Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers
Pagina 2 van 32
Pagina 2 van 32 • 1, 2, 3 ... 17 ... 32
Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
Samen hardlopen werkt ook totaal niet. Gewoon alleen gaan. Eigen tempo, eigen afstand en wanneer het jou uitkomt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Samen hardlopen werkt ook totaal niet. Gewoon alleen gaan. Eigen tempo, eigen afstand en wanneer het jou uitkomt.
Dat lijkt me dan weer totaal niets(en heb ik ook niet echt discipline voor)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte, ik weet niet of je hiervan afvalt zonder te sporten...ik denk wel iets als je niet veel eet maar beweging is zowiezo wel verstandig. Ik heb al eerder hardgelopen en dan via start to run. Zij leert je hardlopen (op je mp3) en je hebt meteen muziek erbij. Het feit dat ik een betere conditie kreeg en strakker werd was voor mij voldoende beloning om door te zetten.
En over dat geen brood eten..ik ga ook nog wel gewoon roggebrood of zuurdesembrood eten hoor, alleen wel minder. Ik denk dat je het gewoon moet kijken wat voor jou wel of niet werkt, niet alles hoeft even strikt dunkt me.
@ Jen, ja dat las ik ook al over die kalveren. Ik ben juist opgevoed met het feit dat melk heel gezond is enz en nu ben ik zo'n beetje verslaafd aan melk, moet echt afkicken lijkt het wel
En over dat geen brood eten..ik ga ook nog wel gewoon roggebrood of zuurdesembrood eten hoor, alleen wel minder. Ik denk dat je het gewoon moet kijken wat voor jou wel of niet werkt, niet alles hoeft even strikt dunkt me.
@ Jen, ja dat las ik ook al over die kalveren. Ik ben juist opgevoed met het feit dat melk heel gezond is enz en nu ben ik zo'n beetje verslaafd aan melk, moet echt afkicken lijkt het wel
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Monte schreef:Ben wel benieuwd of je er echt van gaat afvallen. Ik sport eigenlijk niet, maar wil toch zo'n 5a 10 kilo kwijt. Mijn probleem is echt het snoepen. De hoofdmaaltijden gaat altijd goed, maar dan krijgt ik weer honger/trek en eet ik weer boterhammen, koek, snoep enz. Dus als ik dat vervang door dingen die het boek zegt en ook andere dingen vervang, zal ik afvallen? Of moet ik echt gaan sporten(geen geld voor sportschool en niemand of bij mee te gaan hardlopen)
En hoe doen jullie dan met brood? Volgens dit boek mag je geen brood eten(of een beetje zuurdesem) maar ik krijg echt honger als ik dat niet doe en voel me heel erg flauw/slap
Mijn collega is er sinds deze week mee begonnen, en haar vriendin is 12 kilo afgevallen door dit boek. Zij had wel echt overgewicht. Ik ben er ook 1 kilo mee afgevallen, en een andere vriendin die al slank was maar er ietsje af wilde, 3. Dus ja je kunt er mee afvallen.
Mijn ervaring is, dat wanneer je de juiste pure producten eet (eiwitten, bonen ed) je minder veel minder trek hebt. Dus de dag eventueel ook door komt met 2 crackers met het juiste beleg. Heb je trek eet je een rijstwafel met een gekookt eitje, en dat stilt je honger echt. Gewoon de juiste dingen eten als je trek krijgt, geen calorien tellen!
@Julia ja wij allemaal zijn opgevoed met 'melk is goed voor elk' en 'melk de witte motor'.
Gast- Gast
Geen boek voor mij dit, haha.
Als ik maar twee crackers zou eten bij m'n ontbijt en twee bij de lunch en de hele dag moet werken, dan gaat het me rond 5uur echt duizelen, voor mij is dat veels te weinig!
Gezond eten is een ding, maar als je het goede brood kiest, kan dat echt geen kwaad, bak het eventueel zelf, dan weet je ook dat er geen rare dingen in zitten
Ach ja, moet iedereen ook zelf weten natuurlijk, wat de een fijn vindt werkt voor een ander niet en andersom!
Als ik maar twee crackers zou eten bij m'n ontbijt en twee bij de lunch en de hele dag moet werken, dan gaat het me rond 5uur echt duizelen, voor mij is dat veels te weinig!
Gezond eten is een ding, maar als je het goede brood kiest, kan dat echt geen kwaad, bak het eventueel zelf, dan weet je ook dat er geen rare dingen in zitten
Ach ja, moet iedereen ook zelf weten natuurlijk, wat de een fijn vindt werkt voor een ander niet en andersom!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Geen boek voor mij dit, haha.
Ja maar gekkie, ik eet toch niet de hele dag door alleen maar crackers
Ontbijt is yoghurt met brinta of vruchten erdoor. Tussendoortje handje nootjes, stuk fruit.
Lunch is 2 crackers met goed beleg, of een salade. Tussendoortje is stuk fruit of 2 rijstwafels met roomboter en een gekookt eitje ertussen.
Avond eten is normaal, met dus volkoren pasta/rijst. Valt nog wel mee toch?
En je brood zelf bakken is inderdaad goed. Zo kun je er ook voor kiezen het deeg langer te laten reizen. Of is reizen in dit geval met een lange ij? Nouja je snapt me
Gast- Gast
Mag ik die roomboter ook vervangen door geen boter of gewone? Ik vind roomboter echt niet lekker, haha.
En brood juist wel, dus dan vervang ik de crackers door twee zonnevolgranen boterhammen
Pasta eten wij de laatste tijd ook al volkoren. Rijst dan weer niet zilvervlies, dat vind ik echt niet lekker.. :S Hebben nou wel die dure variant van Lassie, toverrijst extra oid. Toch weer wat beter dan witte rijst! Maar ja, meestal eten we hier toch echt aardappels, m'n vriend is zo lekker Hollands in die dingen..
Wat doe je trouwens dan allemaal op je crackers? Heb iets gelezen van hummus, maar dat is dus echt niets voor mij..
Heb nou trouwens helemaal zin om brood te bakken, haha. Vind die geur echt zo lekker!
En brood juist wel, dus dan vervang ik de crackers door twee zonnevolgranen boterhammen
Pasta eten wij de laatste tijd ook al volkoren. Rijst dan weer niet zilvervlies, dat vind ik echt niet lekker.. :S Hebben nou wel die dure variant van Lassie, toverrijst extra oid. Toch weer wat beter dan witte rijst! Maar ja, meestal eten we hier toch echt aardappels, m'n vriend is zo lekker Hollands in die dingen..
Wat doe je trouwens dan allemaal op je crackers? Heb iets gelezen van hummus, maar dat is dus echt niets voor mij..
Heb nou trouwens helemaal zin om brood te bakken, haha. Vind die geur echt zo lekker!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Mag ik die roomboter ook vervangen door geen boter of gewone? Ik vind roomboter echt niet lekker, haha.
Ik zou de roomboter dan vervangen door geen.
Wat ik erop doe? Nou eh, amandelpasta van de Groene Winkel. (lijkt op pindakaas, daar moet wel echt (room)boter bij anders is het veel te droog.) daarop komkommertjes.
Avocado met rucola, cherytomaat, een snuf zeezout en peper.
Een gekookt ei met hummus (de hummus kun jij dus weglaten dan)
Bij de Groene Winkel hebben ze ook een soort van smeersel met gegrilde tomaat, aubergine en nog wat dingetjes, dat doe ik er ook op.
Gebakken ei met volkoren sesamzaadjes.
Tja vanalles eigenlijk!
Gast- Gast
Jen wat bedoel jij met crackers? Van dat knackebrod ?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Jen wat bedoel jij met crackers? Van dat knackebrod ?
Ja volkoren van bolletje, of idd knackebrod, of crackers met lijnzaadpitjes en pompoenpitjes en zonnebloempitjes van de Groene Winkel.
Gast- Gast
Ik eet volkoren crackers. Maar ik ga zo naar de groene winkel.
Gast- Gast
Ook ik heb ingeslagen.
De Hema heeft deze week knäckebröd, roggebrood en rijstwafels in de aanbieding (1+1)
Verder heb ik gehaald:
* Tomaat
* Komkommer
* Appels
* Mandarijnen
* Wortel
* Bladspinazie
* Volkorenpasta
* Tijm & Bieslook
* Div. vruchtensappen (zonder toegevoegde suikers en zooi)
* Rode druivensap & Groentesap
* Bevroren vruchten (bosbes, braam e.d.)
Dat was het denk ik, vis heb ik nog in de vriezer liggen
Ik heb net op als lunch & tussendoortje (ging pas om half 4 eten doordat ik lang boodschappen aan het doen was):
1 stukje roggebrood, 1 stuk komkommer, 4 cherrytomaten en een fles met 500 ml fruitsmoothie met bessen, van de Hema
Vanavond eten we de pasta uit het boek.
Ben benieuwd m'n vriend vind dit meestal onzin, maar ik heb volgende week zaterdag een dansexamen en moet even aan mijn buikje werken, vanavond ga ik dansen en dan morgenavond enthousiast op de wii (en vrijdag & zaterdag & zondag & maandag)
De Hema heeft deze week knäckebröd, roggebrood en rijstwafels in de aanbieding (1+1)
Verder heb ik gehaald:
* Tomaat
* Komkommer
* Appels
* Mandarijnen
* Wortel
* Bladspinazie
* Volkorenpasta
* Tijm & Bieslook
* Div. vruchtensappen (zonder toegevoegde suikers en zooi)
* Rode druivensap & Groentesap
* Bevroren vruchten (bosbes, braam e.d.)
Dat was het denk ik, vis heb ik nog in de vriezer liggen
Ik heb net op als lunch & tussendoortje (ging pas om half 4 eten doordat ik lang boodschappen aan het doen was):
1 stukje roggebrood, 1 stuk komkommer, 4 cherrytomaten en een fles met 500 ml fruitsmoothie met bessen, van de Hema
Vanavond eten we de pasta uit het boek.
Ben benieuwd m'n vriend vind dit meestal onzin, maar ik heb volgende week zaterdag een dansexamen en moet even aan mijn buikje werken, vanavond ga ik dansen en dan morgenavond enthousiast op de wii (en vrijdag & zaterdag & zondag & maandag)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!
Gast- Gast
Ik ga van het weekend ook naar de winkel om wat dingen in te slaan. Ik wil kopen:
- Komkommer
- Baby/snoep worteltjes
- Zuurdesembrood
- Roggebrood
- Appelstroop(mag dat wel?)
- Kipfilet voor op brood
- Crackers
Ik vind het wel moeilijk om dingen te verzinnen die ik op brood kan doen. Meestal eet ik philadelphia light(zuiverspread). Zou dat nu ook mogen,of is dat dan weer te gemaakt/niet puur?
- Komkommer
- Baby/snoep worteltjes
- Zuurdesembrood
- Roggebrood
- Appelstroop(mag dat wel?)
- Kipfilet voor op brood
- Crackers
Ik vind het wel moeilijk om dingen te verzinnen die ik op brood kan doen. Meestal eet ik philadelphia light(zuiverspread). Zou dat nu ook mogen,of is dat dan weer te gemaakt/niet puur?
Monte- Ratel
Ow ja linzen en kikkererwten heb ik ook gekocht en ook ongezouten pinda's en een studentenhaver geloof ik.
Mag je filet american hebben?
ekiaam87- Kletskop
Jen_ schreef:Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!
ik ben ook benieuwd, heb alleen geen zongedroogde tomaatjes, waar vind ik die in de supermarkt?
ook de pijnboompitten en feta skip ik (wat zijn die pitten duur!)
en ik heb volkoren penne gekocht, de andere varianten hadden ze niet bij mijn AH
ekiaam87- Kletskop
ekiaam87 schreef:Jen_ schreef:Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!
ik ben ook benieuwd, heb alleen geen zongedroogde tomaatjes, waar vind ik die in de supermarkt?
en ik heb volkoren penne gekocht, de andere varianten hadden ze niet bij mijn AH
In mijn supermarkt staan ze of bij de italiaanse producten of bij de olijven. Zet zitten in een potje met olie. Je hebt ze geloof ik ook vers, dan liggen ze bij de tapenades
Monte- Ratel
Dat soort dingen eet ik altijd al. Ik zoek alleen een recept met linzen dat ik nog niet ken.ekiaam87 schreef:Ow ja linzen en kikkererwten heb ik ook gekocht en ook ongezouten pinda's en een studentenhaver geloof ik.
Bevat filet american niet heel veel zout?
Gast- Gast
Je hebt ook zakjes met gedroogde. Dus zonder de olie..Monte schreef:ekiaam87 schreef:Jen_ schreef:Die pasta uit het boek is heeeeeerlijk Ekiaam! Benieuwd wat jij ervan vindt!
In mijn supermarkt staan ze of bij de italiaanse producten of bij de olijven. Zet zitten in een potje met olie. Je hebt ze geloof ik ook vers, dan liggen ze bij de tapenades
Gast- Gast
Niet bij de turkse groenteboer . Daar haal ik ze altijd.
Gast- Gast
Julia schreef:@ Jen, is het zuurdesembrood een beetje te eten? Ik ben vanochtend bij de ah geweest, maar ze hadden het toevallig net niet meer. Dus ik ga morgen maar even weer kijken. Wat eet je op dat brood?
Verder ben ik vanochtend uitgebreid gezonde producten wezen shoppen: Volkoren rijst en pasta i.p.v witte, tomatensap, lijnzaad, biologische joghurt, bosbessen, groente enz. Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik bv moet eten op mijn roggebrood haha. Het is nog even kijken hoe alles toe te passen en te eten.
Hier hebben ze ook desembrood bij de bakker, dat is gewoon lekker luchtig, niks mis mee!
Ik ga het boek ook weer eens uit de kast pakken. Was er een beetje mee begonnen, maar door het klussen en de verhuizing kwam er niks van...
Misschien kunnen we elkaar vertellen wat we een beetje eten op een dag, dan komen we op goeie ideeën!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik krijg met mijn verjaardag vast wel weer geld. Dan koop ik dit boek ervan. Klinkt allemaal erg goed.
Gast- Gast
Pagina 2 van 32 • 1, 2, 3 ... 17 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig recepten topic
» Eet je mooi, slank en gelukkig
» Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?
» Slank met lovehandles
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig recepten topic
» Eet je mooi, slank en gelukkig
» Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?
» Slank met lovehandles
Pagina 2 van 32
Permissies van dit forum: