Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Had ik ook gedaan, man ze netjes op maat geknipt, hingen perfect. Maar door de felle zon krompen ze Dus toch maar weggehaald, was echt geen gezicht meer, en luxaflex opgehangenchococupcake schreef:Ja dat is denk ik beter... Wij hebben dan die antracietgrijze gordijnen nog hangen, maar wil wel een rolgordijn... Denk dat ik die bij de Ikea haal... dan maar twee stuks naast elkaar denk ik... Even kijken hoe ik dat ga doen...
Gast- Gast
Oh dan hoef ik die ook niet op te hangen hier, want de zon schijnt een groot deel van de dag in dat kamertje..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh... wat vaag zeg! Ik heb er wel 1 in de badkamer hangen, en dat is aan de zonzijde... Heb daar nog niks aan gemerkt...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Weet iemand of freakie al is bevallen?
En wie bijt de spits af als eerste 2012 mamma
Gast- Gast
Punk'd schreef:Weet iemand of freakie al is bevallen?
als je freakylief bedoel, zij is inmiddels bevallen...ze opent zelf een topic als ze daar aan toe is!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Punk'd schreef:Weet iemand of freakie al is bevallen?
Ikke niet hoor
Supertalentje zat nog op de valreep in 2011!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja dat hadden wij ook bedacht hahaLejow schreef:Ik zou beginnen met behangen En de rolgordijnen als laatste
Het begin is er intussen! Ben begonnen met kast leeghalen en dat op zolder neer zetten, morgen weer een dag hoor!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik ben ondertussen ook begonnen met heel veel troep weg gooien.chococupcake schreef:Tja, waar begin je? Ik ben daarom blij dat we optijd zijn begonnen met uitzoeken en leeghalen...Zag het echt niet zitten om dat met een dikke buik te doen... Ik zou zorgen dat je begint met alles uitzoeken, ik deed 2x per week even een uurtje... Dan valt alles nog te overzien...
Leuk behang en een rolgordijn! Waar hebben jullie voor gekozen?
We hebben behang en rolgordijn van stoer! gevonden van lieflifestyle
Gister gezocht en gevonden dus erg blij mee.
Shy- Kletskop
Leuk!
Je bent dus al aardig opgeschoten, lekker zeg! Ik moet het bureau nog weghalen, dat is mijn klusje voor as. week...
Je bent dus al aardig opgeschoten, lekker zeg! Ik moet het bureau nog weghalen, dat is mijn klusje voor as. week...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Mja mwah haha er staat nog een pc+ tafel en nog een kast die naar boven moet maar dat is een leuk klusje voor mijn vriend!chococupcake schreef:Leuk!
Ja echt heel erg leuk spul, het ligt nu nog in de gang en als ik er langs loop moet ik steeds even kijken haha.
Shy- Kletskop
Ik wil jullie ook nog even de een heel gelukkig 2012 toewensen! Dat we maar allemaal gezonde kindjes mogen krijgen!
Wij zijn gisteren thuis geweest, had vanmorgen een vroege dienst dus het was een zeer korte nacht, dat heb ik geweten zeg, wat was ik brak vandaag! Ga nu lekker slapen, hopelijk is mijn zoontje niet al te vroeg wakker morgen. Ben morgen gelukkig een dagje vrij, weer even bijtanken.
Wij zijn gisteren thuis geweest, had vanmorgen een vroege dienst dus het was een zeer korte nacht, dat heb ik geweten zeg, wat was ik brak vandaag! Ga nu lekker slapen, hopelijk is mijn zoontje niet al te vroeg wakker morgen. Ben morgen gelukkig een dagje vrij, weer even bijtanken.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Dat vergeet ik gewoon!
Iedereen gelukkig nieuwjaar!
Iedereen gelukkig nieuwjaar!
Shy- Kletskop
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Hier is het normale leven weer begonnen, feestdagen voorbij en vriend weer aan het werk.
Vandaag hebben we een rustige dag
Gister nog verder gegaan met zoon zijn kamer, verven is nu af en zijn bed is in elkaar gezet, nu nog verder aankleden.
Hier is het normale leven weer begonnen, feestdagen voorbij en vriend weer aan het werk.
Vandaag hebben we een rustige dag
Gister nog verder gegaan met zoon zijn kamer, verven is nu af en zijn bed is in elkaar gezet, nu nog verder aankleden.
Gast- Gast
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2012! Dat er gezonde kindjes geboren mogen worden! Ik vond het 12 uur moment heel apart, het voelde als weer een stapje dichterbij
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy: ben jij zo rond 15 mei uitgerekend? Ik weet nog zo goed dat ik vorig jaar (en bij Laurens ook, haha!) op 1 januari 20 weken zwanger was.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Kom net bij de tandarts vandaan en heb goddank geen gaatje... Wel behoorlijk ontstoken tandvlees en dat is weer gevaarlijk voor de kleine (schijnt een stof vrij te maken die hetzelfde is als de stof die ze toedienen om de weeen op te wekken... En dat moeten we niet hebben natuurlijk! Dus moet extra goed gaan tanden stoken... Pfoei!
Lejow- Lady Post-a-lot
Darius schreef:Happy: ben jij zo rond 15 mei uitgerekend? Ik weet nog zo goed dat ik vorig jaar (en bij Laurens ook, haha!) op 1 januari 20 weken zwanger was.
Klopt, de 18e is de uitgerekende datum
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Zo te lezen hebben de meesten wel een fijne jaarwisseling gehad.
Yvonne, hoe is het gegaan bij de internist? En hoe gaat het met je blaasontsteking? Heb je er ook last van mbt de zwangerschap? Meer harde buiken enzo? Hopelijk ben je snel opgeknapt!
Fijn dat je geen gaatjes hebt Lejow. Ik vond dat toen ik naar de tandarts moest vorige maand érg spannend, na al dat spugen Nu hopelijk die ontsteking snel wegkrijgen!
Leuk trouwens dat jullie allemaal zo met de kamertjes bezig zijn!
@All; hier wel een fijne jaarwisseling gehad. Wat vrienden en mijn moeder+zus zijn hier geweest, en dat is een gezellige avond/nacht geweest. Goddank was ik niet de enige die moe was, dus lagen we rond half 2 al in bed Volgens mij is het jááááren geleden dat ik er zo vroeg in lag in de nacht van oud en nieuw.
Wat betreft zwangerschap heb ik het inmiddels eigenlijk gehad nadat ik dinsdagavond weer naar huis mocht, konden we donderdag weer naar het wkz rijden met weeën. Niet te zuinig ook: 4 á 5 weeën per 10 minuten en de woorden van de verloskundige "ga er maar vanuit dat je vannacht gaat bevallen". Nou, niet dus. De weeën stopten niet, maar deden op een bepaald moment ook niets meer. Ze hebben toen rond 2:30 een zware morfine-achtige pijnstiller gegeven waarmee de weeën zijn doorbroken en waarop ik wat heb kunnen slapen. Vrijdagmiddag mocht ik weer naar huis.
En ja - ik ben ontzettend blij dat we 2012 gehaald hebben, dat ukkepuk vandaag al tot week 35(!) is blijven zitten. Maar ik ben ook wel zo ontzettend moe en telkens die weeën maken me erg onzeker. Ik heb het gevoel compleet geen controle meer te hebben over mijn lijf. Eerder kwamen de weeën telkens langzaam opzetten, donderdag was het om 17:30 opeens raak. Blijkbaar zegt het dus weinig dat mijn buik op dit moment redelijk rustig is, en dat vind ik best eng.
We zijn nu wel helemaal onder controle gekomen van het WKZ, en dat vind ik wel prettig. De verloskundige heeft ons de laatste twee keer eigenlijk te lang laten wachten door verschillende omstandigheden, terwijl het wkz wil dat als er weer weeën zijn ik gewoon zo snel mogelijk daar ben omdat als het kindje nu geboren wordt het wel nog de nodige zorg nodig zal hebben en die thuis niet gegeven kan worden. Nu is het dus gewoon een telefoontje plegen en vertrekken, ipv een telefoontje plegen, wachten op de verloskundige, die weer contact met het wkz om te overleggen en dán pas vertrekken.
Liefs.
Zo te lezen hebben de meesten wel een fijne jaarwisseling gehad.
Yvonne, hoe is het gegaan bij de internist? En hoe gaat het met je blaasontsteking? Heb je er ook last van mbt de zwangerschap? Meer harde buiken enzo? Hopelijk ben je snel opgeknapt!
Fijn dat je geen gaatjes hebt Lejow. Ik vond dat toen ik naar de tandarts moest vorige maand érg spannend, na al dat spugen Nu hopelijk die ontsteking snel wegkrijgen!
Leuk trouwens dat jullie allemaal zo met de kamertjes bezig zijn!
@All; hier wel een fijne jaarwisseling gehad. Wat vrienden en mijn moeder+zus zijn hier geweest, en dat is een gezellige avond/nacht geweest. Goddank was ik niet de enige die moe was, dus lagen we rond half 2 al in bed Volgens mij is het jááááren geleden dat ik er zo vroeg in lag in de nacht van oud en nieuw.
Wat betreft zwangerschap heb ik het inmiddels eigenlijk gehad nadat ik dinsdagavond weer naar huis mocht, konden we donderdag weer naar het wkz rijden met weeën. Niet te zuinig ook: 4 á 5 weeën per 10 minuten en de woorden van de verloskundige "ga er maar vanuit dat je vannacht gaat bevallen". Nou, niet dus. De weeën stopten niet, maar deden op een bepaald moment ook niets meer. Ze hebben toen rond 2:30 een zware morfine-achtige pijnstiller gegeven waarmee de weeën zijn doorbroken en waarop ik wat heb kunnen slapen. Vrijdagmiddag mocht ik weer naar huis.
En ja - ik ben ontzettend blij dat we 2012 gehaald hebben, dat ukkepuk vandaag al tot week 35(!) is blijven zitten. Maar ik ben ook wel zo ontzettend moe en telkens die weeën maken me erg onzeker. Ik heb het gevoel compleet geen controle meer te hebben over mijn lijf. Eerder kwamen de weeën telkens langzaam opzetten, donderdag was het om 17:30 opeens raak. Blijkbaar zegt het dus weinig dat mijn buik op dit moment redelijk rustig is, en dat vind ik best eng.
We zijn nu wel helemaal onder controle gekomen van het WKZ, en dat vind ik wel prettig. De verloskundige heeft ons de laatste twee keer eigenlijk te lang laten wachten door verschillende omstandigheden, terwijl het wkz wil dat als er weer weeën zijn ik gewoon zo snel mogelijk daar ben omdat als het kindje nu geboren wordt het wel nog de nodige zorg nodig zal hebben en die thuis niet gegeven kan worden. Nu is het dus gewoon een telefoontje plegen en vertrekken, ipv een telefoontje plegen, wachten op de verloskundige, die weer contact met het wkz om te overleggen en dán pas vertrekken.
Liefs.
Gast- Gast
Hallo meiden,
Hier even een egoberichtje. Vandaag hebben we onze 3d echo gehad. Wat super om te zien zeg! Ons kindje is (zoals we het nu een beetje kunnen zien) een mooie mix van ons beide. De ogen en neus van mijn vriend en zijn dikke wangen (!) smalle handen en voeten van mij. Hij loopt ongeveer een week voor op groei en zn buik zelf ruim 2 weken voor. Ook heb ik heel veel vruchtwater (verklaart waarom mn buik al zo dik is). Verder was de kleine echt super druk en steeds probeerde hij zijn voeten te pakken te krijgen. Op een moment kreeg hij ook de hik en dat zinde hem niet zo want heel zn gezichtsuitdrukking veranderde naar geirriteerd.
Hij zat wel steeds met zijn gezicht tegen mn baarmoederwand aan. De echoscopiste gaf aan dat die kindjes vaak echt knuffelkindjes worden en dat ze graag tegen je aan liggen. Ben benieuwd!
Hier ook nog een paar foto's van ons humpie
Hier zie je hem naar zn voetje graaien
Hier even een egoberichtje. Vandaag hebben we onze 3d echo gehad. Wat super om te zien zeg! Ons kindje is (zoals we het nu een beetje kunnen zien) een mooie mix van ons beide. De ogen en neus van mijn vriend en zijn dikke wangen (!) smalle handen en voeten van mij. Hij loopt ongeveer een week voor op groei en zn buik zelf ruim 2 weken voor. Ook heb ik heel veel vruchtwater (verklaart waarom mn buik al zo dik is). Verder was de kleine echt super druk en steeds probeerde hij zijn voeten te pakken te krijgen. Op een moment kreeg hij ook de hik en dat zinde hem niet zo want heel zn gezichtsuitdrukking veranderde naar geirriteerd.
Hij zat wel steeds met zijn gezicht tegen mn baarmoederwand aan. De echoscopiste gaf aan dat die kindjes vaak echt knuffelkindjes worden en dat ze graag tegen je aan liggen. Ben benieuwd!
Hier ook nog een paar foto's van ons humpie
Hier zie je hem naar zn voetje graaien
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
He verdorie Tiramisu, kan me goed voorstellen dat je wilt dat het nu maar gewoon eens goed doorzet!!!
Voor je lichaam ook erg vermoeiend dit.
Ohh Clapperdie, leuk zeg die 3D echo's!! hier heb ik mijn vriend nog steeds niet om, hij blijft het te duur vinden.. Dus vrees dat ik ons meisje pas bij de geboorte weer zie haha!
Voor je lichaam ook erg vermoeiend dit.
Ohh Clapperdie, leuk zeg die 3D echo's!! hier heb ik mijn vriend nog steeds niet om, hij blijft het te duur vinden.. Dus vrees dat ik ons meisje pas bij de geboorte weer zie haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh clapperdie! Wat mooi! Leuk dat je echt al ziet dat hij zowel op jou als op j. Lijkt!
Op die tweede foto lijkt hij wel op jou! Vind ik tenminste
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Laced schreef:Oh clapperdie! Wat mooi! Leuk dat je echt al ziet dat hij zowel op jou als op j. Lijkt!
Omdat je daar zn plofwang al zo goed ziet zeker haha!
Clapperdie- Kletskop
Clapperdie schreef:Laced schreef:Oh clapperdie! Wat mooi! Leuk dat je echt al ziet dat hij zowel op jou als op j. Lijkt!
Hahaha nee! Had jij vroeger dan ook zo'n bolle toet? Pas maar op, dan krijgt hij dadelijk net zo'n dikke kop als l.evi
Laced- Kletskop
Laced schreef:Clapperdie schreef:Laced schreef:Oh clapperdie! Wat mooi! Leuk dat je echt al ziet dat hij zowel op jou als op j. Lijkt!
Hahaha nee! Had jij vroeger dan ook zo'n bolle toet? Pas maar op, dan krijgt hij dadelijk net zo'n dikke kop als l.evi
Haha en of ik een bolle toet had! L.evi is er niets bij Maar deze heeft het nu al en moet er nog uit. L.evi was een klein humpie
Clapperdie- Kletskop
Clapperdie: ja daar heb je gelijk in heeft ze ook zijn gewicht kunnen (in)schatten?
Laced- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken