Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?

+35
Silver
litllejoy
Inge
Phileine
Cheesegirl
dolfijntje24
Jeanette
Stuiterbal
Sweety
joyce0606
Sneeuwvlok
Sterre
Evalynn
Tullow
Jenny010
Niekske
sanne-84
nien
Esperanza
mzcharlotte
Pandora
Rush
MissD
Blond
Lotus
TwistedAngel
Alex
Mamsie
Burn
Shisha
Pancake
Toet
Sanne_86
Caramba
PluDan
39 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?

Bericht  mzcharlotte di 13 dec 2011 - 21:42

4. Met geen van mijn vrienden heb ik dagelijks contact trouwens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?

Bericht  Esperanza di 13 dec 2011 - 21:59

2
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 22:06

Best veel als ik het zo zie. Een stuk of 7 die ik ook wekelijks spreek (maar niet zie). Ik heb altijd een beste vriendin gehad maar die zie ik nu ook als gewone vriendin.

Gast
Gast

Bericht  nien di 13 dec 2011 - 22:15

Ik heb 3 hele goede (beste) vriendinnen. Maar we doen niet aan de titel 'beste' vriendin. We kunnen het allevier evengoed met elkaar vinden en spreken meestal met ons vieren af of soms apart, niemand die daar jaloers om wordt. Deze meiden zijn er al meer dan 15 jaar voor me en ik kan alles bij hun kwijt en andersom ook. Ik zou niet kunnen kiezen wie mijn 'beste' vriendin is. We waren vroeger met ons vijven totdat een van ons op jonge leeftijd (21) overleed dit heeft ons nog hechter gemaakt. Ondanks dat we allemaal (lange) tijden in het buitenland hebben gewoond en soms lang geen contact hadden was het altijd weer heel leuk als we elkaar zagen en alsof we niet weg geweest waren.

Naast hun heb ik nog een andere vriendinnengroep (5 meiden), ik weet niet hoe het kan maar ik heb echt geluk met mijn vriendinnen. Deze meiden ken ik minder lang maar zijn er ook altijd voor me, daar ben ik vorig jaar achtergekomen !

Ik heb ook nog een een hele goede vriendin in het buitenland wonen, haar zie en spreek ik bijna nooit maar ik heb 5 jaar met haar samen gewoond en beschouw haar ook als een van mijn beste vriendinnen.

Kortom, als ik aan mijn vriendinnen denk dan ben ik zo gelukkig en ik denk dat de vriendschappen die ik heb heel bijzonder zijn.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:18

Ik heb 1 beste vriendin waar ik alles mee kan bespreken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:20

Evy schreef:Voor mij is een 'beste' of 'hele goede' vriendin iemand die naar me luistert, die er voor me is als er iets is, maar ook als er niets is. Die betrouwbaar is en dus alle dingen die ik haar vertel tussen ons houdt. Met wie ik leuke dingen kan ondernemen zoals stappen (als ik dat zou doen Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij? - Pagina 2 394967), filmpje pakken of de hele dag op de bank thee drinken en kletsen etc. Het contact moet ook wel van beide kanten komen. We hoeven elkaar niet dag en nacht te zien, 1x per maand kan genoeg zijn om het leuk met elkaar te hebben en dat we elkaar weinig zien verandert niets aan hoe we met elkaar om gaan.

Mooi geschreven! Sommigen hangen meteen ongerust aan de lijn als ze even niks horen....

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:24

Een stuk of 2 of 3. Niet zo heel veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:28

Ik heb geen 'hartsvrienden' meer. Vroeger wel (tot mijn 20e), maar dat is op een akelige manier tot een einde gekomen (leugens, jaloezie) en nu vertrouw ik weinig mensen meer dicht in mijn buurt.

Wel heb ik een heel goede vriend, waar ik vrij veel mee deel en ik heb veel vriendinnen die ik regelmatig zie en spreek. Maar er is niemand meer aan wie ik mijn diepste geheimen toevertrouw.

Edit: mijn man weet wel alles van me en hem vertrouw ik ook alles toe.

Laatst aangepast door Youandi op wo 14 dec 2011 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 14 dec 2011 - 4:30

1, zij kent mij door en door (tot eng toe soms)
verder 1 vriendin die ik nog niet heel lang ken, maar wel erg vertrouwd voelt om 'echte' dingen te bespreken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:31

Eens even kijken...

Ik heb zes betere vrienden, waarvan twee meiden en vier jongens. Ik kan bij hen alles kwijt en zij zijn ook degenen die ik kan bellen als er iets aan de hand is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:31

Youandi schreef:

Ja hier ook. Maar ik vind het een beetje raar om hem 'beste vriend' te noemen, al is het in feite wel zo laughcry

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 14 dec 2011 - 4:33

Poeh, lastig... mijn groepje van 9 meiden is me heel speciaal. Eén ervan noem ik eigenlijk wel beste vriendin, maar op één na zijn ze allemaal bijzonder en ze zouden allemaal voor me klaar staan als het nodig is. Ook twee teamgenootjes van me reken ik onder hele goede vriendinnen.

Edit: even nagedacht wie ik mee wil nemen als ik ooit mijn vrijgezellenfeest heb Very Happy mijn beste vriendin zou het dan organiseren en naast (schoon)zusjes zou ik nog 11 andere meiden mee vragen. Het is niet zo dat ik deze meiden elke week zie, maar we mailen/bellen/smsen veel en na zoveel jaren weten we dat de vriendschap gewoon goed zit.

Samengevat: één beste en 11 echt goede vriendinnen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:33

Zelda schreef:
Youandi schreef:

Ja hier ook. Maar ik vind het een beetje raar om hem 'beste vriend' te noemen, al is het in feite wel zo laughcry

Eens.

Gast
Gast

Bericht  Jenny010 wo 14 dec 2011 - 4:48

Jeetje.. Ik zie hier dat er meiden zijn die er geen hebben.. Naar wie ga je dan op het moment dat je het bijvoorbeeld heel moeilijk hebt? Of in andere situaties?

Ik heb zelf net mijn relatie uit. Daarom ben ik er op dit moment heel duidelijk (en soms ook heel pijnlijk) achter gekomen wie goede vrienden zijn en wie niet.. Ik heb om precies te zijn twee goede vriendinnen en een heeeeele goede vriend!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  Rush wo 14 dec 2011 - 4:50

Jenny010 schreef:Jeetje.. Ik zie hier dat er meiden zijn die er geen hebben.. Naar wie ga je dan op het moment dat je het bijvoorbeeld heel moeilijk hebt? Of in andere situaties?
Ik ga soms eerder naar m`n moeder dan naar m`n vriendinnen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Tullow wo 14 dec 2011 - 4:52

Evy schreef:Voor mij is een 'beste' of 'hele goede' vriendin iemand die naar me luistert, die er voor me is als er iets is, maar ook als er niets is. Die betrouwbaar is en dus alle dingen die ik haar vertel tussen ons houdt. Met wie ik leuke dingen kan ondernemen zoals stappen, filmpje pakken of de hele dag op de bank thee drinken en kletsen etc. Het contact moet ook wel van beide kanten komen. We hoeven elkaar niet dag en nacht te zien, 1x per maand kan genoeg zijn om het leuk met elkaar te hebben en dat we elkaar weinig zien verandert niets aan hoe we met elkaar om gaan.

Dit is precies hoe ik het zie en ook heb met mijn beste vriendin. Ik heb 1 beste vriendin, al heel lang en dat zal waarschijnlijk ook altijd wel zo blijven (hoop ik)!
Verder heb ik 2 héle goede vrienden, die eigenlijk ook bijna alles van me weten en waar ik ook altijd terecht kan.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Tullow wo 14 dec 2011 - 4:53

Rush schreef:
Jenny010 schreef:Jeetje.. Ik zie hier dat er meiden zijn die er geen hebben.. Naar wie ga je dan op het moment dat je het bijvoorbeeld heel moeilijk hebt? Of in andere situaties?

Zo'n band heb ik juist helemaal niet met mijn moeder. Dat vind ik soms best jammer, maar we zijn gewoon zo ontzettend verschillend en hebben vaak een andere mening en dat botst.
Met mijn schoonmoeder heb ik dan wel weer een enorm goede band en daar kan ik ook alles aan kwijt.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  PluDan wo 14 dec 2011 - 5:27

Tullow schreef:
Rush schreef:

Zo'n band heb ik juist helemaal niet met mijn moeder. Dat vind ik soms best jammer, maar we zijn gewoon zo ontzettend verschillend en hebben vaak een andere mening en dat botst.
Met mijn schoonmoeder heb ik dan wel weer een enorm goede band en daar kan ik ook alles aan kwijt.

Zo'n band heb ik ook helemaal niet met mijn moeder.
Mijn schoonmoeder is nog meer een moeder voor me dan mijn eigen moeder.
Daarom ben ik juist des te meer zo blij met mijn vriendinnen en mijn vriend.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Evalynn wo 14 dec 2011 - 5:35

ik heb geen beste vriendin denk ik, die had ik wel, maar sinds ze verhuisd is, is dat verwaterd.
mijn moeder is eigenlijk mijn beste vriendin.
er is nog een vriendin van me waar ik een hele goede klik mee heb, maar echt een beste vriendin is het niet ofzo.
het is een vriendin.
oh en mijn vriend is mijn beste vriend, maar dat is ook zo cliche.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Sterre wo 14 dec 2011 - 5:55

Moeilijke vraag! Ik denk 1 hele goede vriend en 1 hele goede vriendin, die ik beiden midden in de nacht zou durven bellen als er iets is. Dan nog een stuk of 4 vriendinnen die ook heel waardevol zijn, maar bij hen zou ik een aarzeling voelen om ze meteen te bellen als er iets aan de hand zou zijn.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Sneeuwvlok wo 14 dec 2011 - 6:09

Ik heb niet één beste vriendin, maar wel een heel aantal mensen die goede vrienden van me zijn. M'n jaarclub ( 10 meiden ), een groepje van 3 ( met mij erbij dus 4 ) vriendinnen van de middelbare school, 1 losse vriendin en 2 vrienden die ik van de middelbare school ken. Van m'n oude commissie zijn ook een aantal mensen met wie ik het nog steeds goed kan vinden, maar dat zij niet echt goede vrienden, meer af en toe wat afspreken
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  joyce0606 wo 14 dec 2011 - 6:30

ik heb geen vrienden/vriendinnen....mijn man is mijn beste vriend....soms baal ik er wel van, dat ik niet lekker kan shoppen of wat dan ook....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Sweety ma 16 jan 2012 - 4:41

@ joyce0606: hoe komt het dat je geen vriendinnen heb?

Ik heb 1 echte (beste) vriendin en 1 echte (beste) vriend.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Stuiterbal ma 16 jan 2012 - 4:48

Ik heb 1 echte goede en beste vriendin. Deze vriendschap bestaat pas sinds aug 2011 maar is binnen no time ontzettend sterk geworden. Ik weet zeker dat ze mijn beste vriendin is en ook echt alles voor me doet en door het vuur voor me gaat.

Daarnaast heb ik ook 1 beste vriend en dat is hetzelfde verhaal !

Edit: En daarnaast heb ik nog een aantal gewone vriendinnen waar ik regelmatig wat mee onderneem.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:49

joyce0606 schreef:ik heb geen vrienden/vriendinnen....

Ik ook niet echt. Ik heb 1 hele goede vriendin en daar spreek ik wel regelmatig mee af en daar kan ik ook wel m`n ei bij kwijt. Maar als er iets is weet ik niet of ze alles zou laten vallen om naar me toe te komen.

Moet wel zeggen dat ik het daarom erg fijn vind dat ik regelmatig afspreek met de meiden van omg eindhoven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: