Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je wel willen maar doe je niet?

+19
Gizmo
Dennenappel
Beachgirl
Lejow
Tyrael
Cow
Mamsie
BJA
Bliss
VeryCherry
Caroow
Blond
Toet
patjuhhh
Oasis
Mida4you
Jeanette
ekiaam87
Flippin' Bitch
23 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je wel willen maar doe je niet? Empty Wat zou je wel willen maar doe je niet?

Bericht  Flippin' Bitch vr 8 apr 2011 - 22:32

Wat zou je wel willen veranderen aan je kapsel/kledingstijl/makeup/uiterlijk, maar doe je niet? En waarom niet? Liefst met plaatjes natuurlijk Wink
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je wel willen maar doe je niet? Empty Re: Wat zou je wel willen maar doe je niet?

Bericht  ekiaam87 vr 8 apr 2011 - 22:38

Ik zou zoo graag mijn kledingstijl willen veranderen, maar ik durf niet Sad, weet ook nooit wat ik kan combineren, heb geen verstand van die riemen die je om je middel doet enz.
Wat ik nu aan heb: spijkerbroek, t-shirt en een zwart vest --> mijn moeder draagt dit ook en ik wil het zo graag anders Sad
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Wat zou je wel willen maar doe je niet? Empty Re: Wat zou je wel willen maar doe je niet?

Bericht  Flippin' Bitch vr 8 apr 2011 - 22:47

ekiaam87 schreef:Ik zou zoo graag mijn kledingstijl willen veranderen, maar ik durf niet Sad, weet ook nooit wat ik kan combineren, heb geen verstand van die riemen die je om je middel doet enz.
Wat ik nu aan heb: spijkerbroek, t-shirt en een zwart vest --> mijn moeder draagt dit ook en ik wil het zo graag anders Sad

Wat voor andere kledingstijl vind je leuk dan?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flippin' Bitch vr 8 apr 2011 - 22:52

Wat zou je wel willen maar doe je niet? Tumblr_li27loybyk1qbxvpqo1_1280_large

Ik zou wel een ringetje door m'n neus willen, niet te groot, beetje als hierboven. Op mijn ene werk mag je een piercings dragen (als t er maar niet te veel zijn). Op mijn andere werk zou ik het niet weten. Vraag me alleen af: ik word al vaak veel te jong geschat, zou het me niet jonger laten lijken?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Bericht  ekiaam87 vr 8 apr 2011 - 22:55

'Gewoon' wat je een beetje bij de H&M en de Vero Moda bijv. ziet denk ik, gewoon wat stoerder, vrouwelijker
(ga nu weg dus kan ff duren voordat ik reageer)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Jeanette vr 8 apr 2011 - 22:58

Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:00

Ik zou wel zo'n labret piercing willen, zo heet dat toch? Een ringetje in m'n onderlip. Maar dat durf ik niet, vanwege m'n familie.
Heb wel eens een neuspiercing gehad, maar die heb ik jaren geleden er uit gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:04

Ik zou zo graag een grote tattoo op m'n onderarm willen, maar ivm werk kan dat niet.
Dan maar een kleine die te bedekken is smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:05

Marin, is je familie zo tegen piercings dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:07

Ik heb ook een labret Marin.. Vond m`n familie ook echt niet leuk, maar het valt ze nu niet eens meer op..

Ik zou graag een sidecut willen.. Zoiets, maar dan piekeriger

Wat zou je wel willen maar doe je niet? Tumblr_ldhg94lHPp1qes5yeo1_500_thumb

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:08

Princess schreef:Marin, is je familie zo tegen piercings dan?

Ze zouden het vrij erg vinden ja. Mijn vader ging echt compleet over de rooie toen m'n broertje z'n haar zwart verfde een aantal jaar geleden. Maar toen ik 18 was heb ik in Amerika een neuspiercing genomen, want zij waren daar toch niet bij. En toen zat ie er al eenmaal in en konden ze er niet zo veel aan doen. later was ik 't weer zat, en heb ik 'm er zelf uitgehaald.

Maar ik zou zo'n lip piercing ook alleen sommige dagen leuk vinden, andere dagen ben ik er te netjes voor haha. Ik wissel nogal eens van stijl.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:10

Marin schreef:
Princess schreef:Marin, is je familie zo tegen piercings dan?

Ze zouden het vrij erg vinden ja. Mijn vader ging echt compleet over de rooie toen m'n broertje z'n haar zwart verfde een aantal jaar geleden. Maar toen ik 18 was heb ik in Amerika een neuspiercing genomen, want zij waren daar toch niet bij. En toen zat ie er al eenmaal in en konden ze er niet zo veel aan doen. later was ik 't weer zat, en heb ik 'm er zelf uitgehaald.

Maar ik zou zo'n lip piercing ook alleen sommige dagen leuk vinden, andere dagen ben ik er te netjes voor haha. Ik wissel nogal eens van stijl.

Haha ja als je al weet dat je het maar sommige dagen leuk vind zou ik het ook niet doen!
Mijn ouders zijn heel erg anti-tattoo's, maar vonden die ik heb wel mooi, onder anderen omdat het te bedekken is.
Maar een labret piercing is weer zo lastig te bedekken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:11

Hahaha ja dat is ook nog een reden dat ik 't niet doe. Maar ik zou 't best cool vinden :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:13

Princess schreef:Maar een labret piercing is weer zo lastig te bedekken :P
Retainers.. Erg handig en je ziet er echt niks van.. Of je moet een spy-eye hebben :P

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 8 apr 2011 - 23:17

Ik zou echt graag voller haar willen, ik heb zulk stijl haar en ik kan er totaal niet mee.... Wordt er soms een beetje moedeloos van.

En ik zou echt heel graag een tattoo willen hebben maar mijn lichaam kan het niet aan want die stoot alles af en dan komt het niet goed met een tattoo.....

Laatst aangepast door Mirjam4you op vr 8 apr 2011 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:18

_Donnaa schreef:
Princess schreef:Maar een labret piercing is weer zo lastig te bedekken :P
Retainers.. Erg handig en je ziet er echt niks van.. Of je moet een spy-eye hebben :P

Haha geen idee wat het is, heb t gegoogled en kreeg allemaal afbeeldingen van beugels :P
Oh en nu ik goed kijk ook van doorzichtige piercings..!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:24

Ik heb zo'n ringetje door mijn neus gehad, mijn familie flipte ook compleet. Heb m inmiddels eruit, was alleen maar ellende deed altijd pijn en groeide snel dicht. En bovendien maakte het me te heftig, paste niet bij me.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:28

Ik zou wel een tattoo willen.. Maar ik doe het niet omdat ik bang ben dat ik er later spijt van krijg. Zoiets als dit vind ik erg mooi:

Wat zou je wel willen maar doe je niet? Japanese%2Bcherry%2Bblossom%2Blower%2Bback%2Bfemale%2Btattoo%2B1

Gast
Gast

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 23:57

Ik zou graag ook eens een piercing door mijn wenkbrauw of lip proberen, maar vrees dat familie en toekomstige werkgevers dit niet waarderen.
Ook vind ik tattoages heel erg mooi, ik weet zeker dat ik er ooit een wil. Het liefst op mijn pols, en als dat betekent dat ik op mijn werk later al tijd armbandjes oid moet dragen is dat maar zo.

Haha, soms zou ik willen dat ik een rockartiest was, dat mocht je dit allemaal gewoon doen en niemand die zeurt (Nee mam, hoort bij mijn image Cool )
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  patjuhhh vr 8 apr 2011 - 23:57

ik wil mijn hele oren vol met oorbellen en mijn handen weer vol met ringen. waarom ik dit niet doe. werk in de zorg dus moet ik elke keer als ik werk alle ringen afdoen en die oorbellen moet ik dan laten piercen, omdat bij mijn 3de gaatje het al 2 keer is ontstoken.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 9 apr 2011 - 0:16

Ik zou wel een paar tattoo's willen. Vind het zo mooi bij andere om te zien, maar ik zou het zelf niet snel doen. Bang dat ik er spijt van krijg.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jeanette za 9 apr 2011 - 0:40

toetje_ schreef:Ik zou wel een paar tattoo's willen. Vind het zo mooi bij andere om te zien, maar ik zou het zelf niet snel doen. Bang dat ik er spijt van krijg.

Dat heb ik dus ook. Ben bang dat ik veels te snel op het plaatje uitgekeken ben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 0:42

Ik wil het liefst ook 1 been/arm compleet vol hebben met tattoos, maar dat doe ik ook niet haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 0:42

* Blonde haren
* Kleine neuspiercing
* Ogen laseren

Gast
Gast

Bericht  Blond za 9 apr 2011 - 3:05

Lang haar en maatje 36. Dat lange haar creëer ik in het weekend door middel van clip in extensions. En dat maatje 36 dat gaat hem gewoon niet worden, zo ben ik niet gebouwd (en bovendien houd ik gewoon heel erg van eten).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: