DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Dus ik had hem best nog even achter de verwarming kunnen laten... Zit ik voor niets op de bank midden in de woonkamer! Ik vind het dus echt niet fijn om op een bank te zitten die niet tegen een muur staat en er dus van alles achter je kan gebeuren!.oOErinOo. schreef:Ah!!! Dat is toch schattig!
Vet cool! Wel een watje op kindje Jezus leggen hé, want die is nog niet geboren!
Gast- Gast
Hoi.Maura schreef:
Had je al hoi gezegd, Maple?
Zo, nu wel.
Arghh, waarom kijk ik nou naar dit is mijn lijf? Ik kan niet tegen die operatiebeelden
Gast- Gast
Leuk leuk! En woow die sjaal is lang!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kan hem pas een keer omslaan. Er moet dus nog een klein stukje aan. Ik denk nog 60 pennen maat 10 en 6 pennen maat 3.Ibbeltje schreef:Leuk leuk! En woow die sjaal is lang!
Gast- Gast
Ja, net even aan de telefoon, hij is weer weg. Hij vindt het maar niets dat ik getekend heb, het wordt hem te definitief denk ik. Werd ook helemaal stil..Maura schreef:Haha! Spannende weken, Maple!
Nog met meneer Man gesproken?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kan hem pas een keer omslaan. Er moet dus nog een klein stukje aan. Ik denk nog 60 pennen maat 10 en 6 pennen maat 3.Ibbeltje schreef:Leuk leuk! En woow die sjaal is lang!
ow wel ja?? hij lijkt dan gewoon huge
Is hij ook wel, maar zodra ik hem om doe, vind ik hem steeds nog te kort.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Kan hem pas een keer omslaan. Er moet dus nog een klein stukje aan. Ik denk nog 60 pennen maat 10 en 6 pennen maat 3.Ibbeltje schreef:Leuk leuk! En woow die sjaal is lang!
ow wel ja?? hij lijkt dan gewoon huge
Gast- Gast
Maple schreef:Ja, net even aan de telefoon, hij is weer weg. Hij vindt het maar niets dat ik getekend heb, het wordt hem te definitief denk ik. Werd ook helemaal stil..Maura schreef:Haha! Spannende weken, Maple!
Snap ik van zijn kant dondersgoed. Hij heeft het verprutst en jij kiest voor jezelf... Ja, daar zou ik ook stil van worden. Maar goed gedaan meis! Je verdient zoveel beter dan Meneer Man! En ik weet wel dat je hem nog steeds "schoon" praat, maar achteraf zul je hetzelfde denken. Ach, dat is achteraf gelul.
Gast- Gast
Op zich had ie nog prima daar kunnen blijven liggen. Maar ja dan is het kerst en dan weet je niet meer waar HIJ ook alweer is gevallen en dan is er weer drama (gebeurd bij mij vaak dit soort acties )
Die sjaal is echt geweldig! Ik ga vanaf volgend jaar leren breien! Punt!
En wat betreft mr Man, tja die weet nu wat ie gaat missen hé. A little too late huh?
Die sjaal is echt geweldig! Ik ga vanaf volgend jaar leren breien! Punt!
En wat betreft mr Man, tja die weet nu wat ie gaat missen hé. A little too late huh?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik verwacht niet dat dit soort mannen echt veranderen als je ze nog een kans geeft, hoeveel spijt hij nu ook zegt te hebben. Misschien een maand, twee maanden dat hij ander lijkt, maar daarna vervallen ze weer in oud gedrag!.oOErinOo. schreef:En wat betreft mr Man, tja die weet nu wat ie gaat missen hé. A little too late huh?
Edit: hij vertoont gedrag dat binnen een relatie/huwelijk niet gepast is. En dan is gepast nog zacht uitgedrukt. Je bent een debiel als je pas na dit soort waarschuwingen bereid bent je gedrag aan te passen.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 14 dec 2011 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben het met smikkell eens. (Niet quoten, wil het later nog weer weg kunnen halen )Smikkell schreef:Ik verwacht niet dat dit soort mannen echt veranderen als je ze nog een kans geeft, hoeveel spijt hij nu ook zegt te hebben. Misschien een maand, twee maanden dat hij ander lijkt, maar daarna vervallen ze weer in oud gedrag!.oOErinOo. schreef:En wat betreft mr Man, tja die weet nu wat ie gaat missen hé. A little too late huh?
Gast- Gast
Maura schreef:Maple schreef:Ja, net even aan de telefoon, hij is weer weg. Hij vindt het maar niets dat ik getekend heb, het wordt hem te definitief denk ik. Werd ook helemaal stil..Maura schreef:Haha! Spannende weken, Maple!
Snap ik van zijn kant dondersgoed. Hij heeft het verprutst en jij kiest voor jezelf... Ja, daar zou ik ook stil van worden. Maar goed gedaan meis! Je verdient zoveel beter dan Meneer Man! En ik weet wel dat je hem nog steeds "schoon" praat, maar achteraf zul je hetzelfde denken. Ach, dat is achteraf gelul.
Ja mee eens.
Echt super dat je getekend hebt Mappie!
Smikkell schreef:Niet quoten dus, maar mag het wel als onderschift ?
Doos!
Als je mij bedoelt, ja hoor. Het was als grap bedoelt, dus kan voor alle doeleinden worden gebruikt. Muts.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zal ik een mutsje haken voor je doos? Lekker warm!
Whahahahahahahaahhahahaha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
nee liever zwart
ben trouwens aan het vingerhaken ipv met naald. Werd gek van die draaid...moet echt andere hebben. Waar koop je die katoenen?
ben trouwens aan het vingerhaken ipv met naald. Werd gek van die draaid...moet echt andere hebben. Waar koop je die katoenen?
Heb je zo'n grote doos? :affraid:Maura schreef:Ik heb liever zo'n sjaal van drie meter in het wit.
Gast- Gast
Ik kijk TV!
Ik kijk Nederland 1, maar wil liever wegzappen. Misschien komt het door mijn opleiding en het feit dat ik zelf de afgelopen jaren zoveel uur op basisscholen heb doorgebracht. Bah, verschrikkelijk.
Ik kijk Nederland 1, maar wil liever wegzappen. Misschien komt het door mijn opleiding en het feit dat ik zelf de afgelopen jaren zoveel uur op basisscholen heb doorgebracht. Bah, verschrikkelijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je zo'n grote doos? :affraid:Maura schreef:Ik heb liever zo'n sjaal van drie meter in het wit.
Wel een lange nek.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: