Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen & Vrienden

Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Verhuizen & Vrienden

Bericht  Wennebellah ma 24 jan 2011 - 8:17

Hoi meiden!

Ik heb advies nodig.
Mijn vriend en ik zijn van plan om binnen nu en 1 jaar te verhuizen naar (omgeving) Amsterdam. Hoewel ik hier heel enthousiast over ben, voel ik me ook een beetje onzeker. Ik ken daar namelijk NIEMAND! Hier heb ik tenminste nog vrienden in de buurt zitten. D. vertelde me dat ik dan gewoon daar ook opzoek moet gaan naar leuke mensen en vrienden moet maken, maar hoe de *piep* moet je dat doen in een stad/dorp waar je niemand kent, en als je niet echt van uitgaan ( café's enz) houd?

Heeft er iemand hier tips?

Liefs, Wendy.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 8:21

Bij een (sport)verenigig gaan, en verder wil het ook nog wel eens werken om een oproepje hier bij Vriendin Gezocht neer te zetten. Verder zou het natuurlijk leuk zijn als je leuk contact hebt met collega's of studiegenoten. Ik ben bijvoorbeeld bevriend geraakt met een paar collega's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Wennebellah ma 24 jan 2011 - 8:22

ThatAnimalChick schreef:Hoi meiden!

Ik heb advies nodig.
Mijn vriend en ik zijn van plan om binnen nu en 1 jaar te verhuizen naar (omgeving) Amsterdam. Hoewel ik hier heel enthousiast over ben, voel ik me ook een beetje onzeker. Ik ken daar namelijk NIEMAND! Hier heb ik tenminste nog vrienden in de buurt zitten. D. vertelde me dat ik dan gewoon daar ook opzoek moet gaan naar leuke mensen en vrienden moet maken, maar hoe de *piep* moet je dat doen in een stad/dorp waar je niemand kent, en als je niet echt van uitgaan ( café's enz) houd?

Heeft er iemand hier tips?

Liefs, Wendy.

Ik moet er even bijzetten dat ik ook redelijk verlegen ben en niet zomaar iemand aan kan spreken haha.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 8:27

Ook ik kende hier verder niemand tot ik weer ben gaan werken smile en nu zijn mijn collegaatjes hele goede vriendinnen geworden! smile Verder helaas geen tips, waar je makkelijk aan de praat raakt met iemand.
Ben zelf een flapuit, dus niet echt moeite met contacten leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 8:33

Vlg mij zitten hier best veel meiden uit die omgeving, misschien idd een oproepje plaatsen zoals Maple zei...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 8:43

ThatAnimalChick schreef:Hoi meiden!

Ik heb advies nodig.
Mijn vriend en ik zijn van plan om binnen nu en 1 jaar te verhuizen naar (omgeving) Amsterdam. Hoewel ik hier heel enthousiast over ben, voel ik me ook een beetje onzeker. Ik ken daar namelijk NIEMAND! Hier heb ik tenminste nog vrienden in de buurt zitten. D. vertelde me dat ik dan gewoon daar ook opzoek moet gaan naar leuke mensen en vrienden moet maken, maar hoe de *piep* moet je dat doen in een stad/dorp waar je niemand kent, en als je niet echt van uitgaan ( café's enz) houd?

Heeft er iemand hier tips?

Liefs, Wendy.

Ik heb niet echt tips, maar wij zijn van plan hetzelfde te gaan doen smile Ook naar Amsterdam dus. Ik heb er wel al 1 vriendin wonen, dus dat scheelt. Maar maak me niet zo heel druk, ik heb in mijn huidige woonplaats 3 vriendinnen wonen, verder wonen ze allemaal elders. Ik spreek dan gewoon ook nog regelmatig met vriendinnen af, en woon er natuurlijk ook met mijn vriend. Kunnen we heerlijk samen door de stad slenteren/fietsen, picknicken in het Vondelpark, terrasjes pakken, uit eten gaan, lunchen, zie het al helemaal voor me Very Happy Weet je al in welke buurt je ongeveer wilt gaan wonen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Wennebellah ma 24 jan 2011 - 8:45

Jen_ schreef:
ThatAnimalChick schreef:Hoi meiden!

Ik heb advies nodig.
Mijn vriend en ik zijn van plan om binnen nu en 1 jaar te verhuizen naar (omgeving) Amsterdam. Hoewel ik hier heel enthousiast over ben, voel ik me ook een beetje onzeker. Ik ken daar namelijk NIEMAND! Hier heb ik tenminste nog vrienden in de buurt zitten. D. vertelde me dat ik dan gewoon daar ook opzoek moet gaan naar leuke mensen en vrienden moet maken, maar hoe de *piep* moet je dat doen in een stad/dorp waar je niemand kent, en als je niet echt van uitgaan ( café's enz) houd?

Heeft er iemand hier tips?

Liefs, Wendy.

Ik heb niet echt tips, maar wij zijn van plan hetzelfde te gaan doen smile Ook naar Amsterdam dus. Ik heb er wel al 1 vriendin wonen, dus dat scheelt. Maar maak me niet zo heel druk, ik heb in mijn huidige woonplaats 3 vriendinnen wonen, verder wonen ze allemaal elders. Ik spreek dan gewoon ook nog regelmatig met vriendinnen af, en woon er natuurlijk ook met mijn vriend. Kunnen we heerlijk samen door de stad slenteren/fietsen, picknicken in het Vondelpark, terrasjes pakken, uit eten gaan, lunchen, zie het al helemaal voor me Very Happy Weet je al in welke buurt je ongeveer wilt gaan wonen?

We hebben niet echt een buurt in gedachten. Het liefst gewoon Amsterdam, maar dat zit er waarschijnlijk niet in smile Maar verder maken we al wel veel kans in krommenie, wormer en zaandam. Ach als ik maar met de trein bij mn school dan kan komen Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen & Vrienden Empty Re: Verhuizen & Vrienden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum