DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Als je een verhaal verteld, puur uit je gevoel, hoe zorg je dan dat het begrijpbaar is en je niets vergeet? Ik kan namelijk wel verhalen vertellen, maar gewoon niets van mijn eigen uit doen.
Door gewoon het begin, het midden en het eind in de juiste volgorde te vertellen en niet te veel andere dingen erbij te halen .
Smikkel, wat gaaf van je sjaal... Foto?
En 2000, kijk maar op de index, helemaal onderaan . Of op mijn FB .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eerst de belangrijke punten op papier zetten, zodat je die sowieso benoemt en niet vergeet, en daar tussen brei je het aan elkaar met niet vooraf bedachte tekst, maar met gevoel? Zo voorkom je ook dat je afdwaalt.Maura schreef:Als je een verhaal verteld, puur uit je gevoel, hoe zorg je dan dat het begrijpbaar is en je niets vergeet? Ik kan namelijk wel verhalen vertellen, maar gewoon niets van mijn eigen uit doen.
En dat lijkt me gewoon niet te lukken. Ik heb nu drie zinnen en ik zou bij mezelf ook afdwalen en mezelf ook vaag vinden. Waarom kan ik gewoon niet met mijn gevoel schrijven? Of althans, zeer weinig? Grrrr!
Gast- Gast
Ik ga even naar het toilet en dan een poging doen tot een eigen topic. Ik waarschuw van te voren, het kan niet te volgen zijn.
Gast- Gast
Als je nu eens eerst het feitelijke verhaal, zonder jouw gevoel schrijft en daar dan later je gevoel in probeert te verwerken?
Smikkel, wat vind je van het eerste weekend in april? En dan van do-zo of van vrij-ma?
Smikkel, wat vind je van het eerste weekend in april? En dan van do-zo of van vrij-ma?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik ga even naar het toilet en dan een poging doen tot een eigen topic. Ik waarschuw van te voren, het kan niet te volgen zijn.
Misschien helpt het om eerst je vraag van het topic concreet te hebben. Daar dan je eigen mening (voors en tegens) bij te vertellen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je zelf een account aangemaak?
Haha ja zag je het , ik moest er om lachen . Enne, we weten allebei dat dat niet mijn geboortedatum is .
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Ik ga even naar het toilet en dan een poging doen tot een eigen topic. Ik waarschuw van te voren, het kan niet te volgen zijn.
Misschien helpt het om eerst je vraag van het topic concreet te hebben. Daar dan je eigen mening (voors en tegens) bij te vertellen.
De topictitel en de uitwerking heb ik al. Dus ik weet wat ik daadwerkelijk wil vragen. En ook wat ik ermee wil bewerkstelligen. Maar ik wil zo graag dat mijn gevoel goed op "papier" komt. En dat is in mijn hoofd wel goed te verwoorden, maar gewoon niet op papier te krijgen. En daar baal ik zoooooooo ongelofelijk van.
Gast- Gast
Wat is goedkoper? Ik denk dat buiten de weekenden om hostels ook makkelijker zijn? Of wil je ergens anders overnachten? Op dit moment heb ik nog geen plannen en afspraken staan voor volgend jaar. Geen idee hoe mijn dagen er dan uitzien, maar als dit vast staat, kan ik daar wel rekening mee houden.Zusje schreef:Als je nu eens eerst het feitelijke verhaal, zonder jouw gevoel schrijft en daar dan later je gevoel in probeert te verwerken?
Gast- Gast
Wel dat van mijZusje schreef:Smikkell schreef:Heb je zelf een account aangemaak?
Haha ja zag je het , ik moest er om lachen . Enne, we weten allebei dat dat niet mijn geboortedatum is .
Ik ben best trots op mezelf dat dit aan mij voorbij is gegaan. Dit soort feiten en getallen, daar kan ik mij echt te veel mee bezig houden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat is goedkoper? Ik denk dat buiten de weekenden om hostels ook makkelijker zijn? Of wil je ergens anders overnachten? Op dit moment heb ik nog geen plannen en afspraken staan voor volgend jaar. Geen idee hoe mijn dagen er dan uitzien, maar als dit vast staat, kan ik daar wel rekening mee houden.Zusje schreef:Als je nu eens eerst het feitelijke verhaal, zonder jouw gevoel schrijft en daar dan later je gevoel in probeert te verwerken?
Prijzen zijn nog niet echt bekend denk ik... Zullen nu wel hoog liggen. Denk dat je begin volgend jaar of eind januari een beetje mooie prijzen zult kunnen vinden. Wellicht dus eigenlijk wel handiger om gewoon geduldig te zijn en het even wat uit te stellen .
Gast- Gast
Oh en er zal sowieso een weekend inzitten... Dat is ook wel het leukste denk ik. Prijzen van hostels ken ik niet maar ik kan me niet voorstellen dat die heel anders liggen dan in Liverpool. Ik had een goedkoop hotel in Dublin, was ik ook niet veel voor kwijt.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Maura schreef:Ik ga even naar het toilet en dan een poging doen tot een eigen topic. Ik waarschuw van te voren, het kan niet te volgen zijn.
De topictitel en de uitwerking heb ik al. Dus ik weet wat ik daadwerkelijk wil vragen. En ook wat ik ermee wil bewerkstelligen. Maar ik wil zo graag dat mijn gevoel goed op "papier" komt. En dat is in mijn hoofd wel goed te verwoorden, maar gewoon niet op papier te krijgen. En daar baal ik zoooooooo ongelofelijk van.
Ik kan je nu al een advies geven over je vraag . Je overdenkt te veel...
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Maura schreef:Ik ga even naar het toilet en dan een poging doen tot een eigen topic. Ik waarschuw van te voren, het kan niet te volgen zijn.
Haha, true!
Gast- Gast
Eens.Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Maura schreef:Ik ga even naar het toilet en dan een poging doen tot een eigen topic. Ik waarschuw van te voren, het kan niet te volgen zijn.
Gast- Gast
Compleet met ster!
Ja, Jezus is weer terug
**
Ja, Jezus is weer terug
**
Laatst aangepast door Smikkell op wo 14 dec 2011 - 9:48; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah toch Jezus weer gevonden. Wat een lief stalletje!
Meiden, ik ben gaar... Rug is ook dood dus ik ga maar lekker verkassen naar bed ipv de tv... Fijne avond nog!
Meiden, ik ben gaar... Rug is ook dood dus ik ga maar lekker verkassen naar bed ipv de tv... Fijne avond nog!
Gast- Gast
Neee! Zusje, maar sjaal nog...Zusje schreef:Ah toch Jezus weer gevonden. Wat een lief stalletje!
**
Laatst aangepast door Smikkell op wo 14 dec 2011 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah!!! Dat is toch schattig!
Vet cool! Wel een watje op kindje Jezus leggen hé, want die is nog niet geboren!
Vet cool! Wel een watje op kindje Jezus leggen hé, want die is nog niet geboren!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Neee! Zusje, maar sjaal nog...Zusje schreef:Ah toch Jezus weer gevonden. Wat een lief stalletje!
Oooooooooooooooh wat een heeeeeeeeeeerlijke sjaal!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: