Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

+23
SleepingBeauty
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Verona
Ugly Betty
Antibes
loura
Esperanza
Ella
silly-one
Coco
Rush
Susan
Blond
_Lana_
Aziraphale
Monte
PluDan
Suus
Minx
Gigi_
Kaat
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Raindrop wo 14 dec 2011 - 6:10

Nee ik zou dat er dus echt niet aan uitgeven. Dan zou ik gewoon hardlopen in het donker of een fitnessapparaat (hometrainer oid) aanschaffen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 6:43

Ik vind het ook echt veel geld. Kun je er niet een soort abonnement nemen dat je in de zomermaanden stil laat leggen? Bij ons worden die maanden er dan weer aangeplakt zeg maar. Maar daar heb je ook weinig aan eigenlijk, want dan krijg je dat jaar nooit om (begin je in dec, leg je 4 mnd stil, loopt het dan door tot april, volg je hem nog?). Bij ons zijn er best veel mensen die in de zomerperiode tijdelijk stil leggen. Misschien kun je daar eens naar vragen.
Ik ga ook zelden hardlopen in de winter, als het nog niet al te vroeg donker wordt dan wel, maar nu is het te donker en hier zijn ook geen goed verlichte paden.
Als ik zelf het geld zou kunnen missen, zou ik het denk ik wel doen. Ik vind het ook wel belangrijk dat de sportschool in de buurt is, netjes en schoon is en het niet superdruk is. Dus als ik het geld er voor kon missen, dan zou ik het deknk ik wel doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 6:47

Ik heb trouwens 2 kleine lampjes met een elastiekje eraan (Hema), een witte en een rode. De witte doe ik aan de rits van mijn vestje en de rode aan de achterkant aan de band om mijn heupen waar mijn ipod in zit. Dan ben je wel zichtbaar, maar je kunt eigenlijk niet beter zien wat er op de grond is. Geeft voor jezelf weinig licht. Anders dan maar naar een verlicht stuk of park ofzo rijden en dan daar gaan lopen.
Ik ben overigens gek op hardlopen als het een klein beetje regent. Ben ik de enige?
ps heb je die schoenen nog gekocht? Ik ga ook weer nieuwe kopen dus ben wel benieuwd of het model van dit seizoen ook bevalt :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Carra wo 14 dec 2011 - 7:21

De meest sportscholen hebben in januari meestal een actie dat je je kan laten inschrijven zonder inschrijvingskosten. Om mensen te lokken natuurlijk. Weet niet of jouw sportschool dat zal hebben, maar misschien kan je nog 3 weken wachten.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Feline wo 14 dec 2011 - 7:23

Is het niet een idee om toch te proberen dat hardlopen vol te houden (vooral omdat dat je blijkbaar het meeste voldoening geeft) en dat je Groupon in de gaten houdt? Verschillende collega's van me doen op die manier vrij goedkoop yoga of paaldansen e.d.

Op je werk ook geen mogelijkheid tot sporten? Bij ons is er een sportschool in de kelder maar dat is helaas alleen voor vast personeel. Of misschien kun je gaan squashen ofzo? Dat je per keer kan betalen misschien..

Of je koopt een Wi.. kun je 't lekker in je huiskamer doen. Of je gaat yoga oefeningen doen m.b.v. youtube maar dan moet je wel discipline hebben.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 7:33

Carrie schreef:
Antibes schreef:Ik vind dat zo raar, want is dat dan gewoon een verlicht fietspad? Ik zie namelijk echt prima voor me 's avonds in het donker gewoon hier in de buurt. Heb je last van nachtblindheid? Of miss iets meer dichterbij naar de grond kijken en niet te ver voor je?

Ja het was ook zo raar, ineens was het er. De weg ging plotseling een stukje omhoog, wat ik dus niet zag. Ik was ook helemaal verbaasd dat ik ineens op de grond lag. Ik weet niet of ik nachtblind ben, ik geloof het niet.

@ Melisje, dat is een goede tip van jou, dank je! Ik ga vanavond even kijken.

Ik zit met hetzelfde eigenlijk. Als ik hardloop dan zie ik sowieso slecht. Dus in het donker zie ik gewoon heel weinig. En dat is idd niks aan. Ook als het zo donker is voel ik me slaperiger dan als het nog licht is. Waardoor ik niet ga hardlopen. dan ga ik een keer, helemaal blij en denk: ik moet echt vaker.. En vervolgens blijft het er weer bij. Al helemaal met die stormen steeds.

Alleen onze sportschool is 17,50 onbeperkt en kan je ook aan alles mee doen. Ik wil alleen niet alleen.

Ik heb dus geen tip voor je, alleen maar herkenbaarheid. Ik ben ook een keer gevallen, maar dat was midden overdag op een recht stuk fietspad laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Printje wo 14 dec 2011 - 8:05

Ik zou het er niet aan uitgeven maar heb dan ook een vreselijke hekel aan sporten haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 21:54

Dolcis_ schreef:
Carrie schreef:
Antibes schreef:Ik vind dat zo raar, want is dat dan gewoon een verlicht fietspad? Ik zie namelijk echt prima voor me 's avonds in het donker gewoon hier in de buurt. Heb je last van nachtblindheid? Of miss iets meer dichterbij naar de grond kijken en niet te ver voor je?

Ja het was ook zo raar, ineens was het er. De weg ging plotseling een stukje omhoog, wat ik dus niet zag. Ik was ook helemaal verbaasd dat ik ineens op de grond lag. Ik weet niet of ik nachtblind ben, ik geloof het niet.

@ Melisje, dat is een goede tip van jou, dank je! Ik ga vanavond even kijken.

Ik zit met hetzelfde eigenlijk. Als ik hardloop dan zie ik sowieso slecht. Dus in het donker zie ik gewoon heel weinig. En dat is idd niks aan. Ook als het zo donker is voel ik me slaperiger dan als het nog licht is. Waardoor ik niet ga hardlopen. dan ga ik een keer, helemaal blij en denk: ik moet echt vaker.. En vervolgens blijft het er weer bij. Al helemaal met die stormen steeds.

Alleen onze sportschool is 17,50 onbeperkt en kan je ook aan alles mee doen. Ik wil alleen niet alleen.

Ik heb dus geen tip voor je, alleen maar herkenbaarheid. Ik ben ook een keer gevallen, maar dat was midden overdag op een recht stuk fietspad laughcry

Ah wat erg, hebben mensen je gezien? Er liep een jongen aan de overkant, en hij zag het gebeuren. Ik schaamde me zo Embarassed

Ik heb precies hetzelfde als jij, dan ga ik weer een keer, helemaal trots en blij, en vervolgens ga ik weer weken niet (in de winter dan) maar ik denk dat ik toch ga proberen vaker hard te lopen in de winter, en gewoon niet moet zeiken! En betere lampjes kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 21:56

Feline schreef:Is het niet een idee om toch te proberen dat hardlopen vol te houden (vooral omdat dat je blijkbaar het meeste voldoening geeft) en dat je Groupon in de gaten houdt? Verschillende collega's van me doen op die manier vrij goedkoop yoga of paaldansen e.d.

Op je werk ook geen mogelijkheid tot sporten? Bij ons is er een sportschool in de kelder maar dat is helaas alleen voor vast personeel. Of misschien kun je gaan squashen ofzo? Dat je per keer kan betalen misschien..

Of je koopt een Wi.. kun je 't lekker in je huiskamer doen. Of je gaat yoga oefeningen doen m.b.v. youtube maar dan moet je wel discipline hebben.

Wat handig dat jij een sportschool in je pand hebt zitten! En het is nog vlakbij mij ook Very Happy Maar helaas mag ik daar niet sporten smile Ik heb inderdaad een Wii waar ik oefeningen me kan doen, en een DVD Pilates voor Dummies, maar op een keer kreeg ik zo'n ontzettende kramp in mijn been dan ik gestopt ben laughcry Moet mezelf gewoon een schop onder mijn steeds dikker wordende kont geven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 21:57

Bobbie schreef:Ik vind het ook echt veel geld. Kun je er niet een soort abonnement nemen dat je in de zomermaanden stil laat leggen? Bij ons worden die maanden er dan weer aangeplakt zeg maar. Maar daar heb je ook weinig aan eigenlijk, want dan krijg je dat jaar nooit om (begin je in dec, leg je 4 mnd stil, loopt het dan door tot april, volg je hem nog?). Bij ons zijn er best veel mensen die in de zomerperiode tijdelijk stil leggen. Misschien kun je daar eens naar vragen.
Ik ga ook zelden hardlopen in de winter, als het nog niet al te vroeg donker wordt dan wel, maar nu is het te donker en hier zijn ook geen goed verlichte paden.
Als ik zelf het geld zou kunnen missen, zou ik het denk ik wel doen. Ik vind het ook wel belangrijk dat de sportschool in de buurt is, netjes en schoon is en het niet superdruk is. Dus als ik het geld er voor kon missen, dan zou ik het deknk ik wel doen.

Ik heb er niet specifiek naar gevraagd, maar geloof niet dat ze dat soort abonnementen hebben, want ik gaf wel aan dat het maar voor 3 maanden is omdat ik hardloop en toen bleef het vrij stil aan de andere kant smile

Heb de schoenen nog niet gekocht, kan nog wel een paar maandjes met mijn huidige, maar als ze echt aan vervanging toe zijn ga ik opzoek naar de jouwe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum