Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kerstpakket gastouder

+5
peach
Bruintje Beer
Sylvana
Tania
studiebol
9 plaatsers

Ga naar beneden

kerstpakket gastouder Empty kerstpakket gastouder

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 9:15

We zijn heel blij met onze gastouder en willen haar met kerst een kerstattentie geven. We zoeken iets wat ook leuk kan zijn voor haar gastkindjes, maar het moet ook echt iets leuks zijn voor haar en/of haar gezin (3 kinderen, tienerleeftijden). Budget weten we niet zo goed, ook een beetje afhankelijk van het cadeau. We zijn in ieder geval met twee gezinnen met in totaal 3 kindjes die erheen gaan en eentje onderweg die er straks ws. ook heen gaat.

Iemand met een leuk, origineel kerstcadeau?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

kerstpakket gastouder Empty Re: kerstpakket gastouder

Bericht  studiebol ma 17 dec 2012 - 9:23

Origineel is het misschien niet, maar is gewoon een pakket samen stellen niet leuk? Een doos, zaagsel en dan van alles er in? Voor de kinderen misschien een tijdschrift? En dan eten, lekker nootjes, chocolade, thee, drank? Ken je ze heel goed, zijn ze van de spelletjes? Misschien een gezamelijk gezinsspel?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 9:26

Kaartjes voor de winter Efteling? Of anders een leuk pakket maken met lekkere dingen en drogisterij artikelen voor iedereen met handdoeken erbij oid

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 17 dec 2012 - 9:29

Wij hadden vorig jaar zelf een pakket gemaakt. Spelletje voor het gezin, knutselpakketjes voor de kinderen, tijdschriftenbon, lekkere douchegel, wat lekker voor de gastouder en nog wat lekker voor de kinderen en nog wat dingetjes. Doosje Merci erbij en daarop een wikkel gemaakt met een foto van J. erop en een leuke teskt. Ze vonden het erg leuk.

Dit jaar weet ik het nog niet. Ze gaan vrijdag voor het laatst dus het is eigenlijk meer een afscheidcadeautje maar ik heb nog geen idee wat ik ga kopen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sylvana ma 17 dec 2012 - 9:32

Waarom moet het per se ook leuk zijn voor de kinderen? Ik zou gewoon een lekker verwenpakket samenstellen met een beetje luxe verzorgingsproducten van bijvoorbeeld Rituals of The Body Shop. Echt iets voor de gastouder zelf in ieder geval, als blijk van waardering.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 17 dec 2012 - 9:33

Wij geven een bon van Douglas aan de gastouder
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 9:35

We zitten nu te denken aan het laten beschilderen van canvasdoeken voor de kinderen, zodat ze die kan ophangen in haar speelschuur, of het laten beschilderen van twee koffiemokken, zodat ze daaruit kan drinken tijdens het oppassen..

Verder inderdaad een pakketje met voor iedereen iets leuks, of een themapakketje zoals een gezelschapsspel met lekkers voor een spelavond, of een koffiepakket met bonbons e.d.

Winterefteling is een beetje ver weg vanaf hier.

En de gastouder gaat het heel leuk vinden om iets namens/voor de kinderen te krijgen. Vorig jaar had ik er ook een boekje bij zitten met activiteiten met slecht weer en die viste ze er als eerste heel enthousiast uit.

Gast
Gast

Bericht  peach ma 17 dec 2012 - 9:43

Ik vind dat erg lief dag je iets gaat geven, alleen en begrijp me niet verkeerd,maar als ze naar een Kdv zouden gaan had je dat dan ook gedaan ? Komt toch opt zelfde neer?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 9:47

nee, waarschijnlijk niet. Wij zijn alleen gek op onze gastouder en ik denk dat onze dochters beter op hun plek zijn bij haar, dan dat ze op een KDV ooit zullen zijn. Ik ben haar heel dankbaar hoe ze onze kinderen benadert en wat ze voor hun/ons over heeft. Zeker onze oudste heeft echt een speciale band met haar.

Gast
Gast

Bericht  peach ma 17 dec 2012 - 9:50

Rejoy. schreef:nee, waarschijnlijk niet. Wij zijn alleen gek op onze gastouder en ik denk dat onze dochters beter op hun plek zijn bij haar, dan dat ze op een KDV ooit zullen zijn. Ik ben haar heel dankbaar hoe ze onze kinderen benadert en wat ze voor hun/ons over heeft. Zeker onze oudste heeft echt een speciale band met haar.

Oké ik snap het.
Zou denk ik gewoon lekker vanalles in het pakket doen,eten,drinken,misschien leuk boekje,douche spul.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Teddyaapje ma 17 dec 2012 - 10:28

Ik zelf heb een hekel aan spullen die ik van andere krijg om in mn huis te zetten of gebruiken. Meestal kan ik er niks mee en weet ik niet waar ik het moet laten. Ik zou voor iets van een bioscooppakket gaan. Bioscoopbon met popcorn en m&ms ofzo. Alleen hebben de opvangkindjes hier niks aan, weet niet of dat de bedoeling was?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow ma 17 dec 2012 - 11:10

Oeh dat doet me er aan denken dat ik ook nog wat leuks voor de gastouder wil halen.. Wil haar toch ook even bedenken voor de fijne tijd die B bij haar heeft.
Toen ik zelf op een KDV werkte kregen we met kerst overigens best vaak kleinigheidjes van de ouders!

Alleen wat, dan inderdaad laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 21:14

peach schreef:Ik vind dat erg lief dag je iets gaat geven, alleen en begrijp me niet verkeerd,maar als ze naar een Kdv zouden gaan had je dat dan ook gedaan ? Komt toch opt zelfde neer?

Maar degene die bij een kdv werken krijgen waarschijnlijk een kerstpakket, gastouders niet als ik het goed heb. Wij geven niks aan de gastouder, F gaat er nog maar sinds begin november heen en gaat slechts 1 dag in de week. Misschien volgend jaar wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 21:33

Ik vind t leuk om iets te krijgen, dit jaar hebben we van het GOB wel iets gekregen maar dat is over het algemeen niet t geval, mijn GOB doet het ook niet elk jaar.
Ik zou gewoon een pakketje samen stellen, dat is altijd wel leuk!

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 17 dec 2012 - 21:37

We zijn er uit. De dames gaan beide een koffiemokje beschilderen en dan maken we er een leuk koffie pakket van met koffie en lekkere dingen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  -Ieniemienie- ma 17 dec 2012 - 22:21

Leuk!
Ik vind het trouwens helemaal niet gek dat jezoiets doet idd.
Ik koop altijd voor alle leidsters van mn kids op het kdv iets met kerst.
Gewoon iets kleins met een kaartje eraan met bedankt voor alle zorgen van het afgelopen jaar.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud