Kerstpakket?
+89
Highway
PluDan
*Noosa
minoessepoes
Prosecco
Sweety
Lilou
Tsjip
GreenGrass
JD
Middleme
Jolanda
chipa
Zonnetje
banjer49
Sterre
Zininzon
Gebruikersnaam
Caresses
TukTuk
Minx
Weegschaal
Pancake
Shisha
mzcharlotte
Cheesegirl
Dolphinne
Kqip
liqueje
Burn
Atelier Madame
ekiaam87
xxDila
Lenthe
Beachgirl
Ibbeltje
Pompoen
sonly
Snoopy
Shy
Angela_1986
Lady4
NoName88
Aziraphale
Japie
Lise_E
nijntje4
_Lacey_
Pandora
Lejow
diddie
Rev3rie
Fayebella
TGR
Raindrop
Krullebol
Rovine
Blond
Marin
Oasis
M@niek
Antibes
Toet
Marsy28
SarahKey
Dani
Caroow
love
Verona
Paper Crown
silly-one
Mida4you
Tullow
Lotus
Rush
Kaboutertje
Jeanette
Inge
Vanilla Queen
VanillaRose
Flip Fluitketel
Suus
Bruintje Beer
Pussycat
Sarah1985
Ella
Esperanza
Jerry
Joli86
93 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket?
Ik krijg zeer waarschijnlijk geen kerstpakket.
Wel gaan we dinsdag met alle collega's naar de kerstmarkt en uit eten en daarna bowlen..
Wel gaan we dinsdag met alle collega's naar de kerstmarkt en uit eten en daarna bowlen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik heb een hele gule werkgever elk jaar hele luxe cadeau's.
Dit jaar een luxe messenset waar herman den blijker jaloers op is.
En hebben elk jaar een luxe kerstdiner bij een michelin ster restaurant
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
liqueje schreef:ik heb een hele gule werkgever elk jaar hele luxe cadeau's.
Begint de naam van het bedrijf toevallig de beginletter S? En is het kerstdiner toevallig altijd in Bennekom?
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ibbeltje schreef:тыквашка schreef:Mijn man kon kiezen tussen een voucher en een zalm. Die voucher is voor een bedrijf dat wekelijks of tweewekelijks een krat vol biologische vlees en groente thuisbezorgd. Op zich hadden we daar wel interesse in...alleen dat bedrijf bezorgd helemaal niet bij ons!
Ik vind het wel een beetje jammer hoor! Volgens mij wonen heel veel mensen van zijn werk niet in Amsterdam zelf dus die kunnen daar dan al geen gebruik van maken. Vorig jaar hadden we een gewéldig kerstpakket van zijn werk met de heerlijkste producten erin, alles uit Italië. Nu worden we afgescheept met een zalm.
Wel lekker hoor, haha, maar vorige keer dat we een zalm hadden gekregen konden we de helft weggooien, dat ding is zo enorm!
Ik denk dat we maar sushi gaan maken en iets bij het kerstdiner met zalm, alleen ben ik bang dat een aantal die komen dat niet lekker vinden...
Kan je het niet op het werk laten bezorgen van je man?
Niet handig, hij werkt vooral veel thuis en komt soms maar 1x per week op zijn werk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Doedel schreef:Het UWV doet niet aan kerstpakketten
Jammer is dat he ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Toch een soort van kerstpakket gekregen.
We krijgen een seizoenkaart skipas voor de helft van het geld (is normaal dik €300,-). En krijgen er nog € 50,- van de baas bij.
Dus voor 100euries kan ik een seizoen langs skiën!
We krijgen een seizoenkaart skipas voor de helft van het geld (is normaal dik €300,-). En krijgen er nog € 50,- van de baas bij.
Dus voor 100euries kan ik een seizoen langs skiën!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh lekker Burn!!
EN wat zijn jullie allemaal al lekker verwend. Ik moet nog ff wachten...ben benieuwd.
EN wat zijn jullie allemaal al lekker verwend. Ik moet nog ff wachten...ben benieuwd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
тыквашка schreef:Doedel schreef:Het UWV doet niet aan kerstpakketten
Jammer is dat he ;-).
Zo flauw, toen ik nog alleen was met Lise en alleen met haar woonde kreeg ik van de gemeente wel VVV-bonnen twv 200 euro. Die krijgt hier iedereen in de gemeente die onder het minimum leeft.
Gast- Gast
dingen waar ik niks mee doe geef ik aan mijn vader die verzameld met de kerk kerstparkketen en die verdelen ze dan volgende week onder de armen hier in het dorpSnoopy schreef:Wauw kreeg net een pakketje van rituals in de bus van het uitzendbureau! Had ik niet verwacht, aangezien ik vorig jaar een kaart kreeg met de boodschap dat ze het geld naar een goed doel hadden overgemaakt (en de meeste toch wel een pakket krijgen bij het bedrijf waar ze voor werken).
Doen jullie eigenlijk iets met de dingen die je niet gebruikt. Bij mijn ouders kon je vroeger je kerstpakket met de spullen die je gebruikte inleveren en dat ging dan naar de arme kant van het dorp.
Op mijn werk doen ze nu een inzameling van producten (kan je ook gewoon kopen natuurlijk) die naar de voedselbank gaan, zodat ze ook voor arme gezinnen een kerstpakket kunnen maken.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben as maandag een etentje, maar dan kan ik niet, samen met een hele groep andere collega's. We zijn ook allemaal vrijwilliger bij een vereniging (waarbij we in het bad zwemmen waar we ook werken) en het etentje is precies op de avond van het diplomazwemmen gepland.
Geen idee of we ook nog een pakket krijgen.
Geen idee of we ook nog een pakket krijgen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik heb gisteren mijn kerstpakket gehad. Ik vond hem erg leuk en bruikbaar, dit zit erin:
- Kerstboom bakvorm
- Garde
- Een 'kwast' om je deeg uit de kom te halen
- Mixkom
- Cakemix
- Droge worst
- Champagne
- Kerstkoekjes
- Kaaskoekjes
- Servetten
- Dessertkalander
- Pringles
- Chocolade M&Ms
Dat was het denk ik. Ik laat hem mooi nog even staan en neem hem mee als we in ons nieuw huis gaan wonen.
- Kerstboom bakvorm
- Garde
- Een 'kwast' om je deeg uit de kom te halen
- Mixkom
- Cakemix
- Droge worst
- Champagne
- Kerstkoekjes
- Kaaskoekjes
- Servetten
- Dessertkalander
- Pringles
- Chocolade M&Ms
Dat was het denk ik. Ik laat hem mooi nog even staan en neem hem mee als we in ons nieuw huis gaan wonen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat worden sommigen verwend zeg! Ik verwacht dat we dit jaar ook wel een kleinigheidje krijgen, ik hoorde gisteren dat we dik in de plus eindigen dit jaar (terwijl er grote investeringen zijn gedaan), dus dan zullen ze de werknemers toch wel bedanken? 2 jaar terug hadden we echt een pakket met voor veel mensen nutteloos spul en vorig jaar hadden we VVV-bonnen van 25 euro.
Ik hoop dat we dit jaar iets krijgen dat je ook aan het goede doel kan doneren eigenlijk. Ik ben natuurlijk al te laat om te zeggen dat ze geld dat voor mijn kerstpakket hebben gereserveerd maar aan het goede doel moeten schenken, maar ben wel van plan om dat tzt eens aan te geven. Ik heb het al zo goed.
Van mijn vrijwilligerswerk kreeg ik een sleutelhanger en knuffel, maar dat zou meer een attentie zijn tbv Vrijwilligersdag op 7 december (dit hebben zij ook gedoneerd gekregen). Van mijn andere vrijwilligerswerk heb ik vorig jaar ook wat gehad, maar toen heb ik direct aangegeven dat ik het daar niet voor doe en ik me daar eigenlijk best ongemakkelijk bij.
Ik hoop dat we dit jaar iets krijgen dat je ook aan het goede doel kan doneren eigenlijk. Ik ben natuurlijk al te laat om te zeggen dat ze geld dat voor mijn kerstpakket hebben gereserveerd maar aan het goede doel moeten schenken, maar ben wel van plan om dat tzt eens aan te geven. Ik heb het al zo goed.
Van mijn vrijwilligerswerk kreeg ik een sleutelhanger en knuffel, maar dat zou meer een attentie zijn tbv Vrijwilligersdag op 7 december (dit hebben zij ook gedoneerd gekregen). Van mijn andere vrijwilligerswerk heb ik vorig jaar ook wat gehad, maar toen heb ik direct aangegeven dat ik het daar niet voor doe en ik me daar eigenlijk best ongemakkelijk bij.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
ik mag zelf 'n kado uitkiezen... Maar de dingen waar ik uit kan kiezen zij helemaal niet leuk
Op de website kun je kiezen uit kado's met 1 pasje en kado's waar je 2 pasjes (dus 2 'pakketten') voor nodig hebt... Alles wat ik een beet je leuk vindt (fotoboek, foto op canvas) is met 2 pasjes...
Denk dat 't een melkopschuimer wordt...
Op de website kun je kiezen uit kado's met 1 pasje en kado's waar je 2 pasjes (dus 2 'pakketten') voor nodig hebt... Alles wat ik een beet je leuk vindt (fotoboek, foto op canvas) is met 2 pasjes...
Denk dat 't een melkopschuimer wordt...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Als ik goed is ga ik wel een pakket krijgen begreep ik gisteren. Vele van het team vonden dat ik er gewoon ééntje moest krijgen en volgens de administratie was er ook ééntje voor mij besteld. Ze stonden gisteren allemaal in de gang, maar ik heb niet echt gezocht naar de doos met mijn naam erop. Wat er zou ook al sprake van zijn dat er te weinig besteld waren en dat zou ik er geen krijgen aangezien ik vanaf september een invaller ben geweest. Ach, ik ga het wel zien ik geloof wel dat de meeste die ik sprak vonden dat ik die van mij mee moest nemen, maar dat ging niet lukken in de trein etc. dus mijn zus zal hem wel voor mij meenemen. Ik wacht nog even af tot volgende week haha.
Het is in elk geval een echt 'pakket'. Een doos vol verrassingen.
Het is in elk geval een echt 'pakket'. Een doos vol verrassingen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Wij krijgen dit jaar een vvv bon. Ik weet nog niet voor welk bedrag.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Beachgirl_24 schreef:Hier een doos met een fles Prosecco, 2 mooie wijnglazen, een zakje kaasdippers, potje aioli, potje olijven, een zakje gemengde noten en een notenkraker.
Voor een bedrijf met 7000 man echt wel een leuk pakket. Is vorige jaren wel eens flink tegengevallen.
Ik heb dit pakket ook gekregen. Ik vind het ook wel een leuk pakket, hier kan ik wel wat mee.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zelf een pakket met badspulletjes; doucheschuim, badschuim, zeepketting, handdoek, toilettas. En mijn man een groot pakket met boodschappen, vind ik zelf altijd het leukst om te krijgen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik kreeg hem vandaag weer binnen. Het is een keuze kado. Eigenlijk vind ik dit altijd een beetje een domper. Natuurlijk ben ik blij dat ik wat krijg. Dat zal ik niet ontkennen. Alleen vind ik die pakketten altijd zo leuk. Is toch altijd een verrassing wat er in zit. Dit is toch wat meer standaard.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kreeg een mail op het werk dat we een rituals geschenk met een VVV bon krijgen allemaal. Ik weet het dus al voordat het uberhaupt bezorgd is op het werk, want wij moeten ze aan al het personeel uitdelen
Gast- Gast
Ik kreeg zowaar vandaag toch een pakket! Wist al wat er in zat, mijn vriend had er gister al 1 gekregen Was een vreet pakket van de Jumbo:
Tortilla chips
Dip voor tortilla chips
Eigen merk M&M's
Klein flesje eigen merk cola
Wc-rol met kerst motief
Pringles
Kaas zoutjes
Boter/zout koekjes
Groot blikje Burn (redbull achtig)
2 van die party pop dingen, die je draait en er komen van die sliertjes enzo uit
Bord waar je chips op kan doen oid en in het midden saus
Spel kaarten van de Jumbo
Maar al met al toch leuk! had niet verwacht dat ik er 1 zou krijgen omdat ik er maar 1 dag in de week werk
Tortilla chips
Dip voor tortilla chips
Eigen merk M&M's
Klein flesje eigen merk cola
Wc-rol met kerst motief
Pringles
Kaas zoutjes
Boter/zout koekjes
Groot blikje Burn (redbull achtig)
2 van die party pop dingen, die je draait en er komen van die sliertjes enzo uit
Bord waar je chips op kan doen oid en in het midden saus
Spel kaarten van de Jumbo
Maar al met al toch leuk! had niet verwacht dat ik er 1 zou krijgen omdat ik er maar 1 dag in de week werk
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Hier een cadeaubon waarbij je kon kiezen uit een aantal verschillende dingen (waarde ongeveer 25,-).
Ik heb een weekendtas gekozen.
Ik heb een weekendtas gekozen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een fles wijn, bon van ici paris (40euro) en een persoonlijk kaartje gehad
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb een bon van 'SterKado' gekregen, ter waarde van 50 euro mag ik zelf iets uitzoeken. Ben er alleen nog niet zo heel enthousiast over
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: