Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 20:22

Mooie jurk Shy!

Snoepy: jij hebt dus zo'n vroeg vogeltje. Balen eg als je nog moe bent. Vooral in de winter vind ik het erg om vroeg op te staan als het nog donker is.

All: Ik heb steeds zo'n last van mijn buik. Pijn onderin en geregeld een harde buik. Heb gister een extra controle gehad maar er was geen weeënactiviteit gelukkig. Wel het advies gekregen om meer te rusten. ( wat nogal lastig gaat nu ik 2 weken alleen ben met zoonlief.)
Afgelopen week heb ik een nieuw huis toegewezen gekregen. In mei wordt het opgeleverd. Ben zo blij. Eindelijk een tuin. Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 20:34

Goedemorgen!

Hier ook een vroege vogel, S.ven was om half zes wakker..maar wat bleek alles was nat! Even alles verschoond en papfles gegeven en nu slaapt hij nog!

Ik zit dus ook nog in bed met de iPad! smile
Ook ik heb veel last van mijn buik, net als Yvonne.. Veel krampen en meer harde buiken.. Zou t toch groei kunnen zijn op dit termijn misschien?
Vervelend is het wel want ik word er soms best onrustig van.

De nieuwe kamer van S.ven is af het is alleen nog wachten op de meubels..
Daarna gaan we aan de babykamer beginnen, ik moet nog gaan nadenken welke kleuren of behang ik wil.. Raakt wel tijd vind ik nu hoor!

Shy ik vind die jurk echt prachtig!! En daar pas je straks echt nog wel in hoor, dus gewoon bestellen!!

Snoepy veel plezier strakjes! Gaan jullie ook nog wat leuks doen of ga je puur relaxen in het hotel?

Yvonne zoals je hierboven leest heb ik ook veel last van mijn buik.. En een huisje met een tuin wat heerlijk!! Helemaal voor van de zomer, nu heb je er nog niets aan met dit weer.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 20:46

@ Yvonne, ja dat heb je als zoonlief vroeg wakker is smile Wat fijn een huisje met tuin! Heerlijk.
Wat vervelend dat je steeds zo'n buikpijn hebt.

@ Laurientje, we gaan voornamelijk lekker relaxen en verder zien we wel smile
Ik heb helemaal geen last van buikpijn een enkele keer last van de banden. Ik zou t wel in de gaten houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 21:06

Laurientje: ik heb sinds vorige week buikpijn. Toen had ik een blaasontsteking. Nu nog steeds volgens mij..
Jullie zijn dus ook nog niet met de babykamer begonnen? Gelukkig heb je nog wel heel even. Denk dat wij de baby de eerste weken maar gewoon bij ons op de kamer doen en dat hij na de verhuizing een eigen kamer krijgt. Scheelt weer een hoop gedoe. :P

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 6 jan 2012 - 21:49

Ik ga hem vanavond bestellen! Ik ben mezelf zat nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow vr 6 jan 2012 - 22:21

Goedzo Shy Very Happy

Woehoe.. hier de magische + 10 kilo grens bereikt vanmorgen Embarassed Suspect
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  miss piggy vr 6 jan 2012 - 22:51

@ shy ik wist niet eens dat je ging trouwen, volgens mij heb ik niet zo goed opgelet Sad
wat superleuk en zo snel al geniet van de voorbereidingen want het is echt zo voorbij,
hele mooie jurk trouwens! ik zou hem gewoon bestellen Very Happy

@ ccc wat leuk dat jullie een meisje krijgen had ik ook even gemist oeps

@ tiramisu 36 weken al volgehouden wat goed! hopelijk is hij/zij nu niet zo eigenwijs om te blijven zitten tot 40 weken succes hug

@ snoepy heerlijk even een nachtje weg geniet ervan!

@ leuk yvonne een nieuw huis dan krijgen jullie het nog goed druk, moet er veel aan het huis gebeuren?

@laurientje ik heb ook wel geregeld last van krampen of misschien wel bandenpijn bij mij is het vooral als ik lekker rustig lig of ik wordt er s'nachts wakker van.
misschien heb ik ook wel teveel gedaan de afgelopen tijd, maar dat ik nu afgelopen de rem gaat er op!

verder heb ik weinig nieuws te melden nu lekker een weekje vrij, dus even genieten en wat klussen en opruimen thuis want het is nodig haha

fijn weekend allemaal!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 22:51

Whaha lejow Very Happy ach dan heb je ook een doel voor na de bevalling Wink

Goedzo Shy!

Gast
Gast

Bericht  piene1983 vr 6 jan 2012 - 23:09

Wat gaat het posten hier snel! Even niet opletten en ik heb alweer zoveel gemist! Wat leuk dat steeds meer meiden weten wat ze gaan krijgen, helaas hebben wij ervoor gekozen om geen geslachtsbepaling te doen n.a.v het slechte zicht via een buikecho bij de verloskundige. De eerste buikecho bij de gyn was echter ontzettend duidelijk bij 15 weken... Nu doen we het niet meer, 23 jan hebben we 20 weken echo dus moeten we nog even geduld hebben. Ik sta nu elke twee weken onder controle bij de gyn en heb tot nu toe ook steeds een echo gehad, gisteren een echo met een heel druk bewegend kindje. Voor het eerst een bewegend kindje gezien, eerdere echo's lag het steeds te slapen... Slaapkop! Heb me stiekem wel wat zorgen gemaakt maar sinds gisteren niet meer! Voelen doe ik het helaas nog niet, gelukkig stelde de gyn dat dat ook nog niet hoefde. Ze liet mij overigens aan het eind van de echo heel snel een beeld zien n.a.v ons gesprek over het geslacht. Ze zei niks, waarschijnlijk omdat mijn moeder er ook bij was, maar ik ben heel benieuwd of haar betekenisvolle blik en mijn idee bij wat ik zag juist is. Geduld is een schone zaak. Gaan jullie het trouwens aan meer mensen vertellen of aan een select groepje?

Trouwen! Wat leuk! Ik moet er zelf niet aan denken op dit moment maar ik denk dat je er heel veel zin in hebt Shy! Ik heb de jurk niet gezien maar stel dat je besteld en het past toch niet meer een week van tevoren o.i.d dan is er wellicht een goede kleermaker die het buikgedeelte wat kan uitleggen? Er is vast een mouw aan te passen! Leuke metafoor...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  CCC vr 6 jan 2012 - 23:50

Jeetje wat zijn jullie vroeg wakker zeg op de zaterdag, heb tot 11 uur in bed gelegen, en ben eruit gegaan omdat het moest... Heb beloofd mijn vriendje lunch te brengen op z'n werk... Ben nog steeds erg moe, merk echt dat ik zo moet bijkomen van die lange dagen werken. Maar goed, nu lekker weekend dus dat komt helemaal goed!

Piene: wat zag je precies op de echo dan? 3 schaambotjes is een meisje in elk geval... Geen idee hoe het er bij een jongen uitziet op de echo... Maar bij een meisje worden de botjes geteld zei die vrouw die bij ons de echo deed.

Shygirl: heel goed, gewoon doen je krijgt echt spijt hoor.. als het al zolang in je hoofd zit moet je ervoor gaan.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy vr 6 jan 2012 - 23:51

Piene1983 er staat een linkje op pagina 54 Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 0:08

chococupcake schreef:Jeetje wat zijn jullie vroeg wakker zeg op de zaterdag, heb tot 11 uur in bed gelegen, en ben eruit gegaan omdat het moest... Heb beloofd mijn vriendje lunch te brengen op z'n werk... Ben nog steeds erg moe, merk echt dat ik zo moet bijkomen van die lange dagen werken. Maar goed, nu lekker weekend dus dat komt helemaal goed!

Piene: wat zag je precies op de echo dan? 3 schaambotjes is een meisje in elk geval... Geen idee hoe het er bij een jongen uitziet op de echo... Maar bij een meisje worden de botjes geteld zei die vrouw die bij ons de echo deed.

Shygirl: heel goed, gewoon doen je krijgt echt spijt hoor.. als het al zolang in je hoofd zit moet je ervoor gaan.

Ja echt al zeker 3 maanden dus ik ben het nu gewoon zat, vanavond ga ik er even voor zitten en bestellen!

En inderdaad mocht hij dan toch niet goed zitten dan zoek ik een verdomd goede kleermaker!

Ohja nog 1 ding, wat denken jullie staat het mooi bij vriend die donkerblauwe spijkerbroek en blauw/grijz overhemd aan heeft?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 0:13

miss piggy schreef:@ shy ik wist niet eens dat je ging trouwen, volgens mij heb ik niet zo goed opgelet Sad
wat superleuk en zo snel al geniet van de voorbereidingen want het is echt zo voorbij,
hele mooie jurk trouwens! ik zou hem gewoon bestellen Very Happy

@ ccc wat leuk dat jullie een meisje krijgen had ik ook even gemist oeps

@ tiramisu 36 weken al volgehouden wat goed! hopelijk is hij/zij nu niet zo eigenwijs om te blijven zitten tot 40 weken succes hug

@ snoepy heerlijk even een nachtje weg geniet ervan!

@ leuk yvonne een nieuw huis dan krijgen jullie het nog goed druk, moet er veel aan het huis gebeuren?

@laurientje ik heb ook wel geregeld last van krampen of misschien wel bandenpijn bij mij is het vooral als ik lekker rustig lig of ik wordt er s'nachts wakker van.
misschien heb ik ook wel teveel gedaan de afgelopen tijd, maar dat ik nu afgelopen de rem gaat er op!

verder heb ik weinig nieuws te melden nu lekker een weekje vrij, dus even genieten en wat klussen en opruimen thuis want het is nodig haha

fijn weekend allemaal!

Achja ik heb die ticker pas een maandje hoor! haha angel maakt niet uit.
Wel heel erg leuk maar ook heeeul spannend!

Af en toe wel een paniekaanvalletje, ik heb ook geregeld dat iemand mij gaat opmaken maar heb nog niks gehoord van haar wanneer ze kan om te kijken wat mij mooi staat dus daar loop ik ook wel om te stressen.

Ik weet ook wel dat ze het druk heeft maar als je tijd hebt om iets te plaatsen op facebook dan kan je toch ook wel even je mail beantwoorden of gewoon duidelijk zijn, nog wel zin om het te doen? en zo niet wees dan ook eerlijk dan kan ik verder zoeken. Grr, frustratie is er weer uit Cool
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC za 7 jan 2012 - 1:53

Vervelend die onzekerheid en onduidelijkheid Shygirl... Kan me voorstellen dat dat je gaat irriteren op den duur, ik houd ook gewoon van duidelijkheid want anders weet je ook niet waar je van op aan kunt. Miss. gewoon even bellen of mailen om het toch eens kort te sluiten. En wbt online zijn, ja.... ik vraag me soms ook af hoeveel moeite het is om even snel je mail te beantwoorden. Duurt bij mij max. een minuut als het een korte vraag is. Ik irriteerde me van de week daaraan, heb ik 20 mensen op MP gemaild over een box krijg je van 2 mensen antwoord terug... En nog 2 dagen later ofzo... Maar goed, uiteindelijk komt het allemaal goed!

En wbt je vraag... euhm ik denk dat het wel mooi staat hoor... want je hebt een vrij simpele elegante jurk uitgekozen en dat kan met veel gecombineerd worden qua kleding bij de man... Wat voor schoenen doen je onder je jurk aan?

Heb net een lief klein spijkerbroekje gescoord bij de H&M... ze hadden helaas geen 56 meer,d us heb een 62 meegenomen... Zag ook nog een superlief jurkje hangen, maar die was ook al uitverkocht in de kleine maatjes... En ben niet meer zo'n fan van de webshop tegenwoordig, 9 van de 10 dingen staan er niet op of ze zijn uitverkocht en merk je later pas... gewoon nog maar een paar keer naar binnen lopen dus. Had gisteren even gekeken wat ik allemaal in 50/ 56 heb en dat valt best mee... 2 setjes tot nu toe... en rompers heb ik wel genoeg dus mag van mezelf nog wel wat shoppen Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 3:16

chococupcake schreef:Vervelend die onzekerheid en onduidelijkheid Shygirl... Kan me voorstellen dat dat je gaat irriteren op den duur, ik houd ook gewoon van duidelijkheid want anders weet je ook niet waar je van op aan kunt. Miss. gewoon even bellen of mailen om het toch eens kort te sluiten. En wbt online zijn, ja.... ik vraag me soms ook af hoeveel moeite het is om even snel je mail te beantwoorden. Duurt bij mij max. een minuut als het een korte vraag is. Ik irriteerde me van de week daaraan, heb ik 20 mensen op MP gemaild over een box krijg je van 2 mensen antwoord terug... En nog 2 dagen later ofzo... Maar goed, uiteindelijk komt het allemaal goed!

En wbt je vraag... euhm ik denk dat het wel mooi staat hoor... want je hebt een vrij simpele elegante jurk uitgekozen en dat kan met veel gecombineerd worden qua kleding bij de man... Wat voor schoenen doen je onder je jurk aan?

Heb net een lief klein spijkerbroekje gescoord bij de H&M... ze hadden helaas geen 56 meer,d us heb een 62 meegenomen... Zag ook nog een superlief jurkje hangen, maar die was ook al uitverkocht in de kleine maatjes... En ben niet meer zo'n fan van de webshop tegenwoordig, 9 van de 10 dingen staan er niet op of ze zijn uitverkocht en merk je later pas... gewoon nog maar een paar keer naar binnen lopen dus. Had gisteren even gekeken wat ik allemaal in 50/ 56 heb en dat valt best mee... 2 setjes tot nu toe... en rompers heb ik wel genoeg dus mag van mezelf nog wel wat shoppen Laughing

Ja kan misschien wel beter bellen, heb vanochtend wel even gereageerd op facebook dat ze mail heeft en daar antwoord ze dan ook wel op normaal gesproken alleen nu niet.
Heb hier ook een hekel aan ja!

Ik heb geen idee wat voor schoenen als je nog tips hebt! angel of iemand anders? graag! Ik ga nu pas naar de schoenen zoeken omdat ik tot voor kort niet wist wat ik aan ging doen, maar omdat ik hier zo'n beetje wordt gedwongen dat ik hem moet bestellen nerd Ga ik nu pas schoenen zoeken haha

Het is natuurlijk wel februari dus ze moeten wel een beetje comfy zitten en niet al te koud haha, wordt nog lastig volgens mij.

Leuk he die kleine kleertjes! Ik ben nu aan het werk en heb net weer een lading nouja 2 setjes gekregen van een collega ( ik hoor mijn vriend het straks al weer zeggen, aah nee dat is veel te gek) haha. Gister gewinkeld en toen een vestje gekocht met Stoer! erop zo schattig en een sjawltje van stoer!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC za 7 jan 2012 - 4:49

Whahaha jaa je word echt gedwongen :P de druk is groot van het forum! haha! Euhm... ja ik zou kiezen voor pumps, maar niet hele hoge ofzo... Maar in elk geval geen laarzen eronder... Dat staat denk ik niet zo mooi...

Aaah wat lief van je collega! Altijd leuk om dingetjes te krijgen, wij worden ook overspoeld met cadeautjes, zo lief van iedereen! Ik ben vandaag ook nog even in de Lief winkel geweest, maar een groot deel was alweer uitverkocht wat in de sale was... Miss. ook maar beter voordat ik alleen maar met roze jurkjes en rokjes thuis kom.. Mijn vriend vroeg voorzichtig laatst: moet echt alles roze? hahaha

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 6:27

chococupcake schreef:Whahaha jaa je word echt gedwongen :P de druk is groot van het forum! haha! Euhm... ja ik zou kiezen voor pumps, maar niet hele hoge ofzo... Maar in elk geval geen laarzen eronder... Dat staat denk ik niet zo mooi...

Aaah wat lief van je collega! Altijd leuk om dingetjes te krijgen, wij worden ook overspoeld met cadeautjes, zo lief van iedereen! Ik ben vandaag ook nog even in de Lief winkel geweest, maar een groot deel was alweer uitverkocht wat in de sale was... Miss. ook maar beter voordat ik alleen maar met roze jurkjes en rokjes thuis kom.. Mijn vriend vroeg voorzichtig laatst: moet echt alles roze? hahaha

Ja het voelt als een mes op mijn keel haha nerd
Dan worden het pumps inderdaad denk ik wordt nog lastig om op te lopen haha! Dat wordt oefenen..

Maar kom je geen leuke kleertjes tegen in andere kleuren of koop je expres alles roze?
Ik heb laatst schattige truitjes gekocht bij Hema ook rood met wit wel een beetje variatie maar hier wordt het niet allemaal blauw hoor al mag het straks wel duidelijk zijn dat het een jochie is als hij geboren is! Komen wel heel veel stoere kleertjes tegen Laughing
Ik
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow za 7 jan 2012 - 6:48

chococupcake schreef:Jeetje wat zijn jullie vroeg wakker zeg op de zaterdag, heb tot 11 uur in bed gelegen, en ben eruit gegaan omdat het moest... Heb beloofd mijn vriendje lunch te brengen op z'n werk... Ben nog steeds erg moe, merk echt dat ik zo moet bijkomen van die lange dagen werken. Maar goed, nu lekker weekend dus dat komt helemaal goed!

nee schat, de lipjes worden geteld, de twee buitenste schaamlipjes zie je, en 1 streepje als de binnenste lipjes. Je hebt maar 1 schaambot!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 7 jan 2012 - 6:50

Shygirl85 schreef:
chococupcake schreef:Whahaha jaa je word echt gedwongen :P de druk is groot van het forum! haha! Euhm... ja ik zou kiezen voor pumps, maar niet hele hoge ofzo... Maar in elk geval geen laarzen eronder... Dat staat denk ik niet zo mooi...

Ja het voelt als een mes op mijn keel haha nerd
Dan worden het pumps inderdaad denk ik wordt nog lastig om op te lopen haha! Dat wordt oefenen..

Maar kom je geen leuke kleertjes tegen in andere kleuren of koop je expres alles roze?
Ik heb laatst schattige truitjes gekocht bij Hema ook rood met wit wel een beetje variatie maar hier wordt het niet allemaal blauw hoor al mag het straks wel duidelijk zijn dat het een jochie is als hij geboren is! Komen wel heel veel stoere kleertjes tegen Laughing
Ik

Ja?? Very Happy

Vandaag langs een vriendin geweest en op visite bij mijn nichtje, die werd 13. En iedereen zei dat ik een net buikje had.. WAAR ZIT DIE 10 KILO DAN Suspect
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 8:07

Huh dat was niet de bedoeling, soms gaat internet op mijn telefoon niet zoals ik het wil!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Monnie za 7 jan 2012 - 9:15

@shy: mooie jurk! Heb je 'm nou besteld? Niet meer twijfelen hoor, jurk rekt wel mee! Leuk dat je de baby hebt gevoeld, je hebt er even op moeten wachten.

@ccc: mijn man kan ook zo rommelig zijn, ik denk dat ik er nu wel wat meer last van heb, haha. Ben je eruit gekomen met de verf? Heerlijk toch dat uitslapen. Hier lukt dat niet meer met een dreumes, haha. Geniet er nog maar van, hihi.

@snoepy: wat lekker een nachtje weg, waar zijn jullie geweest?

@yvonne: doe maar rustig aan meid. Misschien kan iemand van de familie een keer oppassen, kun jij mooi bijtanken. Een tuin is idd lekker, zeker met kinderen. Net na de geboorte dat je dan gaat verhuizen of niet?

@lejow: ja het is balen hè die kilo's, maar niks aan te doen. Moet er na de bevalling maar weer af.

@piene: wij hebben het nog aan niemand verteld wat het geslacht is, gewoon net gedaan of we het niet weten. Maar ik denk dat ik dat niet lang meer vol ga houden, het is zo leuk om het te delen! Voor jullie nog eventjes geduld dus.

@all: zo, er is hier weer flink gekletst zeg! Ik had vanmorgen afgesproken met de meiden van de zwangerschapsgym van mijn zoontje, zo leuk, alle kindjes lopen nu al! Echt leuk om af en toe af te spreken. Gisteren zijn we nog naar de dierentuin geweest, wel lekker om er even uit te zijn. Voor morgen nog weinig plannen, ik hoop dat mijn man dan eens de laatste dingen ophangt op mijn zoon zijn kamer, moet er steeds maar achteraan zeuren, pfff.
Fijn weekend nog!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 9:23

Dames
Mag ik even tromgeroffel???

Ik heb hem besteld nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy za 7 jan 2012 - 9:27

Monnie: ja heel fijn dat ik wat gevoeld heb! Was zo blij gisteren Very Happy Vandaag gewerkt en meende weer een paar keer iets te voelen dus dat is wel heel erg leuk nu!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 9:31

@ Monnie: vervelend als je steeds moet vragen of er iets opgehangen kan worden en het gebeurt maar niet. Ik ken het probleem.
1 Mei krijgen we de sleutels en ik ben 10 april uitgerekend. Waarschijnlijk word ik met 38 weken ingeleid dus ik heb nog wel ff tot aan de verhuizing nadat de baby is geboren.

Weet niet meer wie het vroeg maar er moet een hoop gebeuren aan het huis. Alles moet geverfd en overal moet een nieuwe vloer. Tuin moet aangelegd worden. Maar daar hebben we dan een maand de tijd voor dus dat moet lukken. (ben al moe als ik er aan denk)

Shy: nu hopen dat je jurk snel binnen is!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 7 jan 2012 - 9:37

Goed zo Shy!

Ik ben benieuwd Yvonne, naar het huis, leuk hoor!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: