Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

+23
SleepingBeauty
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Verona
Ugly Betty
Antibes
loura
Esperanza
Ella
silly-one
Coco
Rush
Susan
Blond
_Lana_
Aziraphale
Monte
PluDan
Suus
Minx
Gigi_
Kaat
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 21:19

Yasmin schreef:Ik zou een goedkopere zoeken. Waar je het over had, die met een abonnement van 1 jaar, ik geloof vanaf 2012 heb je het recht om per maand op te zeggen smile

Ja nu je het zegt, zoiets hoorde ik op het nieuws inderdaad! Even googelen of ik er nog iets over terug kan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Coco ma 12 dec 2011 - 21:36

Ik heb veel geld over voor een sportschool. Ik betaalde 120 inschrijfgeld en 100 per maand, maar ik was er ook zo'n 20 uur per week te vinden en de sfeer was er erg prettig, na het sporten nog lekker wat drimken voor de open haard. Maar voor 3 maand zou ik het er niet voor over hebben, denk ik. Zeker niet als je niet veel bijzonders wilt en thuis wil douchen. Kun je niet op zondag gaan hardlopen en de overige dagen aan pilates doen, thuis met een dvd? Eventueel even een paar keer de trap op en af rennen in het complex voordat je begint, om warm te worden en je conditie op peil te houden. Of bij een yoga/pilatesschool. Die zijn over het algemeen ook niet zo duur.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  silly-one ma 12 dec 2011 - 21:41

Ik zou het er niet voor over hebben. Maar dat komt ook doordat ik echt een hekel heb om aan die apparaten te hangen. Ik heb het ooit op het CIOS veel 'moeten' doen omdat ik het als vak had gekozen en er nu mag rondlopen als begeleider en fitnesstrainer. Dan ga je er denk ik toch op een andere manier tegen aan kijken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Blond ma 12 dec 2011 - 21:42

Carrie schreef:
Yasmin schreef:Ik zou een goedkopere zoeken. Waar je het over had, die met een abonnement van 1 jaar, ik geloof vanaf 2012 heb je het recht om per maand op te zeggen smile

Ja nu je het zegt, zoiets hoorde ik op het nieuws inderdaad! Even googelen of ik er nog iets over terug kan vinden.

Ik dacht dat juist de regel werd dat men niet meer stilzwijgend je abonnement mag verlengen, over maandelijks opzeggen heb ik niets gehoord.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Ella ma 12 dec 2011 - 21:50

Belachelijk zeg zoveel inschrijfgeld, nee dat zou ik er zeker niet voor over hebben.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Esperanza ma 12 dec 2011 - 21:58

Wat duur zeg! Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar als je geen goekopere kunt vinden zou ik het wel doen. Sporten wil je toch en het is voor 3 maanden, je zit er niet meteen een heel jaar aanvast.

Wat betreft dat maandelijks opzeggen. Als je een jaarcontract had bij je sportschool en je zei niet op tijd op dan werd het weer voor een jaar verlengd. Nu mag dat niet meer en mag je na een jaar per maand opzeggen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 21:59

Carrie schreef:
Snoepy87 schreef:Nee dat zou ik niet doen, kan je overdag niet lopen?
Nee ik werk 36 uur in de week. Ik zou wel op zondag kunnen hardlopen, maar dan mis ik de andere 2 dagen. Zou ook zaterdag en zondag kunnen, maar ik vond het om de dag juist zo prettig. Ik merkte het ook aan mijn figuur/gewicht toen ik nog 3x per week hardliep. Scheelt al 3 kilo laughcry

Oh ja dan word het lastig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  loura ma 12 dec 2011 - 22:01

Ik zou dat nooit betalen... Belachelijk duur. Mijn vriend betaald maar 15 euro per maand bij f.it for f.ree en geen inschrijfkosten....
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Antibes ma 12 dec 2011 - 22:02

En zwemmen? Dat doe ik nu. Iets van 35-40 euro (+15 eenmalig borg) voor 12x hier. Dan zou je 2x kunnen zwemmen en in het weekend hardlopen bijv.?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Ugly Betty ma 12 dec 2011 - 23:15

Ik zou het niet doen, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan de sportschool haha.
Ik zou iets anders gaan doen, bijvoorbeeld zwemmen, of wandelen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 23:25

Antibes schreef:En zwemmen? Dat doe ik nu. Iets van 35-40 euro (+15 eenmalig borg) voor 12x hier. Dan zou je 2x kunnen zwemmen en in het weekend hardlopen bijv.?

Misschien kom ik over als een zeikerd door alle tips af te wijzen hoor, maar zo bedoel ik het niet smile Ik hou niet van zwemmen. Dan moet ik daar 'helemaal' heen fietsen (zwembad zit best ver weg) en dan gaan zwemmen. Je omkleden, met je sokken op de natte grond staan, haren nat en koud, nee ik vind het vreselijk haha. Ik baal gewoon ook dat ik niet ‘kan’ rennen nu, met hardlopen verbrand je de meeste calorien. Een half uur hardlopen is voor mij 290 en een half uur zwemmen is voor mij 116 calorien. Ik heb dan een beetje het gevoel dat ik het voor niks doe, omdat ik dan voorheen meer verbrandde. Maar goed, nu doe ik helemaal niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Verona ma 12 dec 2011 - 23:32

Ik zit bij Basic Fit. Ik weet niet of die bij jou in de buurt ook zit? Ik betaal 17 euro in de maand en ze hebben er gewoon van alles. Hier is het ook niet druk, tenzij je tijdens de spitstijden gaat.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 0:40

Verona schreef:Ik zit bij Basic Fit. Ik weet niet of die bij jou in de buurt ook zit? Ik betaal 17 euro in de maand en ze hebben er gewoon van alles. Hier is het ook niet druk, tenzij je tijdens de spitstijden gaat.
Ja die zit bij mij ook in de buurt. Maar dan zit ik vast aan een jaar abonnement. Ik ga er nog eens goed over nadenken.

Bedankt al voor de tips en het meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Jeanette di 13 dec 2011 - 0:44

Zo, dat is wel duur zeg!! Ik zou als ik jou was even rond kijken of er niet iets goedkopers in de buurt is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 0:45

De afstand snap ik. Ik loop in tien minuutjes naar het zwembad, dus dat is een ander verhaal. De calorien vind ik wel vreemd, want zwemmen zou juist erg veel moeten verbranden. Omdat je lichaam extra verbrandt door het koude water.

Edit: laat maar, ik reken ook niet 30min : 30min. Aangezien ik hardlopen geen 5 min volhoud en zwemmen meestal 1,5 uur.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 0:55

En dan gewoon blijven hardlopen, maar een andere route? Ik herken het wel enigzins (al vind ik de winter HEERLIJK om te lopen, de kou en de rust heerlijk). Maar ik wijzig altijd wel mijn route. In de zomer loop ik langs het water en over onverlichte wegen richting het bos. Dat doe ik in de winter toch wat minder en zoek ik toch de wat verlichte paden op. Met name 's avonds loop ik hier gewoon over fietspaden. Zit toch geen kip meer op de fiets rond 21.00 uur en dan heb ik een fijne verharde weg met verlichting. En als je dan op zondag je vaste rondje doet en 2 keer een ander rondje? Je loopt dus een half uur per keer? Dus dan kan je ook nog vrij dicht bij huis lopen en dan desnoods in 2 rondjes. Of als je een dag wat eerder uit je werk bent, meteen gaan lopen voro het eten? Dus als de schemer valt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 1:34

Nicci schreef:En dan gewoon blijven hardlopen, maar een andere route? Ik herken het wel enigzins (al vind ik de winter HEERLIJK om te lopen, de kou en de rust heerlijk). Maar ik wijzig altijd wel mijn route. In de zomer loop ik langs het water en over onverlichte wegen richting het bos. Dat doe ik in de winter toch wat minder en zoek ik toch de wat verlichte paden op. Met name 's avonds loop ik hier gewoon over fietspaden. Zit toch geen kip meer op de fiets rond 21.00 uur en dan heb ik een fijne verharde weg met verlichting. En als je dan op zondag je vaste rondje doet en 2 keer een ander rondje? Je loopt dus een half uur per keer? Dus dan kan je ook nog vrij dicht bij huis lopen en dan desnoods in 2 rondjes. Of als je een dag wat eerder uit je werk bent, meteen gaan lopen voro het eten? Dus als de schemer valt?

Ik wijzig wel vaak mijn route inderdaad, anders wordt het zo saai! Per keer loop ik 45 minuten tot 1 uur hard. Om meteen uit het werk te gaan hardlopen in de schemer heb ik ook aan gedacht, maar het is nu meestal om 17.00 als ik van mijn werk vertrek al donker. (Ik kan helaas niet wat eerder weggaan) Misschien moet ik niet zo zeiken en gewoon gáán. Ik ga wel even op zoek anders naar goede lampjes, maar het liefst niet voor op mijn hoofd smile

Ik loop hier elk jaar weer tegenaan in de winter, volgend jaar een loopband aanschaffen, dat is de beste oplossing voor mij denk ik in de winter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 1:38

Haha, 'niet op mijn hoofd'. Kan ook om je arm en bovenbeen? Of als je een petje op hebt, voor op de klep?

Loop je 3 keer hetzelfde dan ? Dus 3 keer een duurloop van 45/60 minuten? Want dan zou je doordeweeks ook een andere training kunnen doen, interval of een 'snelle' loop van een half uurtje. Scheelt toch weer een half uurtje en je onderhoud toch je conditie (meer dan met niets doen sowieso).

Loopband zou dan idd wel een oplossing zijn, als je daar ook prettig op loopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Minx di 13 dec 2011 - 1:40

op deze site staat wat meer info. officieel moet je elke dag wat doen maar dat is echt om je lichaam in shape te krijgen. Denk dat je alleen de cardio verder ook wel zou moeten kunnen doen.

Of toch met lampjes ed gaan lopen. zie je best veel mensen doen tegenwoordig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 2:03

Nicci schreef:Haha, 'niet op mijn hoofd'. Kan ook om je arm en bovenbeen? Of als je een petje op hebt, voor op de klep?

Loop je 3 keer hetzelfde dan ? Dus 3 keer een duurloop van 45/60 minuten? Want dan zou je doordeweeks ook een andere training kunnen doen, interval of een 'snelle' loop van een half uurtje. Scheelt toch weer een half uurtje en je onderhoud toch je conditie (meer dan met niets doen sowieso).

Loopband zou dan idd wel een oplossing zijn, als je daar ook prettig op loopt.

Oh dat is ook wel een goede tip inderdaad, gewoon een half uur rennen, maar op hoger tempo. Ben benieuwd of er goede lampjes zijn voor aan je armen, zodat ik de grond goed zie. Was laatst dus op een fietspad gevallen, ik denk over een boomstronk die onder het pad groeide waardoor er een bobbel in de weg zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 2:05

Ik vind dat zo raar, want is dat dan gewoon een verlicht fietspad? Ik zie namelijk echt prima voor me 's avonds in het donker gewoon hier in de buurt. Heb je last van nachtblindheid? Of miss iets meer dichterbij naar de grond kijken en niet te ver voor je?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Melis_je di 13 dec 2011 - 2:08

Staat niet toevallig iemand's abonnement ter overname op Marktplaats?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 3:37

Antibes schreef:Ik vind dat zo raar, want is dat dan gewoon een verlicht fietspad? Ik zie namelijk echt prima voor me 's avonds in het donker gewoon hier in de buurt. Heb je last van nachtblindheid? Of miss iets meer dichterbij naar de grond kijken en niet te ver voor je?

Ja het was ook zo raar, ineens was het er. De weg ging plotseling een stukje omhoog, wat ik dus niet zag. Ik was ook helemaal verbaasd dat ik ineens op de grond lag. Ik weet niet of ik nachtblind ben, ik geloof het niet.

@ Melisje, dat is een goede tip van jou, dank je! Ik ga vanavond even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Atelier Madame di 13 dec 2011 - 23:35

Ik vind het heel erg veel geld voor een sportschool! Bij mijn sportschool hebben ze nu een abonnement dat je 3 maanden onbeperkt kunt sporten en ook gratis naar het zwembad kunt, voor 120 euro (voor die drie maanden). Zelf betaal ik 40 euro per maand voor onbeperkt maar dan zonder zwembad :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  SleepingBeauty wo 14 dec 2011 - 5:37

Wij gaan wel hardlopen in het donker.
Langs een verlicht fietspad. Het is wel niet zo ideaal als dat het gewoon licht is mja. voor zolang er nog geen sneeuw of wat ligt. En we gaan met z'n tweeend dat scheetl ook nog weer, alleen zou ik niet gaan.

Maar ja ik vind dat wel een heel bedrag voor de sportschool. Maar als er geen andere opties zijn en je wilt toch sporten, dat moet je kiezen of delen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum