Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@shy: ja, eindelijk besloten! Dat kan niet meer missen dus, moet de baby wel zijn.
@yvonne: tja, mannen zijn allemaal hetzelfde toch... Volgend zomer dus lekker in de tuin zitten
@yvonne: tja, mannen zijn allemaal hetzelfde toch... Volgend zomer dus lekker in de tuin zitten
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk in 2013 dat we in de tuin kunnen zitten.
Ik ga morgen ff foto's maken van het huis.(heb toch niks beters te doen nu) Voor zover je al van een huis kunt spreken. Ik hoorde gister wel dat we tegenover een spruitjes veld komen te wonen. Kan ik die mooi daar plukken.
Ik ga morgen ff foto's maken van het huis.(heb toch niks beters te doen nu) Voor zover je al van een huis kunt spreken. Ik hoorde gister wel dat we tegenover een spruitjes veld komen te wonen. Kan ik die mooi daar plukken.
Gast- Gast
Lejow schreef:chococupcake schreef:Jeetje wat zijn jullie vroeg wakker zeg op de zaterdag, heb tot 11 uur in bed gelegen, en ben eruit gegaan omdat het moest... Heb beloofd mijn vriendje lunch te brengen op z'n werk... Ben nog steeds erg moe, merk echt dat ik zo moet bijkomen van die lange dagen werken. Maar goed, nu lekker weekend dus dat komt helemaal goed!
Piene: wat zag je precies op de echo dan? 3 schaambotjes is een meisje in elk geval... Geen idee hoe het er bij een jongen uitziet op de echo... Maar bij een meisje worden de botjes geteld zei die vrouw die bij ons de echo deed.
Shygirl: heel goed, gewoon doen je krijgt echt spijt hoor.. als het al zolang in je hoofd zit moet je ervoor gaan.
nee schat, de lipjes worden geteld, de twee buitenste schaamlipjes zie je, en 1 streepje als de binnenste lipjes. Je hebt maar 1 schaambot!
Noemen ze ook wel eens het 'hamburgertje'. Een jongen heeft dat niet dan zie je wel een piemeltje. Maar sommige echo's zijn zo onduidelijk dan is het echt even turen.
Ja inderdaad
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben blij!
Wie helpt mij zoeken naar pumps?
Wie helpt mij zoeken naar pumps?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
chococupcake schreef:Whahaha jaa je word echt gedwongen de druk is groot van het forum! haha! Euhm... ja ik zou kiezen voor pumps, maar niet hele hoge ofzo... Maar in elk geval geen laarzen eronder... Dat staat denk ik niet zo mooi...
Aaah wat lief van je collega! Altijd leuk om dingetjes te krijgen, wij worden ook overspoeld met cadeautjes, zo lief van iedereen! Ik ben vandaag ook nog even in de Lief winkel geweest, maar een groot deel was alweer uitverkocht wat in de sale was... Miss. ook maar beter voordat ik alleen maar met roze jurkjes en rokjes thuis kom.. Mijn vriend vroeg voorzichtig laatst: moet echt alles roze? hahaha
Je krijgt dus een meisje, wat leuk!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
yvonne schreef:Ik denk in 2013 dat we in de tuin kunnen zitten.
Nou ja, 2013 dan maar.
Dat vooruitzicht met die spruitjes maakt het natuurlijk helemaal goed, haha.
Dames, ik ga slapen!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Zoo wat is het hier gezellig geweest Super veel gekletst
Ik klets iets minder want het gaat gewoon zijn gangentje.
Lekker op mijn eigen tempo werken, hebben behang uitgezocht voor de babykamer ect.
Vinden de meiden die een jongen krijgen het uitzoeken van behang ook zo lastig? Tjonge jonge, ik zie overal mooie roze bloemen e.d Maar het is gelukt!
Hebben jullie ook allemaal sinds het geslacht bekend is een naam? Wij worden het maar niet eens!
En gaan jullie in het ziekenhuis bevallen?
En borstvoeding geven?
Ik heb nog zoveel vragen! Ik wou graag in het ziekenhuis bevallen, maar thuis lijkt me ook erg fijn.
En ik wou zeker borstvoeding geven, maar stiekem lijkt het me ook een "gedoe" aangezien ik na een week of 6 weer aan het werk ga en het niet zie zitten om alles te gaan kolven.. Pff, maar we hebben nog even..
En gaan jullie naar de 9 maanden beurs?
Lekker op mijn eigen tempo werken, hebben behang uitgezocht voor de babykamer ect.
Vinden de meiden die een jongen krijgen het uitzoeken van behang ook zo lastig? Tjonge jonge, ik zie overal mooie roze bloemen e.d Maar het is gelukt!
Hebben jullie ook allemaal sinds het geslacht bekend is een naam? Wij worden het maar niet eens!
En borstvoeding geven?
Ik heb nog zoveel vragen! Ik wou graag in het ziekenhuis bevallen, maar thuis lijkt me ook erg fijn.
En ik wou zeker borstvoeding geven, maar stiekem lijkt het me ook een "gedoe" aangezien ik na een week of 6 weer aan het werk ga en het niet zie zitten om alles te gaan kolven.. Pff, maar we hebben nog even..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
goede morgen,
shy wat goed dat je de jurk besteld hebt! ben benieuwd
ennuh ik zou gewoon even bellen dan weet je gelijk waar je aan toe bent! succes met de schoenen ik zou wel makkelijke pakken je moet er tenslotte de hele dag op vooruit en inlopen is ook geen luxe.
@ monnie leuk dat jullie na al die tijd nog afspreken! ben wel benieuwd of jullie een zoon of een dochter krijgen.
@ yvonne dat wordt nog hard werken dan voor jullie maar wel gaaf, straks alles weer lekker nieuw en een fijn tuintje heerlijk!
@ happy wij weten het geslacht niet, wij schilderen 1 muur grijs en kleden het aan met leuke spulletjes maar daarvoor moeten we nog op pad, over de namen zijn we het ook nog niet eens meisjes namen vinden we makkelijker dan jongensnamen, maar we hebben nog niks vaststaan,
ik heb gekozen om thuis de bevallen mits dat mogelijk is uiteraard en ik ga geen borstvoeding geven.
9 maanden beurs gaan we ook niet naartoe althans dat kan nog veranderen haha
en ben jij het nu ook rustiger aan gaan doen na al die drukke dagen?
ennuh ik zou gewoon even bellen dan weet je gelijk waar je aan toe bent! succes met de schoenen ik zou wel makkelijke pakken je moet er tenslotte de hele dag op vooruit en inlopen is ook geen luxe.
@ monnie leuk dat jullie na al die tijd nog afspreken! ben wel benieuwd of jullie een zoon of een dochter krijgen.
@ yvonne dat wordt nog hard werken dan voor jullie maar wel gaaf, straks alles weer lekker nieuw en een fijn tuintje heerlijk!
@ happy wij weten het geslacht niet, wij schilderen 1 muur grijs en kleden het aan met leuke spulletjes maar daarvoor moeten we nog op pad, over de namen zijn we het ook nog niet eens meisjes namen vinden we makkelijker dan jongensnamen, maar we hebben nog niks vaststaan,
ik heb gekozen om thuis de bevallen mits dat mogelijk is uiteraard en ik ga geen borstvoeding geven.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Ik heb ook moeite om behang uit te kiezen. Bloemetjes zie je ook wel in het blauw maar dat vind ik toch meer voor meisjes.Happy schreef:Zoo wat is het hier gezellig geweest Super veel gekletst
En borstvoeding geven?
Wij hebben nog steeds geen naam. En zelfs nog geen favoriete eventuele namen. Ik moet in het ziekenhuis bevallen maar als dat niet perse moest zou ik het nog steeds willen. Geen gedoe in je eigen huis en mocht er iets niet goed gaan of mocht ik pijnstilling nodig hebben dan ben ik maar in het ziekenhuis.
Over borstvoeding ben ik nog niet helemaal uit. Ik weet dat borstvoeding het beste is maar de vorige keren deed het zo'n pijn.. Denk dat ik dat na de bevalling pas beslis.
Gast- Gast
Wij hebben voor onze zoon behang van t merk: stoerder maar ja das niet echt wat voor een baby.. T merk: ons zelf heeft ook leuk behang!
Gast- Gast
Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Mocht er iets zijn ben ik op de goede plaats en is alles in de buurt.. en Kheb geen last van alle rotzooi thuis haha!
Borstvoeding ben ik nog niet uit. Ik switch met de dag van mening.. sowieso omdat ik een borstverkleining heb gehad en het de vraag is of t wel lukt. En dat kolven lijkt me echt helemaal niets...
De naam hadden wij heel snel. Al voor we het geslacht wisten. Maar we konden alleen op een meisjesnaam komen, over een jongen werden we het niet eens. Gelukkig is het ook een meisje!
Borstvoeding ben ik nog niet uit. Ik switch met de dag van mening.. sowieso omdat ik een borstverkleining heb gehad en het de vraag is of t wel lukt. En dat kolven lijkt me echt helemaal niets...
De naam hadden wij heel snel. Al voor we het geslacht wisten. Maar we konden alleen op een meisjesnaam komen, over een jongen werden we het niet eens. Gelukkig is het ook een meisje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Gelukkig ben ik dus niet de enige die twijfelt tussen borst en fles, borstvoeding word zo gestimuleerd dat ik haast niet durf te kiezen voor de fles..
Ik gaf net de laptop aan mijn vriend met site´s met jongensnamen, we hebben er gewoon ruzie over.. Pff lastig zeg.. liggen totaaaaal niet op 1 lijn
Ik gaf net de laptop aan mijn vriend met site´s met jongensnamen, we hebben er gewoon ruzie over.. Pff lastig zeg.. liggen totaaaaal niet op 1 lijn
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Happy schreef:Gelukkig ben ik dus niet de enige die twijfelt tussen borst en fles, borstvoeding word zo gestimuleerd dat ik haast niet durf te kiezen voor de fles..
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet gelijk voor flesvoeding kies.
Gast- Gast
Happy, ik ga hopelijk thuis bevallen. Ik ben één keer in het ziekenhuis bevallen en één keer thuis en bij de laatste bevalling had ik maar 25 minuten weeen dus ze gaan er eigenlijk vanuit dat ik het ziekenhuis dit keer niet ga halen. Maar ik vond het thuis erg prettig, en je hoort vaak mensen over troep van de bevalling e.d. maar dat valt hartstikke mee. Alles wordt meteen opgeruimd en je merkt er niks van. Bij de eerste wilde ik wel in het ziekenhuis, maar omdat dat goed ging durfde ik het de tweede keer wel thuis.
En jongensspul is inderdaad lastiger. Ons zoontje heeft nooit behang gehad, altijd alleen geverfd (hij ligt nu op zijn derde kamer).
En wij hebben 95% zeker een naam, sinds deze week. Ervoor kwamen we er ook niet echt uit. Bij de eerste hadden we met 18w de naam en bij de tweede rond 30w.
En jongensspul is inderdaad lastiger. Ons zoontje heeft nooit behang gehad, altijd alleen geverfd (hij ligt nu op zijn derde kamer).
En wij hebben 95% zeker een naam, sinds deze week. Ervoor kwamen we er ook niet echt uit. Bij de eerste hadden we met 18w de naam en bij de tweede rond 30w.
Gast- Gast
miss piggy schreef:goede morgen,
Als ik as vrijdag nog niks gehoord heb ga ik er nog harder achter aan haha, heb toch gister alweer iets gevraagd en ik wil niet te opdringerig overkomen haha.
Ben al hard aan het zoeken naar schoenen wordt nog lastig.. Moet ook niet te koud zijn maarja wie trouwt er dan ook in februari?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Nou dat vind ik dus ook met borstvoeding.. Je wordt bijna voor gek uitgemaakt als je het niet wilt doen/proberen..
Daarbij hou ik er sowieso niet van als er iets aan mijn tepels zit (sorry vriendje..) omdat ze sinds mijn borstverkleining anders voelen, en ben ik gewoon bang dat het zeer doet en voor alle kloven en bloed verhalen er omheen...
Daarbij hou ik er sowieso niet van als er iets aan mijn tepels zit (sorry vriendje..) omdat ze sinds mijn borstverkleining anders voelen, en ben ik gewoon bang dat het zeer doet en voor alle kloven en bloed verhalen er omheen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Nou dat vind ik dus ook met borstvoeding.. Je wordt bijna voor gek uitgemaakt als je het niet wilt doen/proberen..
Maar je kunt het ook proberen en na 1 of 2 keer al besluiten om te stoppen toch. Misschien doet het wel helemaal geen pijn. En zowel dan kun je altijd nog een flesje pakken, als je zorgt dat je alles in huis hebt is dat zo gemaakt. Als je het echt niet wil moet je het gewoon niet doen hoor wat andere mensen daar ook van vinden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, proberen kan altijd!
Maar sowieso dus de vraag of ik wel melk kan produceren zeg maar, vanwege de borstverkleining. Ik kan me namelijk niet herinneren wat ze daar toendertijd over gezegd hebben...
Maar sowieso dus de vraag of ik wel melk kan produceren zeg maar, vanwege de borstverkleining. Ik kan me namelijk niet herinneren wat ze daar toendertijd over gezegd hebben...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow; ik heb ook nooit borstvoeding gegeven. Heb het ook niet geprobeerd, want ik stond er niet achter, door div. redenen. Ik vind dat als je bv gaat geven je er 200% achter moet staan en het niet moet gaan 'proberen' omdat andere mensen een mening hebben over bv en fv.
Ik heb er ook nooit een discussie van gemaakt als mensen er over begonnen en weer eens aankwamen met 'waarom bv zoveel beter is dan fv'. Kapte dan gewoon de discussie af, zei dat het mijn kindje was en mijn beslissing en dat ze daar maar vrede mee moesten hebben. Zo niet, hadden ze toch mooi pech, want ik ging echt geen bv geven omdat zij dat zo graag wilden.
Doe waar jij je goed bij voelt. Ga je bv geven is dat fijn, maar ga je fv geven is dat ook goed. Het is jouw/jullie kindje straks en de rest van de wereld kan kletsen wat ze willen!
Ik heb er ook nooit een discussie van gemaakt als mensen er over begonnen en weer eens aankwamen met 'waarom bv zoveel beter is dan fv'. Kapte dan gewoon de discussie af, zei dat het mijn kindje was en mijn beslissing en dat ze daar maar vrede mee moesten hebben. Zo niet, hadden ze toch mooi pech, want ik ging echt geen bv geven omdat zij dat zo graag wilden.
Doe waar jij je goed bij voelt. Ga je bv geven is dat fijn, maar ga je fv geven is dat ook goed. Het is jouw/jullie kindje straks en de rest van de wereld kan kletsen wat ze willen!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Daar ben ik het helemaal mee eens, Annie
Ik denk dat ik gewoon beslis als ik bevallen ben.
Hoe werkt zo iets dan eigenlijk? Wordt het kindje gelijk aangelegd, of krijgt het anders gelijk een fles?
En als we flesvoeding willen gaan geven, starten we gelijk met hypoallergeen (vanwege allergieën), moet je dat dan zelf bij je hebben of?
Ik denk dat ik gewoon beslis als ik bevallen ben.
Hoe werkt zo iets dan eigenlijk? Wordt het kindje gelijk aangelegd, of krijgt het anders gelijk een fles?
En als we flesvoeding willen gaan geven, starten we gelijk met hypoallergeen (vanwege allergieën), moet je dat dan zelf bij je hebben of?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow: bij 'mijn' ziekenhuis laten ze het kindje eerst een uur op je buik liggen. Bloot op bloot. Naja als het allemaal goed gaat dan. Als je borstvoeding wilt geven leggen ze de baby in dat uur aan. Ik heb ook verhalen gehoord dat een baby zelf al naar de borst zocht, heel natuurlijk.
Ik ga ik in het ziekenhuis bevallen en wil heel graag proberen borstvoeding te geven. Wil het iig geprobeerd hebben. En het lijkt me zo mooi als je baby zelf er al naar zoekt.
De naam hebben wij al jaren En mogen we eindelijk gaan gebruiken
Ik ga ik in het ziekenhuis bevallen en wil heel graag proberen borstvoeding te geven. Wil het iig geprobeerd hebben. En het lijkt me zo mooi als je baby zelf er al naar zoekt.
De naam hebben wij al jaren En mogen we eindelijk gaan gebruiken
Lejow; ik ben in het V.lietland bevallen in S.chiedam en na mijn bevalling werd Y. eerst onderzocht, beetje gewassen en aangekleed. Ik werd toen gehecht en daarna werden we met z'n drietjes (vriend, Y. en ik) naar m'n kamer gebracht. Daar kreeg hij zijn 1e flesje. Denk dat dat ongeveer 1,5 uur na de bevalling was ofzo? Kep écht géén idee meer, was helemaal van de wereld door een migraine aanval, dus heb vrij weinig van de bevalling en periode daarna meegekregen
Als je besluit fv te geven kan je wel alvast informeren welk merk ze in het ziekenhuis hebben. Mocht je dat persé niet willen kan je evt je eigen merk fv meenemen. Ook kan je zeggen dat je bijvoorbeeld wil starten met hypo allergeen, ze hebben meestal de standaard staan en hypo allergeen. Y. heeft de 1e 3 dagen in het ziekenhuis Friso gehad en toen we thuiskwamen Kruidvat. Dat was geen probleem trouwens.
Bv weet ik niet?!?
Als je besluit fv te geven kan je wel alvast informeren welk merk ze in het ziekenhuis hebben. Mocht je dat persé niet willen kan je evt je eigen merk fv meenemen. Ook kan je zeggen dat je bijvoorbeeld wil starten met hypo allergeen, ze hebben meestal de standaard staan en hypo allergeen. Y. heeft de 1e 3 dagen in het ziekenhuis Friso gehad en toen we thuiskwamen Kruidvat. Dat was geen probleem trouwens.
Bv weet ik niet?!?
Annie24- Ratel
Dat is wel een goede inderdaad...
Ik ga in het IJ.sselland in C.apelle bevallen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dat is wel een goede inderdaad...
Dat dacht ik al
Annie24- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken