Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 3 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  ekiaam87 wo 5 jan 2011 - 6:32

Ik heb hem bij de bieb geleend!
Pasta was inderdaad erg lekker!!
Vriend en ik hebben er echt van zitten smullen!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia wo 5 jan 2011 - 8:50

Die pasta klinkt goed, ik denk dat ik die vrijdag maar eens ga maken Very Happy
Ik at vandaag een rijstwafel met humus en tomaat, ook erg lekker trouwens.

Wat ik me alleen afvraag, kan je die bonen ook gewoon klaarmaken en die overdag eten ofzo?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 5 jan 2011 - 9:58

Jen, eet je ook zo goed als je moet werken? Maak je die salade of brood dan al de avond van te voren klaar? En wat doe je allemaal in die salade?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 10:00

Ik geloof dat ze schreef dat ze de salades kocht in de kantine van haar werk en daar zelf spullen bij doet die ze in bakjes meeneemt.

Ik heb een heerlijke gezonde maaltijd met linzen gegeten. Ui, gourgette, wortel, knoflook, linzen en verze kruiden (geen zout).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:42

ekiaam87 schreef:
Jen_ schreef:Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!

ik ben ook benieuwd, heb alleen geen zongedroogde tomaatjes, waar vind ik die in de supermarkt?
ook de pijnboompitten en feta skip ik (wat zijn die pitten duur!)
en ik heb volkoren penne gekocht, de andere varianten hadden ze niet bij mijn AH


Ah wat zonde, geen pijnboompitten, geen feta? Zo 'verpest' je het hele gerecht! Die ingredienten horen er juist in, zo heeft het geen zin het nog te maken.

Voor wie het vroeg, nee appelstroop mag geloof ik niet, en philadelphia light al helemaal niet. Nooit light producten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:45

Smikkell schreef:Ik geloof dat ze schreef dat ze de salades kocht in de kantine van haar werk en daar zelf spullen bij doet die ze in bakjes meeneemt.

Ik heb een heerlijke gezonde maaltijd met linzen gegeten. Ui, gourgette, wortel, knoflook, linzen en verze kruiden (geen zout).

Klopt!

Jouw gerecht klinkt ook heerlijk Smikkel!
@ Mozz ja noten zijn belachelijk duur, bij de AH een bakje 4 freakin' euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:16

ja, linzen vullen altijd goed.

Ook pijnboompitten zijn betaalbaar bij de turkse groenteman. En verse kruiden ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:32

Zo, ik heb ingeslagen bij de natuurwinkel. En wie vond Lijnzaadolie vies? zo erg is het toch niet? Ik krijg het met gemak weg iig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 4:47

Oej wat vind ik hummus/houmous lekker! Ik doe het op mijn rijstwafel met tomaat erop maar ik heb het net ook gebruikt als dip bij mijn paprika. Maar ik heb dan de neiging het halve bakje erop te smeren Twisted Evil Lijkt me dat als je daar te veel van eet, je alsnog dik wordt haha.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty do 6 jan 2011 - 4:48

Waar smaakt humus naar? En waar vind ik het in de winkel? Gewoon bij AH trouwens?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:50

Ow, ze verkopen het ook bij de Ah. Ik maak het ook wel eens zelf. Ik vind het zo lekker! Maar ik at het met stokbrood en dat vond ik jammer omdat ik eigenlijk geen brood wil eten. Nu eet ik het op een rijstwafel =)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 4:52

Ja ik koop het idd ook bij de Ah, maar ik wil het binnenkort ook wel een keer zelf maken. Ik eet het ook op mijn rijstwafels. Maar ik ga het ook maar eens proberen op zuurdesembrood.
Wat ik trouwens nog wel lastig vind, is om een "vol"gevoel te krijgen. Na 2 rijstwafels 's middags zit ik nog niet echt vol..Maar het kan ook zo zijn dat ik ook een kleinere maag moet krijgen en daar aan moet wennen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  ekiaam87 do 6 jan 2011 - 5:19

Jen_ schreef:
ekiaam87 schreef:
Jen_ schreef:Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!

ik ben ook benieuwd, heb alleen geen zongedroogde tomaatjes, waar vind ik die in de supermarkt?
ook de pijnboompitten en feta skip ik (wat zijn die pitten duur!)
en ik heb volkoren penne gekocht, de andere varianten hadden ze niet bij mijn AH


Ah wat zonde, geen pijnboompitten, geen feta? Zo 'verpest' je het hele gerecht! Die ingredienten horen er juist in, zo heeft het geen zin het nog te maken.

Voor wie het vroeg, nee appelstroop mag geloof ik niet, en philadelphia light al helemaal niet. Nooit light producten.

Feta lust ik niet en de pijnboompitten pasten ff niet meer in het budget Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zonnetje do 6 jan 2011 - 7:48

Wät ik even niet meer precies weet, zijn alle noten even goed? Of zijn walnoten en hazelnoten beter dan cashewnoten of pinda's?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 7:53

Je kunt pijnboompitten stukken goedkoper bij Xenos kopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  SoGood do 6 jan 2011 - 8:10

Oke, ik ben officieel verslaafd aan hummus.

(veeeel calorieen zitten daar in trouwens!)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Monte do 6 jan 2011 - 9:26

zonnetje schreef:Wät ik even niet meer precies weet, zijn alle noten even goed? Of zijn walnoten en hazelnoten beter dan cashewnoten of pinda's?

Wat ik altijd heb gehoord zijn walnoten,paranoten, amandelen beter dan pinda's of cashewnoten want daar zit veel (verzadigde/slechte) vetten in.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:46

Sogood schreef:Oke, ik ben officieel verslaafd aan hummus.

(veeeel calorieen zitten daar in trouwens!)

Oja joh? Wist ik niet, van kikkererwten? Hmm. Maar het is lekker he? Even wennen aan de smaak, maar daarna, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:46

ekiaam87 schreef:
Jen_ schreef:
ekiaam87 schreef:
Jen_ schreef:Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!

ik ben ook benieuwd, heb alleen geen zongedroogde tomaatjes, waar vind ik die in de supermarkt?
ook de pijnboompitten en feta skip ik (wat zijn die pitten duur!)
en ik heb volkoren penne gekocht, de andere varianten hadden ze niet bij mijn AH


Ah wat zonde, geen pijnboompitten, geen feta? Zo 'verpest' je het hele gerecht! Die ingredienten horen er juist in, zo heeft het geen zin het nog te maken.

Voor wie het vroeg, nee appelstroop mag geloof ik niet, en philadelphia light al helemaal niet. Nooit light producten.

Vooruut dan maar! Very Happy

Feta lust ik niet en de pijnboompitten pasten ff niet meer in het budget Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:47

Julia schreef:Ja ik koop het idd ook bij de Ah, maar ik wil het binnenkort ook wel een keer zelf maken. Ik eet het ook op mijn rijstwafels. Maar ik ga het ook maar eens proberen op zuurdesembrood.
Wat ik trouwens nog wel lastig vind, is om een "vol"gevoel te krijgen. Na 2 rijstwafels 's middags zit ik nog niet echt vol..Maar het kan ook zo zijn dat ik ook een kleinere maag moet krijgen en daar aan moet wennen?

2 rijstwafels is ook wel een beetje weinig! Ik zou dan voor volkoren crackers kiezen, of zuurdesembrood. (van het laatste raak je echt vol)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 10:56

Ja maar zijn die vetten van de hummus niet juist goed? Dat je daar niet van aankomt?
Ik vind hummus ook verslavend lekker haha Very Happy
Morgen haal ik het zuurdesumbrood op bij de bakker, ben heel benieuwd!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:55

Julia schreef:Ja maar zijn die vetten van de hummus niet juist goed? Dat je daar niet van aankomt?
Ik vind hummus ook verslavend lekker haha Very Happy
Morgen haal ik het zuurdesumbrood op bij de bakker, ben heel benieuwd!

Ja hoor, gewoon hummus blijven eten, is niks mis mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Poeke vr 7 jan 2011 - 6:50

Weet iemand wat de 'functie' is van lijnzaadolie? Zit er over te denken dit ook s'ochtends te nemen met zoals Jen zei tomatensap maar kan er niet echt achter komen waar het precies goed voor is.
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:56

Jaa hummus is zo lekker. Ik maak het zelf (of mijn lieve vriendinnetje doet het soms ook) of koop het bij de ap. Je hebt nu ook een lekkere variant met een beetje sambalachtig iets er bij. En de natuurwinkel, daar kun je echt zoveel lekkere gezonde goede dingen kopen! Dat is wel duur dus ik kan er niet elke week heen, maar goed, dat maakt het wel extra leuk als het wel kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:58

Poeke schreef:Weet iemand wat de 'functie' is van lijnzaadolie? Zit er over te denken dit ook s'ochtends te nemen met zoals Jen zei tomatensap maar kan er niet echt achter komen waar het precies goed voor is.
Omega-3. Ik slik daarnaast ook visoliepillen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 3 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum