Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Minx do 12 jan 2012 - 8:12

maandag of dinsdag, ja inderdaad behoorlijk veel stress gehad. Ooit 1 keer niet ongesteld geworden op het moment dat het moest. Mijn cyclus was eng regelmatig, daarom knijp ik hem ook zo. Haha heb gewoon een uitlaatklep nodig want ik weet dat het eigenlijk niet kan
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:18

Dat was ik wat ik het meeste hekelde aan ongesteld zijn, want ik kon er geen peil optrekken wanneer mijn lichaam weer eens zin had om wat afval te lozen. Komt dat er weer ontzettend banaal uit. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 394967 Thank God voor de prikpil. Want ik ben al jaren overtijd, op dat punt. :P Olifantendracht. Ik begin opeens te snappen waar die buik vandaan komt. :P Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 166342

Als je het echt, echt, echt niet vertrouwd en het duurt je allemaal te lang, dan kun je altijd een test doen natuurlijk. Of gewoon nog even afwachten, want het is eigenlijk nog maar anderhalve dag. smile

Gast
Gast

Bericht  Minx do 12 jan 2012 - 8:24

ja klopt als ik zondag nog niet ongesteld ben ga ik wel even testen haha hoezo ik verwacht nog wel ongesteld te worden
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz do 12 jan 2012 - 9:06

Fairytale schreef:ja klopt als ik zondag nog niet ongesteld ben ga ik wel even testen haha hoezo ik verwacht nog wel ongesteld te worden

Ik heb altijd van die kruidvat 2 voor 5 euro testen in huis, ik ben ook zo'n stresskip Wink

Gisele welkom hier, hopelijk vliegen je kilo's eraf. Als ik naar je eetlijstje kijk vind ik dat je echt veel te weinig eet! En waar zijn je tussendoortjes? Zo blijft je spijsvertering niet op gang.

Inge, slim dat je even een pauze neemt van Cambridge. Ik vind het al knap dat je het zo lang hebt volgehouden Wink

Yoyo, jou dieet klinkt altijd zo lekker met je muesli bolletjes enzo!

Ik heb niet 2 hele goede dagen achter de rug. Gister zou ik bij iemand eten maar was een misverstand dus had niks gegeten, was om 22 uur thuis en had zo'n honger, bij de mac geweest :$. Vandaag had ik last van mijn buik en heb ik dus te weinig gegeten, net 2 magere beefburgers op een broodje op. Niet echt goed bezig dus, wil wel echt dat er maandag wat af is dus de komende dagen weer streng. Het weekend vind ik altijd het moeilijkst, hopelijk kan ik het dan een beetje volhouden!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Rush do 12 jan 2012 - 9:08

Mijn week begint maandag weer normaal en gezond. Ik wil zo snel mogelijk beginnen met start to run zodra het weer een beetje licht wordt 's avonds.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Liz do 12 jan 2012 - 9:59

Jee ik lees nu het zogenaamde toeval dat Gisele ineens dit topic heeft gevonden, Gisele = . Ik moet zeggen, dit is toch wel het toppunt Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 394967

Laatst aangepast door Liz op do 12 jan 2012 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 10:03

Sorry. Maar ik heb je een toppunt gegeven op donderdag. Doe ik toch nog iets goed. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 394967

Edit, zou je mss je oude naam uit jouw post kunnen halen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 10:19

Liz schreef:Jee ik lees nu het zogenaamde toeval dat Gisele ineens dit topic heeft gevonden, Gisele = Maura. Ik moet zeggen, dit is toch wel het toppunt Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 394967
nerd

Gast
Gast

Bericht  Liz do 12 jan 2012 - 10:26

Gisele schreef:Sorry. Maar ik heb je een toppunt gegeven op donderdag. Doe ik toch nog iets goed. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 394967

Edit, zou je mss je oude naam uit jouw post kunnen halen?

Toppunt? Ik vind het triest.
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 10:28

Wat is er triest aan?

Gast
Gast

Bericht  Liz do 12 jan 2012 - 10:35

Liegen, doen alsof je nieuw bent dus. Ben dan gewoon eerlijk.
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 10:38

Liz schreef:Liegen, doen alsof je nieuw bent dus. Ben dan gewoon eerlijk.

Dat is waar. Maar ik wilde weg van het forumstigma van mijn oude forumnaam en dus is het op deze manier gegaan. Ik zou iedereen nog pb'en, maar dat ben ik "vergeten". Maar ik had het hier naar mijn zin, maar niet met mijn naam. En de andere redenen heb je heus gelezen in het andere topic waar je het toevallig hebt ondekt. smile

Gast
Gast

Bericht  Liz do 12 jan 2012 - 10:40

Gisele schreef:
Liz schreef:Liegen, doen alsof je nieuw bent dus. Ben dan gewoon eerlijk.

Dat is waar. Maar ik wilde weg van het forumstigma van mijn oude forumnaam en dus is het op deze manier gegaan. Ik zou iedereen nog pb'en, maar dat ben ik "vergeten". Maar ik had het hier naar mijn zin, maar niet met mijn naam. En de andere redenen heb je heus gelezen in het andere topic waar je het toevallig hebt ondekt. Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 23 561177

Ik had al een vermoeden dus heb even geklikt op je naam, toen zag ik je andere berichten. Ja natuurlijk mag dat maar dan nog, ben eerlijk en zeg dat je niet wil dat iemand weet wie je was maar zo'n toneelstukje is zo kinderachtig, dat siert je niet.
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 10:44

Dat is een mening en dat mag. En niet niemand mocht het weten. Maar ik wilde gewoon rust en daardoor mochten de meesten het niet weten. Mijn relaxmomentje van de dag is praten over eten en zien hoe anderen "groeien" in hun dieet en daar weer van afvallen. En ja, ik maak eigenlijk altijd fouten in dat opzicht, dus deze "discussie" is me dan ook niet helemaal vreemd. Ondanks dat ik ze hekel. En spijt heb van de manier waarop.

Gast
Gast

Bericht  Liz do 12 jan 2012 - 10:46

Gisele schreef:En spijt heb van de manier waarop.

Dat is voldoende toch? Dan doe je het een volgende keer vast anders smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 10:51

Ik heb nu een leuke naam en een leuke avatar, dus laat ik het in het vervolg gewoon niet weer doen. Lijkt me voor iedereen het beste. smile

Goed eten...Ik heb een cornetto gegeten vanavond. Embarassed Naast een tonijnsalade waar ik misselijk van werd, dus dat doen we gewoon niet nog een keer.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 12 jan 2012 - 10:59

Ik had bij mijn 1e post niks door en toen dacht ik opeens huh wel erg toevallig! Kreeg daarna pb dat ze idd nieuwe naam had en dat ze iedereen in dit topic een pb zou sturen!
Was bij sommige dus wel bekend!
Het was denk de hoop dat verder niemand het door zou hebben in 1e instantie maar daarvoor lag het er veel te dik boven op :-D

Bijna jarig!!!!!!! :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:03

Het is raar gelopen en ik moet dergelijke zaken echt anders aanpakken. Dat is gewoon een feit.

Nog 57 minuten?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:07

Maar je zei toch dat je het had afgesproken met de meiden uit het afvaltopic?

Gast
Gast

Bericht  Inge do 12 jan 2012 - 11:09

Yupz nog 50 minuten

Reva schreef:Maar je zei toch dat je het had afgesproken met de meiden uit het afvaltopic?

Heeft ze ook! Met 2 meiden geloof ik
?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:10

Inge schreef:
Reva schreef:Maar je zei toch dat je het had afgesproken met de meiden uit het afvaltopic?

Heeft ze ook! Met 2 meiden geloof ik
?

Dat klopt.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 12 jan 2012 - 15:40

Slechte dag uiteindelijk nog wat nootjes gehad met zo'n laagje er over en chocopinda's en 4 glazen droge witte wijn. Ging even wat drinken met een vriendin en ben nu net pas terug. Nog een of andere kerel gesproken. Gewoon heel gezellig, bleek ook fysio in opleiding te zijn. Was afgelopen jaar 32 kg afgevallen. Heb ik nog even mijn gewicht laten gokken want hij zei dat hij daar goed in was. Hij zat er maar 13 kg naast haha. Die kan ik dus mooi in mijn zak steken. Ook nog een ex-scharrel tegen gekomen haha. Die zei altijd wel interesse te hebben in de vriendin waar ik mee was. Denk dat hij zich voorlopig weer even helemaal op mij richt helaas, haha zij was denk ik toch een beetje een afknapper voor hem. Net J nog even een lief mailtje gestuurd smile. Al met al dus wel een leuke avond Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pussycat do 12 jan 2012 - 20:33

Hi all,

Pff ik hou alle topics niet meer bij op het forum Evil or Very Mad
Maar ik wil ze zo graag allemaal bijhouden :P
Hoe moet dat nu.... maar ja.

Even over het eten:
Gaat over het algemeen best goed. Op de verjaardag van m'n dochter na.. nou ja mag ook wel vind ik. Maar het gaat dan wel minder snel natuurlijk. In totaal bijna 1 kilo kwijt. Toch beter dan niets. Maar ik ben pas blij als ik er sowieso 3 kwijt ben (van de 19 die ik wil) want dan ben ik sowieso op de goede weg. Tussen 1 á 2 kilo schommel ik altijd wel een beetje namelijk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:32

Inderdaad.. verjaardagen mag je best een beetje zondigen. Zelf ben ik begin april jarig. Hoop dan toch wel dat er minstens 10 kilo af is. Dat is ook de eerste echte dag dat ik me niet zoveel aan ga trekken van wat ik eet :P Ik word immers maar 1x 21 Wink
De 27e heb ik pas weer een verjaardag. Gelukkig zet die persoon meestal wel gezonde dingen op tafel. Aan mij de taak om het bij een paar dingetjes te houden in plaats van door te eten.

Vandaag staat er macaroni met gerookte kip en kaas op het menu uit het sonja boek. Ben erg benieuwd hoe het smaakt! Vanmorgen ontbeten met twee crackers, tussendoor een appel en als lunch heb ik een cracker met 30+ kaas en rauwkost gehad. Verder een bakje yoghurt met cruesli en 15 druiven. Ben nu stampvol! pale

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:35

Gisteren trouwens m'n eerste complimentje gehad! Er waren twee mensen (afzonderlijk van elkaar) dat ze aan mijn gezicht konden zien dat ik af gevallen was!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: