Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
+35
Silver
litllejoy
Inge
Phileine
Cheesegirl
dolfijntje24
Jeanette
Stuiterbal
Sweety
joyce0606
Sneeuwvlok
Sterre
Evalynn
Tullow
Jenny010
Niekske
sanne-84
nien
Esperanza
mzcharlotte
Pandora
Rush
MissD
Blond
Lotus
TwistedAngel
Alex
Mamsie
Burn
Shisha
Pancake
Toet
Sanne_86
Caramba
PluDan
39 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
Qua familie is mijn moeder echt mijn beste vriendin. Die vertel ik ook alles. Daarnaast mijn zusje van 17 en mijn zus van 31, al wordt dat nu iets minder hecht omdat we het beiden zo druk hebben. Mijn tante van mijn vaders kant woont hier dichtbij, en samen met mijn nicht kan ik daar heel goed mee overweg. Vind ik wel echt heel erg fijn, want ik ben hierheen gegaan voor mijn vriend en dat is dus de enige familie in de buurt.
Mijn schoonzusje is nu ook zwanger, en daar kan ik goed mee overweg, maar bovenal blijft dat voor mij mijn schoonzusje niet mijn vriendin. Ik vertel haar gewoon niet alles, maar aangezien zij alleen maar 2 (tweeling)broers heeft van 5 jaar ouder fungeer ik een beetje als grote zus en vraagbaak. Vind het wel fijn dat ik dat voor haar kan betekenen.
Mijn schoonzusje is nu ook zwanger, en daar kan ik goed mee overweg, maar bovenal blijft dat voor mij mijn schoonzusje niet mijn vriendin. Ik vertel haar gewoon niet alles, maar aangezien zij alleen maar 2 (tweeling)broers heeft van 5 jaar ouder fungeer ik een beetje als grote zus en vraagbaak. Vind het wel fijn dat ik dat voor haar kan betekenen.
Gast- Gast
Ik ben heel voorzichtig met mensen toelaten.. ik ken veel mensen maar ik heb 2 hele goede vriendinnen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb 2 goede vrienden. Een echt goede vriendin heb ik niet, tenminste niet van mijn kant.
Ik ken wel veel mensen maar in onze nieuwe stad vrijwel niemand. Ik mis het nu echt om af en toe met een paar meiden wat leuks te gaan doen.
Ik ken wel veel mensen maar in onze nieuwe stad vrijwel niemand. Ik mis het nu echt om af en toe met een paar meiden wat leuks te gaan doen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is bij mij dus het probleem, omdat ik altijd 'eenzaam/alleen' ben geweest, durf ik ook niet open te staan voor een meeting en daar anderen te ontmoeten. [/quote]
dit is ook een beetje mijn gevoel...
dit is ook een beetje mijn gevoel...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Veel. 2 echte vriendinnen en 2 echte vrienden. En nog wat goede vriendschappen, goede kennissen enz.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
2CKC2 schreef:Ik ben heel voorzichtig met mensen toelaten.. ik ken veel mensen maar ik heb 2 hele goede vriendinnen.
Hoe komt dat CKC?
Gast- Gast
1, en zij woont ook nog eens in Tilburg, dus zo vaak zien we elkaar niet, wat ik erg jammer vind. Verder heb ik nog wel meerdere vriendinnen, en sommigen wonen wel bij mij in de buurt, maar de meesten wonen toch wel verder weg (minstens 30-45 minuten rijden).
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
» Hoeveel vrienden heb jij?
» Verhuizen & Vrienden
» Vrienden verliezen.
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
» Hoeveel vrienden heb jij?
» Verhuizen & Vrienden
» Vrienden verliezen.