Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk

+13
VeryCherry
Blond
Niekske
Lady Starstruck
Ibbeltje
Toet
loura
Roza
Jeanette
GreenGrass
Lot
Marin
Poubelle
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk Empty Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 8:01

Ondanks dat ik de fiftiesstyle bij andere vrouwen echt kan waarderen en het heel leuk vind staan, zou ik het zelf alleen met carnaval dragen Wink

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk 1950s_Halterneck_4bc9912fd3588

En van die 'schattige' kleding. Ikzelf hou niet van een lieve uitstraling :P .. Soms probeer ik het nog met een leuk jurkje of rokje.. maar altijd verstoffen die dingen bij mij omdat ik ze niet aantrek.

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk 1861_P_1299573062318

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk Empty Re: Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk

Bericht  Poubelle ma 26 nov 2012 - 8:10

Kleurige kleding!
Een vriendin van me draagt altijd kleurtjes en het staat er superleuk, niet kinderlijk of blij ofzo.
Ik denk vaak dat ik ook wel kleur draag, maar als ik dan na een week aan het wasrek kijk zie ik vooral grijs en zwart en dan vind ik mezelf zo saai.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk Empty Re: Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk

Bericht  Marin ma 26 nov 2012 - 8:12

Haha ik zou jouw stijl niet dragen, Punk'd. Ik vind dat heel gaaf, maar ik vind mezelf er niet stoer genoeg voor. Zelfde geldt voor Carrie's stijl.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lot ma 26 nov 2012 - 8:13

Een spijkerblouse. Een ruitjesblouse. Ik sta er steeds mee in mijn hand maar vind het toch niet helemaal bij mij passen.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  GreenGrass ma 26 nov 2012 - 8:16

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk IaK4nC-strapless-jurk-zw-rood

GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Jeanette ma 26 nov 2012 - 8:17

Faux Jacket

Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk 2lmqqmw

Ik vind ze zo leuk staan bij iedereen die ze draagt, maar mij staat het helaas voor geen meter. Jou stond ie ook onwijs gaaf Poubelle!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza ma 26 nov 2012 - 8:17

Dingen die je maat maat 34/46 aan kan...

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  loura ma 26 nov 2012 - 9:10

Ik draag eigenlijk alles wel wat ik leuk vind.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet ma 26 nov 2012 - 21:01

Ik vind ook héél veel dingen bij anderen leuk maar bij mezelf niet. Het moet ook gewoon bij jou als persoon passen. Ik had het er pas nog met een vriendin over met welke vriendin je wel van kleren zou kunnen ruilen.. Na lang discussiëren kwamen we uit op niemand haha.

Ik heb wel veel dingen die ik bij anderen heel leuk vind, die ik ook zelf zou dragen maar wat me gewoon niet staat of waar ik niet aan kan wennen. Zoals een shortje in de winter (met een panty dus), sneakers onder een rokje/jurkje, pumps, een oversized trui die over je kont valt zodat je er en panty onder kan dragen; er moet echt model in een jurkje zitten, anders lijk ik net een aardappel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 22:01

hakken, ik kan er gewoon niet op lopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 22:08

Ik hou echt van jurkjes, rokjes en skinny's maar ik heb er absoluut het figuur niet voor...

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 22:11

Maple> rokjes draag ik nu ook steeds meer en mjin figuur is ook niet je van het haha.

Ik vind zo'n stijl van punk'd super gaaf maar past niet bij mij. Of pumps daar kan ik niet op lopen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 22:18

Haha ik ben dan net zo'n tent. Ik heb m'n lengte ook al niet mee...

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck ma 26 nov 2012 - 22:19

Luipaard prints pumps. Ik zou ze niet zo snel dragen omdat ik bang ben dat het ordinair is. Maar ik vind ze wel geweldig,
Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk 122672tijger

Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 22:47

Ik draag gewoon alles wat ik leuk vind. Ik heb vandaag een opvallende bloemetjes broek aan, sommigen vinden het leuk, anderen weer niet. Kan me er niet zo druk om maken, als ik het maar mooi vind.

Gast
Gast

Bericht  Niekske di 27 nov 2012 - 1:50

Zelda schreef:Ik draag gewoon alles wat ik leuk vind. Ik heb vandaag een opvallende bloemetjes broek aan, sommigen vinden het leuk, anderen weer niet. Kan me er niet zo druk om maken, als ik het maar mooi vind.

Heb je em van Leine overgenomen toen? smile dat vond ik wel echt iets voor jou!

On topic: geen idee eigenlijk, als ik iets leuk vind, probeer ik het meestal wel.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 1:57

Iets sexies/uitdagends wat mijn vormen (voor zover ik die heb) accentueert of zo. Maar ook dat rode jurkje uit de OP, of jurkjes in zijn algemeenheid...

Gast
Gast

Bericht  Blond di 27 nov 2012 - 2:15

Ook 50-ties jurken. Heel leuk op de foto, en de jurk die Marin van Minneke heeft overgekocht vind ik ook heel leuk, maar zoiets draag ik gewoon niet.

En een (nep)leren broek/legging. Dat durf ik niet aan te trekken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 2:53

@Zelda: goede instelling! Ik trek ook aan wat ik wil, maar sommige dingen durf ik gewoon niet. Niet om wat andere mensen denken (dat ben ik aan het afleren om me daar iets van aan te trekken), maar gewoonweg omdat ik mezelf er onzeker in voel!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 3:14

Het is ook niet dat ik het niet kan hebben ofzo, ik heb volgens mij een redelijk doorsnee lijf.. Misschien staat het geweldig Wink .. Maar ik voel me gewoon niet mijzelf in gebloemde fifties jurken. Terwijl ik hem bij Minneke en Marin dus echt heel leuk vind staan.

Edit: haha dit staat er een beetje raar. Misschien bedoel ik meer.. Welke stijl vindt jij leuk, maar draag je niet omdat je het niet bij jezelf vindt passen. (beetje lang voor een openingstitel).

Laatst aangepast door Punk'd op di 27 nov 2012 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 3:15

Hahaha dat heb ik met die studs boots enzo. Vind ik echt best stoer, maar ik zie er zelf dan zo mega fout uit direct ofzo, heb ik altijd het idee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  VeryCherry di 27 nov 2012 - 3:18

Ik draag alles wat ik wil, het zal me echt de reet roesten wat een ander er van vind.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 3:23

VeryCherry schreef:Ik draag alles wat ik wil, het zal me echt de reet roesten wat een ander er van vind.

Ja dat maakt mij ook niet uit. Maar er zijn toch wel dingen waarvan jij denk.. Dat staat een ander leuk.. maar ik trek het niet aan?

Ik zie jou niet lopen in een wolle hoge coltrui met 2 rendieren erop.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 27 nov 2012 - 4:08

Nou, ik hou niet van coltruien, maar ik heb wel een wollen trui met Bambi erop Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 4:09

VeryCherry schreef:Nou, ik hou niet van coltruien, maar ik heb wel een wollen trui met Bambi erop Very Happy

hahaha wat leuk! Dat had ik nou niet verwacht in jouw kast Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: