Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
+35
Silver
litllejoy
Inge
Phileine
Cheesegirl
dolfijntje24
Jeanette
Stuiterbal
Sweety
joyce0606
Sneeuwvlok
Sterre
Evalynn
Tullow
Jenny010
Niekske
sanne-84
nien
Esperanza
mzcharlotte
Pandora
Rush
MissD
Blond
Lotus
TwistedAngel
Alex
Mamsie
Burn
Shisha
Pancake
Toet
Sanne_86
Caramba
PluDan
39 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
Ik heb wel meerder vrienden en vriendinnen, maar ik heb 2 echte beste vriendinnen die voor me door het vuur zouden gaan, wie ik kan bellen en er meteen voor me zijn als ik ze nodig heb en andersom.
Onze vriendschap ik denk ik nu sinds een jaar heel erg hecht door dingen die we samen meegemaakt hebben en word alleen nog maar hechter en hechter. Dit voelt zo ontzettend fijn, want dit heb ik nog nooit zo gekend op deze manier, dat je zoveel liefde voor hun kunt voelen. Ik durf ze dan ook alles, maar alles te vertellen en het voelt zo vertrouwd en fijn. Ik word er altijd blij van als ik ze zie en gezien heb. We zien elkaar dan ook best veel.
Hoeveel van die echte vriendinnen heb jij? Daar ben ik nog wel eens benieuwd naar.
Onze vriendschap ik denk ik nu sinds een jaar heel erg hecht door dingen die we samen meegemaakt hebben en word alleen nog maar hechter en hechter. Dit voelt zo ontzettend fijn, want dit heb ik nog nooit zo gekend op deze manier, dat je zoveel liefde voor hun kunt voelen. Ik durf ze dan ook alles, maar alles te vertellen en het voelt zo vertrouwd en fijn. Ik word er altijd blij van als ik ze zie en gezien heb. We zien elkaar dan ook best veel.
Hoeveel van die echte vriendinnen heb jij? Daar ben ik nog wel eens benieuwd naar.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Re: Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
Hm lastig. Als eerste denk ik.. 2 heilige liefste vriendinnen. En verder heb ik een aantal goede vriendinnen, maar die 2 zijn geweldig
Gast- Gast
Ik heb 1 vriendin waar ik alles mee deel en waar ik echt heel zuinig mee ben.
Heb wel vrienden/vriendinnen gehad waar ik later nooit meer iets van hoorde, maar liet zelf ook niets van mij horen. Maar deze vriendin betekend veel voor me, daarom ben ik hier ook zuinig mee en trots op.
Vrienden heb ik meer van, maar daar bespreek ik niet alles mee. Zeker niet de dingen die ik wel met mijn vriendin bespreek.
Heb wel vrienden/vriendinnen gehad waar ik later nooit meer iets van hoorde, maar liet zelf ook niets van mij horen. Maar deze vriendin betekend veel voor me, daarom ben ik hier ook zuinig mee en trots op.
Vrienden heb ik meer van, maar daar bespreek ik niet alles mee. Zeker niet de dingen die ik wel met mijn vriendin bespreek.
Laatst aangepast door Spetterdespat op di 13 dec 2011 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb niet zo heel veel vriendinnen. Ik heb twee vriendinnen die ik regelmatig zie en waarmee ik alles kan bespreken en één vriendin zie ik een paar keer per jaar maar dat vinden we beiden prima. Dan maken we er ook echt een dag uit van met shoppen, luchen, uit eten en cocktails drinken en op zo'n dag praten we weer helemaal bij.
Zelf vind ik het prima zo, maar als ik om me heen kijk lijkt het wel of iedereen een grote vriendengroep om zich heen heeft en meerdere beste vriendinnen. Geen idee of het ook klopt hoor!
Zelf vind ik het prima zo, maar als ik om me heen kijk lijkt het wel of iedereen een grote vriendengroep om zich heen heeft en meerdere beste vriendinnen. Geen idee of het ook klopt hoor!
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb één echte vriendin die ik dagelijks spreek en daarnaast nog 3 echte vriendinnen die ik wekelijks spreek/zie die altijd voor mij klaar staan, waarvoor ik door het vuur zou gaan. Verder heb ik nog een stuk of 8 gewone vriendinnnen. En ik heb één echte vriend.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb wel een aantal vrienden, maar als ik er zo over nadenk heb ik geen écht goede vrienden. En dat vind ik eigenlijk best erg, maar het is nu eenmaal zo.
Nu beschouw ik mijn vriend wel als beste vriend, maar wanneer het over zou gaan dan kan ik niemand bedenken bij wie ik zou kunnen uithuilen.
Nu beschouw ik mijn vriend wel als beste vriend, maar wanneer het over zou gaan dan kan ik niemand bedenken bij wie ik zou kunnen uithuilen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 2 goede vriendinnen waarmee ik echt alles kan bespreken en waar ik regelmatig mee afspreek.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hmm beste vriendinnen doe ik niet aan, maar de beste van mijn vriendinnen (volg je 'm nog) dat zijn er 2 of 3.
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Carrie schreef:Hmm beste vriendinnen doe ik niet aan, maar de beste van mijn vriendinnen (volg je 'm nog) dat zijn er 2 of 3.
Ik volg 'm +1
Ik heb ook niet echt de behoefte en de tijd om een beste vriendin te zijn. Of er een te hebben. Ik vind het wel goed zo. Ik kan iig m'n ei kwijt aan iemand als ik ergens mee zit. Dat kan een vriendin zijn maar ook mijn moeder of m'n tante die net zo goed mijn vriendinnen zijn
Gast- Gast
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
2 en 1 die ver weg woont maar ik wel als een goede vriendin zie.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik weet niet of ik echt een 'beste' vriendin heb, maar ik heb wel 3 hele goede vriendinnen (daar kan ik alles aan kwijt).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik noem niemand 'beste vriendin' maar ik heb 2 vriendinnen die ik al 15 jaar ken en waar ik alles aan vertel. Verder heb ik nog 3 vriendinnen die ik wekelijks zie en een paar vriendinnen die ik wat minder vaak zie/spreek. Heb ook nog een gewone vriend maar hem spreek ik niet meer zo vaak, hij zit nu aan de andere kant van het land voor zn opleiding.
Gast- Gast
Hm lastig. Ik heb 2 vrienden die ik al erg lang ken en als ik die en tijdje niet zie maakt dat niks uit voor de vriendschap. Dat vind ik belangrijk - zo heb ik nog een goede vriend die ik nu misschien maar een of twee keer per jaar zie, maar het blijft altijd leuk.
In totaal reken ik mezelf op 6 echte vrienden, waarvan er hooguit 3 tot de diepe kern behoren. De rest veranderd nog wel eens in de zoveel tijd.
In totaal reken ik mezelf op 6 echte vrienden, waarvan er hooguit 3 tot de diepe kern behoren. De rest veranderd nog wel eens in de zoveel tijd.
Gast- Gast
Is iemand een 'goede vriendin', als je alles aan diegene kwijt kan dan? Wat is voor jullie eigenlijk de definitie van 'beste vriendin'?
Gast- Gast
Voor mij is een 'beste' of 'hele goede' vriendin iemand die naar me luistert, die er voor me is als er iets is, maar ook als er niets is. Die betrouwbaar is en dus alle dingen die ik haar vertel tussen ons houdt. Met wie ik leuke dingen kan ondernemen zoals stappen (als ik dat zou doen ), filmpje pakken of de hele dag op de bank thee drinken en kletsen etc. Het contact moet ook wel van beide kanten komen. We hoeven elkaar niet dag en nacht te zien, 1x per maand kan genoeg zijn om het leuk met elkaar te hebben en dat we elkaar weinig zien verandert niets aan hoe we met elkaar om gaan.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb twee goede vriendinnen, maar die zie ik niet zo vaak. Als ik ze zie, is het wel heel fijn altijd.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Twee hele goede vriendinnen die bijna alles van me weten.
Verder nog een stuk of 8 gewone vriendinnen en vrienden.
Verder nog een stuk of 8 gewone vriendinnen en vrienden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb 2 goede vriendinnen. En daarnaast nog 2 'gewone' vriendinnen. Ik heb een vrij kleine vriendengroep.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Carrie schreef:Hmm beste vriendinnen doe ik niet aan, maar de beste van mijn vriendinnen (volg je 'm nog) dat zijn er 2 of 3.
Ik volg 'm +1
Ik heb ook niet echt de behoefte en de tijd om een beste vriendin te zijn. Of er een te hebben. Ik vind het wel goed zo. Ik kan iig m'n ei kwijt aan iemand als ik ergens mee zit. Dat kan een vriendin zijn maar ook mijn moeder of m'n tante die net zo goed mijn vriendinnen zijn
Ik heb ook niet echt de behoefte om iemands beste vriendin te zijn. Wel heb ik 2 hele goede vriendinnen bij wie ik alles kwijt kan en andersom. En nog een paar "gewone" vriendinnen. En mijn moeder en tante beschouw ik ook als vriendin.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb op het moment één beste vriendin.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
» Hoeveel vrienden heb jij?
» Verhuizen & Vrienden
» Vrienden verliezen.
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)