Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
+24
Sweety
Atelier Madame
Jerry
SuperGrover
Serena
Pandora
sonly
Lady4
loura
Sorella
Sjirafje
Parisienne
luenca
Toet
Caresses
Pancake
Lenthe
Benthe
Dennenappel
Blond
Rush
Jeanette
VeryCherry
Arwyn
28 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
Zo'n bodycon skirt met blote benen. Een shortje breekt de benen nog in 2-en maar bij zo'n rokje vind ik echt dat je benen elkaar bijna niet mogen raken (size 0 haha).
Begrijp mij niet verkeerd ik vind mijn benen niet te dik, maar ik zou mij onprettig voelen in zo'n rokje (met blote benen), met panty vind ik het weer geen probleem.
http://lookbook.nu/look/1196831-I-don-t-mind-if-I-do
Begrijp mij niet verkeerd ik vind mijn benen niet te dik, maar ik zou mij onprettig voelen in zo'n rokje (met blote benen), met panty vind ik het weer geen probleem.
Gast- Gast
Carrie schreef:Carrie schreef:Smikkell schreef:Woont btw in jouw woonplaats.Carrie schreef:Smikkell schreef:Omdat het iemand is die ik ken.Carrie schreef:Smikkell schreef:Dit, maar dan meer het gehele plaatje en niet zo zeer alleen de kleding
(niet quoten)
Waarom wil je de plaatjes niet gequote hebben?
Ah, op die manier
Echt waar? Wat leuk! 'Vast'? Dan vind ik dat we verplicht een keer op vrijdag avond de kroeg in moeten
Edit: laat maar. Ik dacht dat JIJ er nu woonde
Gast- Gast
June schreef:Toet schreef:Smikkell schreef:Ja, ik vind dat echt cool (vind dat woord zo niet meer bij mijn leeftijd passen). Heb je mijn foto's nog gezien in dit topic?
Ja die heb ik vanmidag gezien.
Ik niet! Zien!
Er zijn niet echt dingen die ik niet durf te dragen, maar wel zou willen dragen. Wel dingen die ik beter niet kan dragen, omdat het niet zo charmant staat .
Kijk, mijn benen zijn nou eenmaal witter dan de gemiddelde melk. Ik durf best blote benen te dragen en als het warm is, dóe ik dat ook wel, maar het is gewoon niet charmant!
Oh dat heb ik ook! Ik ben echt sneeuwwitje wat dat betreft. Zelfs na drie maanden Curacao had ik nog witte benen. Ik ben Koosje Pigmentloosje...
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwam na een week blote benen terug uit Rome en ik kreeg commentaar dat ik met blote benen rond had moeten lopen. Ehm.. ja dat heb ik dus gedaan . Ook zo fijn als je terugkomt van vakantie: "Oh je hebt zeker slecht weer gehad?" "Nee hoor, heerlijk, stralend weer." "Oh, je bent nog zo wit."
Wij zijn vast leuker zonder pigment, Chance .
Wij zijn vast leuker zonder pigment, Chance .
Gast- Gast
Ik kan de opmerking: 'Wat ben je nog wit' niet meer horen!
Vroeger, op de middelbare school was het helemaal erg. Gingen mijn vriendinnen (die dachter leuk te zijn), continu hun arm naast de mijne houden. Om te bekijken hoe wit ik ben.
Daarnaast heb ik ook nog eens allemaal sproeten op mijn armen. LELIJK! Als ik ze weg kon laten halen zou ik het doen.
Vroeger, op de middelbare school was het helemaal erg. Gingen mijn vriendinnen (die dachter leuk te zijn), continu hun arm naast de mijne houden. Om te bekijken hoe wit ik ben.
Daarnaast heb ik ook nog eens allemaal sproeten op mijn armen. LELIJK! Als ik ze weg kon laten halen zou ik het doen.
Blond- Lady Post-a-lot
Mijn moeder heeft ook heel veel sproeten op haar armen. Laatst zei ik dat ik het opvallend vond dat al mijn tantes dat hadden en dat ik wel dezelfde huid heb, maar niet die sproeten. Toen kreeg ik te horen dat het bij mijn moeder ook pas na haar 25e kwam.. Dus, over een jaar of vijf schud ik je de hand . Hoewel ik het niet per se lelijk vind (maar goed, dat is dan als het bij een ander is vaak ook anders dan wanneer je het zelf hebt).
Mijn armen verkleuren gelukkig wel (verkleuren hè, ze worden niet bruin), maar iedereen vindt het altijd feest om een been naast dat van mij te houden. Echt hilarisch inderdaad . Mijn ex met rood haar had nog bruinere benen dan ik .
Mijn armen verkleuren gelukkig wel (verkleuren hè, ze worden niet bruin), maar iedereen vindt het altijd feest om een been naast dat van mij te houden. Echt hilarisch inderdaad . Mijn ex met rood haar had nog bruinere benen dan ik .
Gast- Gast
Ik kan ook niet meer zonder make up over straat zonder 100x de vraag te krijgen: Ben je ziek?
Dus ik zit voor altijd vast aan make up... Was ik er maar nooit aan begonnen, zou veel tijd en geld schelen.
Dus ik zit voor altijd vast aan make up... Was ik er maar nooit aan begonnen, zou veel tijd en geld schelen.
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik kan de opmerking: 'Wat ben je nog wit' niet meer horen!
Ik vind sproeten juist leuk!
Heb ze zelf ook op m'n gezicht en m'n armen en heb me er nooit ook maar een seconde aan gestoord.
Ben ook super wit, maar ja, dat ben ik nou eenmaal! Iedereen om mij heen weet dat ook, dus ik krijg ook nooit te horen dat ik zo wit ben (behalve als ik ziek ben dan, haha, maar dat is omdat mijn eeuwige blosjes dan weg zijn).
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb een rokje die ik echt heel tof vind, maar sinds ik verhuisd ben en een 'nieuw' leven hier heb, durf ik hem niet te dragen. Het is nogal een emo-rokje, met drie lagen, een felroze dichte laag, daaroverheen een felroze gaas laag, en daar weer overheen een zwarte gaas laag. Ik denk dat ik nogal wat aandacht trek daarmee, en daar heb ik niet zo'n zin in.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Punk'd schreef:Zo'n bodycon skirt met blote benen. Een shortje breekt de benen nog in 2-en maar bij zo'n rokje vind ik echt dat je benen elkaar bijna niet mogen raken (size 0 haha).
Zo eentje heb ik, in het zwart. Ik heb hem heel vaak aan, maar dan wel mét panty en dus ook niet met blote benen.
Laatst had ik hem aan met een nude panty en torenhoge hakken. Damn, wat voelde ik me sexy! Maar ik durfde er niet mee naar buiten
Gast- Gast
_Chance schreef:Princess schreef:Ik durf mijn legging met leren 'patches' niet te dragen, ik heb geen idee hoe ik 'm moet combineren en ik vind het ook niet echt iets voor naar m'n werk.
Ik vind jou daar echt een type voor! Met leuke enkellaarsjes en een blazer staat jou dat vast super!
Thanks, heb meteen een outfit in m'n hoofd!
Gast- Gast
Serena schreef:Van die jurkjes van de steps of van die fiftie jurkjes. Ik vind ze echt heel leuk, maar zal ze niet snel dragen, omdat ik me dan al snel overdressd voel. Ik heb één zo'n jurkje, die ik dus amper aandoe, omdat het te feestelijk/netjes is voor gewoon is.
Dit herken ik! Ik heb er echt vier of vijf, maar draag ze alleen naar een feestje... Een fiftiejurkje wil ik ook nog, ik vind die van Leaf echt prachtig
Gast- Gast
wat ik zou willen dragen, maar niet durf: de outfit van de bruid uit de allereerste aflevering van Let's Get Married (en dan bedoel ik niet de trouwjurk )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het juist andersom , ga redelijk vaak op vakantie en kleur heel erg makkelijk, dus heb eigenlijk altijd wel bruine benen.. altijd op de sportschool, op mn werk etc zeggen mensen wel goh wat ben je lekker bruin, net naar de zon geweest, oooh ik wil ook zulke bruine benen etc etc... soms best vervelend
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ook.. Gek werd ik ervan! Ik word nou eenmaal niet echt heel bruin en mijn benen hebben nog nooit een kleurtje gehad. Vroeger was ik allergisch voor de zon (nu nog in kleine mate) maar vroeger had ik echt overal bulten.. Zelfs op de randen van mijn oren. Ik kon dus niet eens in de zon. Heel vervelend als mensen dan zeggen, goh wat ben jij wit zeg!! Dat was voor mij vroeger wel een reden om altijd lange broeken te dragen.. Dan kreeg je de vraag heb je het niet warm?? Die vraag had ik liever moet ik zeggen.
Tegenwoordig boeit het me minder en draag ik wat ik leuk vind. Als ik iets korts aan doe dan smeer ik mezelf in met bruiningscrème. Dan lijkt het nog wat
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik durf geen witte legging te dragen want dan gaat iemand mij vermoorden.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:_Chance schreef:Ik kan de opmerking: 'Wat ben je nog wit' niet meer horen!
Ik heb het juist andersom , ga redelijk vaak op vakantie en kleur heel erg makkelijk, dus heb eigenlijk altijd wel bruine benen.. altijd op de sportschool, op mn werk etc zeggen mensen wel goh wat ben je lekker bruin, net naar de zon geweest, oooh ik wil ook zulke bruine benen etc etc... soms best vervelend
Dat klinkt heeeel vervelend ja
loura- Ratel
Lorna mercedez schreef:Ik durf geen witte legging te dragen want dan gaat iemand mij vermoorden.
Maar die moeten ook gewoon verbrand worden :p
loura- Ratel
Lorna mercedez schreef:Ik durf geen witte legging te dragen want dan gaat iemand mij vermoorden.
Nour?
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb deze rok maar die draag ik niet omdat ik denk dat ik dan te overdressed ben:
Deze zou ik graag willen hebben, maar weet niet of ik het vaak zou dragen:
Deze heb ik ook maar dan in het grijs:
Deze schoenen heb ik, nog nooit gedragen. Weet namelijk niet waarmee ik ze kan combineren.
En ik heb een antraciet pak met strepen die ik nooit draag ook vanwege het overdressed zijn. Een grijze nette broek met gilet, een bruine nette broek met gilet, een paarse blouse, een zwarte strapless jurk.
Ik weet niet meer wie het plaatste maar een truitje, short, panty en kniekousen en laarzen aan vind ik ook erg leuk. Ik ben dus ook wel van het nette, maar omdat ik vaak denk dat het te overdressed is draag ik het gewoon niet en hangt het maar in mijn kast.
Deze zou ik graag willen hebben, maar weet niet of ik het vaak zou dragen:
Deze heb ik ook maar dan in het grijs:
Deze schoenen heb ik, nog nooit gedragen. Weet namelijk niet waarmee ik ze kan combineren.
En ik heb een antraciet pak met strepen die ik nooit draag ook vanwege het overdressed zijn. Een grijze nette broek met gilet, een bruine nette broek met gilet, een paarse blouse, een zwarte strapless jurk.
Ik weet niet meer wie het plaatste maar een truitje, short, panty en kniekousen en laarzen aan vind ik ook erg leuk. Ik ben dus ook wel van het nette, maar omdat ik vaak denk dat het te overdressed is draag ik het gewoon niet en hangt het maar in mijn kast.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Die blazer en hakken zijn super leuk Sweety en helemaal niet overdressed! Gewoon aantrekken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik kan zo'n lichte, porselein-achtige huid ook heel mooi vinden. Ik vind het erg elegant.Chance schreef:Ik kan de opmerking: 'Wat ben je nog wit' niet meer horen!
Leuke kleren juist! Who cares about overdressed.Sweety schreef:maar omdat ik vaak denk dat het te overdressed is draag ik het gewoon niet en hangt het maar in mijn kast.
Ik draag ook geen shortjes en geen enkellaarsjes omdat ik vind dat het niet staat. Verder ben ik eerder te opvallend dan ondermaats gekleed, ik vind het hartstikke leuk, er zijn zoveel mooie kleren te koop dat ik het zonde vind om er iedere dag saai bij te lopen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik zou ook graag op mooie pumps willen en kunnen lopen, maar ik krijg gigantisch last van mijn bekken.
Ook zou ik mooie wat strakkere jurkjes willen dragen, maar meestal pas ik dat niet ivm grote borsten en daar baal ik wel eens van.
Ook zou ik mooie wat strakkere jurkjes willen dragen, maar meestal pas ik dat niet ivm grote borsten en daar baal ik wel eens van.
Gast- Gast
Doedel schreef:Ik zou ook graag op mooie pumps willen en kunnen lopen, maar ik krijg gigantisch last van mijn bekken.
Ja dat van die hakken ken ik. Ik baal er zo van dat ik dat nu niet meer kan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Er is zo veel dat ik niet draag, terwijl ik het wel zou willen! Grotendeels vanwege mn figuur, ben gewoon te dik voor sommige dingen (maar daar werk ik aan ). Bijv. strakke jurkjes, shortjes en wat opvallendere kleding. Ik voel me echt zó snel overdressed en dat voelt dan niet fijn, terwijl ik best van wat opvallendere dingen hou. Meestal zijn bij mij de accessoires de 'eyecatcher' van de outfit (of bijv. knalrode lippenstift of gekleurde nagellak). Verder zou ik ook wel iets kleiner willen zijn en dan goed op hakken kunnen lopen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: