Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
+24
Sweety
Atelier Madame
Jerry
SuperGrover
Serena
Pandora
sonly
Lady4
loura
Sorella
Sjirafje
Parisienne
luenca
Toet
Caresses
Pancake
Lenthe
Benthe
Dennenappel
Blond
Rush
Jeanette
VeryCherry
Arwyn
28 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
Ik weet zeker dat het jou super zal staan.Toet schreef:Ik ´durf´ geen jurkje met blotebenen/lichte panty en pumps te dragen. Hoewel dat voor veel dames de normaalste zaak van de wereld is.
Gast- Gast
Durven is bij mij een groot woord, durf wel veel aan. Maar draag toch geen minirokjes e.d. Wel zou ik willen dat ik op hakken kan lopen maar helaas.
Gast- Gast
Komt het nog geloofwaardig over als ik het weer met Zelda eens ben..??Zelda schreef:Ik weet zeker dat het jou super zal staan.Toet schreef:Ik ´durf´ geen jurkje met blotebenen/lichte panty en pumps te dragen. Hoewel dat voor veel dames de normaalste zaak van de wereld is.
Hoe dan ook, ik weet het ook zeker!
Gast- Gast
Rokjes, jurkes, shortjes met blote benen of lichte panty, omdat ik daar te dikke benen voor heb.
verder wil ik graag een nettere stijl, maar op de een of andere manier grijp ik toch steeds naar basics en blijf ik er heel standaard bij lopen.
verder wil ik graag een nettere stijl, maar op de een of andere manier grijp ik toch steeds naar basics en blijf ik er heel standaard bij lopen.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Rokjes, jurkes, shortjes met blote benen of lichte panty, omdat ik daar te dikke benen voor heb.
Gast- Gast
Dit heb ik vaker van je gelezen en ik begrijp het echt helemaal niet, je benen zien er prima uit. Dat ze niet volledg overeenkomen met je ideaalbeeld, dat kan. Maar ze zijn NIET te dik voor blote benen.Bobbie schreef:Rokjes, jurkes, shortjes met blote benen of lichte panty, omdat ik daar te dikke benen voor heb.
Gast- Gast
Waarom erger ik me altijd gigantisch als een meisje met maat 34 zegt dat ze te dikke benen heeft?! Seriously, ik denk dan echt dat je een eerstoornis hebt als je dat over jezelf denkt....
Gast- Gast
Of je wilt complimenten of je hebt inderdaad een heel verkeerd zelfbeeld. En zeggen dat je je benen dik vindt, vind ik nog anders dan zeggen dat het zo ís!Zelda schreef:Waarom erger ik me altijd gigantisch als een meisje met maat 34 zegt dat ze te dikke benen heeft?! Seriously, ik denk dan echt dat je een eerstoornis hebt als je dat over jezelf denkt....
Gast- Gast
Ik vind het beiden niet gezond als je maatje 34 hebt. Ik heb foto's van Bobbie gezien en zij is echt zo slank! Ik denk dan inderdaad dat er iets mis is met je zelfbeeld dan...Smikkell schreef:Of je wilt complimenten of je hebt inderdaad een heel verkeerd zelfbeeld. En zeggen dat je je benen dik vindt, vind ik nog anders dan zeggen dat het zo ís!Zelda schreef:Waarom erger ik me altijd gigantisch als een meisje met maat 34 zegt dat ze te dikke benen heeft?! Seriously, ik denk dan echt dat je een eerstoornis hebt als je dat over jezelf denkt....
Gast- Gast
Ojee heb ik hier weer een paar reacties uitgelokt, haha. Niet de bedoeling hoor, maar ik heb in verhouding gewoon stevige benen. En dan vooral in de zin van gespierd. Ik heb boven mijn knieën 2 forse spieren (buitenkant en binnenkant been) en ook mijn kuiten zijn erg ontwikkeld (heel fijn met laarzen kopen). En dat is niet echt mooi met een dunne panty of blote benen, dan lijk ik net een voetballer in een rokje. Dus ik heb liever een broek aan, dan valt het niet zo op.
Dus maat 36 wil niet perse zeggen dat ik ook slanke benen heb, want die heb ik gewoon niet en ik zal ze ook niet krijgen.
Dus maat 36 wil niet perse zeggen dat ik ook slanke benen heb, want die heb ik gewoon niet en ik zal ze ook niet krijgen.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Ojee heb ik hier weer een paar reacties uitgelokt, haha. Niet de bedoeling hoor, maar ik heb in verhouding gewoon stevige benen. En dan vooral in de zin van gespierd. Ik heb boven mijn knieën 2 forse spieren (buitenkant en binnenkant been) en ook mijn kuiten zijn erg ontwikkeld (heel fijn met laarzen kopen). En dat is niet echt mooi met een dunne panty of blote benen, dan lijk ik net een voetballer in een rokje. Dus ik heb liever een broek aan, dan valt het niet zo op.
+ 1 ik kan me wel in Bobbie verplaatsen omdat ik ook net zoals Bobbie stevige gespierde benen heb en ook ik heb maatje 36 begrijp me niet verkeert ik mag helemaal niet klagen en ben ook best tevreden. Maar omdat ik ook net zoals Bobby heel erg veel sport zijn mijn benen wat meer ontwikkeld dan meiden met slanke benen. Laarzen is voor mij ook een drama, zweer bij enkellaarsjes maar bv mooie schabbies daar zul je mij niet in zien lopen omdat je schacht vaak smal is. Ook ik voel me lomp in een jurkje, ik noem mijn onderstel altijd voor de gein bokkenpoten Iemand anders zal dat waarschijnlijk niet zo zien, maar ik kan me er erg aan storen
Gast- Gast
Maar dan zeg je toch gewoon dat je te gespierde benen hebt in plaats van te dikke?
Gast- Gast
Is wat mij betreft zo goed als hetzelfde. Het volume is gewoon te groot voor sommige kledingstukken. Zullen we het nu weer gewoon ergens anders over hebben?Zelda schreef:Maar dan zeg je toch gewoon dat je te gespierde benen hebt in plaats van te dikke?
Gast- Gast
Ik heb ook foto's gezien en kan mij hier niet in vinden.
Gast- Gast
Zelda schreef:Maar dan zeg je toch gewoon dat je te gespierde benen hebt in plaats van te dikke?
Zijn gespierde benen niet vaak wat dikker en steviger in de zin van groter. Of ben ik nu de nerd hierin. Maar snap je punt, misschien dat Bobbie het iets anders had kunnen neerzetten, maar dan alsnog waarzijnlijk zal zij haar benen zo zien terwijl idd jullie zoiets hebben wtf l*l je nou.
Gast- Gast
Bobbie, wat er ook in je benen zit: spiermassa, vetmassa whatever, ze zijn niet te dik .
Gast- Gast
Zelda schreef:Waarom erger ik me altijd gigantisch als een meisje met maat 34 zegt dat ze te dikke benen heeft?! Seriously, ik denk dan echt dat je een eerstoornis hebt als je dat over jezelf denkt....
Ik erger me dan weer aan mensen die dit dan meteen denken (dat je een eetstoornis hebt). Benen van iemand met maat 34 kunnen, in verhouding met de rest van het lichaam, zeker wel dikker lijken en als je voor de rest heel slank bent dan noem je je benen sneller "dik" (aangezien dat voor sommigen dus het dikste gedeelte van hun lichaam is, in verhouding dan he).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Er is ook wel een verschil tussen een eetstoornis en een verkeerd/niet reeel lichaamsbeeld.Caresses schreef:Zelda schreef:Waarom erger ik me altijd gigantisch als een meisje met maat 34 zegt dat ze te dikke benen heeft?! Seriously, ik denk dan echt dat je een eerstoornis hebt als je dat over jezelf denkt....
Ik erger me dan weer aan mensen die dit dan meteen denken (dat je een eetstoornis hebt). Benen van iemand met maat 34 kunnen, in verhouding met de rest van het lichaam, zeker wel dikker lijken en als je voor de rest heel slank bent dan noem je je benen sneller "dik" (aangezien dat voor sommigen dus het dikste gedeelte van hun lichaam is, in verhouding dan he).
Gast- Gast
Kom op zeg, 1 en 1 is 2. Je kunt meCaresses schreef:Zelda schreef:Waarom erger ik me altijd gigantisch als een meisje met maat 34 zegt dat ze te dikke benen heeft?! Seriously, ik denk dan echt dat je een eerstoornis hebt als je dat over jezelf denkt....
Niet wijsmaken dat het gezond is als een superdun meisje zo over zichzelf praat, laten we wel wezen. Maar goed, ik hou er al over op.
Gast- Gast
Smikkell schreef: Er is ook wel een verschil tussen een eetstoornis en een verkeerd/niet reeel lichaamsbeeld.
Dat klopt, maar Zelda noemt het hier toch eetstoornis.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
die leren broek dus.....ben bang dat het te sletterig staat
en dan te bedenken dat ik er als 13 jarige puber wel 1 droeg die tot mn 15e aan toe me paste
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Jep, en met dat deel ben ik het dan ook met je eens. Alleen snap ik wel wat Zelda bedoelt en denk ik ook dat ze het zelfde bedoelt.Caresses schreef:Smikkell schreef: Er is ook wel een verschil tussen een eetstoornis en een verkeerd/niet reeel lichaamsbeeld.
Dat klopt, maar Zelda noemt het hier toch eetstoornis.
Gast- Gast
Ik zou heel graag leuke jurkjes willen dragen, maar dit doe ik alleen met Kerst of mijn verjaardag bijvoorbeeld Anders voel ik me echt zwaar overdressed. Woonde ik maar in New York *zucht*
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik durf mijn legging met leren 'patches' niet te dragen, ik heb geen idee hoe ik 'm moet combineren en ik vind het ook niet echt iets voor naar m'n werk.
Gast- Gast
Ik zou gewoon eens een leuke zomerjurk of een rokje willen dragen, maar dat doe ik niet
omdat ik vreselijk lelijke knieën heb en nogal flinke onderbenen. Probeer ze wel altijd als
ik in een winkel ben, maar dan durf ik niet eens het pashokje uit te komen.
omdat ik vreselijk lelijke knieën heb en nogal flinke onderbenen. Probeer ze wel altijd als
ik in een winkel ben, maar dan durf ik niet eens het pashokje uit te komen.
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: