Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

+23
SleepingBeauty
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Verona
Ugly Betty
Antibes
loura
Esperanza
Ella
silly-one
Coco
Rush
Susan
Blond
_Lana_
Aziraphale
Monte
PluDan
Suus
Minx
Gigi_
Kaat
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:22

Ik doe nu niks aan sporten, hardlopen is mijn ding, maar in de winter als het donker is vind ik er niks aan. Niet omdat ik bang ben voor enge mannen, maar ik vind het doodsaai in het donker, kan niet om me heen kijken, en zie op de grond niet waar ik loop. Ben een poosje geleden ook over 'iets' gevallen en hebt toen flink mijn schouder beschadigd. Ik kan me er ook niet toe zetten in de winter, met het donker dus. Dan ga ik weer 1 keertje en dan weer 1 maand niet, heb ik dus niks aan.

Nu wil ik dus naar de sportschool, maar het is zo duur! Moet ik weer die stomme verplichte inschrijfkosten betalen van 69.50 en een maandabbo van 53.50. En dat maar voor 3 maanden want ik ga in maart dus weer hardlopen omdat het dan langer licht blijft.

Dus 69.50 inschrijfkosten voor maar 3 maanden vind ik echt zonde van het geld, eigenlijk. Maar niet sporten schiet ook niet op.

Wat zou jij doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Kaat ma 12 dec 2011 - 9:25

Sommige (aanvullende) zorgverzekeringen vergoeden die inschrijfkosten! Heb je al gekeken of jou zorgverzekering dat misschien ook doet? Dat zou dan al weer lekker schelen.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gigi_ ma 12 dec 2011 - 9:25

Is er geen goedkopere sportschool in de buurt?
En misschien valt er wat voor die inschrijfkosten te regelen? smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Minx ma 12 dec 2011 - 9:27

Achmea zeker?? wat ik zou doen.. een andere goedkopere sportschool zoeken.

Ik weet dat mijn moeder zo veel geld uit geeft aan haar sportschool. Zij sport samen met een vriendin van haar en de sfeer in de sportschool vind ze vooral belangrijk. Ze is nu al een paar keer alleen geweest en begint het ook leuk te vinden. Voor haar is de begeleiding heel belangrijk die krijgt ze daar.

Voor mij maakt het niets uit. Ik betaal dan ook maar 5,95 per week voor mijn sportschool. Een stuk minder maar ik ga ook vooral voor de groepslessen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Suus ma 12 dec 2011 - 9:27

Dat vind ik wel een hele dure sportschool dan! Ik dacht dat ik al veel betaalde, maar ik betaal 37,95 per maand en hoefde destijds geen inschrijfkosten te betalen... Is er echt niks goedkopers bij je in de buurt?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:28

Voor 3 maanden zou ik het denk ik niet doen vanwege de inschrijfkosten. Maar misschien komt er in januari een actie dat je geen inschrijfkosten hoeft te betalen? De meeste sportscholen hebben in januari zo'n soort actie en dan zou ik het wel doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  PluDan ma 12 dec 2011 - 9:28

Ik vind het behoorlijk prijzig en ik zou het er zelf niet voor over hebben, zeker niet als het maar voor een paar maanden is. Ik zou dan kijken of er geen goedkopere sportschool in de buurt is.


Laatst aangepast door PluDan op ma 12 dec 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Monte ma 12 dec 2011 - 9:28

Als het echt belangrijk voor je is, zou ik het wel doen. Een avondje uit eten en stappen ben je ook gauw dat bedrag kwijt. Dus als jij het echt fijn vindt in de sportschool en belangrijk voor je dan zou ik het zeker doen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Aziraphale ma 12 dec 2011 - 9:29

Poeh, ik vind het erg duur! Is er niet een andere sportschool waar je naartoe kan met een betere prijs?
Ik sport bijv. bij het Center Parcs complex voor maar €28,50 per maand met maar €20 inschrijfgeld. Daarbij mag ik onbeperkt sporten en ook alle groepslessen (ook aquasporten en in de zomer bijv klimmen) volgen en gebruik maken van het zwembad/sauna.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:35

De inschrijfkosten moet ik helaas betalen, daar heb ik net voor gebeld. Aangegeven dat ik er 2 jaar geleden ook gesport heb en of ik inderdaad die inschrijfkosten moet betalen. Ja dat moest en kreeg een heel verkooppraatje 'het is goed om die test te doen (daarvoor betaal je ook de inschrijfkosten, die test is verplicht) want dan weet je waar je staat, wat je kan, wat je doel is en daarna worden de apparaten uitgelegd' bla bla bla. Ik ken al die apparaten al, en wat mijn doel is om gewoon 3 maanden te sporten voor ik weer kan hardlopen.

Een actie was er ook niet qua korting op de inschrijfkosten.

Er is wel een andere sportschool, die kost maar 17 euro per maand, maar omdat 'ie zo goedkoop is, is het onwijs druk en schijn je erg lange wachttijden voor de apparaten te hebben. Deze sportschool is ook alleen met abbo's van 1 jaar, en die dure is per 3 maanden opzegbaar.

Lastig! Ik zal mijn zorgpolis er eens op naslaan, dat zou al wat schelen als ik iets vergoed krijg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  _Lana_ ma 12 dec 2011 - 9:36

Het hangt er ook een beetje vanaf wat je wil gaan doen en hoevaak? En wat zit er voor dat geld allemaal bij? Zwembad / sauna? Is er geen goedkopere sportschool in de buurt?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:38

Het enige wat ik vind in mijn polis als ik op 'sport' zoek is Sportmedisch advies door sport(duikers)arts, consult, keuring, onderzoek. Geloof niet dat korting bij een sportschool daar ook onder valt Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:39

Tja, als je het echt wil zou ik het gewoon doen! Ik ben uiteindelijk ook overstag gegaan voor een megadure sportschool, gewoon omdat ik bewegen belangrijk vind en dat graag in een fijne en professionele omgeving doe. Ik heb dat bedrag er dan wel voor over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:39

_Lana_ schreef:Het hangt er ook een beetje vanaf wat je wil gaan doen en hoevaak? En wat zit er voor dat geld allemaal bij? Zwembad / sauna? Is er geen goedkopere sportschool in de buurt?

Ik wil minimaal 3 keer in de week sporten, volgensmij zit de sauna er wel bij, maar daar ga ik niet in. Veel te veel bekenden Very Happy Ik wil gewoon sporten en weer gaan, thuis douchen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:42

Aziraphale schreef:Poeh, ik vind het erg duur! Is er niet een andere sportschool waar je naartoe kan met een betere prijs?
Ik sport bijv. bij het Center Parcs complex voor maar €28,50 per maand met maar €20 inschrijfgeld. Daarbij mag ik onbeperkt sporten en ook alle groepslessen (ook aquasporten en in de zomer bijv klimmen) volgen en gebruik maken van het zwembad/sauna.

Wow dat is echt niet duur! Zo jammer dat het hier allemaal zo duur is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Blond ma 12 dec 2011 - 9:44

Tja, zo duur is het in mijn woonplaats ook. 59 euro aan eentreekosten (maar daar kan ik nog 50%) korting op krijgen, en zo'n 45 euro per maand als ik onbeperkt zou willen.

Als het belangrijk voor je is zou ik het doen. Je zou ook een hometrainer kunnen aanschaffen, dan heb je niet elke winter dit dilemma.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 9:58

_Chance schreef:Tja, zo duur is het in mijn woonplaats ook. 59 euro aan eentreekosten (maar daar kan ik nog 50%) korting op krijgen, en zo'n 45 euro per maand als ik onbeperkt zou willen.

Als het belangrijk voor je is zou ik het doen. Je zou ook een hometrainer kunnen aanschaffen, dan heb je niet elke winter dit dilemma.

Ja daar dacht ik ook al aan, maar we hebben geen ruimte voor een hometrainer. We hebben maar 1 slaapkamer en die staat al te vol. Zo jammer! Volgend jaar wonen we groter, dus dan kan het de volgende winter wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Blond ma 12 dec 2011 - 10:01

Carrie schreef:
_Chance schreef:Tja, zo duur is het in mijn woonplaats ook. 59 euro aan eentreekosten (maar daar kan ik nog 50%) korting op krijgen, en zo'n 45 euro per maand als ik onbeperkt zou willen.

Als het belangrijk voor je is zou ik het doen. Je zou ook een hometrainer kunnen aanschaffen, dan heb je niet elke winter dit dilemma.

Ja daar dacht ik ook al aan, maar we hebben geen ruimte voor een hometrainer. We hebben maar 1 slaapkamer en die staat al te vol. Zo jammer! Volgend jaar wonen we groter, dus dan kan het de volgende winter wel Very Happy

Dan neem je toch gewoon voor deze winter het abonnement? Er zijn mensen die 80 euro per maand uitgeven voor de sportschool en niet eens gaan. Dan valt 60 per maand en wel 3 x per week gaan nog wel mee. Gewoon alle faciliteiten benutten (alle groepslessen proberen die je aanspreken, na een groepsles nog even cardio of kracht oefeningen doen, etc)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 10:02

Ik betaal 14,95 per maand, heb een abonnement voor twee keer sporten per week. Dat vind ik zelf perfect, want meestal heb ik toch geen tijd om vaker te gaan. Ik heb ook 20 euro inschrijfgeld betaald.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Minx ma 12 dec 2011 - 10:21

In dat geval had ik p90x gedownload en Daarnaast warme loopkleding gekocht + een paar goede looplampjes
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 10:33

Ik zou een goedkopere zoeken. Waar je het over had, die met een abonnement van 1 jaar, ik geloof vanaf 2012 heb je het recht om per maand op te zeggen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 20:57

Nee dat zou ik niet doen, kan je overdag niet lopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 21:18

Fairytale schreef:In dat geval had ik p90x gedownload en Daarnaast warme loopkleding gekocht + een paar goede looplampjes

Wat is p90x? Ik heb warme kleding en goede lampjes zodat anderen mij zien tijdens het hardlopen. Er schijnt ook een lampje te zijn voor om je voorhoofd, zodat je zélf ook wat ziet. Maar ik weet niet of ik met een lampje op mijn hoofd wil rennen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 21:19

Snoepy87 schreef:Nee dat zou ik niet doen, kan je overdag niet lopen?
Nee ik werk 36 uur in de week. Ik zou wel op zondag kunnen hardlopen, maar dan mis ik de andere 2 dagen. Zou ook zaterdag en zondag kunnen, maar ik vond het om de dag juist zo prettig. Ik merkte het ook aan mijn figuur/gewicht toen ik nog 3x per week hardliep. Scheelt al 3 kilo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 21:19

Hier is het €16,50 per maand voor onbeperkt sporten en €15 voor je toegang-sleutel met persoonlijk sportplan (optie) en inschrijfgeld.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dat uitgeven aan de sportschool? Empty Re: Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum