DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Joepie, ik hoef geen boodschappen te doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, dus het is niet anoniem voor forumsters.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar dan had ze het toch wel bij de naamverandering kunnen houden? of denk ik nu heel verkeerd?
Gast- Gast
Wat maakt het uit? Een nieuwe naam? Een andere naam? Een oud account? Of een nieuw account? Ieder heeft zo zijn denkwijze om van naam of account te switchen. Elke reden is weer anders. Al blijft de discussie erover elke keer hetzelfde.
Gast- Gast
Ze heeft het vast met een reden gedaan.
Wel weet ik dat ze wil dat haar naam voorlopig niet bekend is...
Wel weet ik dat ze wil dat haar naam voorlopig niet bekend is...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou, nou, niet zo heftig.Maura schreef:Wat maakt het uit? Een nieuwe naam? Een andere naam? Een oud account? Of een nieuw account? Ieder heeft zo zijn denkwijze om van naam of account te switchen. Elke reden is weer anders. Al blijft de discussie erover elke keer hetzelfde.
Normaal boeit het me geen zak, maar ik vind het dit keer wel opzienbarend eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Nou ja, in ieder geval jammer dat ze weg is, maar misschien komt ze over een tijdje terug, als het wat beter met haar gaat. Ze kan vast niet zonder het forum
Gast- Gast
Reactie van Stuiterbal:
Ik heb mijn gehele account verwijderd omdat ik zeer bekend was ook voor mee lezers. En daar wilde ik per direct vanaf.
Ook omdat het niet oke hier gaat helaas maar de grootste reden was dus de mee lezers.
Ik wil ook echt anoniemer verder gaan en een tijd behoorlijk wat minder.
Het loopt gewoon even allemaal in de soep hier en ik waardeer dan ook dat jullie verder niet mijn nieuwe naam gaan koppelen aan mijn oude naam.
Ik heb mijn gehele account verwijderd omdat ik zeer bekend was ook voor mee lezers. En daar wilde ik per direct vanaf.
Ook omdat het niet oke hier gaat helaas maar de grootste reden was dus de mee lezers.
Ik wil ook echt anoniemer verder gaan en een tijd behoorlijk wat minder.
Het loopt gewoon even allemaal in de soep hier en ik waardeer dan ook dat jullie verder niet mijn nieuwe naam gaan koppelen aan mijn oude naam.
Burn- Lady Post-a-lot
Was dat heftig? Men, ik ben veel te lui om heftig te zijn. Bedoelde het ook niet als aanval, maar het valt me gewoon op dat het elke keer dezelfde discussie is. En het antwoord op het "waarom?" blijft toch vaak uit.
Gast- Gast
Ja, dat snap ik. Maar dit is meer, als je anoniem wilt zijn of meelezers tegen wilt gaan, dat je dan zo`n bericht plaatst en toch de link naar je blog in je onderschrift zet. Meelezers melden zich ook heel gemakkelijk aan.Maura schreef:Was dat heftig? Men, ik ben veel te lui om heftig te zijn. Bedoelde het ook niet als aanval, maar het valt me gewoon op dat het elke keer dezelfde discussie is. En het antwoord op het "waarom?" blijft toch vaak uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Maura, welk spelletje deed jij nou gister?
Zoiets doe ik namelijk ook altijd..
Dat had je uitgespeeld ofz!
Burn- Lady Post-a-lot
Maar Maura, deze discussie was wel ietsjes anders, omdat er gewoonlijk niet vaak blogs in het spel zijn... Toch?
Al begrijp ik je punt wel hoor.
Gast- Gast
Edit: Ze heeft de link inmiddels verwijderd omdat jullie haar daar op hadden gewezen!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Maura, welk spelletje deed jij nou gister?
Delicious Emily's True Love.
Ja, ik heb ze allemaal uitgespeeld. Ik ben nu bezig met Build a lot.
Gast- Gast
Kun je die online spelen?
Burn- Lady Post-a-lot
Nou ja het maakt uit niet uit waarom ze weg is..
Ik klikte per ongeluk op de link en daardoor kwam ik erachter, ik had dus niks van de naamswijziging + verwijderen account meegekregen.
Ik klikte per ongeluk op de link en daardoor kwam ik erachter, ik had dus niks van de naamswijziging + verwijderen account meegekregen.
Gast- Gast
Ja dat bedoel ik ook Youandi, maar ze heeft het al aangepast, die link.
:-)
:-)
Rush- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Maar Maura, deze discussie was wel ietsjes anders, omdat er gewoonlijk niet vaak blogs in het spel zijn... Toch?
I know. Zelfs zonder het onderschrift wist ik gelijk wie ze was.
Gast- Gast
Burn schreef:Edit: Ze heeft de link inmiddels verwijderd omdat jullie haar daar op hadden gewezen!
Ze had de link niet hoeven te verwijderen maar had misschien wel de foto daar weg kunnen halen... daardoor kwam ik er achter namelijk
(weet in eerste instantie niet eens dat je er op kon klikken, ging per ongeluk )
Gast- Gast
Reva schreef:Je moet wat, als de waarheid en leugens niet meer uit elkaar te houden zijn
hoezo?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Burn schreef:Kun je die online spelen?
Ja, via www.zylom.nl, www.bigfish.com, www.iwin.com, etc. Het zijn allemaal testspellen. Je mag een uur gratis spelen. Maar je kunt ze van verschillende sites downloaden en zo drie uur lang hetzelfde spelletje spelen. Niet echt geweldig beveiligd. Ik heb het uitgespeeld via een programma op mijn laptop, HP-Games. Hier mag je eenmalig spelen, maar wel zolang als je wilt. Dus heb er gisteren maar even een dagje voor uitgetrokken.
Gast- Gast
Dankjewel!
Burn- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Je moet wat, als de waarheid en leugens niet meer uit elkaar te houden zijn
hoezo?
Ik snap dat sommige mensen 'sporen' willen uitwissen in de vorm van accounts laten verwijderen etc. Het gaat je gewoon niet om anoniem zijn als je direct dezelfde dag weer terugkomt op precies dezelfde manier, blijft meelezen (*zwaai*) en reageren en gewoon de link van je blog in je onderschrift plaats. Er moeten wel vaker grote korrels zout bij forummers aan te pas komen. Maar goed, daar mag iedereen verder voor zichzelf achter komen of 'oordeel' over vellen. Deze stap komt gewoon niet als een verrassing.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: