Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?
+39
RYW
Prayer
BJA
patjuhhh
Jezzie
Shisha
TNMN
Sterre
TGR
Rouxxxe
studiebol
Niekske
luenca
Kaboutertje
mzcharlotte
juffie001
Kabouter
Fearie
Roxi3
stargirl
Susan
Flinder
Vanillivi
Caramba
Sorella
Toet
Sugarfall
Lady4
Travelgurly
Sweety
Oasis
Sjonno
Moezie
NerdChic
Rush
Atelier Madame
Linnie1985
RioolSpook
snoep
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?
Hoe zit dat bij jullie? Ik heb eigenlijk naast mijn partner bijna helemaal geen vriendschappen. Ik vind het best wel moeilijk om nieuwe mensen dichtbij te laten en er zijn momenten dat ik daarvan baal, maar vaak maakt het me ook niet zo veel uit omdat ik heel veel tijd steek in mijn relatie.. en mijn partner is mijn beste vriend natuurlijk. Alleen soms denk ik, stel dat het ooit uitgaat. Dan 'heb' ik niemand.. Vinden jullie dat raar of sneu als iemand geen of bijna geen vriendinnen heeft? Zo voelt dat soms voor mijzelf..
snoep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11
Re: Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?
Ik heb ook geen vrienden of vriendinnen meer. Toen ik vorig jaar iets met mijn vriend kreeg hebben mijn 3 vriendinnen en beste vriend me heel duidelijk laten vallen omdat ze hem geen goede vriend voor mij vonden. Zijn baan en auto waren niet goed genoeg o.a.. Soms voel ik me inderdaad hetzelfde als jij: sneu en alleen. Ik ben ook best slecht in het onderhouden van contacten en het aangaan van contacten.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 1 beste vriendin. En door mijn vriend heb ik nog wat mensen leren kennen, ga er niet dagelijks mee om, maar spreken af en toe eens af om wat leuks te doen. Beste vriendin woont trouwens verder bij me vandaan waar je niet ffies bij langs kan gaan.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik heb 2 goede vriendinnen en nog een paar 'kennis-vriendinnen'. De partners van mijn vriendinnen beschouw ik als vrienden.
We hebben dus een klein vriendenclubje, maar wel heel fijn.
Soms heb ik wel eens behoefte aan nieuwe mensen, maar ik maak niet zo makkelijk contact met mensen.
We hebben dus een klein vriendenclubje, maar wel heel fijn.
Soms heb ik wel eens behoefte aan nieuwe mensen, maar ik maak niet zo makkelijk contact met mensen.
Gast- Gast
snoep schreef:Hoe zit dat bij jullie? Ik heb eigenlijk naast mijn partner bijna helemaal geen vriendschappen. Ik vind het best wel moeilijk om nieuwe mensen dichtbij te laten en er zijn momenten dat ik daarvan baal, maar vaak maakt het me ook niet zo veel uit omdat ik heel veel tijd steek in mijn relatie.. en mijn partner is mijn beste vriend natuurlijk. Alleen soms denk ik, stel dat het ooit uitgaat. Dan 'heb' ik niemand.. Vinden jullie dat raar of sneu als iemand geen of bijna geen vriendinnen heeft? Zo voelt dat soms voor mijzelf..
Sorry maar het dik gedrukte vind ik echt niet gezond klinken, en eigenlijk spreek je jezelf ook tegen. Want je beseft je wel dat je als je geen vriendinnen hebt en het uit zou gaan je er alleen voorstaat maar vervolgens geef je aan dat het je ook weer niet zoveel uitmaakt.
En om eerlijk antwoord te geven, ja ik vind het sneu als iemand geen vriendinnen of vrienden heeft naast zijn of haar relatie. Natuurlijk is het normaal dat je partner je beste vriend is, en dat je daar tijd in investeert. Maar het is ook heel normaal om contacten te hebben naast je relatie. Denk hierbij aan een vereniging (sport, muziek, dansen oid), via een studie, collegas, aanhang van de vrienden van je vriend etc.
Zelf heb ik best wel veel vriendinnen, natuurlijk varierend van mn beste vriendinnen (+- 2/3) tot meiden die ik eens in de zoveel tijd zie om een drankje mee te doen en een spelletje. En weet je wat het rare is, zelfs ik voel me wel is alleen (maar das voornamelijk omdat mn leven de afgelopen maanden wat burgelijker is geworden met afstudeerstage en samenwonen).
Woon je eigenlijk samen met je vriend?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Eens met Atelier Madame.
Ik heb 1 beste vriendin, al 27 jaar.
Verder heb ik nog een heel stel vriendinnen die ik wel elke dag spreek maar niet wekelijks/maandelijks zie.
Waarom sluit je je niet aan bij een vereniging of een sportgroep ofzo?
Je hoeft niet meteen je hart open te stellen.
Als je de juiste vriendinnen vind gebeurd dat vanzelf.
Ik heb 1 beste vriendin, al 27 jaar.
Verder heb ik nog een heel stel vriendinnen die ik wel elke dag spreek maar niet wekelijks/maandelijks zie.
Waarom sluit je je niet aan bij een vereniging of een sportgroep ofzo?
Je hoeft niet meteen je hart open te stellen.
Als je de juiste vriendinnen vind gebeurd dat vanzelf.
Gast- Gast
1 beste vriendin die ik heel weinig zie omdat ze ver weg woont. 5 vriendinnen die ik vrijwel dagelijks zie (op 1 na) en dan nog een hele hoop mannelijke vrienden waarvan ik de meeste ook dagelijks zie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb 2 beste vriendinnen en nog een paar losse vriendinnen. Daarnaast zitten mijn vriend en ik in een grote vrienden groep en dat zijn ook vrienden en vriendinnen van ons!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 1 beste vriendin! Maar de rest zijn wel goede vrienden..
Dan heb ik nog de vrienden van vriendlief en sommige van hun hebben ook een relatie waar we dus uitkomen op een leuke vrienden groep!
Maar vriendlief blijft toch mijn beste vriend...
Dan heb ik nog de vrienden van vriendlief en sommige van hun hebben ook een relatie waar we dus uitkomen op een leuke vrienden groep!
Maar vriendlief blijft toch mijn beste vriend...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind het ook wel een beetje sneu om geen vrienden/vriendinnen te hebben en je partner als beste vriend te zien. Als het uitgaat, kom je er helemaal alleen voor te staan, volgens mij is alleen een relatie hebben niet gezond.
Waarom plaats je geen oproepje bij 'vriendin gezocht'?
Waarom plaats je geen oproepje bij 'vriendin gezocht'?
Gast- Gast
Wij zijn met een vaste groep van 10. 4 vrouwen en 6 mannen. Allemaal vrienden van Chris en nu dus ook mijn goede vrienden, omdat 'mijn' vriendinnen het nodig vonden om me keihard te laten vallen toen ik een relatie kreeg met Chris omdat ze mijn vorige vriendje leuker vonden.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Ik heb al 10 jaar 2 beste vriendinnen.. Enn daarnaast handjevol goede vrienden zegmaar en verder veel kennissen.
Gast- Gast
Ik heb 1 beste vriendin, en daar buiten nog twee goede vriendinnen. Ook ken ik nog wat meiden die tussen vriendin en kennis inzitten.
Ondanks dit, ben ik ook erg op mijzelf ingesteld en het is niet zo dat ik elke avond bij iemand over de vloer kom.
Ondanks dit, ben ik ook erg op mijzelf ingesteld en het is niet zo dat ik elke avond bij iemand over de vloer kom.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik heb 1 beste vriendin en we kennen elkaar nu 10 jaar. En ik heb een beste vriend die ik al 3 jaar heb. Het is ook gelijk mijn collega en we hebben de grootste lol met elkaar. Beide zijn mijn steun en toeverlaat. Daarnaast ken ik nog wel een aantal meiden waar ik af en toe eens wat mee doe maar dat noem ik nog geen vriendinnen. Meer kennissen/vriendinnen. Plus ik heb sinds kort een jongen leren kennen en zoals dat nu gaat kan ik hem ook wel tot een vriend berekenen.
Edit: mijn 2 nichtjes zijn eigenlijk ook mijn beste vriendinnen.
Edit: mijn 2 nichtjes zijn eigenlijk ook mijn beste vriendinnen.
Laatst aangepast door Sweety op wo 22 jun 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik heb 2 goede vriendinnen en een paar die ik een paar keer per jaar zie. Ook is mijn tante een goede vriendin van me ! We gaan dan ook vaak met een paar familieleden leuke dingen doen zoals uiteten en naar het theater. Mijn vriend heeft wel vrienden maar die zie ik misschien 2x per jaar en that's it. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Ik voel me nooit echt "alleen" om het zo maar te zeggen
Gast- Gast
Als ik het zo bekijk, heb ik denk ik ongeveer 3 goede vrienden (mensen die ik al jaren ken en die ik regelmatig spreek) en 1 of 2 verre vrienden (ex-klasgenootje, ex-buurvrouw, wonen iets verder weg en spreek ik af en toe)
Ik ben afgelopen jaar zeker afgeslankt van een mannetje of 10 naar 4 a 5 mensen, een aantal zijn afgevallen omdat ze geen moer aan de vriendschap deden en een aantal bleken gewoon niet helemaal oprecht. Ik ben dus eigenlijk wel blij met degene die over zijn gebleven; dat zijn ook de mensen die er staan als ik ze nodig heb en andersom.
Ik ben nog wel partner loos, maar ik zweer dat ik geen vrienden zou afkappen voor mijn partner. Nu heb ik die zin erg vaak gehoord en is het me inmiddels al 3 keer gebeurt dat een vriendin me hiervoor 'vergat' , daarom hou ik dit heel scherp in de gaten.
Ik ben afgelopen jaar zeker afgeslankt van een mannetje of 10 naar 4 a 5 mensen, een aantal zijn afgevallen omdat ze geen moer aan de vriendschap deden en een aantal bleken gewoon niet helemaal oprecht. Ik ben dus eigenlijk wel blij met degene die over zijn gebleven; dat zijn ook de mensen die er staan als ik ze nodig heb en andersom.
Ik ben nog wel partner loos, maar ik zweer dat ik geen vrienden zou afkappen voor mijn partner. Nu heb ik die zin erg vaak gehoord en is het me inmiddels al 3 keer gebeurt dat een vriendin me hiervoor 'vergat' , daarom hou ik dit heel scherp in de gaten.
Gast- Gast
ik heb wel een hoop vrienden maar echte goede vriendschappen niet echt. Sinds mijn vriend en ik een beetje gesetteld zijn en niet meer elk weekend op stap gaan merk ik dat er gewoon geen initatief komt van vrienden om een keer af te spreken. Dus zie ik ze alleen op stap. Ik heb wel 1 goede vriendin maar helaas heeft het die ook zo druk dat we elkaar amper zien Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik er wel moeite voor gedaan heb smsen of iemand wat wil doen maar als je vervolgens geen reacties terug krijgt of niemand heeft tijd. Ja dan geef je het na een tijdje ook op.
Ik zie wel een aantal meiden hier van het forum ongeveer maandelijks en dat vind ik wel supergezellig Maar zou ook graag weer nieuwe vrienden/vriendinnen hebben om bv zaterdags eens mee af te spreken.
Ik zie wel een aantal meiden hier van het forum ongeveer maandelijks en dat vind ik wel supergezellig Maar zou ook graag weer nieuwe vrienden/vriendinnen hebben om bv zaterdags eens mee af te spreken.
Gast- Gast
Mijn zusje is mijn beste vriendin.
Daarnaast heb ik van mijn oude woonplaats 3 vriendinnen, ga ik savonds vaak wat drinken en 1x per 3maanden mee uiteten.
dan in mijn nieuwe woonplaats(bij mijn vriend gaan wonen) heb ik 7vriendinnen die ik 2-4x per week wel zie en uitstapjes mee maak, ga sporten of op vakantie mee ga.
En dan van vakantie en werk heb ik nog vriendinnen in Groningen, Lelystad, Vlaardingen, Nijmegen.
Ook ga ik met mijn schoonzusje wel eens op vakantie of winkelen etc.
Daarnaast heb ik van mijn oude woonplaats 3 vriendinnen, ga ik savonds vaak wat drinken en 1x per 3maanden mee uiteten.
dan in mijn nieuwe woonplaats(bij mijn vriend gaan wonen) heb ik 7vriendinnen die ik 2-4x per week wel zie en uitstapjes mee maak, ga sporten of op vakantie mee ga.
En dan van vakantie en werk heb ik nog vriendinnen in Groningen, Lelystad, Vlaardingen, Nijmegen.
Ook ga ik met mijn schoonzusje wel eens op vakantie of winkelen etc.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Een beste vriendin heb ik niet meer maar ik heb een vriendin die ik al ruim 20 jaar ken en elke dag spreek (en wel als beste vriendin zie) en daarnaast heb ik nog 8 vriendinnen/vrienden die ik wekelijks spreek/zie.
Gast- Gast
Ik heb 6 echte vriendinnen die ik (zeer) regelmatig spreek, en zie. Verder nog meiden die aardig zijn, met wie ik wel eens wat ga drinken oid, maar waar ik niet gelijk aan zal kloppen als ik problemen heb.
Mijn vriend is mijn beste vriend, ik kan echt alles aan hem kwijt, maar zou nooit zonder mijn vriendinnen willen.
Mijn vriend is mijn beste vriend, ik kan echt alles aan hem kwijt, maar zou nooit zonder mijn vriendinnen willen.
Laatst aangepast door Pippa op wo 22 jun 2011 - 21:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een vriendin die aanvoelt als familie, zij is me heel erg dierbaar. Daarnaast heb ik nog zo'n 7 vriendinnen met wie ik ook vrijwel alles deel. Dan nog een stuk of wat vriendinnen die ik minder vaak spreek en die ik inmiddels meer als goede kennissen. En ik heb twee goede vrienden.
Ik persoonlijk snap nooit goed dat iemand helemaal terug kan en wil vallen op zijn of haar partner. Ik vind vriendschappen erg belangrijk en hoop dat het mij nooit zal gebeuren dat ik vriendschappen laat verwateren doordat ik een relatie heb.
Ik persoonlijk snap nooit goed dat iemand helemaal terug kan en wil vallen op zijn of haar partner. Ik vind vriendschappen erg belangrijk en hoop dat het mij nooit zal gebeuren dat ik vriendschappen laat verwateren doordat ik een relatie heb.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb twee goede vriendinnen (jammer genoeg wonen ze niet echt in de buurt) en verder wat losse vrienden van school (die spreek ik eigenlijk ook alleen in schoolperiodes.. in de vakantie kan ik zo zo twee maanden niet spreken). Mijn vriend heeft wat schoolvrienden waar hij af en toe wat mee gaat drinken en laatst hadden ze weer een BBQ. Hij heeft al sinds jongs een goede vriend maar die vriendschap verwaterd volgens mij een beetje.. Denk dat hij hem toch al een maand of 3 niet meer gesproken heeft.
Het enige waar ik van baal is dat mijn goede vriendinnen niet om de hoek wonen en dat ik mij dus ook wel eens alleen voel. (helemaal omdat ik niet in de stad woon waar mijn school zit, mijn school sowieso maar 2 dagen per week is en niemand daar eigenlijk woont.. Ik fitness qua sport.. dus dat is ook niet echt iets waarbij je een team 'vrienden' om je heen hebt..) Dus op het moment is het gewoon moeilijk om vrienschappen te sluiten.
Nu hoop ik maar dat ik na mijn studie een stel leuke collega's krijg haha
Het enige waar ik van baal is dat mijn goede vriendinnen niet om de hoek wonen en dat ik mij dus ook wel eens alleen voel. (helemaal omdat ik niet in de stad woon waar mijn school zit, mijn school sowieso maar 2 dagen per week is en niemand daar eigenlijk woont.. Ik fitness qua sport.. dus dat is ook niet echt iets waarbij je een team 'vrienden' om je heen hebt..) Dus op het moment is het gewoon moeilijk om vrienschappen te sluiten.
Nu hoop ik maar dat ik na mijn studie een stel leuke collega's krijg haha
Gast- Gast
Ik ben net mijn beste vriendin verloren na bijna 15 jaar, en een andere vriendin een tijdje terug na 13 jaar ofzo. Maar die laatste vriendin is bij iedereen zo ongeveer weggevallen, die heeft helemaal dr eigen leventje en daar passen wij niet meer in schijnbaar.
Ik heb nu 6 vriendinnen, waarvan 2 goede. En daarvan spreek ik er 1 dagelijks, dat is James van het forum. De ander woont iets verder weg maar is ook een hele dierbare vriendin.
Echte vrienden zijn te tellen op één hand, daar blijf ik bij.
Edit: de vriendengroep van mijn vriend heb ik hier niet in meegenomen, maar daar zitten ook wat jongens en meiden bij waar ik veel om geef. Maar zonder mijn vriend had ik ze niet leren kennen, en ik zie ze ook alleen als mijn vriend erbij is in principe.
Ik heb nu 6 vriendinnen, waarvan 2 goede. En daarvan spreek ik er 1 dagelijks, dat is James van het forum. De ander woont iets verder weg maar is ook een hele dierbare vriendin.
Echte vrienden zijn te tellen op één hand, daar blijf ik bij.
Edit: de vriendengroep van mijn vriend heb ik hier niet in meegenomen, maar daar zitten ook wat jongens en meiden bij waar ik veel om geef. Maar zonder mijn vriend had ik ze niet leren kennen, en ik zie ze ook alleen als mijn vriend erbij is in principe.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op wo 22 jun 2011 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn om te horen dat het tussen jou en James weer helemaal goed is, Tea
Gast- Gast
Storm schreef:Fijn om te horen dat het tussen jou en James weer helemaal goed is, Tea
Vind ik zelf ook wel! Het was tot twee x toe dikke drama, en daar zijn wel goed in Maar ik denk dat het nu echt goed zit en blijft. Gelukkig maar want ze is me echt heel dierbaar.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
» Verhuizen & Vrienden
» Hoeveel vrienden heb jij?
» Incasseringsvermogen bij vrienden
» Vrienden verliezen.
» Verhuizen & Vrienden
» Hoeveel vrienden heb jij?
» Incasseringsvermogen bij vrienden
» Vrienden verliezen.
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: