Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ja, echt zo vies. Af en toe stak ze haar vinger dan in de asbak en likte hem af.Happy schreef:As? My god
Ik heb ook behoorlijke vreetbuien, heel frustrerend want ik wil er niet teveel aan toegeven maar zo moeilijk!
Volgens de verloskundige komt dat wel vaker voor. Heeft te maken met een tekort ergens aan ofzo.
Gast- Gast
Haha nou ik kan me er totaal niets bij voorstellen want ik vind as echt stinken! Maar eet smakelijk voor degene die het lekker vinden
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
@ Yvonne, jeetje 8 al weer! Kan me voorstellen dat het moeilijke dagen zijn.
Haha nee ik heb geen vreetbuien, ik probeer ook niet te veel te snoepen want dat moet er straks allemaal weer af haha.. En as bah!
@ Arden, ik denk dat we een meisje krijgen, de vorige keer dacht ik een jongen en dat was het ook dus ik ben benieuwd of ik dit keer ook weer gelijk heb
Er zijn wel minder mensen die opvang nodig hebben en dat merk je wel, maar ik ga nu bij meerder GOB's inschrijven en zo hoop ik gewoon vol te zitten straks.
@ Happy, denk wel een beetje aan jezelf he! Succes die laatste werkdagen van het jaar!
Haha nee ik heb geen vreetbuien, ik probeer ook niet te veel te snoepen want dat moet er straks allemaal weer af haha.. En as bah!
@ Arden, ik denk dat we een meisje krijgen, de vorige keer dacht ik een jongen en dat was het ook dus ik ben benieuwd of ik dit keer ook weer gelijk heb
Er zijn wel minder mensen die opvang nodig hebben en dat merk je wel, maar ik ga nu bij meerder GOB's inschrijven en zo hoop ik gewoon vol te zitten straks.
@ Happy, denk wel een beetje aan jezelf he! Succes die laatste werkdagen van het jaar!
Gast- Gast
Ben je zelf gastouder Snoepy? Hoeveel kindjes vang je normaal gesproken op een dag op?
Ik zoek een gastouder voor de baby maar degene die ik nu heb gezien vielen nogal tegen. Nog tips waar ik op moet letten?
Ik zoek een gastouder voor de baby maar degene die ik nu heb gezien vielen nogal tegen. Nog tips waar ik op moet letten?
Gast- Gast
Arden schreef:Tiramisu meid jij hebt echt alle reden om te klagen! Ik vind het knap dat je meestal zo positief bent en zo lief op anderen reageert! Jij kunt er ook allemaal niks aan doen, echt niet schuldig voelen over dat gewicht hoor. Als je nu aan het lijnen was geweest deze zwangerschap ok, maar zoveel spugen al die tijd doe je niet voor je lol. Je doet wat je kan! En die opmerkingen, laat mensen maar. Het zal misschien goedbedoeld zijn maar als je het kan zou ik echt ene oor in, andere oor weer uit doen. Wat weten zij er nou van.
Arden, ik heb je reactie gelezen en herlezen. Ik waardeer je woorden heel erg; ze komen binnen. Dankjewel.
@Kerst; kerstavond komt mijn moeder+vriend en mn zus hierheen. Heel druk zal kerst door de omstandigheden niet worden, maar ik vind het wel prettig om wat mensen over de vloer te hebben. Ik ben zo'n gek die in september al zin heeft in kerst. Zij neemt eten mee en we zullen een foute kerstfilm kijken. 2e kerstdag zal mijn schoonmoeder+vriend hier zijn.
@Naam; sinds afgelopen nacht hebben we een naam voor als het een jongen zal zijn. Lekker op tijd ja de meisjesnaam hadden we al vóór ik zwanger werd en daarvan hebben we zelfs een hele lijst reserves met namen die we óók heel erg mooi vinden, maar die jongensnaam...die heeft ons heel veel moeite gekost.
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwen in afrika vaak een bepaald soort steen/aarde gaan eten. Dit is voor het ijzer wat er in zit. Heel bijzonder. Omdat wij dit al in ons voedsel binnen krijgen malen wij daar niet naar maar als wij dat niet zouden hebben dan zouden we misschien ook wel langs de tegelboer gaan
Wij hebben de naam al sinds 14/15 weken vast staan geloof ik. Ook het geboorte kaartje besteld (voorbeeldje) en daar stond heel toevallig de naam op die wij hebben. Dus wel heel leuk om het kaartje te zien!
Wij hebben de naam al sinds 14/15 weken vast staan geloof ik. Ook het geboorte kaartje besteld (voorbeeldje) en daar stond heel toevallig de naam op die wij hebben. Dus wel heel leuk om het kaartje te zien!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
yvonne schreef:Ben je zelf gastouder Snoepy? Hoeveel kindjes vang je normaal gesproken op een dag op?
Ja ik ben gastouder. Nu van 2 babies ( maar vandaag dus voor het laatst)
Als ik straks vol wil zitten heb ik max 5 kindjes onder 4 waarvan 2 van mijzelf. En in totaal mag ik 6 kindjes opvangen.
Vervelend dat je nog geen goede gastouder hebt gevonden. Heb je wel een goed gastouderbureau? Dat is namelijk ook prettig. Verder waar je op moet letten, je gevoel met de gastouder, bij binnen komst van het huis, is het schoon netjes en opgeruimd. Verder vragen naar haar pedagogische visie, hoe zij met de kindjes omgaat enzo. Welke ervaringen ze heeft, naar referenties vragen.
Wat ik belangrijk zou vinden is bijvoorbeeld wat doet ze op een dag met de kindjes, waar slapen ze, kunnen ze veilig buiten spelen, enzv..
Gast- Gast
hoi ben ik weer even ik kan het even niet zo goed bijhouden hier ivm de drukke dagen op het werk,
maar alles gaat goed morgen nog een lange dag waarschijnlijk tot ergens in de nacht en dan zaterdag tot begin van de middag en dan zijn we er voor een heel groot deel vanaf oud en nieuw is niet zo spectaculair.
iedereen hele fijne feestdagen toegewenst en een heel gelukkig 2012 met allemaal een knappe en gezonde baby!
maar alles gaat goed morgen nog een lange dag waarschijnlijk tot ergens in de nacht en dan zaterdag tot begin van de middag en dan zijn we er voor een heel groot deel vanaf oud en nieuw is niet zo spectaculair.
iedereen hele fijne feestdagen toegewenst en een heel gelukkig 2012 met allemaal een knappe en gezonde baby!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Er is veel bijgeschreven zeg! Ga zo even bijlezen... Heb echt een vervelende dag gehad vandaag... Kan er niet teveel over uitwijden, want het staat al volop op het internet en wil niet dat dingen googlebaar word voor andere mensen. Ben kapot op dit moment, dus denk dat ik zo lekker in bed een paar series ga kijken en lekker naar bed...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pfff... zou zoveel opluchten als ik het van me af kan schrijven, maar ik wil het risico even niet lopen... Thnx Laurientje! Hoe is het met jou?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Pfff... zou zoveel opluchten als ik het van me af kan schrijven, maar ik wil het risico even niet lopen... Thnx Laurientje! Hoe is het met jou?
Schrijf t in een schriftje ofzo, kun je er met je man wel over praten? Wat vervelend meis.. denk aan jezelf he!
Met mij gaat t goed! Heb wel veel last van mijn borsten die zitten gewoon al vol melk..(stuwing)
En heb teveel marsjes gegeten net dus nu heb ik weer maagzuur.. Haha eigenschuld dusM
Gast- Gast
Jaaa mijn vriend is ook helemaal in shock... Het gaat om een goede vriend van hem, zijn broertje... Heel gedoe... Maar goed, nu gewoon afwachten wat er allemaal gebeurd. *weg* Maar goed... net even 1.5 uur in het gemeentehuis gezeten voor een VOG, en had nog niet gegeten... Daarna maar snel naar de snackbar gegaan, zat helemaal te trillen zo leeg was ik...
Hmmm balen zeg van je borsten, heb sinds een week ook enorme last, pijnlijke tepels en alles zit zooo strak...En ik heb al een F cup Word wat dit! haha! En tja... wel lekker, maar wel minder van het maagzuur :S
Hmmm balen zeg van je borsten, heb sinds een week ook enorme last, pijnlijke tepels en alles zit zooo strak...En ik heb al een F cup Word wat dit! haha! En tja... wel lekker, maar wel minder van het maagzuur :S
Laatst aangepast door chococupcake op do 22 dec 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Jee ja das heel erg heftig zeg.. Kan me voorstellen dat jullie van slag zijn zacht uitgedrukt... Sterkte
Gast- Gast
Oh en ik had vanaf f begin al wel pijnlijke gespannen borsten maar sinds vorige week denk ik voel ik gewoon dat ze vol zitten zeg maar, ze gloeien dan ook helemaal dus gewoon stuwing dat herken ik van zo'n 20 maanden geleden
Gast- Gast
Tja, meer debiel ook eigenlijk... Snap het niet zo goed, waarom iemand zoiets doet... Maja... de nasleep is nu mega voor iedereen... Nu maar snel vergeten en op naar de kerstdagen!
Vanaf januari heb ik 1 dag per week vrij, wel een rotdag trouwens... De donderdag, vond dit niet zo heel erg chill van mijn coordinator, maja het kan niet anders... Probeer maar het positieve ervan in te zien en er elke week van te gaan genieten. Wel jammer dat mijn uren omlaag gaan, maja niks aan te doen...
Ondertussen een beetje bijgelezen! De stand jongens/ meisjes is aardig bijgetrokken, dacht dat er veel meer jongetjes kwamen! Nog een paar dagen en dan weten wij het oook!
Yvonne: wat heftig zeg, kan me voorstellen dat dit moeilijke dagen zijn voor jullie/ jou. Mag ik vragen wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het een beetje gemist heb.
Arden: ja wij hebben alleen nog een meisjesnaam, en ben nog op zoek naar een 2e meisjesnaam... Ik heb wel een jongensnaam, maar mijn vriend is nog aan het nadenken erover... hij vind het te engels... tja...
Snoepy: lijkt me heeeeerlijk om zolang verlof te hebben zeg! Lekker genieten!
Happy: zorg je ook nog een beetje voor je rust? Nog een paar daagjes voor jou!
Kerst: wij hebben kerstavond een borrel voor vrienden georganiseerd, 1e kerstdag gaan we laat in de middag naar mijn ouders en daar eten en 2e kerstdag standaard de brunch bij Van der Valk met mijn schoonfamilie. Dit doen we zo ongeveer elk jaar + nog 3 door het jaar heen...
Vreetbuien: heb alleen mega trek in frikandellen elke keer, maar beperk dit echt zoveel mogelijk... net dus wel snackbar gegeten maar de aankomende twee weken dus even niet meer!
Vanaf januari heb ik 1 dag per week vrij, wel een rotdag trouwens... De donderdag, vond dit niet zo heel erg chill van mijn coordinator, maja het kan niet anders... Probeer maar het positieve ervan in te zien en er elke week van te gaan genieten. Wel jammer dat mijn uren omlaag gaan, maja niks aan te doen...
Ondertussen een beetje bijgelezen! De stand jongens/ meisjes is aardig bijgetrokken, dacht dat er veel meer jongetjes kwamen! Nog een paar dagen en dan weten wij het oook!
Yvonne: wat heftig zeg, kan me voorstellen dat dit moeilijke dagen zijn voor jullie/ jou. Mag ik vragen wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het een beetje gemist heb.
Arden: ja wij hebben alleen nog een meisjesnaam, en ben nog op zoek naar een 2e meisjesnaam... Ik heb wel een jongensnaam, maar mijn vriend is nog aan het nadenken erover... hij vind het te engels... tja...
Snoepy: lijkt me heeeeerlijk om zolang verlof te hebben zeg! Lekker genieten!
Happy: zorg je ook nog een beetje voor je rust? Nog een paar daagjes voor jou!
Kerst: wij hebben kerstavond een borrel voor vrienden georganiseerd, 1e kerstdag gaan we laat in de middag naar mijn ouders en daar eten en 2e kerstdag standaard de brunch bij Van der Valk met mijn schoonfamilie. Dit doen we zo ongeveer elk jaar + nog 3 door het jaar heen...
Vreetbuien: heb alleen mega trek in frikandellen elke keer, maar beperk dit echt zoveel mogelijk... net dus wel snackbar gegeten maar de aankomende twee weken dus even niet meer!
CCC- Ratel
Laurientje85 schreef:Oh en ik had vanaf f begin al wel pijnlijke gespannen borsten maar sinds vorige week denk ik voel ik gewoon dat ze vol zitten zeg maar, ze gloeien dan ook helemaal dus gewoon stuwing dat herken ik van zo'n 20 maanden geleden
Ja had dat vooral de eerste weken, na 8 weken nam dat af... Maar nu, jeetje is ongelooflijk... dacht het blijft me bespaard, maar nee hoor haha! En idd jij herkent dat van de vorige keer, ik kan me er nog niks bij voorstellen hoe zoiets voelt... Al lijkt het me echt geen pretje!
CCC- Ratel
@shy: ja ik vind het wel heel erg leuk hoor een meisje. Blijf toch wel in mijn achterhoofd houden van, als ze het maar goed gezien heeft...haha.
@snoepy: jij bent al snel met "verlof", lekker hoor. Heb je dat de vorige keer ook zo geregeld? Wij gaan kerstavond naar mijn ouders, 1e kerstdag 's morgens ook nog even. 2e naar mijn schoonouders. Dus dat wordt 1e kerstdag zelf koken, maar ga het niet te moeilijk maken.
@arden: onze meisjesnaam stond al vast, jongensnaam nog niet. Die wil ik nog wel hebben, want je weet maar nooit voor als ze het verkeerd heeft gezien.
@yvonne: nee, geen last van vreetbuien hier. Ben je inmiddels al wat aangekomen dan? Anders lekker eten toch, haha. Gadver zeg, as? Ik dacht even dat je een letter was vergeten te typen, bah.
@ccc: ik weet niet wat er aan dehand is, maar knuffel voor jou meid!
@happy: veel succes en plezier morgen met de 20w echo!
@all: het is goed verdeeld nu met de jongens/meisjes, leuk! Morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker met de kerst vrij! Mijn man is 2 weken vrij, dus we gaan vast nog wel wat leuks doen samen. Ook maar vast een kamer uitzoeken voor ons zoontje. Ons zoontje loopt nu ook sinds deze week, echt zo schattig hoe hij nu waggelt door huis, haha.
@snoepy: jij bent al snel met "verlof", lekker hoor. Heb je dat de vorige keer ook zo geregeld? Wij gaan kerstavond naar mijn ouders, 1e kerstdag 's morgens ook nog even. 2e naar mijn schoonouders. Dus dat wordt 1e kerstdag zelf koken, maar ga het niet te moeilijk maken.
@arden: onze meisjesnaam stond al vast, jongensnaam nog niet. Die wil ik nog wel hebben, want je weet maar nooit voor als ze het verkeerd heeft gezien.
@yvonne: nee, geen last van vreetbuien hier. Ben je inmiddels al wat aangekomen dan? Anders lekker eten toch, haha. Gadver zeg, as? Ik dacht even dat je een letter was vergeten te typen, bah.
@ccc: ik weet niet wat er aan dehand is, maar knuffel voor jou meid!
@happy: veel succes en plezier morgen met de 20w echo!
@all: het is goed verdeeld nu met de jongens/meisjes, leuk! Morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker met de kerst vrij! Mijn man is 2 weken vrij, dus we gaan vast nog wel wat leuks doen samen. Ook maar vast een kamer uitzoeken voor ons zoontje. Ons zoontje loopt nu ook sinds deze week, echt zo schattig hoe hij nu waggelt door huis, haha.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Monnie: wat leuk! Weer een nieuwe periode met jullie kindje, lijkt me zooo geweldig als ze gaan lopen!
Heb het net even van me afgeschreven, en ben alweer een beetje tot rust, had er nog niet echt met iemand over kunnen praten vandaag...
Heb het net even van me afgeschreven, en ben alweer een beetje tot rust, had er nog niet echt met iemand over kunnen praten vandaag...
CCC- Ratel
CCC: Heb het ook even gemist maar hier ook een knuffel!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
@Monnie: ik ben nog steeds niks aangekomen. Sta nog steeds op -3 kg..
@ Chococupcake: Ik heb het er hier in dit topic niet echt over gehad dus je hebt het volgens mij niet gemist hoor.
Mijn oudste zoon is op 26 d.e.cember 20.03 geboren. Alles leek heel normaal. Met 6 weken hoorden ze op het cb een ruisje bij zijn hart. In het ziekenhuis bleek dat de linkerkant van zijn hartje niet goed ontwikkeld was en zijn longslagader was op sommige plaatsen te dun. Hij heeft nog 4 weken in het ziekenhuis gelegen maar hij heeft het uiteindelijk niet gered. ( hij kreeg het rs virus er ook nog eens bij.)
@ Chococupcake: Ik heb het er hier in dit topic niet echt over gehad dus je hebt het volgens mij niet gemist hoor.
Mijn oudste zoon is op 26 d.e.cember 20.03 geboren. Alles leek heel normaal. Met 6 weken hoorden ze op het cb een ruisje bij zijn hart. In het ziekenhuis bleek dat de linkerkant van zijn hartje niet goed ontwikkeld was en zijn longslagader was op sommige plaatsen te dun. Hij heeft nog 4 weken in het ziekenhuis gelegen maar hij heeft het uiteindelijk niet gered. ( hij kreeg het rs virus er ook nog eens bij.)
Laatst aangepast door yvonne op do 22 dec 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeetje Yvonne, dat is ontzettend heftig zeg!
CCC- Ratel
Yvonne, krijg elke keer kippenvel als ik het weer lees! Weet dat nog zo goed toen hij net overleden was, dat je postte op het forum. Vreselijk
Gast- Gast
Yvonne wat ontzettend heftig zeg... Hartverscheurend moet dat zijn.. Hebben ze ook geen afwijkingen gezien bij de 20 weken echo toen der tijd? En je hebt voordat t ontdekt werd nooit wat aan hem gemerkt?
Monnie, ook een meisje! Wat leuk! En fijn dat je zoontje ook gaat lopen! Nu is het gedaan met de rust! Hihi
Happy succes morgen!
Arden, de meidennaam hebben we echt al een aantal jaren "vast" staan en mijn man noemt haar ook al zo! Ik wil echter ook nog een jongensnaam achter de hand houden je weet maar nooit! Haha
Monnie, ook een meisje! Wat leuk! En fijn dat je zoontje ook gaat lopen! Nu is het gedaan met de rust! Hihi
Happy succes morgen!
Arden, de meidennaam hebben we echt al een aantal jaren "vast" staan en mijn man noemt haar ook al zo! Ik wil echter ook nog een jongensnaam achter de hand houden je weet maar nooit! Haha
Gast- Gast
Jaaa die namen haha... Laurientje wij hebben ook elke keer een naam achter de hand gehad, ok bij de eerste en dit kindje moeten ze wel héél verkeerd gekeken hebben wil het nog een meisje zijn haha... maar vooral bij meisjes is dat toch een beetje spannend, minder duidelijk. Maar die naam wordt het sowieso niet, was toen Lucas. Wel leuk maar het komt zo vaak voor hier. Ik heb eigenlijk mijn zinnen gezet op 1 naam, ga eens proberen of mijn vriend overstag gaat als ik de baby gewoon zo ga noemen
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken