Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Ik doe Sonja inderdaad. Een hele andere levenswijze, maar merk wel dat het beter is voor mijn lichaam dan elke dag hetzelfde eten. Ik merk het al aan mijn handen! Een ring die ik eerder nooit af kreeg, krijg ik nu met gemak af! De eerste tekenen van dat er wat af is ?
Gast- Gast
Welkom :-)
Maura, wat jammer. Waarom stop je er mee? Of stop je alleen met meeschrijven, maar ga je wel door met afvallen?
Ik merk dat ik steeds meer moeite krijg met cambridge, sinds ik gezondigd heb. Het liefst wil ik er mee kappen en zoveel mogelijk koolhydraatbeperkend, gezond ala Amber willen doen... aan de andere kant wil ik ook graag nog snel wat kilo's verliezen, zodat ik in iedergeval onder de 80 zit...
Ik heb echt niks geen moeite met cambridge en het bevalt echt heel goed. maar ivm allerlei dingen heb ik zondig dagen deze maand en dat maakt het wel wat lastiger.
Ik wil niet stoppen, absoluut niet... maar ben het best wel een beetje zat op het moment... allerlei lekkere dingen spoken door mijn hoofd :-)
Maura, wat jammer. Waarom stop je er mee? Of stop je alleen met meeschrijven, maar ga je wel door met afvallen?
Ik merk dat ik steeds meer moeite krijg met cambridge, sinds ik gezondigd heb. Het liefst wil ik er mee kappen en zoveel mogelijk koolhydraatbeperkend, gezond ala Amber willen doen... aan de andere kant wil ik ook graag nog snel wat kilo's verliezen, zodat ik in iedergeval onder de 80 zit...
Ik heb echt niks geen moeite met cambridge en het bevalt echt heel goed. maar ivm allerlei dingen heb ik zondig dagen deze maand en dat maakt het wel wat lastiger.
Ik wil niet stoppen, absoluut niet... maar ben het best wel een beetje zat op het moment... allerlei lekkere dingen spoken door mijn hoofd :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge je kan het, de laatste loodjes wegen het zwaarst en als jij straks mooi in je jurk staat dan ben je blij dat je toch hebt door gezet. Die laatste kg's kun je ook. Daarna het gezonde weer oppakken. Nu nog een paar weken shaken, je bent er bijna daarna mag je al afbouwen. Hou dat voor je.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
I Know
maar zucht, ik wil niehieeeeet meeeeeeer :-)
Ik zet wel door hoor, met de zondigdagen er tussen,... en daarna ga ik weer alle dagen shaken... hopelijk kan ik eind februari gaan afbouwen
maar zucht, ik wil niehieeeeet meeeeeeer :-)
Ik zet wel door hoor, met de zondigdagen er tussen,... en daarna ga ik weer alle dagen shaken... hopelijk kan ik eind februari gaan afbouwen
Inge- Ratel
Ik geloof dat ik net een sapcentrifuge heb gekocht :O
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Ik geloof dat ik net een sapcentrifuge heb gekocht :O
Wat goed! Wat ga je er zoal mee doen? Ja, sapjes maken. Maar bepaalde sapjes?
Gast- Gast
Groente sappen schijnen lekker te zijn. Alleen komkommersap schijnt niet te drinken te zijn. Dus dat maar proberen haha. Beetje impulsaankoop. Moet het mijn vriend nog vertellen haha
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Groente sappen schijnen lekker te zijn. Alleen komkommersap schijnt niet te drinken te zijn. Dus dat maar proberen haha. Beetje impulsaankoop. Moet het mijn vriend nog vertellen haha
Als je ooit iets met banaan maakt, denk dan aan mij. Ik vind een banaan op zichzelf niet te eten, maar lekker shaken en ik ben er klaar voor!
Gast- Gast
Ik ben jullie niet vergeten hoor meiden! Ga vandaag op iedereen reageren!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik ben zo bang dat als ik mezelf toe laat een klein beetje te zondigen dat ik bij alles denk van 'ach, het is maar zus of zo'.. Hoe doen jullie dat?
Gast- Gast
Uhm dit is totaal herkenbaar voor mij... Hoe ik dat doe? uhm daar moet ik ook nog een juiste weg in vinden. Ik zorg dat ik niks in huis heb verderYoyo schreef:Ik ben zo bang dat als ik mezelf toe laat een klein beetje te zondigen dat ik bij alles denk van 'ach, het is maar zus of zo'.. Hoe doen jullie dat?
Inge- Ratel
Vanochtend eindelijk kunnen wegen, de weegschaal werkte niet echt mee hier voor. En had het liever niet geweten. Was een kg zwaarder als ik mezelf in eerste instantie inschatte. Oeps. Dus ga hem vanaf nu goed bijhouden. Ik wil alleen niet elke week gaan wegen. Dan word het zo'n obsessie. Dus ik denk dat 30 januari mijn volgende weeg moment word.
edit: moet nu ook ongesteld worden dus dan ben ik altijd wel iets zwaarder. Helemaal met een natuurlijke cyclus.
edit: moet nu ook ongesteld worden dus dan ben ik altijd wel iets zwaarder. Helemaal met een natuurlijke cyclus.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ga me ook niet elke week wegen hoor. Dan is het resultaat per keer ook groter.. Ik moest deze week ook ongesteld worden en dat is eigenlijk de reden dat ik niet gewogen heb.
A.s. dinsdag ga ik me wegen. Ik ben erg benieuwd. Mijn ringen gaan steeds gemakkelijker af (een ring kreeg ik niet af zonder speeksel of afwasmiddel en die glijdt nu gewoon af) dus waarschijnlijk ben ik sowieso wat vocht kwijt. Mag ook wel als je zo vaak naar de WC loopt. Dat is wel een nadeel van het vele drinken, dat je zooo vaak naar de WC moet.
Afgelopen zondag ging ik een rondje lopen met mijn vriend. Een rondje van 4km. Halverwege moest ik zo nodig naar de WC maar nergens kon ik plassen. Wat een lange wandeling is dat dan terug zeg..!
A.s. dinsdag ga ik me wegen. Ik ben erg benieuwd. Mijn ringen gaan steeds gemakkelijker af (een ring kreeg ik niet af zonder speeksel of afwasmiddel en die glijdt nu gewoon af) dus waarschijnlijk ben ik sowieso wat vocht kwijt. Mag ook wel als je zo vaak naar de WC loopt. Dat is wel een nadeel van het vele drinken, dat je zooo vaak naar de WC moet.
Afgelopen zondag ging ik een rondje lopen met mijn vriend. Een rondje van 4km. Halverwege moest ik zo nodig naar de WC maar nergens kon ik plassen. Wat een lange wandeling is dat dan terug zeg..!
Gast- Gast
haha erg is dat he, heb het ooit ook eens gehad. Wij moesten op de middelbare school altijd 3 km hardlopen. Ooit gedaan terwijl ik naar de wc moest. Heb nog nooit zo hard gelopen.
(ik knijp hem nu wel een beetje hoor nu ik nog niet ongesteld ben. Zal ongetwijfeld door de stress komen want eigenlijk kan het niet)
(ik knijp hem nu wel een beetje hoor nu ik nog niet ongesteld ben. Zal ongetwijfeld door de stress komen want eigenlijk kan het niet)
Minx- Lady Post-a-lot
Yoyo, dat van minder vocht herken ik ook. Mijn vriend en ik hebben samen een ring en die pastte eigenlijk al heel lang niet meer. Toen ik ongeveer 5 kilo kwijt was, en ook veel sportte, paste hij weer perfect! Dat van het zondigen, eigenlijk moet je jezelf 1 moment in de week toestaan om te zondigen, en het dan ook bij die ene keer laten, dan weet je dat je je zondig momentje al gehad hebt, of nog moet krijgen. Werkt bij mij wel!
Fairy, oops dat is een tegenvallertje, dat je een kilo zwaarder bent! Maar extra motivatie toch:-)
Ik ben snip snotter verkouden en heb echt geen honger, maar dat laatste kan ook komen omdat ik niet werk natuurlijk. Maar toch eet ik 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes, om in mijn ritme te blijven. Morgen weer werken! Vanavond gezellig sporten met mijn vriend:-)
Fijne dag!
Fairy, oops dat is een tegenvallertje, dat je een kilo zwaarder bent! Maar extra motivatie toch:-)
Ik ben snip snotter verkouden en heb echt geen honger, maar dat laatste kan ook komen omdat ik niet werk natuurlijk. Maar toch eet ik 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes, om in mijn ritme te blijven. Morgen weer werken! Vanavond gezellig sporten met mijn vriend:-)
Fijne dag!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
*even snel een ego berichtje*
Ik ga zo op verjaardag, dus mijn 1e valkuil/beproeving! Ga proberen om niks te nemen of alleen iets gezonds
Ik ga zo op verjaardag, dus mijn 1e valkuil/beproeving! Ga proberen om niks te nemen of alleen iets gezonds
Gast- Gast
Succes Daisy!! Neem anders een flesje water mee die je als een soort afleiding kan gebruiken. Hielp bij mij van de week!
Ik ben bang dat ik het niet bij dat ene momentje kan laten, dat dan in feite alle remmen los gaan. Ik heb gewoon zo'n zin in een heule grote pizza Met heeeeel veel vlees
Ik ben bang dat ik het niet bij dat ene momentje kan laten, dat dan in feite alle remmen los gaan. Ik heb gewoon zo'n zin in een heule grote pizza Met heeeeel veel vlees
Gast- Gast
Ik heb net extreeeem gezondigd
Nee hoor. Ik moest bij mijn opkikker twee droge crackers eten. Maar ik heb er stiekem een beetje slankie smeerkaas opgesmeerd.
Nee hoor. Ik moest bij mijn opkikker twee droge crackers eten. Maar ik heb er stiekem een beetje slankie smeerkaas opgesmeerd.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Ik heb net extreeeem gezondigd
Ik heb ook enormmmmmmmm gezondigd;-) Honing in mijn thee omdat ik me kapot hoest, haha!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Het avondeten hebben we hier wel omgegooid, omdat we geen van drieën zin hadden in vis en wortelen. Het zijn nu roerbakgroenten geworden met een beetje rundergehakt, kipsate en rijst. Misschien dat ik daar nog wat rauwkost bij eet, anders kom ik niet op mijn 200gr groenten. Afgezien van de satésaus die bij de saté zit, is dit mijns inziens een goede vervanging
Gast- Gast
Net even wat oefeningen gedaan. Zal ze nog even opschrijven voor hier straks. Mijn sapcentrifuge zo even uit proberen. Is helemaal nieuw heel bizar. Is van een partij van it's dus volgens mij hebben ze er nog meer.
Net ook met vriend over mijn gewicht gehad. Ik zei voor de gein heb je toch bijna 100 kg boven op je zitten. Zat hij me schaapachtig aan te kijken zo van echt niet dat kan nooit. Hij was ook zwaar verbaasd dat ik toch echt 10-15 kg zwaarder ben dan zijn zus. Dus dat is op zich prettig om te horen .
Ook weer een heel gesprek gehad en laten alles nu even 2 weken rusten. Dus even geen zware gesprekken hebben gewoon lol hebben met elkaar. Hij gaf wel aan dat we sushi gaan eten als ik 5 kg kwijt ben. Dus het eerste doel is er.
Net ook met vriend over mijn gewicht gehad. Ik zei voor de gein heb je toch bijna 100 kg boven op je zitten. Zat hij me schaapachtig aan te kijken zo van echt niet dat kan nooit. Hij was ook zwaar verbaasd dat ik toch echt 10-15 kg zwaarder ben dan zijn zus. Dus dat is op zich prettig om te horen .
Ook weer een heel gesprek gehad en laten alles nu even 2 weken rusten. Dus even geen zware gesprekken hebben gewoon lol hebben met elkaar. Hij gaf wel aan dat we sushi gaan eten als ik 5 kg kwijt ben. Dus het eerste doel is er.
Minx- Lady Post-a-lot
Yoyo, volgens mij is dat een goede compensatie. Sonja moet het er anders maar gewoon mee doen.
Fairytale, fijn dat jullie het even laten rusten en gewoon lol gaan hebben. Jullie zijn wel veel samen, als ik dat zo lees. Dat is altijd goed. En knap dat je het zo volhoudt. Zelfs met de moeilijke momenten!
Eigenlijk heb ik heel erg weinig te melden. Ik heb vanochtend, onder het genot van een bakje zwarte koffie, SATC2 gekeken. Om eerlijk te zijn vond ik de film niet zo heel erg interessant, zeker niet vergeleken bij de eerste film. Maar meestal is dat met alle films zo. Verder gewoon goed gegeten. Al vind ik wel dat ik wat op mijn koolydraten mag gaan letten. Want ik ben een koolydratenbom momenteel. Gewoon bruinbrood en veel pasta.
Fairytale, fijn dat jullie het even laten rusten en gewoon lol gaan hebben. Jullie zijn wel veel samen, als ik dat zo lees. Dat is altijd goed. En knap dat je het zo volhoudt. Zelfs met de moeilijke momenten!
Eigenlijk heb ik heel erg weinig te melden. Ik heb vanochtend, onder het genot van een bakje zwarte koffie, SATC2 gekeken. Om eerlijk te zijn vond ik de film niet zo heel erg interessant, zeker niet vergeleken bij de eerste film. Maar meestal is dat met alle films zo. Verder gewoon goed gegeten. Al vind ik wel dat ik wat op mijn koolydraten mag gaan letten. Want ik ben een koolydratenbom momenteel. Gewoon bruinbrood en veel pasta.
Gast- Gast
Ja meestal van zaterdag tot woensdag dus is vrij veel. Deze week moeten we nog even kijken. Ik wil het liefst hier zondag gaan leren maar daar is nog discussie over.
Hij is nu aan het sporten. Ik heb helaas te veel last van mijn elleboog . Stomme ik die de verkeerde tijd in mijn hoofd had voor de fysio. Mag nu morgen.
Net eerste sapje gebrouwen gewoon simpel sinaasappel. Ging op zich best snel. Nu nog even afwassen. En dan lekker sapje drinken met zijn tweeen. Alleen wat gaat dat schiften van het sap snel zeg. Dacht altijd dat het een fout van de ah was. Maar het gebeurt schijnbaar al als je het 2 minuten laat staan . Ben wel blij met die machine werkt beter als zo'n stomme citrus pers.
Hij is nu aan het sporten. Ik heb helaas te veel last van mijn elleboog . Stomme ik die de verkeerde tijd in mijn hoofd had voor de fysio. Mag nu morgen.
Net eerste sapje gebrouwen gewoon simpel sinaasappel. Ging op zich best snel. Nu nog even afwassen. En dan lekker sapje drinken met zijn tweeen. Alleen wat gaat dat schiften van het sap snel zeg. Dacht altijd dat het een fout van de ah was. Maar het gebeurt schijnbaar al als je het 2 minuten laat staan . Ben wel blij met die machine werkt beter als zo'n stomme citrus pers.
Minx- Lady Post-a-lot
Heb je de centrifuge nu al? Je had hem toch pas gekocht? Of haalt de tijd me weer in?
Gast- Gast
Gister via marktplaats, maar bij de ouders van J om de hoek dus vandaag even opgehaald . Ik kan heel snel haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari