Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Nope.. hij is vandaag op de bus gegaan kreeg ik in de mail vanmiddag.. Dus betwijfel of die uberhaupt voor de kerst nog binnen is.
Ben dus vanmiddag snel naar Alexandrium geraced en daar bij de Hema een super leuk jurkje gescoord, die ik stiekem nog een beetje leuker vind ook haha! Was ook 15 euro!
Komt het jurkje van de Prenatal binnen, kan ik die mooi terugbrengen naar de winkel!
Ben dus vanmiddag snel naar Alexandrium geraced en daar bij de Hema een super leuk jurkje gescoord, die ik stiekem nog een beetje leuker vind ook haha! Was ook 15 euro!
Komt het jurkje van de Prenatal binnen, kan ik die mooi terugbrengen naar de winkel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmm... dat is balen! Ik ga anders morgen wel even naar de Prenatal...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem hier in de winkel bij ons niet zien hangen
Tip: anders bij de hema
*edit*
Hoe kan mijn reactie nou boven de jouwe staan :S
*edit2*
Huh en nu staat hij er weer onder..
Tip: anders bij de hema
*edit*
Hoe kan mijn reactie nou boven de jouwe staan :S
*edit2*
Huh en nu staat hij er weer onder..
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaaa er ging ff wat mis... Ik had ook al een driedubbele post...
Maar moet toch ff naar de Prenatal, wil even een normale panty, alles zit zoooo strak... Zelfs de grootste Hema maat... :S
Maar moet toch ff naar de Prenatal, wil even een normale panty, alles zit zoooo strak... Zelfs de grootste Hema maat... :S
CCC- Ratel
De H&M mama panty's zijn heel erg fijn! Daar pastte mijn mega buik zelfs nog inchococupcake schreef:Jaaa er ging ff wat mis... Ik had ook al een driedubbele post...
Gast- Gast
Thnx Stofzuiger! (hihi, vind je nieuwe naam wel leuk hoor ) Ga morgenavond meteen even daarnaartoe, zijn dat de gewone panty's of hebben ze ook positiepanty's?
CCC- Ratel
@tiramisu: het zit ook niet mee hè, bah. Knuffel voor jou meid! En ik hoop dat je vannacht een goede nacht hebt!
@ccc: ai dat is een dilemma zeg... Hebben jullie daar van tevoren niks duidelijks over afgesproken of is 1 van beiden nu van gedachten veranderd?
@lejow: leuk, kerstdiner morgen.Is je jurkje nog op tijd binnengekomen en zit het goed? Ik lees het al, toch geslaagd met kleding dus. Veel plezier iig!
@all: 20w echo gehad, alles zag er goed uit. Zag er echt tegenop zeg! De vrouw die de echo maakte gaf aan voor 90% zeker het geslacht te weten. We krijgen namelijk een meisje! Echt zo leuk, na alle jongens in de familie. Wel mondje dicht op hyves en FB voor wie ik daar heb, we houden het namelijk verder geheim Kan niet wachten om roze te gaan shoppen, haha. Morgen weer werken, dus vanavond maar weer op tijd naar bed.
@ccc: ai dat is een dilemma zeg... Hebben jullie daar van tevoren niks duidelijks over afgesproken of is 1 van beiden nu van gedachten veranderd?
@lejow: leuk, kerstdiner morgen.
@all: 20w echo gehad, alles zag er goed uit. Zag er echt tegenop zeg! De vrouw die de echo maakte gaf aan voor 90% zeker het geslacht te weten. We krijgen namelijk een meisje! Echt zo leuk, na alle jongens in de familie. Wel mondje dicht op hyves en FB voor wie ik daar heb, we houden het namelijk verder geheim Kan niet wachten om roze te gaan shoppen, haha. Morgen weer werken, dus vanavond maar weer op tijd naar bed.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
De positiepanty's, leggings en mailots. Ik heb ze tot het eind toe gedragen (leggings), en ik had geen 'bescheiden buikje'.chococupcake schreef:Thnx Stofzuiger! (hihi, vind je nieuwe naam wel leuk hoor ) Ga morgenavond meteen even daarnaartoe, zijn dat de gewone panty's of hebben ze ook positiepanty's?
Gast- Gast
Stofzuiger: Oke cool, even kijken of ze dat hier ook hebben! Zou fijn zijn als het wat minder knelt.... Daar word ik nu gek van... en trek ze al op tot mijn bh...
Monnie: wat leuk! Een meisje! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was, ik vind de 20weken echo ook heel erg spannend
Naja we waren het erover eens dat we het geslacht wilde weten, en we wilde het beide gewoon bekend maken, maar vriendje vind dit nu 'leuker'... Naja hij draait wel weer bij! haha!
Monnie: wat leuk! Een meisje! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was, ik vind de 20weken echo ook heel erg spannend
Naja we waren het erover eens dat we het geslacht wilde weten, en we wilde het beide gewoon bekend maken, maar vriendje vind dit nu 'leuker'... Naja hij draait wel weer bij! haha!
CCC- Ratel
Fijn dat alles goed was monnie! En een meisje wat leuk
Gast- Gast
Leuk monnie! Toch meegevallen dus?
Leuk een meisje, bij ons is het juist andersom een jongen na heel veel meisjes in de familie! Voelt goed he
Leuk een meisje, bij ons is het juist andersom een jongen na heel veel meisjes in de familie! Voelt goed he
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Joeepieeeeee, nog iemand met een meisje!!
Trekken we het eindelijk een beetje recht na al die jongens haha
Fijn dat het meeviel Monnie!
Trekken we het eindelijk een beetje recht na al die jongens haha
Fijn dat het meeviel Monnie!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat alles goed was Monnie! Een weer eens een meisje!
Hoe staat het er nu voor?
Lejow: Meisje
Earane: Meisje
Monnie: Meisje
Laurientje: Meisje
Shygirl: Jongen
Yvonne: Jongen
Arden: Jongen
Clapperdie: Jongen
Hoe staat het er nu voor?
Laatst aangepast door Clapperdie op wo 21 dec 2011 - 22:01; in totaal 2 keer bewerkt
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zal mijn bovenstaande post even editten als er aanvulling komt. Dan hebben we het in één overzichtje staan.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wij ook jongen.
Monnie, fijn dat alles goed was, en leuk een dochter!
Monnie, fijn dat alles goed was, en leuk een dochter!
Gast- Gast
Nog meer jongens
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk, is toch nog best in evenwicht, dacht dat er nu meer meisjes zouden worden geboren.
Monnie, fijn dat alles goed was en leuk een meisje!
Vandaag mijn allerlaatste werkdag! Komend half jaar ben ik vrij haha..
Ik ga er lekker van genieten en verder wat dingen regelen enzo, heb ik nu mooi de tijd voor
Wat zijn jullie plannen voor de kerst?
Wij gaan kerstavond lekker thuis met z'n 3tjes eten.
1ste kerstdag gaan we overdag naar schoonouders en verder gewoon lekker thuis
2de kerstdag gaan we naar mijn moeder en stiefvader en gaan we daar gourmetten.
Heb er wel zin in. Volgende week is vriendlief ook lekker vrij dus gaan we met z'n 3tjes leuke dingen doen:)
Monnie, fijn dat alles goed was en leuk een meisje!
Vandaag mijn allerlaatste werkdag! Komend half jaar ben ik vrij haha..
Ik ga er lekker van genieten en verder wat dingen regelen enzo, heb ik nu mooi de tijd voor
Wat zijn jullie plannen voor de kerst?
Wij gaan kerstavond lekker thuis met z'n 3tjes eten.
1ste kerstdag gaan we overdag naar schoonouders en verder gewoon lekker thuis
2de kerstdag gaan we naar mijn moeder en stiefvader en gaan we daar gourmetten.
Heb er wel zin in. Volgende week is vriendlief ook lekker vrij dus gaan we met z'n 3tjes leuke dingen doen:)
Gast- Gast
Snoepy, wat heerlijk dat je vrij bent zo lang! Ik ben vanaf half januari vrij, moet dan nog wel een paar weken werken aan mijn scriptie en solliciteren naar stage maar ik heb geen colleges en tentamens meer (NOOIT meer jeetje). En dan tot begin september. Ik kijk er wel naar uit maar ben wel bang dat ik me heel erg ga vervelen haha! Jij niet?
Hier doen we niks op kerstavond. 1e kerstdag eerst brunchen bij mijn ouders met mijn opa en oma, en 's middags/'s avonds gourmetten bij familie van mijn vriend. 2e kerstdag 's middags/'s avonds eten bij de andere kant van mijn familie met oma, ooms en tantes etc.
Meiden hebben jullie al een naam? Wij komen er niet uit... en ik zou het wel graag willen haha. Tijd zat natuurlijk nog maar ik vind het niet echt fijn om de baby niet bij de naam te kunnen noemen nog.
Hier doen we niks op kerstavond. 1e kerstdag eerst brunchen bij mijn ouders met mijn opa en oma, en 's middags/'s avonds gourmetten bij familie van mijn vriend. 2e kerstdag 's middags/'s avonds eten bij de andere kant van mijn familie met oma, ooms en tantes etc.
Meiden hebben jullie al een naam? Wij komen er niet uit... en ik zou het wel graag willen haha. Tijd zat natuurlijk nog maar ik vind het niet echt fijn om de baby niet bij de naam te kunnen noemen nog.
Gast- Gast
Ja vast wel maar ga gewoon leuke dingen doen met ons zoontje, en verder moet er nog genoeg geregeld worden enzo. Wil bijvoorbeeld een ander gastouderbureau, en voor S. zijn kamer moeten er nog dingen gehaald worden en uitgezocht, enzv.. dus daar ben ik ook nog wel even druk mee
Wel lekker dat jij dan geen colleges enzo meer hebt!
De naam, meisjesnaam hebben we al wel, die hadden we nog van de eerste. Maar jongensnaam is wederom best moeilijk! Dus dat duurt nog wel even voor we uit zijn denk ik
Wel lekker dat jij dan geen colleges enzo meer hebt!
De naam, meisjesnaam hebben we al wel, die hadden we nog van de eerste. Maar jongensnaam is wederom best moeilijk! Dus dat duurt nog wel even voor we uit zijn denk ik
Gast- Gast
Lekker dat jullie zo lang vrij hebben. Ik heb vanaf 15 februari vrij. Kan er nu al naar uit kijken.
Wij hebben ook nog geen naam. Echt geen flauw idee hoe we hem moeten noemen deze keer.
Hebben jullie ook zo last van vreetbuien? Ik heb steeds zo'n zin in oude kaas.. Probeer me wel in te houden maar dat lukt niet altijd even goed.
1e kerstdag gaan we bij mijn zus eten. En 2e kerstdag gaan we eerst bloemen brengen bij de begraafplaats. Taart eten en daarna naar het circus.
Wij hebben ook nog geen naam. Echt geen flauw idee hoe we hem moeten noemen deze keer.
Hebben jullie ook zo last van vreetbuien? Ik heb steeds zo'n zin in oude kaas.. Probeer me wel in te houden maar dat lukt niet altijd even goed.
1e kerstdag gaan we bij mijn zus eten. En 2e kerstdag gaan we eerst bloemen brengen bij de begraafplaats. Taart eten en daarna naar het circus.
Gast- Gast
Yvonne, voor jou zijn het natuurlijk moeilijke dagen. Hoe oud zou N. geworden zijn op tweede kerstdag?
Heb je nog last van flauwvallen? Ik heb geen vreetbuien, maar wel veel zin in andere dingen dan normaal.
Snoepy, je gaat niet stilzitten dus Heb je zelf een voorgevoel wat het gaat worden dit keer? En ga jij als gastouder nog iets merken van de bezuinigingen denk je?
Heb je nog last van flauwvallen? Ik heb geen vreetbuien, maar wel veel zin in andere dingen dan normaal.
Snoepy, je gaat niet stilzitten dus Heb je zelf een voorgevoel wat het gaat worden dit keer? En ga jij als gastouder nog iets merken van de bezuinigingen denk je?
Gast- Gast
Happy: Jongen
Ik reageer heel weinig op t moment want ik zit in mijn drukste periode vh jaar in mn salon.
Maar ik moet zeggen dat het me goed afgaat, maar hierna gaat wel de rem er op Lekker in mijn eigen tempo verder.
Morgen hebben wij ook de 20 weken echo!
Happy: Jongen
Ik reageer heel weinig op t moment want ik zit in mijn drukste periode vh jaar in mn salon.
Maar ik moet zeggen dat het me goed afgaat, maar hierna gaat wel de rem er op Lekker in mijn eigen tempo verder.
Morgen hebben wij ook de 20 weken echo!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hij zou dit jaar alweer 8 jaar zijn. Gaat echt heel snel.
Ik ken iemand die had opeens zin in as. Dan heb ik toch maar liever oude kaas.
Ik ken iemand die had opeens zin in as. Dan heb ik toch maar liever oude kaas.
Gast- Gast
As? My god
Ik heb ook behoorlijke vreetbuien, heel frustrerend want ik wil er niet teveel aan toegeven maar zo moeilijk!
Ik heb ook behoorlijke vreetbuien, heel frustrerend want ik wil er niet teveel aan toegeven maar zo moeilijk!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken