schreef:Aah Jordana wat vervelend Is er iets waarmee ik je kan helpen wat gedaan moet worden?
Aaah wat Lief!! Nee lieverd vind het echt top van je maar helaas niet..
Lily: Ik weet het maar voel nu een klap aankomen van de afgelopen weken..
Jordana- Ratel
Vervelend Jordana, ik hoop dat je snel hersteld, maar misschien maar goed dat je jezelf tegengekomen bent.
Hoe is het afgelopen met het pakketje van de vensterbank?
Hoe is het afgelopen met het pakketje van de vensterbank?
Rush- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Aah Jordana wat vervelend Is er iets waarmee ik je kan helpen wat gedaan moet worden?
Aaah wat Lief!! Nee lieverd vind het echt top van je maar helaas niet..
Lily: Ik weet het maar voel nu een klap aankomen van de afgelopen weken..
Jammer Jordana dat ik niet kan helpen. Wat moet er gedaan worden nog?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: