Kerstpakket?
+89
Highway
PluDan
*Noosa
minoessepoes
Prosecco
Sweety
Lilou
Tsjip
GreenGrass
JD
Middleme
Jolanda
chipa
Zonnetje
banjer49
Sterre
Zininzon
Gebruikersnaam
Caresses
TukTuk
Minx
Weegschaal
Pancake
Shisha
mzcharlotte
Cheesegirl
Dolphinne
Kqip
liqueje
Burn
Atelier Madame
ekiaam87
xxDila
Lenthe
Beachgirl
Ibbeltje
Pompoen
sonly
Snoopy
Shy
Angela_1986
Lady4
NoName88
Aziraphale
Japie
Lise_E
nijntje4
_Lacey_
Pandora
Lejow
diddie
Rev3rie
Fayebella
TGR
Raindrop
Krullebol
Rovine
Blond
Marin
Oasis
M@niek
Antibes
Toet
Marsy28
SarahKey
Dani
Caroow
love
Verona
Paper Crown
silly-one
Mida4you
Tullow
Lotus
Rush
Kaboutertje
Jeanette
Inge
Vanilla Queen
VanillaRose
Flip Fluitketel
Suus
Bruintje Beer
Pussycat
Sarah1985
Ella
Esperanza
Jerry
Joli86
93 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket?
M`n vriend heeft een hele grote schaal met vlees gekregen en VVV-bonnen. Erg gaaf!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik krijg hem vanavond! Ben benieuwd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een T.inteling gekregen (en een etentje gisterenavond met het hele bedrijf)
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een klein pakket met tas, handdoek, kookboek en wat te eten. Mijn vriend had 3 pakketten. 1 van zijn eigen baas met allemaal hollandse spulletjes, 1 van de klant waar hij zit met allemaal luxe spulletjes en 1 van tweakers.net omdat hij daar moderator is. Dat was een doos met kerstballen, bierglas en een spy- helicopter; kan hij filmen terwijl hij met dat ding vliegt
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
+1, alleen geen etentje gister, maar kerstborrel!Oasis schreef:Ik heb een T.inteling gekregen (en een etentje gisterenavond met het hele bedrijf)
Oja, en ook nog een gedichtenbundel over B.rabant
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik ben echt blij met mijn kerstpakket, vind de inhoud ontzettend leuk. Het thema is eten/koken en er zat een pasta-salades gerechten boek in, een flesje basilicum peper olie en mediterrane olie, zaadjes om zelf basilicum en bieslook te kweken + een schaar om die dan te knippen en 6 ontzettend leuke diepe pasta borden.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Kreeg er vandaag spontaan nog eentje. De school waar ik Januari begin met werken had er nog eentje over en die kreeg ik vandaag. Echt super leuk. Het is een bon om iets te kiezen, maar het is wel leuk binnen komen zo.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 'm gister gekregen! Was dit jaar best een groot pakket met allemaal bruikbare spullen (meestal geef of gooi ik de helft weg). Daarnaast krijgen wij altijd nog een verse kerstkrans en kerststol.
Verder krijgen wij geen 13e maand maar zowel vorig jaar als dit jaar een feestdagenuitkering en gratificatie. Dit jaar was het in totaal zelfs € 100,00 meer dan vorig jaar
En dan heb ik ook nog op de valreep meegedaan met het spaarloon, dus 2 januari nog wat erbij
Verder krijgen wij geen 13e maand maar zowel vorig jaar als dit jaar een feestdagenuitkering en gratificatie. Dit jaar was het in totaal zelfs € 100,00 meer dan vorig jaar
En dan heb ik ook nog op de valreep meegedaan met het spaarloon, dus 2 januari nog wat erbij
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kreeg gister van mijn oppas kind jes deze vaas gevuld met een cadeau bon van rituals bodylotion en nog wat dingen. Ook hadden ze een cadeautje voor de katten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
In mijn kerstpakket zit;
- Paraplu (beetje lastig uit te leggen, maar bedrukt met een kunstwerk van een van de clienten binnen onze stichting, heel leuk!)
- Fleece dekentje
- Cd van Vivaldi
- Bloembollen
- 2 mokken
- Kaarten
Beetje suf, maar ach, het gaat om het gebaar!
- Paraplu (beetje lastig uit te leggen, maar bedrukt met een kunstwerk van een van de clienten binnen onze stichting, heel leuk!)
- Fleece dekentje
- Cd van Vivaldi
- Bloembollen
- 2 mokken
- Kaarten
Beetje suf, maar ach, het gaat om het gebaar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Van m'n werk heb ik een Italiaans-tintje kerstpakket gehad en een oudejaarsgeschenk; een Vivabox (soort Pluim/Tinteling) Verder van een bedrijf waar we nauw mee samenwerken een doosje wijnen en van een ander bedrijf ook een pakketje met een goddelijke champagne erin En nog wat andere etenswaren.
Gast- Gast
Wij krijgen voor 50 euro iris-cheques, mijn vriend had voor 150 euro cheques.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Naast het kerstpakket wat ik al had, heb ik er deze week nog 2 gekregen (dat is het voordeel van gedetacheerd zijn). Een bon van cadeau carroussel en het andere pakket was een fles prosecco en wat chips en nootjes.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wij hadden een heel leuk pakket, het woog alleen 15 kilo dus moesten het door de stad naar de parkeergarage slepen want we kregen het op een viering in een kroeg.
Was een italiaans pakket...met koffie...espressokopjes....pastaborden...een schort...een pastavork of hoe heet zo'n ding....goede wijn....pesto....lasagnebladen etc.
Was een italiaans pakket...met koffie...espressokopjes....pastaborden...een schort...een pastavork of hoe heet zo'n ding....goede wijn....pesto....lasagnebladen etc.
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: