Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?

+35
Silver
litllejoy
Inge
Phileine
Cheesegirl
dolfijntje24
Jeanette
Stuiterbal
Sweety
joyce0606
Sneeuwvlok
Sterre
Evalynn
Tullow
Jenny010
Niekske
sanne-84
nien
Esperanza
mzcharlotte
Pandora
Rush
MissD
Blond
Lotus
TwistedAngel
Alex
Mamsie
Burn
Shisha
Pancake
Toet
Sanne_86
Caramba
PluDan
39 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:51

Ik heb een beste vriend, daar heb ik een soort van huwelijk mee :P Daarnaast nog 2 goede vriendinnen en 1 vriend en nog een paar oppervlakkige vriendschappen die ik paar keer per jaar zie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 6:06

Ik heb niet echt 'beste vriendinnen', maar in de loop der jaren een aantal vriendinnen verzameld waarvan ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan, ook al spreek ik ze niet dagelijks.
Daarnaast heb ik nog een aantal meiden met wie ik ga stappen/ dagjes ga winkelen/ etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 6:10

Ik heb er twee.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 16 jan 2012 - 6:26

Ik heb 5 'echte' vriendinnen waar ik echt alles aan kwijt kan. Andere vriendinnen ga ik meer mee op stap enzo, maar zal ik minder snel mijn verhaal doen als er iets gaande is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 6:26

joyce0606 schreef:ik heb geen vrienden/vriendinnen....mijn man is mijn beste vriend....soms baal ik er wel van, dat ik niet lekker kan shoppen of wat dan ook....

Ach! Dat klinkt echt heel zielig! Ik heb 1 van mijn beste vriendinnen via dit forum leren kennen, misschien is dat een idee?

Ik heb 2 beste/betere vriendinnen, 1 via mijn werk en 1 via hier. En mijn vriend, dat is absoluut mijn allerbeste vriend.

Edit ; 'samen' hebben we wel een hele fikse vriendengroep, zo'n mannetje of 20 echt close, waarvan ik ook weet dat zij het altijd voor ons op zullen nemen als er wat is. Vooral mijn vriend is erg geliefd, en L. is dan ook doodverwend met cadeautjes, nu al. Met die vrienden gaan we ook vaak wel wat leuks doen, stappen, carnavallen, shoppen etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 6:34

Ik heb één 'beste' vriendin die ik al jaren ken, maar zelfs haar durf ik mijn diepste geheimen niet te vertellen. Maar dat ligt meer aan mezelf dan aan haar smile . En dan heb ik nog 3 andere hele goede vriendinnen waar ik ook heel blij mee ben. En dan nog wat oude vriendinnen die inmiddels meer kennissen zijn geworden.

Vrienden heb ik dan wel weer niet. Wel jammer, lijkt me wel gezellig smile .

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 ma 16 jan 2012 - 6:50

Ik heb geen beste vriendinnen. Vrienden heb ik verder niet, alleen vriendinnen. Mijn zusje is ook echt een vriendin geworden.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 6:57

Parel schreef:
joyce0606 schreef:ik heb geen vrienden/vriendinnen....mijn man is mijn beste vriend....soms baal ik er wel van, dat ik niet lekker kan shoppen of wat dan ook....

Ach! Dat klinkt echt heel zielig! Ik heb 1 van mijn beste vriendinnen via dit forum leren kennen, misschien is dat een idee?

Ik heb 2 beste/betere vriendinnen, 1 via mijn werk en 1 via hier. En mijn vriend, dat is absoluut mijn allerbeste vriend.

Edit ; 'samen' hebben we wel een hele fikse vriendengroep, zo'n mannetje of 20 echt close, waarvan ik ook weet dat zij het altijd voor ons op zullen nemen als er wat is. Vooral mijn vriend is erg geliefd, en L. is dan ook doodverwend met cadeautjes, nu al. Met die vrienden gaan we ook vaak wel wat leuks doen, stappen, carnavallen, shoppen etc.
Ik heb ook een vriendin via hier leren kennen smile Misschien een optie idd? Waar woon je ergens?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 16 jan 2012 - 9:36

ik woon in A.l.p.h.e.n a.a.n d.e.n r.i.j.n

ik had altijd wel een vrienden groep, maar die heeft mij laten vallen omdat ze mijn toen der tijd vriendje interessanter vonden dan mij (hij zat in een band en tourde nederland door, ik ging altijd mee). ik heb daardoor ook wel wat mensen leren kennen maar allemaal nep joh, heel die wereld is nep, nep en nog eens nep!

ik heb wel contact met iemand die hier nu al een jaar niet meer is geweest, maar woont redelijk ver rijden, dus ja daar ga je ook niet heen om je hart te luchten, daarbij heeft zij een zoontje die 2 dagen jonger is dan K, wat overigens wel heel leuk is, ik spreek haar altijd via de Whatsapp.

maar ik mis wel echt contact,lekker bakkie, shoppen...ik ben niet iemand die elke dag wat moet doen ofzo, maar wat contact is altijd leuk!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cheesegirl ma 16 jan 2012 - 10:03

Ik heb ook geen beste vriendin of vriend. Eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel vriendin. Ik heb wel 1 vriend, hij is 10 jaar ouder dan ik. Met hem kan ik wel veel bespreken, maar soms loopt het niet zo lekker omdat hij eerst een tijdje verliefd op mij was.

Verder onderneem ik (helaas) veel zelf en zo nu en dan samen met mijn vriend. Ik heb nooit echte vrienden gehad trouwens.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 10:06

Ik heb wel een aantal vriendinnen, een stuk of 10. De een spreek ik meer dan de ander, en sommige zie ik veel vaker, maar ik zou bij hun allemaal terecht kunnen als er wat aan de hand is. Met de een winkel ik, de andere koken, dan weer serieus, ze zijn allemaal anders en dat vind ik leuk/fijn.

Maar, bij sommige heb ik twijfels of bloed het toch (licht) dood door afstand, andere levens. Ik heb er 4 die ik echt (bijna) dagelijks spreek en meerdere keren per maand zie, maar dat zijn ook collega's.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 10:09

Er zijn denk ik toch wel twintig vriend(inn)en die ik zou kunnen bellen als er echt wat aan de hand was. Ik heb wel net als Pippa dat ik uit veel vriendschappen iets anders haal. De één vindt koken ook leuk, met de ander klets ik graag, de ander is ontzettend leuk om mee te stappen etc.

Ik vind het wel verdrietig om te lezen dat sommigen schrijven dat ze nooit echte vrienden hebben gehad of dat ze eenzaam zijn. Misschien vind je hier wel leuke vriendschappen in 'vriendin gezocht' of bij toeval op een meeting!

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl ma 16 jan 2012 - 10:12

June schreef:Er zijn denk ik toch wel twintig vriend(inn)en die ik zou kunnen bellen als er echt wat aan de hand was. Ik heb wel net als Pippa dat ik uit veel vriendschappen iets anders haal. De één vindt koken ook leuk, met de ander klets ik graag, de ander is ontzettend leuk om mee te stappen etc.

Ik vind het wel verdrietig om te lezen dat sommigen schrijven dat ze nooit echte vrienden hebben gehad of dat ze eenzaam zijn. Misschien vind je hier wel leuke vriendschappen in 'vriendin gezocht' of bij toeval op een meeting!
Dat is bij mij dus het probleem, omdat ik altijd 'eenzaam/alleen' ben geweest, durf ik ook niet open te staan voor een meeting en daar anderen te ontmoeten. Sad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 10:14

Dat zul je toch een keer op moeten gaan lossen als je niet meer eenzaam/alleen wilt zijn. Dus of je gaat daar hulp voor zoeken óf je trekt toch een keer de stoute schoenen aan smile.

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl ma 16 jan 2012 - 10:23

June schreef:Dat zul je toch een keer op moeten gaan lossen als je niet meer eenzaam/alleen wilt zijn. Dus of je gaat daar hulp voor zoeken óf je trekt toch een keer de stoute schoenen aan Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 3 561177.
Hulp heb ik er al voor gezocht, maar dat heeft helaas niet geholpen zoals ik gehoopt had. Dan toch maar een keer de stoute schoenen aantrekken denk ik.. Wink
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 10:25

Wat was er niet goed aan de hulp? Wat was je hulpvraag en hoe komt het dat je het niet bereikt hebt? Is het niet mogelijk om eens op een andere plek hulp te zoeken? De stoute schoenen kan ook hoor, maar als dat niet lukt..

Gast
Gast

Bericht  Phileine ma 16 jan 2012 - 10:32

Ik had ook heel lange tijd 0 vrienden/vriendinnen, maar nu kan ik zeggen dat ik 2 echte vriendinnen heb, 1 potentiële vriendin en 2 potentiële vrienden Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 3 561177
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge ma 16 jan 2012 - 11:48

Ik heb 1 beste vriendin, 1 hele goede vriendin en 6 goede vriendinnen
verder wat meiden die ik niet helemaal als vriendin zie, maar zeker graag mag / zie
Ook nog enkele vrienden die ik graag zie / mag

Mijn beste vriendin heb ik 10 jaar geleden leren kennen bij de voetbal.
Die goede vriendin heb ik tijdens een meeting leren kennen.

Voor de meiden zonder vriendinnen, hier via het forum (of ander forum) kan je soms hele waardevolle contacten opdoen en leuke vriendschappen opbouwen

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Sweety ma 16 jan 2012 - 12:31

Ik denk dat iedereen hier het wel spannend of eng vond om naar een meeting te gaan. De eerste keer dat ik naar een meeting ging vond ik het super spannend. Ik zou bij Zusje een cake-sunday meeting hebben met nog meer meiden. Het was heel erg leuk, afgelopen zaterdag de 2e meeting gehad met een grote groep meiden bij Zusje thuis, deze is mij weer heel erg bevallen. Ik kan het alleen maar aanraden om eens naar een meeting te gaan, erg leuk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Cheesegirl ma 16 jan 2012 - 19:02

June schreef:Wat was er niet goed aan de hulp? Wat was je hulpvraag en hoe komt het dat je het niet bereikt hebt? Is het niet mogelijk om eens op een andere plek hulp te zoeken? De stoute schoenen kan ook hoor, maar als dat niet lukt..
*

Laatst aangepast door Carola589 op di 17 jan 2012 - 18:54; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  TwistedAngel ma 16 jan 2012 - 20:37

ik herstel mijn antwoord van de eerste pagina naar 1! Wist niet dat ik zoveel voor haar betekende als dat zij voor mij betekend
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  litllejoy ma 16 jan 2012 - 20:37

Ik heb 1 beste vriendin, 6 hele goeie vriendinnen (die dus eigenlijk ook wel alles van me weten) en 6 'normale' vriendinnen (waar ik leuke dingen mee doe, mee kan lachen maar dus niet alles aan vertel).

Voor de meiden die weinig tot geen vriendinnen hebben, contact inderdaad via het forum of via andere website's. Ik heb zelf geen contact met mensen via het forum en ben ook nog nooit naar een meeting geweest, maar ik geloof dat je een gezellige dag kan hebben en misschien is er dan wel die 'klik' met een potentiele vriendin.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Silver ma 16 jan 2012 - 21:19

Ik heb 1 goeie vriendin die ik alles kan vertellen, en heb nog een paar losse vriedinnnen, maar die ene ben ik zuinig op en vertel ik álles.
Ook heb ik 1 goeie vriend, waar ik altijd terecht kan, en andersom ook.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 22:21

Ik had er 2 maar eentje is een beetje de weg kwijt geloof ik en daar heb ik al een aantal weken niks meer van gehoort. Maargoed zij is dan ook een type dat als ze een vriendje heeft dat ze je "niet meer nodig heeft" en als ze single is dan is de "plakkerige vriendin" En aangezien ze best vaak wisselt van vriendjes ben ik daar een beetje klaar mee. Mijn andere beste vriendin zie ik 1x in de 2 a 3 weken. Ze woont tegenover ons en ze staat altijd voor me klaar en ik voor haar. Ook heb ik nog 2 vriendinnen die ik zo'n 1x in de 2 a 3 maanden zie. Maar dat is gewoon genoeg en altijd gezellig. We gaan dan vaak samen shoppen oid

Verder heb ik veel met mijn moeder en tante's. Ze zijn wel wat ouder en familie maar we doen veel gezellige dingen en we komen vaak bij elkaar over de vloer. Voor mijn zijn ze naast moeder en tante ook vriendinnen voor me ! En natuurlijk is mijn man mijn beste vriend. Hij is super lief voor me en we hebben het altijd gezellig met elkaar en ondernemen ook leuke dingen samen

Ook zijn een aantal forummeiden vriendinnen van me ! Ik merk dat ik af en toe echt behoefte heb aan gezellige meidengedoe. Gewoon lekker kletsen enzo heerlijk vind ik dat ! I love you

Gast
Gast

Bericht  Sophiee ma 16 jan 2012 - 22:37

Ik heb 4 goede vriendinnen die ik regelmatig zie en spreek. De een ken ik van vroeger, de ander van forum en de laatste twee van de studie. Verder heb ik ook leuk en goed contact met mn schoonzusjes smile.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: