DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ben net weer thuis, was bij mijn paps geweest en ik heb daar lekker gehaakt.
Hij loopt beter dan ik
Gister had hij een off-day en vandaag ging het eigenlijk wel goed gelukkig 't gekke is dat hij geen pijn meer heeft aan de wond, maar wel aan de plek waar de drain heeft gezeten.
Gister had hij een off-day en vandaag ging het eigenlijk wel goed gelukkig 't gekke is dat hij geen pijn meer heeft aan de wond, maar wel aan de plek waar de drain heeft gezeten.
Ja echt wel ^^ En hij vind het altijd heel gezellig als ik kom en hij vond het heel zielig voor me dat ik de regen weer in moest.
Neuh, kwartiertje moest met een laptop over straat, vond ik echt helemaal niks.
Nja, ik ben niet zo mobiel nu, dus als hij gejat zou worden zou ik er niet achter aan kunnen gaan. Hij is niet van mij
Arghhh.... heb net telang met mijn benen dubbel gezeten, kon amper meer lopen! auw..
Ben kerstkaarten aan het schrijven:)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heb er nu al 18 gedaan.. moet er nog een paar maar heb ff om adres gegevens gevraagd.
Bij sommige kaarten heb ik er wat ingeplakt (sterretjes en rendiertjes haha) daarom duurt het zolang.
Bij sommige kaarten heb ik er wat ingeplakt (sterretjes en rendiertjes haha) daarom duurt het zolang.
Ik heb het officieel gehad vandaag.
Bij de AH hier zijn de kerstbomen niet in de aanbieding. Ik uitleggen dat ze bij de AH verderop wel in de aanbieding zijn. Volgens de ene vrouw hebben alle AH´n andere aanbiedingen en volgens de ander hebben de daar gewoon oude bomen en zij nieuwe bomen. Prima, dan rijd ik wel naar die andere AH. Maar ondertussen ben ik gewoon boos op de AH.
Nu heb ik net uit boosheid een kleine boom in pot gekocht bij de bloemenzaak hier. Ik was zo klaar met dat kerstbomen verhaal. Nu vind ik hem alleen verschikkelijk lelijk en ben ik in staat om hem van het balkon te gooien. Ik denk dat ik dat ook gewoon ga doen. Ik heb mijn pols nog verdraaid door die boom ook....
Bij de AH hier zijn de kerstbomen niet in de aanbieding. Ik uitleggen dat ze bij de AH verderop wel in de aanbieding zijn. Volgens de ene vrouw hebben alle AH´n andere aanbiedingen en volgens de ander hebben de daar gewoon oude bomen en zij nieuwe bomen. Prima, dan rijd ik wel naar die andere AH. Maar ondertussen ben ik gewoon boos op de AH.
Nu heb ik net uit boosheid een kleine boom in pot gekocht bij de bloemenzaak hier. Ik was zo klaar met dat kerstbomen verhaal. Nu vind ik hem alleen verschikkelijk lelijk en ben ik in staat om hem van het balkon te gooien. Ik denk dat ik dat ook gewoon ga doen. Ik heb mijn pols nog verdraaid door die boom ook....
Gast- Gast
Hahaha sorry.. Smikkell..
Uhm ja wat moet ik zeggen hierop
Uhm ja wat moet ik zeggen hierop
ExpressoB schreef:Arghhh.... heb net telang met mijn benen dubbel gezeten, kon amper meer lopen! auw..
Ik vind dat die kerstzegels heel erg duur zijn dit jaar!! :o
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Avond!
Ik heb vandaag een top ontvangen die ik van iemand heb overgenomen, nieuw met kaartjes etc eraan, vind hem echt heel mooi...maar ik twijfel of het iets is om en public te dragen Trok hem aan, denk wauw, vet mooi dat kleine stukje transparant (donker) aan de bovenkant en toen dacht ik huh, waar de stof begint is niet de stof maar dat is mn bh Oh oh! Alleen zit hij helemaal vol met pailletten in lijnen naar beneden ook (behalve dus het stukje bovenaan), dus je ziet alleen dat hij doorschijnt/transparant is als je goed kijkt.
Ik heb vandaag een top ontvangen die ik van iemand heb overgenomen, nieuw met kaartjes etc eraan, vind hem echt heel mooi...maar ik twijfel of het iets is om en public te dragen Trok hem aan, denk wauw, vet mooi dat kleine stukje transparant (donker) aan de bovenkant en toen dacht ik huh, waar de stof begint is niet de stof maar dat is mn bh Oh oh! Alleen zit hij helemaal vol met pailletten in lijnen naar beneden ook (behalve dus het stukje bovenaan), dus je ziet alleen dat hij doorschijnt/transparant is als je goed kijkt.
Gast- Gast
En nu?Reva schreef:Avond!
Gast- Gast
Arme Smik, klinkt inderdaad niet als jouw dag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:En nu?Reva schreef:Avond!
Nou nu draag ik hem iig maar niet tijdens het kerstdiner
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: