Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Maura, vervelend dat het niet zo goed gaat. Zou het jammer vinden als je weg gaat! Maar als het voor jezelf de beste keus is, dan moet je het doen uiteraard.
In ieder geval een dikke
In ieder geval een dikke
Gast- Gast
Maura,
Ik heb wel het 1 en ander gelezen afgelopen dagen, erg vervelend voor je.
Ook ik zou het jammer vinden als je gaat en hoop dat je blijft. Maar mocht gaan van het forum er voor zorgen dat je meer rust hebt moet je dat doen.
Hier verder ook alles goed...
Ik heb wel het 1 en ander gelezen afgelopen dagen, erg vervelend voor je.
Ook ik zou het jammer vinden als je gaat en hoop dat je blijft. Maar mocht gaan van het forum er voor zorgen dat je meer rust hebt moet je dat doen.
Hier verder ook alles goed...
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Helleu!!
Maura, ik heb even gemist wat er met je aan de hand is, maar ik wens je sterkte ermee!!
Yoyo, fijn zo'n vriend:-) Samen gaan is toch een stimulans!! Mijn vriend gaat 1 keer in de week mee, maar hij heeft een compleet ander schema dan ik, dus we hebben eigenlijk nog niet veel aan elkaar, en ik moet stiekem toegeven dat ik alleen sporten fijner vind, dan sport ik veel harder, haha! Maar het idee dat hij er ook is, en af en toe een praatje maken vind ik wel gezellig natuurlijk!!
Fairy, maar van een keer uit een pakje eten kom je echt niet ineens aan, moet wel eens kunnen toch:-) Fijn dat hij je zo goed steunt!
Ik heb goede dagen gehad, ik ben goed gemotiveerd en ik voel me weer goed bij mijn gezonde levensstijl, heerlijk! Vanochtend al gesport, aangezien ik toch toos werkeloos ben 3 dagen in de week, dan moet ik die dagen ook maar goed benutten he! Zodadelijk ga ik aan de studie, moet ook gebeuren!
Gister had ik het wel even moeilijk, ik had een meeloopdag op een school waar ik waarschijnlijk vanaf april ga werken en ik moest vervolgens gelijk door naar mijn studie en ik heb dus 2 keer brood gegeten deze dag, geen warm eten. Dan heb ik me toch een honger 's avonds! Dus ik heb 2 rijstwafels en een bakje kwark gegeten, en toen maar optijd naar bed gegaan, zo heb ik de avond gezond overleefd, haha! Ik merk wel dat ik overdag geen extra honger heb, maar 's avonds rond gtst begint toch die snacktrek te werken, hopelijk kan ik die snacktrek weerstaan! Wat zijn jullie zwakke momentjes?
Fijne dag allemaal!!!
Maura, ik heb even gemist wat er met je aan de hand is, maar ik wens je sterkte ermee!!
Yoyo, fijn zo'n vriend:-) Samen gaan is toch een stimulans!! Mijn vriend gaat 1 keer in de week mee, maar hij heeft een compleet ander schema dan ik, dus we hebben eigenlijk nog niet veel aan elkaar, en ik moet stiekem toegeven dat ik alleen sporten fijner vind, dan sport ik veel harder, haha! Maar het idee dat hij er ook is, en af en toe een praatje maken vind ik wel gezellig natuurlijk!!
Fairy, maar van een keer uit een pakje eten kom je echt niet ineens aan, moet wel eens kunnen toch:-) Fijn dat hij je zo goed steunt!
Ik heb goede dagen gehad, ik ben goed gemotiveerd en ik voel me weer goed bij mijn gezonde levensstijl, heerlijk! Vanochtend al gesport, aangezien ik toch toos werkeloos ben 3 dagen in de week, dan moet ik die dagen ook maar goed benutten he! Zodadelijk ga ik aan de studie, moet ook gebeuren!
Gister had ik het wel even moeilijk, ik had een meeloopdag op een school waar ik waarschijnlijk vanaf april ga werken en ik moest vervolgens gelijk door naar mijn studie en ik heb dus 2 keer brood gegeten deze dag, geen warm eten. Dan heb ik me toch een honger 's avonds! Dus ik heb 2 rijstwafels en een bakje kwark gegeten, en toen maar optijd naar bed gegaan, zo heb ik de avond gezond overleefd, haha! Ik merk wel dat ik overdag geen extra honger heb, maar 's avonds rond gtst begint toch die snacktrek te werken, hopelijk kan ik die snacktrek weerstaan! Wat zijn jullie zwakke momentjes?
Fijne dag allemaal!!!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag weer een lekkere dag , voel me ook beter meer energie. Krijg een stuk minder suiker binnen dus voorlopig komt dat er bij mij niet in. Wat een rommel. Merk ook dat ik er niet echt behoefte aan heb. Moet wel ongesteld worden dus heb zin in chocola maar daarvoor hebben we de extra pure choco waar ik toch geen hele reep van op eet. Dus een prima compromis. Vanochtend op de fiets naar het werk geweest. Geeft toch wel een goed gevoel . Straks nog een keer boerenkool eten wat nog over is van gisteren. Hoef ik in ieder geval niet voor mij alleen te koken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat ben je goed bezig FT. Wat knap. Je merkt echt verschil he, als je geen suikers meer eet. Na een week zonder suikers en veel groente merk ik altijd meteen verschil wat betreft energie. 70% chocola is de oplossing. Eet je inderdaad ook geen hele reep van op, net als extra pure.Fairytale schreef:Vandaag weer een lekkere dag , voel me ook beter meer energie. Krijg een stuk minder suiker binnen dus voorlopig komt dat er bij mij niet in. Wat een rommel. Merk ook dat ik er niet echt behoefte aan heb. Moet wel ongesteld worden dus heb zin in chocola maar daarvoor hebben we de extra pure choco waar ik toch geen hele reep van op eet. Dus een prima compromis. Vanochtend op de fiets naar het werk geweest. Geeft toch wel een goed gevoel . Straks nog een keer boerenkool eten wat nog over is van gisteren. Hoef ik in ieder geval niet voor mij alleen te koken.
Doe je verder ook iets met Amber?
Gast- Gast
Probeer het zo veel mogelijk wel aan te houden. Krijg als het goed in het kookboek binnenkort. Had op mijn werk zo'n keuzebon, en daar stond het boek tussen. Had het eerst zien staan en toen ik wou bestellen was die ineens weg. Toen zag ik dat die op bol.com ook uitverkocht was dus even gewacht en toen kwam het weer terug. Dus ik ben helemaal happy. Heb door het boek wel dingen ontdekt, wat ik niet wist. Wel grappig kom af en toe op mijn werk ook met die dingen aan en dan zitten mijn collega's me echt aan te kijken van ok heel vreemd haha.
Probeer inderdaad zo weinig mogelijk zakjes te gebruiken, eet meer noten. Meer groente en ben er achter gekomen wat quinoa is en dat het eigenlijk best heel lekker is. Het lekkerste vind ik het met iets geroerbakte groente met een beetje sojasaus, en een gebakken ei waarvan de dooier nog heel is. En dan de zachte dooier als sausje gebruiken.
edit: ik had laatst 89% cacao wat heb ik daar om gelachen toen mijn broertje een hap nam. Die chocola moest door een recept maar was nog wat van over. Ik vind het heerlijk mijn broertje dus wat minder haha
Probeer inderdaad zo weinig mogelijk zakjes te gebruiken, eet meer noten. Meer groente en ben er achter gekomen wat quinoa is en dat het eigenlijk best heel lekker is. Het lekkerste vind ik het met iets geroerbakte groente met een beetje sojasaus, en een gebakken ei waarvan de dooier nog heel is. En dan de zachte dooier als sausje gebruiken.
edit: ik had laatst 89% cacao wat heb ik daar om gelachen toen mijn broertje een hap nam. Die chocola moest door een recept maar was nog wat van over. Ik vind het heerlijk mijn broertje dus wat minder haha
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb nog steeds geen grote moeite met het afvallen
Had wel vreselijk zin in chips dus heb nu een zakje light chips gehaald en er 25gr van gehad (als tussendoortje)
Zonet heb ik ook nog even extra een jogi (light) gehad omdat ik zo ga sporten dus toen wat extra suikers binnen heb om het vol te houden omdat het precies tussen 5 en 6 is
Had wel vreselijk zin in chips dus heb nu een zakje light chips gehaald en er 25gr van gehad (als tussendoortje)
Zonet heb ik ook nog even extra een jogi (light) gehad omdat ik zo ga sporten dus toen wat extra suikers binnen heb om het vol te houden omdat het precies tussen 5 en 6 is
Gast- Gast
Kun je eigenlijk beter geen suikers nemen he. (aldus amber) want je lichaam herkent die suikers niet als voedingsmiddel en is dus drukker bezig met die suikers dan met echt verbranden. Wat je dan beter kan nemen is een appel oid. Daar zitten ook suikers in maar die suikers herkent je lichaam als voedsel en de gewone witte suiker niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Hier gaat het ook nog steeds goed! Vanmorgen ontbeten met ontbijtkoek en optimeldrink. Daarna hebben mijn vriend en ik bijna twee uur gesport! Wat heerlijk om dat luie zweet er uit te werken. Kreeg er veel energie van en heb nu al zin in zondag. Waar ik wel bang voor was is dat ik halverwege heel erg honger zou krijgen omdat het ontbijt zo magertjes was, maar dat viel heel erg mee. De honger kwam was toen ik stil stond.
Tussen de middag twee crackers gegeten met slankie en daarbij een glas jus, 20 druiven, 1 appel en een fles water. Dat ging er wel goed in!
Vanavond staat er andijvie op het programma. Persoonlijk vind ik dat vreselijk, maar ik vul het aan met rauwkost (als ik de andijvie niet op kan).
Ik ben zo benieuwd naar hoeveel ik ben afgevallen volgende week dinsdag, nu we er ook bij gaan sporten!
Tussen de middag twee crackers gegeten met slankie en daarbij een glas jus, 20 druiven, 1 appel en een fles water. Dat ging er wel goed in!
Vanavond staat er andijvie op het programma. Persoonlijk vind ik dat vreselijk, maar ik vul het aan met rauwkost (als ik de andijvie niet op kan).
Ik ben zo benieuwd naar hoeveel ik ben afgevallen volgende week dinsdag, nu we er ook bij gaan sporten!
Gast- Gast
Hoi meiden,
Dank voor de knuffels. Het ging gewoon echt even niet lekker. Gelukkig ontzettend kunnen uithuilen bij een vriend (tot in het hysterische:oops: ). Maar zelfs na het huilen, wist ik niet meer of ik voor of achteren leefde. Ik had absoluut geen idee waar het vandaag kwam en dus kon ik het ook niet oplossen. Ik heb meer op bed gelegen, dan dat ik er naast stond.
Hoe dan ook, ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Ik ben voor het eerst sinds maanden weer op zoek naar werk en aangezien het me allemaal te lang duurt, heb ik continu de gedachten dat ik niet meer aan het werk kom en zeer zeker niet meer ga verdienen, wat ik ooit heb verdiend. Dikke stress dus. En dan kwam er dat andere nog even overheen en dat was de reden om in tranen uit te barsen en op bed te blijven liggen.
Gisteren heb ik stiekem een paar Melbatoastjes gehad met een klein puntje brie dat ik uit de versschap had gehaald bij de Jumbo. Echt een minipuntje, gewoon voor het lekker zeg maar. Zwaar van genoten, maar komt mijn dieet niet ten goede. Verder probeer ik de draad weer verder op te pakken. Moet goedkomen toch. Heb mezelf beloofd in de zomer in tankini op het balkon te liggen met een slank liggen en dat gaat door ook!
Dank voor de knuffels. Het ging gewoon echt even niet lekker. Gelukkig ontzettend kunnen uithuilen bij een vriend (tot in het hysterische:oops: ). Maar zelfs na het huilen, wist ik niet meer of ik voor of achteren leefde. Ik had absoluut geen idee waar het vandaag kwam en dus kon ik het ook niet oplossen. Ik heb meer op bed gelegen, dan dat ik er naast stond.
Hoe dan ook, ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Ik ben voor het eerst sinds maanden weer op zoek naar werk en aangezien het me allemaal te lang duurt, heb ik continu de gedachten dat ik niet meer aan het werk kom en zeer zeker niet meer ga verdienen, wat ik ooit heb verdiend. Dikke stress dus. En dan kwam er dat andere nog even overheen en dat was de reden om in tranen uit te barsen en op bed te blijven liggen.
Gisteren heb ik stiekem een paar Melbatoastjes gehad met een klein puntje brie dat ik uit de versschap had gehaald bij de Jumbo. Echt een minipuntje, gewoon voor het lekker zeg maar. Zwaar van genoten, maar komt mijn dieet niet ten goede. Verder probeer ik de draad weer verder op te pakken. Moet goedkomen toch. Heb mezelf beloofd in de zomer in tankini op het balkon te liggen met een slank liggen en dat gaat door ook!
Gast- Gast
heel veel succes, en een keer een paar toastjes kan echt geen kwaad hoor. Ik heb vandaag ook wat slechts gehad. Maar ipv een zak chips is het nu een handje oven baked. Dat soort dingen kunnen al een groot verschil maken.
Minx- Lady Post-a-lot
Zo mijn eerste echte 2 gezond eten dagen zitten erop! Tot nu toe gaat het prima en heb ik nog geen honger. Gisteravond had ik een cursus en at ik op mijn werk, mijn (superslanke) collega zat naast me een pizza weg te werken terwijl ik netjes aan mn kippensoep zat, dat was wel een goed moment
Mijn eetlijstje van maandag:
O: 200 gr kwark + geraspte appel + kaneel + beetje zoetstof
T: 4 cherrytomaatjes
L: rauwkost + 3 augurken + 6 cherrytomaatjes +5 olijven + 2 plakjes kaas + 2 eieren
T: halve appel
A: 4 rijstwafels met kaas/(biologische) pindakaas zonder suiker oid
T: sinaasappel
van vandaag:
O: Atkins Shake
T: stuk komkommer
L: 4 Atkins (koolhydraatarme) crackers met boter, kaas en cherrytomaatjes + 1 ei
T: Atkins reep
A: beetje groentelasagne maar vond het niet lekker dus heb er een ei bij gegeten
Ik heb dus al 2 dagen geen suiker op en dat voelt zo goed. Ik heb er geen behoefte aan, ook niet aan pure chocola of iets dergelijks. Morgen heb ik een lange dag op mijn werk, dan wordt het lastiger maar ik heb vertrouwen
Puk, je bent goed bezig meid!
Maura, fijn dat je het een beetje kwijt bent nu, blijf maar gewoon lekker op het forum. Ik weet hoe frustrerend een banen zoektocht is
Inge, fijn dat je niks bent aangekomen na je geniet weekendje!
Fairy, fijn he dat afkicken van die suikers, knap dat je het zo vol houdt.
Yoyo, fijn zo'n vriend! Dat helpt zoveel meer als iemand je steunt. Je ontbijt met ontbijtkoek is alleen niet zo heel gezond volgens mij, daar zit zoveel suiker in.
Daisy, heerlijk die chips. Dat mis ik meer dan alle zoete dingen. Knap dat je het bij een klein beetje kan houden.
Edit: ik zit al 2 dagen boven de 2 liter water/thee
L: rauwkost + 3 augurken + 6 cherrytomaatjes +5 olijven + 2 plakjes kaas + 2 eieren
van vandaag:
L: 4 Atkins (koolhydraatarme) crackers met boter, kaas en cherrytomaatjes + 1 ei
A: beetje groentelasagne maar vond het niet lekker dus heb er een ei bij gegeten
Ik heb dus al 2 dagen geen suiker op en dat voelt zo goed. Ik heb er geen behoefte aan, ook niet aan pure chocola of iets dergelijks. Morgen heb ik een lange dag op mijn werk, dan wordt het lastiger maar ik heb vertrouwen
Maura, fijn dat je het een beetje kwijt bent nu, blijf maar gewoon lekker op het forum. Ik weet hoe frustrerend een banen zoektocht is
Yoyo, fijn zo'n vriend! Dat helpt zoveel meer als iemand je steunt. Je ontbijt met ontbijtkoek is alleen niet zo heel gezond volgens mij, daar zit zoveel suiker in.
Daisy, heerlijk die chips. Dat mis ik meer dan alle zoete dingen. Knap dat je het bij een klein beetje kan houden.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Zo mijn eerste echte 2 gezond eten dagen zitten erop! Tot nu toe gaat het prima en heb ik nog geen honger. Gisteravond had ik een cursus en at ik op mijn werk, mijn (superslanke) collega zat naast me een pizza weg te werken terwijl ik netjes aan mn kippensoep zat, dat was wel een goed moment
van vandaag:
Klopt van dat ontbijt. Ik vond het heel raar, maar stond voorgeschreven door Sonja. Ik ben daarna gaan sporten, dus had het ook wel een beetje nodig. Maar ik doe het niet weer. Ik moet toch iets van crackers of yoghurt hebben. Het zal zo z'n redenen wel hebben denk ik dat er ontbijtkoek werd voorgeschreven
Ik had vanavond erg veel moeite met het avondeten. De aardappelen smaakten me niet, de andijvie was zoo ranzig. Dus ik heb de aardappelen wel op gegeten maar van de andijvie een paar happen gegeten en toen maar een bak rauwkost klaar gemaakt zodat ik wel de groenten binnenkreeg.
Ik heb het nu wel even moeilijk, ik heb zooooo'n zin in chocola(maandelijkse periode) en hartige dingen! Als ik me echt niet kan inhouden heb ik wel een zakje japanse nootjes (zonder pinda's) achter de hand maar ik probeer gewoon met heel veel drinken (afleiding) het te redden tot het slapen gaan.
Gast- Gast
Weet je wat me trouwens opviel. Het nieuwe jaar is begonnen en opeens staan er overal weer eierkoeken bij de kassa's van de winkels. Aangezien een Eierkoek SB-safe is, moest ik daar gelijk aan denken. Ben gelukkig niet zo doel op eierkoeken.
Gast- Gast
Ik ben ook niet zo'n fan van Sonja . Zoals Fairy eerder al zei zijn die suikers juist niet goed voor je, ik ga ff haar stukje zoeken. "Kun je eigenlijk beter geen suikers nemen he. (aldus amber) want je
lichaam herkent die suikers niet als voedingsmiddel en is dus drukker
bezig met die suikers dan met echt verbranden. Wat je dan beter kan
nemen is een appel oid. Daar zitten ook suikers in maar die suikers
herkent je lichaam als voedsel en de gewone witte suiker niet.". Witte suiker is echt rommel..
lichaam herkent die suikers niet als voedingsmiddel en is dus drukker
bezig met die suikers dan met echt verbranden. Wat je dan beter kan
nemen is een appel oid. Daar zitten ook suikers in maar die suikers
herkent je lichaam als voedsel en de gewone witte suiker niet.". Witte suiker is echt rommel..
Liz- Prater
Maura schreef:Weet je wat me trouwens opviel. Het nieuwe jaar is begonnen en opeens staan er overal weer eierkoeken bij de kassa's van de winkels. Aangezien een Eierkoek SB-safe is, moest ik daar gelijk aan denken. Ben gelukkig niet zo doel op eierkoeken.
Wat dacht je van de atkins/weight watchers, modifast en andere afslank reclames ineens, is zo opvallend (en ik trap er zelf ook in )
Liz- Prater
Die ontbijtkoek is eigenlijk ook het eerste echt zoete spul wat ik heb gehad in die 1,5 week. Ik weet niet of het met elkaar te maken heeft maar ik het nu ontzettende zin om te snaaien, hoewel ik geen honger heb.
Maar wat Sonja betreft; ik heb deze wijze van afvallen eigenlijk alleen gekozen omdat ik mijn zus heb gezien dat het echt resultaat kan hebben. Zij is in een paar maand tijd ook 20 kilo afgevallen. Plus dat ik nu veel ga sporten, hoop ik dat de kilo's er af vliegen! :-)
Maar wat Sonja betreft; ik heb deze wijze van afvallen eigenlijk alleen gekozen omdat ik mijn zus heb gezien dat het echt resultaat kan hebben. Zij is in een paar maand tijd ook 20 kilo afgevallen. Plus dat ik nu veel ga sporten, hoop ik dat de kilo's er af vliegen! :-)
Gast- Gast
Liz schreef:Maura schreef:Weet je wat me trouwens opviel. Het nieuwe jaar is begonnen en opeens staan er overal weer eierkoeken bij de kassa's van de winkels. Aangezien een Eierkoek SB-safe is, moest ik daar gelijk aan denken. Ben gelukkig niet zo doel op eierkoeken.
Wat dacht je van de atkins/weight watchers, modifast en andere afslank reclames ineens, is zo opvallend (en ik trap er zelf ook in )
Hahahaha!
Zelf ben ik geen voorstander van welke shake dan ook, maar ik geloof wel dat een mens geen suikers nodig heeft. Het is namelijk puur vergif. Ik kom wel vaak zouttekort, want dan word ik heel flauw op de maag, maar heb nog nooit een suikertekort gehad. En ik 'eet' het ook niet. Niet in de koffie, niet in de thee, niet in vruchtendrankjes. Maar ik mag niets zeggen, heb wel een andere vergifverslaving, namelijk aspertaan. (Ik neem voor lange ritten altijd cola light in de auto en soms heb ik een heel scala aan colaflesjes achterin de auto, met allemaal nog een druppeltje of tien en dat verkleurd gewoon heel licht bruin. Heel smerig. Maar het is zo lekker)
Gast- Gast
De schoonzus van mijn vriend is van de week bij de natuur.dietist geweest en die mag voorlopig geen: Suiker, Sacharose, Dextrose, Glucose en suikerhoudende producten. Matigen: Fructose en honing.
Dus het is echt rommel. Ik raak me daar steeds weer van bewust. Ben nu zelfs op marktplaats aan het zoeken naar een sapcentrifuge. En nog een voordeel van geen suiker. GEEN PUKKELS . Ik heb er 1 gespot maar moet vandaag wel ongesteld worden. En voel alles al rommelen in mijn buik dus dat komt helemaal goed.
Dus het is echt rommel. Ik raak me daar steeds weer van bewust. Ben nu zelfs op marktplaats aan het zoeken naar een sapcentrifuge. En nog een voordeel van geen suiker. GEEN PUKKELS . Ik heb er 1 gespot maar moet vandaag wel ongesteld worden. En voel alles al rommelen in mijn buik dus dat komt helemaal goed.
Minx- Lady Post-a-lot
Meiden, heel spijtig. Maar hier stopt mijn afvalproject. Ik wens jullie allen heel erg veel succes! En hoop dat jullie het gaan redden. Bij deze schrijf ik me uit. Sorry.
Gast- Gast
Heel veel succes verder, als er wat is je weet het forum te vinden. zal de lijst dan zo even aanpassen
Minx- Lady Post-a-lot
Het lijkt gewoon wel toeval. Ik ben zelf bezig met afvallen sinds het nieuwe jaar, maar nog nergens echt mijn verhaal kwijt gekund. Dus als het mag, dan zou ik graag deel uitmaken van jullie groepje. Want als ik het goed begrepen heeft, heeft Maura zich definitief uitgeschreven?
Ik ben 1.64, 78 kg en wil graag afvallen. In eerste instantie 18 kg. Dat lijkt me mooi om in 2012 mee te starten.
Ik hoor het wel of ik mag meedoen.
Ik ben 1.64, 78 kg en wil graag afvallen. In eerste instantie 18 kg. Dat lijkt me mooi om in 2012 mee te starten.
Ik hoor het wel of ik mag meedoen.
Gast- Gast
Ja ze heeft me er een pm over gestuurd. Dus wat mij betreft ben je welkom. Zal gelijk je gegevens even in de tabel zetten . Welkom in ieder geval
Minx- Lady Post-a-lot
Welkom ! Wat mij betreft mag je meeschrijven. Lees net inderdaad dat Maura weg is (spijtig.. ) dus dan komt er inderdaad een plekje vrij.
Zoals je ziet schrijven we best wel veel en ik heb daar zelf veel steun aan. Hopen dat dit voor jou hetzelfde werkt!
Zoals je ziet schrijven we best wel veel en ik heb daar zelf veel steun aan. Hopen dat dit voor jou hetzelfde werkt!
Gast- Gast
Leuk! Fijn dat ik zo welkom ben. Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven! Van wat ik eerder las zijn hier mensen die doen aan Sonja, Atkins, Amber, cambridge en vijf dagen kuur? Heel veelzijdig! Misschien leer ik nog nieuwe dingen.
Zelf probeer ik gewoon zes keer per dag te eten. Drie maaltijden, drie keer fruit en om acht uur wil ik toch weer proberen om Yoghurt met Crusli te eten. Niet mijn favoriet, maar alles voor het goede doel.
Zelf probeer ik gewoon zes keer per dag te eten. Drie maaltijden, drie keer fruit en om acht uur wil ik toch weer proberen om Yoghurt met Crusli te eten. Niet mijn favoriet, maar alles voor het goede doel.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!