Kerstpakket?
+89
Highway
PluDan
*Noosa
minoessepoes
Prosecco
Sweety
Lilou
Tsjip
GreenGrass
JD
Middleme
Jolanda
chipa
Zonnetje
banjer49
Sterre
Zininzon
Gebruikersnaam
Caresses
TukTuk
Minx
Weegschaal
Pancake
Shisha
mzcharlotte
Cheesegirl
Dolphinne
Kqip
liqueje
Burn
Atelier Madame
ekiaam87
xxDila
Lenthe
Beachgirl
Ibbeltje
Pompoen
sonly
Snoopy
Shy
Angela_1986
Lady4
NoName88
Aziraphale
Japie
Lise_E
nijntje4
_Lacey_
Pandora
Lejow
diddie
Rev3rie
Fayebella
TGR
Raindrop
Krullebol
Rovine
Blond
Marin
Oasis
M@niek
Antibes
Toet
Marsy28
SarahKey
Dani
Caroow
love
Verona
Paper Crown
silly-one
Mida4you
Tullow
Lotus
Rush
Kaboutertje
Jeanette
Inge
Vanilla Queen
VanillaRose
Flip Fluitketel
Suus
Bruintje Beer
Pussycat
Sarah1985
Ella
Esperanza
Jerry
Joli86
93 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket?
Ik heb vandaag een rieten mand met biologische streekproducten van de landwinkel gekregen Met o.a. appelsap, appelstroop, pannenkoekenmix, chocolade, zoutjes en nog wat spulletjes. Erg leuk!
En een eindejaarsuitkering bij m'n loon van december.
Ik weet nog niet wat mijn vriend krijgt. Hij krijgt sowieso een 13e maand
En een eindejaarsuitkering bij m'n loon van december.
Ik weet nog niet wat mijn vriend krijgt. Hij krijgt sowieso een 13e maand
Laatst aangepast door Aziraphale op do 15 dec 2011 - 21:40; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik krijg volgende week vrijdag een Douglas-bon, een kerstbrood en een leuke eindejaarsuitkering.
Wat m'n man krijgt weet ik nog niet. Meestal een pakket met een soort van thema.
Wat m'n man krijgt weet ik nog niet. Meestal een pakket met een soort van thema.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik heb deze week een Tinteling gekregen (zelf cadeau uitzoeken) en volgende week krijg ik mijn eindejaarsuitkering.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mijn kerstpakket nog niet maar er vandaag wel een gezien voor 'n vrijwilliger, ik weet dus al wel wat ik krijg. Tenminste als we, zoals de afgelopen 2/3 jaar, hetzelfde krijgen als de vrijwilligers... Een bon waarmee je op een site 'n kadootje uit kunt zoeken, d'r zit ook een boek bij waar de kado's in staan.
Leuk dat we nu in ieder geval iets uit kunnen zoeken wat we graag willen hebben! :-) Maar stiekem ook 'n klein beetje jammer dat we geen pakket krijgen, vind het altijd zó leuk om die uit te pakken, voel me dan net 'n klein kind Vroeger mocht ik thuis ook altijd de pakketten die mijn vader kreeg, samen met mijn moeder uitpakken, was altijd 'n leuk, gezellig moment!
Leuk dat we nu in ieder geval iets uit kunnen zoeken wat we graag willen hebben! :-) Maar stiekem ook 'n klein beetje jammer dat we geen pakket krijgen, vind het altijd zó leuk om die uit te pakken, voel me dan net 'n klein kind Vroeger mocht ik thuis ook altijd de pakketten die mijn vader kreeg, samen met mijn moeder uitpakken, was altijd 'n leuk, gezellig moment!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Al een jaar of 6 roep ik dat ik zo graag een kerstpakket wil. Bij voorkeur een grote doos vol dingetjes. Vorig jaar had ik voor het eerst een grotemensenbaan maar kreeg ik een fles wijn. Dit jaar wel een doos, een hele grote ook.
Was een Italiaans thema, zat veel eten in. Olijvensticks, mooie pasta, pastasaus, toastjes, tapenade, flesje wijn, amaretto, worst, soep en meer van dat spul. Qua niet eten zaten er een snijplank, scheurkalender, kerstlot, paar kortingsbonnen en een pastapot bij.
Ik ben heel tevreden.
Was een Italiaans thema, zat veel eten in. Olijvensticks, mooie pasta, pastasaus, toastjes, tapenade, flesje wijn, amaretto, worst, soep en meer van dat spul. Qua niet eten zaten er een snijplank, scheurkalender, kerstlot, paar kortingsbonnen en een pastapot bij.
Ik ben heel tevreden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik word steeds nieuwsgieriger, heb nog steeds niks gehoord over een kerstpakket hier...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had verwacht door de financiële situatie dat we dit jaar niets zouden krijgen. Maar van de week lag er een kerstkaart op de mat met daarin een kadokaart voor de V&D.
Gast- Gast
Hier ook nog niks gehoordSuus schreef:Ik word steeds nieuwsgieriger, heb nog steeds niks gehoord over een kerstpakket hier...
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Bij m'n ene werk krijgen we vvv bonnen.
Andere werk weet ik nog niet. Vorig jaar was het een rituals pakketje (mini's). Ik werk er maar als oproeper, dus verwacht niks groots.
Vrijwilligerswerk kreeg ik onverwachts een fles wijn en wat lekkers!
Andere werk weet ik nog niet. Vorig jaar was het een rituals pakketje (mini's). Ik werk er maar als oproeper, dus verwacht niks groots.
Vrijwilligerswerk kreeg ik onverwachts een fles wijn en wat lekkers!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Van stage kreeg ik een irischeque van 20 euro (wat ik best veel vind want ik ben er maar 1 dag in de week!) en van m'n werk kreeg ik een kerstpakket en een half staatslot. Er zit verschil tussen de kerstpakketten voor fulltimers en parttimers/mensen die alleen in het weekend werken. Nou heb ik een 0 uren contract, maar omdat ik zoveel werk heb ik wel gewoon een voor fulltimers gekregen! Dus dat vond ik wel lief! Ik iriteerde me wel een beetje aan een collega die het kerstpakket meteen begon af te zeiken... Je mag blij zijn dat je wat krijgt vind ik dan!!
Die had ik ook! Komt vast kant en klaar van de M.akro ofzo haha
Rovine schreef:
Die had ik ook! Komt vast kant en klaar van de M.akro ofzo haha
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Mijn man kon kiezen tussen een voucher en een zalm. Die voucher is voor een bedrijf dat wekelijks of tweewekelijks een krat vol biologische vlees en groente thuisbezorgd. Op zich hadden we daar wel interesse in...alleen dat bedrijf bezorgd helemaal niet bij ons!
Ik vind het wel een beetje jammer hoor! Volgens mij wonen heel veel mensen van zijn werk niet in Amsterdam zelf dus die kunnen daar dan al geen gebruik van maken. Vorig jaar hadden we een gewéldig kerstpakket van zijn werk met de heerlijkste producten erin, alles uit Italië. Nu worden we afgescheept met een zalm.
Wel lekker hoor, haha, maar vorige keer dat we een zalm hadden gekregen konden we de helft weggooien, dat ding is zo enorm!
Ik denk dat we maar sushi gaan maken en iets bij het kerstdiner met zalm, alleen ben ik bang dat een aantal die komen dat niet lekker vinden...
Ik vind het wel een beetje jammer hoor! Volgens mij wonen heel veel mensen van zijn werk niet in Amsterdam zelf dus die kunnen daar dan al geen gebruik van maken. Vorig jaar hadden we een gewéldig kerstpakket van zijn werk met de heerlijkste producten erin, alles uit Italië. Nu worden we afgescheept met een zalm.
Wel lekker hoor, haha, maar vorige keer dat we een zalm hadden gekregen konden we de helft weggooien, dat ding is zo enorm!
Ik denk dat we maar sushi gaan maken en iets bij het kerstdiner met zalm, alleen ben ik bang dat een aantal die komen dat niet lekker vinden...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen. Ik kom je zalm wel mee opeten
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die had ik ook! Komt vast kant en klaar van de M.akro ofzo haha Wink
Denk het wel. Ik werk ook niet in een supergroot bedrijf (ong. 20 man), dus ik had al zo'n vermoeden. Ik was ook al expres niet gaan kijken bij de kerstpakketten bij de Makro omdat ik bang was anders misschien de verrassing te bederven.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
тыквашка schreef:Mijn man kon kiezen tussen een voucher en een zalm. Die voucher is voor een bedrijf dat wekelijks of tweewekelijks een krat vol biologische vlees en groente thuisbezorgd. Op zich hadden we daar wel interesse in...alleen dat bedrijf bezorgd helemaal niet bij ons!
Kan je het niet op het werk laten bezorgen van je man?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Daar ben ik het helemaal mee eens.sonly schreef:Van stage kreeg ik een irischeque van 20 euro (wat ik best veel vind want ik ben er maar 1 dag in de week!) en van m'n werk kreeg ik een kerstpakket en een half staatslot. Er zit verschil tussen de kerstpakketten voor fulltimers en parttimers/mensen die alleen in het weekend werken. Nou heb ik een 0 uren contract, maar omdat ik zoveel werk heb ik wel gewoon een voor fulltimers gekregen! Dus dat vond ik wel lief! Ik iriteerde me wel een beetje aan een collega die het kerstpakket meteen begon af te zeiken... Je mag blij zijn dat je wat krijgt vind ik dan!!
Mijn ouders hebben als "kerstpakket" allebei ontslag gekregen na 20 jaar daar gewerkt te hebben omdat het bedrijf van m'n vader gaat sluiten en bij het bedrijf van m'n moeder hebben ze geen werk meer. Wees blij dat je nog iets krijgt in deze tijd!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hier een doos met een fles Prosecco, 2 mooie wijnglazen, een zakje kaasdippers, potje aioli, potje olijven, een zakje gemengde noten en een notenkraker.
Voor een bedrijf met 7000 man echt wel een leuk pakket. Is vorige jaren wel eens flink tegengevallen.
Voor een bedrijf met 7000 man echt wel een leuk pakket. Is vorige jaren wel eens flink tegengevallen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb nog geen pakket gehad. Ik ben wel benieuwd, maar ik hoorde dat ze vorig jaar zo'n pluim hadden gehad. Als ze dat dit jaar weer geven hoop ik dat er iets leuks bij zit om uit te kiezen.
Bij mijn vorige werk hadden ze heel uiteenlopende kerstpakketten. Ik heb een jaar gehad waarin ik allemaal grote en luxe spullen kreeg (heel duur pakket!), maar ook een jaar met alleen maar een paar supermarktproducten.
Bij mijn vorige werk hadden ze heel uiteenlopende kerstpakketten. Ik heb een jaar gehad waarin ik allemaal grote en luxe spullen kreeg (heel duur pakket!), maar ook een jaar met alleen maar een paar supermarktproducten.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik heb een boekje gekregen waar ik uit kan kiezen (heet dat een pluim?) dus daar ben ik nu hard over aan het denken, wat ik wil kan gewoon niet kiezen.
Gast- Gast
ik heb nog niks gekregen maar krijg waarschijnlijk nog wel iets maar geen idee wat. Vorig jaar heb ik parfum gekregen (wat ik raar vind want zoiets is toch erg persoonlijk en heb `m daarom ook weg moeten geven)
Gast- Gast
Een fair trade pakket, met een rieten mandje, een houten bakje, een doos snoepjes, een zakje nougat, pak appelsap, een doosje rijst met curry mix, een reep chocolade, zeezout, thee, koffie en een kookboekje! Erg leuk
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Wauw kreeg net een pakketje van rituals in de bus van het uitzendbureau! Had ik niet verwacht, aangezien ik vorig jaar een kaart kreeg met de boodschap dat ze het geld naar een goed doel hadden overgemaakt (en de meeste toch wel een pakket krijgen bij het bedrijf waar ze voor werken).
Doen jullie eigenlijk iets met de dingen die je niet gebruikt. Bij mijn ouders kon je vroeger je kerstpakket met de spullen die je gebruikte inleveren en dat ging dan naar de arme kant van het dorp.
Op mijn werk doen ze nu een inzameling van producten (kan je ook gewoon kopen natuurlijk) die naar de voedselbank gaan, zodat ze ook voor arme gezinnen een kerstpakket kunnen maken.
Doen jullie eigenlijk iets met de dingen die je niet gebruikt. Bij mijn ouders kon je vroeger je kerstpakket met de spullen die je gebruikte inleveren en dat ging dan naar de arme kant van het dorp.
Op mijn werk doen ze nu een inzameling van producten (kan je ook gewoon kopen natuurlijk) die naar de voedselbank gaan, zodat ze ook voor arme gezinnen een kerstpakket kunnen maken.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Beachgirl_24 schreef:Hier een doos met een fles Prosecco, 2 mooie wijnglazen, een zakje kaasdippers, potje aioli, potje olijven, een zakje gemengde noten en een notenkraker.
Werk jij bij het L.U.M.C.?
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg gisteren een mailtje van mn leidinggevende dat de kerstpakketten deze week overhandigd worden! Ben benieuwd, voorgaande jaren was het altijd een boekje waaruit je iets ter waarde van +-60 euro kon uitzoeken (geen pluim maar een belevenis ofzo?). Had van mn eigen afdeling ook al een pluim gekregen twv 35 euro, daar lekkere luchtjes van gehaald bij de ici paris!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Snoopy schreef:Wauw kreeg net een pakketje van rituals in de bus van het uitzendbureau! Had ik niet verwacht, aangezien ik vorig jaar een kaart kreeg met de boodschap dat ze het geld naar een goed doel hadden overgemaakt (en de meeste toch wel een pakket krijgen bij het bedrijf waar ze voor werken).
Ik geef ze weg/neem ze mee met kerst/neem ze mee met oud en nieuw. Het meeste eet ik niet zelf op in elk geval. Ik heb net ook nog even gekeken of ik niet wat kan doneren in de buurt ofzo, maar kan niet echt duidelijk wat vinden... Vond ik anders ook wel een leuk idee.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: