Kerstpakket?
+89
Highway
PluDan
*Noosa
minoessepoes
Prosecco
Sweety
Lilou
Tsjip
GreenGrass
JD
Middleme
Jolanda
chipa
Zonnetje
banjer49
Sterre
Zininzon
Gebruikersnaam
Caresses
TukTuk
Minx
Weegschaal
Pancake
Shisha
mzcharlotte
Cheesegirl
Dolphinne
Kqip
liqueje
Burn
Atelier Madame
ekiaam87
xxDila
Lenthe
Beachgirl
Ibbeltje
Pompoen
sonly
Snoopy
Shy
Angela_1986
Lady4
NoName88
Aziraphale
Japie
Lise_E
nijntje4
_Lacey_
Pandora
Lejow
diddie
Rev3rie
Fayebella
TGR
Raindrop
Krullebol
Rovine
Blond
Marin
Oasis
M@niek
Antibes
Toet
Marsy28
SarahKey
Dani
Caroow
love
Verona
Paper Crown
silly-one
Mida4you
Tullow
Lotus
Rush
Kaboutertje
Jeanette
Inge
Vanilla Queen
VanillaRose
Flip Fluitketel
Suus
Bruintje Beer
Pussycat
Sarah1985
Ella
Esperanza
Jerry
Joli86
93 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket?
Ja ik was en ben er ook heel bij mee! Mijn ma en ik willen met 1e kerstdag ook cupcakes gaan maken dus dit komt goed uitEsperanza schreef:Sweety! Wat een leuk pakket!!!
Wat vervelend voor je ouders! Wel fijn dat je ma al iets heeft, ik hoop dat er voor je vader ook snel wat aankomt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan luxe uit eten vrijdag en meestal krijgen we 250 euro netto + een klein cadeautje, superfijn dus!
Mijn vriend werkt dit jaar voor het eerst bij z'n nieuwe werkgever wat ook meteen z'n enige collega is. Heel klein bedrijfje dus. Ik heb geen idee of hij überhaupt iets voor kerst zal krijgen.
Mijn vriend werkt dit jaar voor het eerst bij z'n nieuwe werkgever wat ook meteen z'n enige collega is. Heel klein bedrijfje dus. Ik heb geen idee of hij überhaupt iets voor kerst zal krijgen.
Gast- Gast
Ik werd gister verrast, kreeg een smsje van tempo-team dat er nog een kerstpresentje voor ons klaar lag! Weet niet helemaal zeker of ze nou op de pakketten van de Jumbo doelden, maar volgens mij niet want die zijn allemaal al uitgedeeld. Ben benieuwd!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh!!! Ik krijg het vandaag. Als het goed is haalt mijn vriend het vanmiddag op (hij is vrij en zijn van dezelfde werkgever)
Mijn vriendinnen vragen al de hele tijd wanneer ik mijn pakket krijg. Dit komt omdat er vaak ook leuke dingen bij zitten voor hen maar ook voor mijn broer en ouders. We zullen het zien.
Mijn vriendinnen vragen al de hele tijd wanneer ik mijn pakket krijg. Dit komt omdat er vaak ook leuke dingen bij zitten voor hen maar ook voor mijn broer en ouders. We zullen het zien.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben trouwens ook vvv bon gekregen van 20 euro van de woningcorporatie, dat vind ik erg attent!
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Suus schreef:
Oh, echt? Is dat nieuw dan? Twee jaar geleden werkte ik van november t/m januari als student-assistent en toen kreeg ik wel een pakket Nouja, ik hoef ook niet per se twee van deze pakketten te hebben
Volgens mij ligt het eraan bij welk departement je zit.... Vorig jaar had ik er wel 2...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
We wonen samen, dus erg nuttig is het niet. Ik zie hem nog niet met zijn plaidje op de bank zitten Al is een extra reep chocola natuurlijk welkomGreenGrass schreef:Suus schreef:
Oh, echt? Is dat nieuw dan? Twee jaar geleden werkte ik van november t/m januari als student-assistent en toen kreeg ik wel een pakket Nouja, ik hoef ook niet per se twee van deze pakketten te hebben
Volgens mij ligt het eraan bij welk departement je zit.... Vorig jaar had ik er wel 2...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:We wonen samen, dus erg nuttig is het niet. Ik zie hem nog niet met zijn plaidje op de bank zitten Al is een extra reep chocola natuurlijk welkomGreenGrass schreef:Suus schreef:
Ach een extra lamp is niet weg om de symmetrie in huis te bewaren Maar het eten dubbel hebben is niet zo'n ramp.
Maaaaruhm wie wil er niet twee van die toffe kleedjes?
Vorig jaar had ik trouwens 2 wokken, eentje heb ik toen weggegeven aan iemand die niets kreeg!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb nog niks gehad, maar mag het morgen op gaan halen.
De high tea die ze vanuit het werk voor a.s. vrijdag georganiseerd hebben bleek de gelegenheid te zijn om het kerstpakket uit te delen, maar aangezien ik niet meega was ik toch al wel benieuwd wanneer ik het zou krijgen.
Afgelopen maandag waren we met z'n allen aan het werk dus er waren al wel mensen die iets verwacht hadden, toen kwam er niks haha.
Vandaag kwam mijn bazin naar me toe. Het kerstpakket kon niet op de fiets meegenomen worden, dus ik antwoordde doodleuk dat ik vandaag te voet was. Maar ze had het vandaag niet bij zich.
Ze vroeg of ik het morgen of vrijdag(avond) op wilde komen halen want dan zou ze het in de gang klaar zetten zodat ik het op kon komen halen en mee kon nemen. Ik heb voor morgen gekozen dus morgenavond weet ik wat er in mijn pakket zit.
De high tea die ze vanuit het werk voor a.s. vrijdag georganiseerd hebben bleek de gelegenheid te zijn om het kerstpakket uit te delen, maar aangezien ik niet meega was ik toch al wel benieuwd wanneer ik het zou krijgen.
Afgelopen maandag waren we met z'n allen aan het werk dus er waren al wel mensen die iets verwacht hadden, toen kwam er niks haha.
Vandaag kwam mijn bazin naar me toe. Het kerstpakket kon niet op de fiets meegenomen worden, dus ik antwoordde doodleuk dat ik vandaag te voet was. Maar ze had het vandaag niet bij zich.
Ze vroeg of ik het morgen of vrijdag(avond) op wilde komen halen want dan zou ze het in de gang klaar zetten zodat ik het op kon komen halen en mee kon nemen. Ik heb voor morgen gekozen dus morgenavond weet ik wat er in mijn pakket zit.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Ik heb mijn kerstpakket nog niet maar er vandaag wel een gezien voor 'n vrijwilliger, ik weet dus al wel wat ik krijg. Tenminste als we, zoals de afgelopen 2/3 jaar, hetzelfde krijgen als de vrijwilligers... Een bon waarmee je op een site 'n kadootje uit kunt zoeken, d'r zit ook een boek bij waar de kado's in staan.
Leuk dat we nu in ieder geval iets uit kunnen zoeken wat we graag willen hebben! :-) Maar stiekem ook 'n klein beetje jammer dat we geen pakket krijgen, vind het altijd zó leuk om die uit te pakken, voel me dan net 'n klein kind Vroeger mocht ik thuis ook altijd de pakketten die mijn vader kreeg, samen met mijn moeder uitpakken, was altijd 'n leuk, gezellig moment!
Gister heb ik mijn kerstpakket ontvangen en vanavond heb ik wat uitgezocht op de site :-) Je kon in verschillende 'winkels' wat bestellen maar als je bv. in de media-winkel wat wilde bestellen dan mocht je ook alleen daar bestellen en niet nog bij de accesoires ofzo.
Ik heb voor 3 dvd's gekozen:
* Loft,
* It's complicated en
* De gelukkige huisvrouw.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hadden vanavond een kerstborrel en we zouden ons kerstpakket ook krijgen. Kom ik vanavond op het werk en hebben ze leveringsproblemen met de kerstpakketten en komen op z'n vroegst morgen binnen. Pffff ik had me er zo op verheugd om vanavond mijn eigen samengestelde kerstpakket mee naar huis te nemen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb een fles bubbels gekregen, vond ik wel gepast, we krijgen wel wat, maar niet een over de top cadeau nu er bezuinigd wordt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
M'n vriend komt straks thuis met zijn pakket
En vandaag werden er op m'n 'andere' werk (ben gedetacheerd naar 'n andere organisatie) ook kerstpakketten uitgedeeld. De afgelopen 2 jaar heb ik daar niks gehad, maar sinds vorig jaar werkt er een andere leidinggevende. Zij vindt dat ik ook recht heb op een pakket, ik zet me toch ook voor hun organisatie in...
Eerder was het argument je krijgt al wat bij je andere werkgever (waar ik vanuit gedetacheerd ben)". Maar er is een arts die in dezelfde constructie als ik werk, maar die krijgt er wel twee.
Dan ga ik wel moeilijk doen dus
Moet er morgen weer naartoe, bén benieuwd...
En vandaag werden er op m'n 'andere' werk (ben gedetacheerd naar 'n andere organisatie) ook kerstpakketten uitgedeeld. De afgelopen 2 jaar heb ik daar niks gehad, maar sinds vorig jaar werkt er een andere leidinggevende. Zij vindt dat ik ook recht heb op een pakket, ik zet me toch ook voor hun organisatie in...
Eerder was het argument je krijgt al wat bij je andere werkgever (waar ik vanuit gedetacheerd ben)". Maar er is een arts die in dezelfde constructie als ik werk, maar die krijgt er wel twee.
Dan ga ik wel moeilijk doen dus
Moet er morgen weer naartoe, bén benieuwd...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik krijg mijn pakket morgen. Ik heb er al wel een in mijn kofferbak liggen die zo af ga gooien bij een vrijwilliger van mijn werk en wilde heel subtiel kijken, maar hij zit zo goed dicht gemaakt, dat ik het nog niet weet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik krijg geen kerstpakket, maar heb gister mijn kerstgratificatie bij mijn loon gekregen Alleen ging er ook 600 euro af van de spaarloonregeling waardoor ik het ongeveer tegen elkaar weg kan strepen. Als ik het geld van de spaarloonregeling terug heb ga ik wat dingen kopen die ik graag wil hebben/nodig heb
Jullie veel plezier met het open maken en bekijken van het kerstpakket!
Jullie veel plezier met het open maken en bekijken van het kerstpakket!
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Heel misschien krijg ik ook nog een kerstpakket van het hotel waar ik werk, ik werk bij een bedrijf, voor het hotel, dus daar heb ik al van gehad. Maar de manager had het erover dat wij ook bij hun team horen, en we ook naar hun borrel moesten komen, waar de cadeautjes uitgedeeld worden. Als dat zo is krijg ik nog meer rituals, want dat is het pakket bij hen!
Gast- Gast
Ik trek mijn vorige post in dit topic terug want ik heb toch de bonnen gekregen!! Bij deze stichting krijg je altijd 20 euro aan VVV-bonnen. Had het niet verwacht dus het was een leuke verrassing tussen de post vanmiddag!
Mijn vriend heeft dinsdag trouwens ook weer een mooi pakket gekregen. Een hele grote kandelaar met allerlei dingen erin. Brie, bonbons, fles wijn, glazen, nootjes, toastjes, marshmallows en meer van dit soort dingen. De standaard kerstpakket dingen en net iets aparter dan normaal maar het komt wel op!
Mijn vriend heeft dinsdag trouwens ook weer een mooi pakket gekregen. Een hele grote kandelaar met allerlei dingen erin. Brie, bonbons, fles wijn, glazen, nootjes, toastjes, marshmallows en meer van dit soort dingen. De standaard kerstpakket dingen en net iets aparter dan normaal maar het komt wel op!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb vandaag zo'n Carrousel bon gehad, dan kun je wat op internet bestellen, heb alleen nog geen idee wat.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik heb voor 35 euro VVV bonnen gehad en een parker pen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb het pakket net opgehaald en ik ben blij!
Het was een pakket van Rituals en 2 Nationale Kadobonnen (€50 + €25).
Het was een pakket van Rituals en 2 Nationale Kadobonnen (€50 + €25).
Gast- Gast
Ik heb Irischeques gehad. En ik hoorde vanmiddag dat er ergens anders ook nog iets op me staat te wachten :-)
Gast- Gast
Oh we hebben 2 ici paris bonnen van 20 euro gehad!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb vandaag eindelijk mijn pakket gehad (lag al een week op school en 3 dagen bij mijn ouders vandaag). Het was een lekker snack en snaai pakket met koekjes, nootjes, chips etc. en een tas die best wel grappig is. Ga die gelijk meenemen op wintersport.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Vandaag de kerstattentie gekregen op het werk, VVVbonnen van 35,-
Vorig jaar kregen we ivm de bezuinigingen een fles wijn, dus super leuk dat we nu VVV bonnen kregen
Ook vanavond met de jongeren en alle collega's uit eten geweest
Vorig jaar kregen we ivm de bezuinigingen een fles wijn, dus super leuk dat we nu VVV bonnen kregen
Ook vanavond met de jongeren en alle collega's uit eten geweest
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: