Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
+24
Sweety
Atelier Madame
Jerry
SuperGrover
Serena
Pandora
sonly
Lady4
loura
Sorella
Sjirafje
Parisienne
luenca
Toet
Caresses
Pancake
Lenthe
Benthe
Dennenappel
Blond
Rush
Jeanette
VeryCherry
Arwyn
28 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
Wat voor een kledingstuk of outfit zou je graag eens willen dragen maar vermijd je omdat je het niet durft, omdat je vind dat het je niet staat of om een andere reden?
Met foto natuurlijk!
Wie weet kunnen we elkaar wat lef geven over overtuigen dat het wel kan. (of inderdaad toegeven dat het misschien een droom blijft )
Met foto natuurlijk!
Wie weet kunnen we elkaar wat lef geven over overtuigen dat het wel kan. (of inderdaad toegeven dat het misschien een droom blijft )
Gast- Gast
Re: Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
Heb zo geen foto's, maar sommige jurkjes kan ik echt niet aan omdat ik daarvoor te veel buik heb.
Oh en hoge pumps. Had laatst heel leuke gezien, maar een hak van 13cm is mij echt te hoog! Dan ben ik bijna 1.95m..
Oh en hoge pumps. Had laatst heel leuke gezien, maar een hak van 13cm is mij echt te hoog! Dan ben ik bijna 1.95m..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik durf alles te dragen denk ik, zou alleen wel vaker op pumps met torenhoge hakken willen lopen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dit, maar dan meer het gehele plaatje en niet zo zeer alleen de kleding
**
(niet quoten)
**
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er is eigenlijk niets wat ik niet zou durven dragen. Wel zou ik wat meer op pumps willen lopen en dat ik het de hele avond vol kan houden met stappen bijvoorbeeld.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hotpants in de zomer, daar heb ik echt te dikke benen voor. Sowieso blote benen eigenlijk, ik 'draag' geen blote benen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
- Shorts in de zomer. Daar heb ik te dikke dijen voor.
- Jumpsuit. Ik zou mezelf dan zwaar overdressed voelen.
- Jumpsuit. Ik zou mezelf dan zwaar overdressed voelen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik zou meer mooie jurken en rokken willen dragen.
Gezien mijn werk kunnen de meesten niet, waardoor ik ze alleen in mijn vrije tijd kan dragen.
Gezien mijn werk kunnen de meesten niet, waardoor ik ze alleen in mijn vrije tijd kan dragen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Shorts, en dan niet in de zomer, maar gewoon nu. Ik heb er al heel lang een in de kast hangen omdat ik het heel erg leuk vind, maar toch draag ik het niet. Ik weet niet goed hoe het te combineren en ik voel me er niet helemaal in op mijn gemak.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb heel veel leuke rokjes en jurkjes in mn kast maar doe ze bijna nooit aan omdat ik al gauw bang ben dat het zo sletterig staat ofzo :S Ze zijn echt niet super super kort ofzo. Het stomme is dat als ik meisjes in rokjes en jurkjes zie lopen ik dat echt vaak leuk vind staan en helemaal niet vind dat het sletterig is, waar de gedachte vandaan komt, echt geen idee..
Gast- Gast
Ik zou graag mooie pumps willen dragen. Ik kan alleen geen open schoenen zonder bandjes dragen, dan floep ik er telkens uit.
Verder zou ik sowieso vaker op hakken willen lopen, maar daar kan ik niet de hele dag op staan, dus meestal draag ik dan platte schoenen
Verder zou ik sowieso vaker op hakken willen lopen, maar daar kan ik niet de hele dag op staan, dus meestal draag ik dan platte schoenen
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg ook pumps. Het is niet omdat ik het niet durf omdat ik me dan te overdressed voel ofzo, maar meer omdat ik zo ongelooflijk lomp ben op hakken. Ik denk dat mannen nog beter op hakken kunnen lopen dan ik.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de stijl van 'emo girls' echt zo ontzettend GAAF! Ik zou er stiekem wel zo uit willen zien....
Ook vind ik de 'Gothic Lolita' stijl heel mooi, ik heb mezelf gezworen dat als ik ooit naar de Elf Fantasy Fair ga, ik zo'n pakje aan ga doen, inclusief parapluutje. Zo cute!
Ook zou ik graag een neusring willen en een grote tattoo op mijn arm...
Ook vind ik de 'Gothic Lolita' stijl heel mooi, ik heb mezelf gezworen dat als ik ooit naar de Elf Fantasy Fair ga, ik zo'n pakje aan ga doen, inclusief parapluutje. Zo cute!
Ook zou ik graag een neusring willen en een grote tattoo op mijn arm...
Gast- Gast
Omg, ik ga niet te lang naar de foto's kijken anders krijg ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik er nooit zo uit zal zien *jank*
Gast- Gast
Zelda schreef:Omg, ik ga niet te lang naar de foto's kijken anders krijg ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik er nooit zo uit zal zien *jank*
Maar waarom doe je het dan niet? Bijvoorbeeld een neusring? Die kan je altijd er weer uithalen
Of kan het niet met je werk??
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Buitenshuis zou ik me teveel bekeken voelen. Maar o wat vind ik dit mooi! (Panty met een donkere kleur tot over de knie met een kort rokje/shortje erboven.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
http://94.100.121.98/1261400001-1261450000/1261407901-1261408000/1261407931_6_1GYo.jpeg
Das leuk!!! Zit de hele tijd naar haar blazer te kijken. Van welke site komt deze foto?
Das leuk!!! Zit de hele tijd naar haar blazer te kijken. Van welke site komt deze foto?
Gast- Gast
Haha, ik zou wel willen maar mijn vriend vindt het oerlelijk. Sowieso de hele stijl trouwens..._Chance schreef:Zelda schreef:Omg, ik ga niet te lang naar de foto's kijken anders krijg ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik er nooit zo uit zal zien *jank*
Maar waarom doe je het dan niet? Bijvoorbeeld een neusring? Die kan je altijd er weer uithalen
Ik trek mezelf zoveel aan van wat anderen zeggen, en dan met name mijn vriend. Daarom doe ik het niet...
Gast- Gast
Daar moet je het niet om laten hoor!Zelda schreef:Haha, ik zou wel willen maar mijn vriend vindt het oerlelijk. Sowieso de hele stijl trouwens..._Chance schreef:Zelda schreef:Omg, ik ga niet te lang naar de foto's kijken anders krijg ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik er nooit zo uit zal zien *jank*
Ik trek mezelf zoveel aan van wat anderen zeggen, en dan met name mijn vriend. Daarom doe ik het niet...
Mijn vriend heeft altijd tegen mij gezegd dat hij niet wilde dat mijn haar naar bob lengte ging of dat ik donker zou gaan. Heb op een gegeven moment een make over gehad, waarbij ik een donkerbruine coupe kreeg, ongeveer op bob lengte en m'n vriend vond het hartstikke leuk! Ben zelf blond en heb afgelopen maand een kastanjebruine spoeling in m'n haar gedaan. Hij vind dat nu bijna nog leuker dan het blonde.
Ze zeggen wel vaker dat ze iets niet mooi vinden, maar als je het dan daadwerkelijk hebt, vinden de mannen het eigenlijk altijd leuk!
Arwyn- Ratel
Maar een bobijn laten knippen of jezelf een compleet andere stijl aanmeten is wel een behoorlijk verschil
Gast- Gast
Het is maar een voorbeeld natuurlijk En ik kwam van behoorlijk lang en heel blond, dan is kort en donker best een groot verschil hoor!
Met kleding is het trouwens net zo. Mijn vriend riep altijd dat hij skinny's echt niet mooi vond, tot ik met een thuis kwam.
Mijn stijl is echt gigantisch veranderd de afgelopen jaren en ook met genoeg dingen waarvan m'n vriend daarvoor zei het niet leuk te vinden. Toch merkt hij nu heel vaak op dat ik zo veranderd ben en dat hij dat juist hartstikke leuk vind!
Met kleding is het trouwens net zo. Mijn vriend riep altijd dat hij skinny's echt niet mooi vond, tot ik met een thuis kwam.
Mijn stijl is echt gigantisch veranderd de afgelopen jaren en ook met genoeg dingen waarvan m'n vriend daarvoor zei het niet leuk te vinden. Toch merkt hij nu heel vaak op dat ik zo veranderd ben en dat hij dat juist hartstikke leuk vind!
Arwyn- Ratel
Ik ´durf´ geen jurkje met blotebenen/lichte panty en pumps te dragen. Hoewel dat voor veel dames de normaalste zaak van de wereld is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zelda, onze plaatjes lijken best op elkaar (en smaak van inrichting blijkbaar ook gezien de blog), wat grappig! Wie had dat gedacht
Gast- Gast
Inderdaad eenSmikkell schreef:Zelda, onze plaatjes lijken best op elkaar (en smaak van inrichting blijkbaar ook gezien de blog), wat grappig! Wie had dat gedacht
Ik zag het ja, ik vind jouw plaatjes ook erg mooi.
Gast- Gast
Zelda schreef:Inderdaad eenSmikkell schreef:Zelda, onze plaatjes lijken best op elkaar (en smaak van inrichting blijkbaar ook gezien de blog), wat grappig! Wie had dat gedacht
Ik zag het ja, ik vind jouw plaatjes ook erg mooi.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: