Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet

+24
Sweety
Atelier Madame
Jerry
SuperGrover
Serena
Pandora
sonly
Lady4
loura
Sorella
Sjirafje
Parisienne
luenca
Toet
Caresses
Pancake
Lenthe
Benthe
Dennenappel
Blond
Rush
Jeanette
VeryCherry
Arwyn
28 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet

Bericht  Blond wo 7 dec 2011 - 8:22

Princess schreef:Ik durf mijn legging met leren 'patches' niet te dragen, ik heb geen idee hoe ik 'm moet combineren en ik vind het ook niet echt iets voor naar m'n werk.

Ik vind jou daar echt een type voor! Met leuke enkellaarsjes en een blazer staat jou dat vast super!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet

Bericht  Sorella wo 7 dec 2011 - 8:47

Ik zou zomers wel slippers willen dragen. Dit durf ik alleen niet omdat ik m'n voeten zo lelijk vind. Ik heb dus altijd schoenen met sokken aan.
Verder zou ik alles aan m'n kledingkast wel willen veranderen, ik loop altijd in een shirtje met spijkerbroek. Heb sowieso niet veel kleren dus loop voor mijn gevoel altijd in hetzelfde. Ik vind heel veel stijlen wel leuk maar vind het me gewoon niet staan Sad .
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  loura wo 7 dec 2011 - 8:57

Ik durf eigenlijk alles wel te dragen wat ik leuk vind. Ik zou iig niks kunnen bedenken wat ik niet durf te dragen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:02

Ik durf alles te dragen wat ik zelf mooi vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:03

Smikkell schreef:Dit, maar dan meer het gehele plaatje en niet zo zeer alleen de kleding
(niet quoten)

Waarom wil je de plaatjes niet gequote hebben?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:24

Carrie schreef:
Smikkell schreef:Dit, maar dan meer het gehele plaatje en niet zo zeer alleen de kleding
(niet quoten)

Omdat het iemand is die ik ken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:34

Stiekem vind ik Minnetonka's erg leuk in het voorjaar/de zomer onder een spijkerrokje of hotpants.
Maarrr... ik vind mijn benen te mager en heb het liefst een dikke gebreide maillot of iets dergelijks over mijn benen, dus zoals op het plaatje hieronder zou ik het misschien aandurven.

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSH0kFtxa4wwAk3MET_e4OoFs0pb38IHm59Ry4f8JGPmNmk59hYNdfGm48Utg
Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Lauren_conrad

Taillerokken vind ik ook erg mooi. Ik heb zelf één, een zwierig lichtroze geval, maar heb hem slechts één keer gedragen, toen ik als Amy Winehouse gekleed ging. Ik kreeg allemaal complimenten, maar tóch durf ik hem niet voor het werk of voor een feestje aan.. For some reason scratch

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Image1xl

Oh en I luv overknee sokken:

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Gray-knit-headband-forever-21-hat-dark-gray-american-apparel-tights-black-km_400

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Galaxy-overknees-2

Ik heb er zelf heel veel, maar durf ze alleen in laarzen te dragen en niet in pumps.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:54

Smikkell schreef:
Carrie schreef:
(niet quoten)

Ah, op die manier Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 7 dec 2011 - 10:44

Arwyn schreef:Heb zo geen foto's, maar sommige jurkjes kan ik echt niet aan omdat ik daarvoor te veel buik heb.

+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sonly wo 7 dec 2011 - 12:02

Pancake schreef:Ik zeg ook pumps. Het is niet omdat ik het niet durf omdat ik me dan te overdressed voel ofzo, maar meer omdat ik zo ongelooflijk lomp ben op hakken. Ik denk dat mannen nog beter op hakken kunnen lopen dan ik.

+1, van die hele hoge, maar ik denk dat ik dan keihard op m'n smoel ga Wink Normale kan ik wel op lopen op zich, maar geen idee of het er ook een beetje uitziet...
Maar, zit nu toch wel te denken om hoge enkellaarsjes te zoeken voor kerst... Dan maar ff oefenen ofzo...
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 12:06

Carrie schreef:
Smikkell schreef:
Carrie schreef:
(niet quoten)

Woont btw in jouw woonplaats.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 12:17

Youandi schreef:

Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 Image1xl
.

Als ik nou no 15 kilo afval, overweeg ik zo'n rok zeker! Ik droom lekker verder....

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 7 dec 2011 - 12:19

Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Toet schreef:Ik ´durf´ geen jurkje met blotebenen/lichte panty en pumps te dragen. Hoewel dat voor veel dames de normaalste zaak van de wereld is.
Ik weet zeker dat het jou super zal staan.
Komt het nog geloofwaardig over als ik het weer met Zelda eens ben..??

Hoe dan ook, ik weet het ook zeker!

Wat lief van jullie. smile

Ik ben ook eigenlijk ook niet bang dat het me niet staat, maar als ik het eenmaal aan heb haak ik toch af. Ik zie dat in mijn omgeving ook nooit iemand dragen en ben dan gewoon bang voor reacties, of dat het te sexy/overdressed is ofzo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 12:20

Toet schreef:
Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Toet schreef:Ik ´durf´ geen jurkje met blotebenen/lichte panty en pumps te dragen. Hoewel dat voor veel dames de normaalste zaak van de wereld is.
Ik weet zeker dat het jou super zal staan.
Komt het nog geloofwaardig over als ik het weer met Zelda eens ben..??

Hoe dan ook, ik weet het ook zeker!

Wat lief van jullie. Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 561177

Ik ben ook eigenlijk ook niet bang dat het me niet staat, maar als ik het eenmaal aan heb haak ik toch af. Ik zie dat in mijn omgeving ook nooit iemand dragen en ben dan gewoon bang voor reacties, of dat het te sexy/overdressed is ofzo.
Dat snap ik dan weer wel.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 7 dec 2011 - 12:26

Maarja dan moet ik me afvragen hoelang ik me daardoor wil laten tegenhouden. Misschien moet ik het binnenkort gewoon eens doen, het is toch bijna kerst.

Laatst aangepast door Toet op do 8 dec 2011 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 12:30

Ja, ik vind dat echt cool (vind dat woord zo niet meer bij mijn leeftijd passen). Heb je mijn foto's nog gezien in dit topic?

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 7 dec 2011 - 12:32

Smikkell schreef:Ja, ik vind dat echt cool (vind dat woord zo niet meer bij mijn leeftijd passen). Heb je mijn foto's nog gezien in dit topic?

Ja die heb ik vanmidag gezien.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet wo 7 dec 2011 - 12:33

Ik vind het trouwens ook super mooi om wat extremer te zijn met make-up en dat doe ik nu ook steeds meer, niet altijd want het moet wel speciaal blijven. Krijg er vaak leuke reacties op.

Extreem klinkt trouwenis een beetje té, maar normaal gesproken draag ik alleen wat basismakeup (mascara/foundation) en ik vind het leuk nu af en toe knalrode lippenstift op te doen, of smokey-eyes

Laatst aangepast door Toet op wo 7 dec 2011 - 12:34; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 12:33

Toet schreef:
Smikkell schreef:Ja, ik vind dat echt cool (vind dat woord zo niet meer bij mijn leeftijd passen). Heb je mijn foto's nog gezien in dit topic?

Ja die heb ik vanmidag gezien.

Ik niet! Zien!

Er zijn niet echt dingen die ik niet durf te dragen, maar wel zou willen dragen. Wel dingen die ik beter niet kan dragen, omdat het niet zo charmant staat Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet - Pagina 3 394967.

Kijk, mijn benen zijn nou eenmaal witter dan de gemiddelde melk. Ik durf best blote benen te dragen en als het warm is, dóe ik dat ook wel, maar het is gewoon niet charmant!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 12:34

Toet schreef:Ik vind het trouwens ook super mooi om wat extremer te zijn met make-up en dat doe ik nu ook steeds meer, niet altijd want het moet wel speciaal blijven. Krijg er vaak leuke reacties op.

Wat leuk, Toet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 7 dec 2011 - 12:38

Ik heb trouwens ook besloten me deze zomer wat meer uit te leven in mijn festival outfits. Dat durfde ik ook nooit zo goed maar op festivals kan eigenlijk alles. Een mooi oversized shirt met een short er onder vind ik zó leuk I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora wo 7 dec 2011 - 21:10

Dit heb ik ook, ik draag nog wel eens een jurkje of rokje met een legging maar blote/panty benen durf ik ook niet. Ik haaaat mijn benen namelijk, ze zijn veel te stevig/vet/dik en wat ik ook doe (sporten/afvallen) die benen blijven zo stevig... Sad
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Serena wo 7 dec 2011 - 21:32

Van die jurkjes van de steps of van die fiftie jurkjes. Ik vind ze echt heel leuk, maar zal ze niet snel dragen, omdat ik me dan al snel overdressd voel. Ik heb één zo'n jurkje, die ik dus amper aandoe, omdat het te feestelijk/netjes is voor gewoon is.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 22:08

Smikkell schreef:
Carrie schreef:
Smikkell schreef:
Carrie schreef:
(niet quoten)

Echt waar? Wat leuk! 'Vast'? Dan vind ik dat we verplicht een keer op vrijdag avond de kroeg in moeten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 22:09

Carrie schreef:
Smikkell schreef:
Carrie schreef:
Smikkell schreef:
Carrie schreef:
(niet quoten)

Echt waar? Wat leuk! 'Vast'? Dan vind ik dat we verplicht een keer op vrijdag avond de kroeg in moeten Very Happy

Edit: laat maar. Ik dacht dat JIJ er nu woonde Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: