Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Yoyo schreef:Smikkelll wat ben jij toch een vreselijk nare persoonlijkheid. Altijd maar weer hier lopen zeiken en niks toe te voegen en loop je diegene die hier graag mogen posten een beetje weg te jagen. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om hier gewoon weg te blijven, of is er iets van nieuwsgierigheid of is het weer de afgunst die de kop opsteekt??? Daar had ik nog steeds geen reactie op overigens, dus ik denk dat dat gewoon de conclusie is. Enorm veel afgunst, omdat je het zelf niet kan. Echt, ik vind je zooo vreselijk sneu.
+1
Gast- Gast
Aimy schreef:Yoyo schreef:Smikkelll wat ben jij toch een vreselijk nare persoonlijkheid. Altijd maar weer hier lopen zeiken en niks toe te voegen en loop je diegene die hier graag mogen posten een beetje weg te jagen. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om hier gewoon weg te blijven, of is er iets van nieuwsgierigheid of is het weer de afgunst die de kop opsteekt??? Daar had ik nog steeds geen reactie op overigens, dus ik denk dat dat gewoon de conclusie is. Enorm veel afgunst, omdat je het zelf niet kan. Echt, ik vind je zooo vreselijk sneu.
+1
Rakel het lekker weer opnieuw op, Zonnestraaltje.
Gast- Gast
Reva schreef:Aimy schreef:Yoyo schreef:Smikkelll wat ben jij toch een vreselijk nare persoonlijkheid. Altijd maar weer hier lopen zeiken en niks toe te voegen en loop je diegene die hier graag mogen posten een beetje weg te jagen. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om hier gewoon weg te blijven, of is er iets van nieuwsgierigheid of is het weer de afgunst die de kop opsteekt??? Daar had ik nog steeds geen reactie op overigens, dus ik denk dat dat gewoon de conclusie is. Enorm veel afgunst, omdat je het zelf niet kan. Echt, ik vind je zooo vreselijk sneu.
+1
Zegt het meisje wat -smikkel- haar kont likt.
Gast- Gast
Aimy schreef:Reva schreef:Aimy schreef:Yoyo schreef:Smikkelll wat ben jij toch een vreselijk nare persoonlijkheid. Altijd maar weer hier lopen zeiken en niks toe te voegen en loop je diegene die hier graag mogen posten een beetje weg te jagen. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om hier gewoon weg te blijven, of is er iets van nieuwsgierigheid of is het weer de afgunst die de kop opsteekt??? Daar had ik nog steeds geen reactie op overigens, dus ik denk dat dat gewoon de conclusie is. Enorm veel afgunst, omdat je het zelf niet kan. Echt, ik vind je zooo vreselijk sneu.
+1
Zegt het meisje wat -smikkel- haar kont likt.
Ja, mijn volgende doel is haar voorbips
Gast- Gast
Ik denk dat je reacties voortkomen uit afgunst
Fijne avond, 'Aimy'
Fijne avond, 'Aimy'
Laatst aangepast door Reva op ma 16 jan 2012 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ik denk dat je reacties voorkomen uit afgunst
Fijne avond, 'Aimy'
afgunst op jou zeker en je lijnen? whahahahaha
fijne avond terug!!
Laatst aangepast door Aimy op ma 16 jan 2012 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aimy schreef:Reva schreef:Ik denk dat je reacties voorkomen uit afgunst
Fijne avond, 'Aimy'
afgunst op jouw zeker en je lijnen? whahahahaha
fijne avond terug!!
Jou.
Gast- Gast
Reva schreef:Aimy schreef:Reva schreef:Ik denk dat je reacties voorkomen uit afgunst
Fijne avond, 'Aimy'
afgunst op jouw zeker en je lijnen? whahahahaha
fijne avond terug!!
Jou.
Gast- Gast
Aimy alsjeblieft ga jij je er nou ook niet mee bemoeien, je reacties hebben echt 0 toegevoegde waarde. Ik denk dat Smikkel en Reva prima meiden zijn die een heel ander verleden hebben met Gisele dan dat anderen dat hebben. Ik moet zeggen dat ik ook wel twijfel aan de eerlijkheid van Gisele maar ik voel me niet geroepen om haar daar verder op aan te spreken. Smikkel, ik heb geprobeerd een ontopic vraag aan je te stellen maar daar geef je dan weer geen antwoord op, dat wekt voor mij de indruk dat je hier alleen komt om Gisele aan te spreken. Verder kan ik me er niet zo druk om maken, ik hoop dat we gewoon samen door een deur kunnen en smiklel en reva en anderen ook gewoon mee kunnen praten
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz, mooi geschreven.
Ik heb er ook zeker geen moeite mee dat S.M.ik.kel en Reva meeschrijven, maar ik vind het uitlokkende, zoekende gedrag richting Gisele enorm storend. Het gaat mij in principe totaal niet aan, maar ik vind het zo zonde van dit topic, omdat ik (en met mij de andere meiden) hier veel steun uit haal. En als je dan elke keer dat gezeur heen en weer leest, irriteert me dat zo mateloos dat ik gewoon geen zin heb om dit topic te lezen.
S.M.ik.kel en Reva, kunnen jullie het anders uit vechten met Gisele over de PM of maak een apart topic aan?
Ik heb er ook zeker geen moeite mee dat S.M.ik.kel en Reva meeschrijven, maar ik vind het uitlokkende, zoekende gedrag richting Gisele enorm storend. Het gaat mij in principe totaal niet aan, maar ik vind het zo zonde van dit topic, omdat ik (en met mij de andere meiden) hier veel steun uit haal. En als je dan elke keer dat gezeur heen en weer leest, irriteert me dat zo mateloos dat ik gewoon geen zin heb om dit topic te lezen.
S.M.ik.kel en Reva, kunnen jullie het anders uit vechten met Gisele over de PM of maak een apart topic aan?
Gast- Gast
Ontopic! Ik heb vandaag een prima eetlijstje vind ik zelf
o: atkins shake (vanille, smaakt als de milkshake van de mac )
L: kwark met zoetstof en kersen (ah uit de diepvries)
T: sinaasappel
A: wokgroentes met een schnitzel
T: misschien nog een beetje kwark oid.
Heb dit weekend niet super goed gedaan dus heb een beetje last van een opgeblazen buik, een prima les dus
o: atkins shake (vanille, smaakt als de milkshake van de mac )
L: kwark met zoetstof en kersen (ah uit de diepvries)
T: sinaasappel
A: wokgroentes met een schnitzel
T: misschien nog een beetje kwark oid.
Heb dit weekend niet super goed gedaan dus heb een beetje last van een opgeblazen buik, een prima les dus
Liz- Prater
Haha Liz, jammer dat je het gelijk zo merkt als je anders hebt gegeten he? Had ik vorige week met de patat uit de frituurpan. Wat voelde ik me misselijk en vol bluh. Dan blijf je er wel van af!
Hier vandaag geen bijzonder menu. Avondeten waren aardappelen, sla met rauwkost en een rundergehaktbal. Deze week mag ik trouwens bijzonder veel brood eten! Yay!
Hier vandaag geen bijzonder menu. Avondeten waren aardappelen, sla met rauwkost en een rundergehaktbal. Deze week mag ik trouwens bijzonder veel brood eten! Yay!
Gast- Gast
Welke ontopic vraag, want die wil ik graag beantwoorden. Ik ben ook serieus bezig met afvallen, vandaar dat ik de afvaltopics lees. Ik heb ook ontopic opmerkingen geplaatst, maar heb het idee dat die net zo welkom zijn als de discussie met Gisele.Liz schreef:Aimy alsjeblieft ga jij je er nou ook niet mee bemoeien, je reacties hebben echt 0 toegevoegde waarde. Ik denk dat Smikkel en Reva prima meiden zijn die een heel ander verleden hebben met Gisele dan dat anderen dat hebben. Ik moet zeggen dat ik ook wel twijfel aan de eerlijkheid van Gisele maar ik voel me niet geroepen om haar daar verder op aan te spreken. Smikkel, ik heb geprobeerd een ontopic vraag aan je te stellen maar daar geef je dan weer geen antwoord op, dat wekt voor mij de indruk dat je hier alleen komt om Gisele aan te spreken. Verder kan ik me er niet zo druk om maken, ik hoop dat we gewoon samen door een deur kunnen en smiklel en reva en anderen ook gewoon mee kunnen praten
Gast- Gast
Smikkel:
Je bent wat mij betreft ook welkom hoor Smikkel, soms is het alleen handig als je dingen anders formuleert . Wil je kwijt hoeveel je weegt en hoeveel je af wil vallen/hoeveel je al af bent gevallen? Ik ben overigens oprecht geïnteresseerd.
Liz schreef: Broodrooster, ik vind zuurdesem ook onwijs lekker. Maar dan wel de echte, van de bakker. Van de ah is niet te vreten. Even onder de grill en dan met gerookte zalm . Zitten er in dat brood minder koolhydraten? Jij eet ook koolhydraatarm toch, eet je dan toch soms nog brood?
Je bent wat mij betreft ook welkom hoor Smikkel, soms is het alleen handig als je dingen anders formuleert . Wil je kwijt hoeveel je weegt en hoeveel je af wil vallen/hoeveel je al af bent gevallen? Ik ben overigens oprecht geïnteresseerd.
Liz- Prater
Ik eet eigenlijk alleen brood als ik bij anderen eet en de keren dat ik thuis brood eet, dan is dat zuurdesem (soms als lunch, bij soep of met aioli enz). Ik heb geen vriezer, dat is wel jammer, anders kocht ik af en toe een kilo brood en deed ik de plakken in de vriezer. Zuurdesem is wel wat langer houdbaar dan 'normaal' brood en het vult sneller, dus je eet er minder van. Over koolhydraten in zuurdesem kan ik je weinig vertellen.Liz schreef:Smikkel:Liz schreef: Broodrooster, ik vind zuurdesem ook onwijs lekker. Maar dan wel de echte, van de bakker. Van de ah is niet te vreten. Even onder de grill en dan met gerookte zalm . Zitten er in dat brood minder koolhydraten? Jij eet ook koolhydraatarm toch, eet je dan toch soms nog brood?
Ik let vooral op eiwitten, die vullen ook en koolhydraten haal ik vooral uit groente en fruit. Eigenlijk is koolhydraatarm eten ook geen fruit eten, maar ik hou echt van fruit en eet dat dan ook gewoon. Kwark in de ochtend (voor de eiwitten) met fruit, noten, kaneel en lijnzaad. Salade of rijstwafels/spelt crackers en rauwkost als lunch. Soms dus ook wel eens zuurdesem of soep van de avond ervoor. Vaak iets van ei of kip door salade opf op rijstwafel/cracker. Avondeten vis of kip (ben niet zo'n vleeseter) met groente en soms wat bonen, linzen, quinoa of couscous.
Tussendoor eet ik rauwkost. In koolhydraadarm topic heb ik het uitgebreider bescheven.
Ik heb het geluk dat ik verder geen zoet beleg en frisdranken drink. Eigenlijk alleen thee en af en toe karnemelk.
Gast- Gast
Vergeet de rucola niet.Reva schreef:Zuurdesem geroosterd, met avocado
Gast- Gast
Reva schreef:Zuurdesem geroosterd,met avocadoroomboter en zalm
amber
Liz- Prater
Liz schreef:Reva schreef:Zuurdesem geroosterd,met avocadoroomboter en zalm
amber
Lekker hoor!!
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Ik eet eigenlijk alleen brood als ik bij anderen eet en de keren dat ik thuis brood eet, dan is dat zuurdesem (soms als lunch, bij soep of met aioli enz). Ik heb geen vriezer, dat is wel jammer, anders kocht ik af en toe een kilo brood en deed ik de plakken in de vriezer. Zuurdesem is wel wat langer houdbaar dan 'normaal' brood en het vult sneller, dus je eet er minder van. Over koolhydraten in zuurdesem kan ik je weinig vertellen.Liz schreef:Smikkel:Liz schreef: Broodrooster, ik vind zuurdesem ook onwijs lekker. Maar dan wel de echte, van de bakker. Van de ah is niet te vreten. Even onder de grill en dan met gerookte zalm . Zitten er in dat brood minder koolhydraten? Jij eet ook koolhydraatarm toch, eet je dan toch soms nog brood?
Ik let vooral op eiwitten, die vullen ook en koolhydraten haal ik vooral uit groente en fruit. Eigenlijk is koolhydraatarm eten ook geen fruit eten, maar ik hou echt van fruit en eet dat dan ook gewoon. Kwark in de ochtend (voor de eiwitten) met fruit, noten, kaneel en lijnzaad. Salade of rijstwafels/spelt crackers en rauwkost als lunch. Soms dus ook wel eens zuurdesem of soep van de avond ervoor. Vaak iets van ei of kip door salade opf op rijstwafel/cracker. Avondeten vis of kip (ben niet zo'n vleeseter) met groente en soms wat bonen, linzen, quinoa of couscous.
Tussendoor eet ik rauwkost. In koolhydraadarm topic heb ik het uitgebreider bescheven.
Ik heb het geluk dat ik verder geen zoet beleg en frisdranken drink. Eigenlijk alleen thee en af en toe karnemelk.
Dan hebben we volgens mij een vergelijkbaar eetpatroon. Ik hou ook teveel van fruit om het te laten staan maar ipv een appel/banaan eet ik nu een sinaasappel/kiwi/aarbeien/blauwe bessen, scheelt toch weer aanzienlijk in koolhydraten. Waar haal jij spelt crackers? Ik vind spelt brood ook echt onwijs lekker. Je eetpatroon klinkt zo wel super gezond, ben je al veel afgevallen? Voor ik hiermee begon was ik verslaafd aan beschuit met hagelslag/muisjes. Dat is wel even afkicken nu.
Liz- Prater
Ik heb trouwens sinds ik echt begonnen ben met koolhydraatarm eten vorige week bijna iedere dag hoofdpijn. Dit kan niet zijn van te weinig vocht aangezien ik meer dan 2 liter thee/water per dag drink. Is dat nog steeds het afkicken van suiker? Of het afvallen zelf? Anyone?
Liz- Prater
Ik eet ook best veel. Vandaar dat ik aangaf dat ik vond dat er weinig werd gegeten hier. Een tosti in ochtend en tosti in middag lijkt me gewoon niet gezond en zeker niet de manier om af te vallen. Brood en gesmolten kaas (kan het nog erger?)en ook nog eens veel te weinig eten voor een volwassen mens zonder tussendoortjes. Net als dat weinig eten voor het sporten.
Ik ben gestopt met wegen. Als ik afval dan merk ik dat vanzelf en als ik er niet mee afval (wat eigenlijk onmogelijk is) dat eet ik iig gezond. Ik merk dat ik me veel beter voel als ik geen suikers eet en ik let erg op zout. Ontbijtkoek enz eet ik niet en ook geen optimelkwark-dingen.
Mijn doel nu de broek van Zusje. Zij past hem niet meer nu ze is afgevallen. Ik dacht dat ik er sowieso niet in zou komen, maar eigenlijk kreeg ik alleen de knoop niet dicht. In totaal wil ik er het liefst 15 kilo af. Ik loop hard, maar wil dat met meer regelmaat gaan doen en ben begonnen met baantjes zwemmen. Verder doe ik alles op de fiets.
Hoelang let jij al op koolhydraten? Ik heb eigenlijk nooit heel ongezond gegeten, wel heel onregelmatig en dat moet ik nu nog gaan aanpassen.
Ik ben gestopt met wegen. Als ik afval dan merk ik dat vanzelf en als ik er niet mee afval (wat eigenlijk onmogelijk is) dat eet ik iig gezond. Ik merk dat ik me veel beter voel als ik geen suikers eet en ik let erg op zout. Ontbijtkoek enz eet ik niet en ook geen optimelkwark-dingen.
Mijn doel nu de broek van Zusje. Zij past hem niet meer nu ze is afgevallen. Ik dacht dat ik er sowieso niet in zou komen, maar eigenlijk kreeg ik alleen de knoop niet dicht. In totaal wil ik er het liefst 15 kilo af. Ik loop hard, maar wil dat met meer regelmaat gaan doen en ben begonnen met baantjes zwemmen. Verder doe ik alles op de fiets.
Hoelang let jij al op koolhydraten? Ik heb eigenlijk nooit heel ongezond gegeten, wel heel onregelmatig en dat moet ik nu nog gaan aanpassen.
Gast- Gast
Eet je minder suiker dan normaal? Daar krijg je hoofdpijn van. Ook van afvallen zelf inderdaad, maar het gaat vrij snel ook weer weg. Je lichaam went vrij snel aan het nieuwe eten en de nieuwe hoeveelheden. Je moet er alleen even doorheen en daar is doorzettingvermogen voor nodig. In de tijden dat ik echt heel goed oplet bevalt het ongezonde eten me ook echt helemaal niet wanneer ik dat dan een keer doe.Liz schreef:Ik heb trouwens sinds ik echt begonnen ben met koolhydraatarm eten vorige week bijna iedere dag hoofdpijn. Dit kan niet zijn van te weinig vocht aangezien ik meer dan 2 liter thee/water per dag drink. Is dat nog steeds het afkicken van suiker? Of het afvallen zelf? Anyone?
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!