Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Puggle: dat is vervelend, zo jong al... Maar gelukkig zijn er goede medicijnen en helpt dat goed... Ook wel prettig dat ze alles goed in de gaten houden! Ben benieuwd hoe het morgen gaat in het ziekenhuis voor je!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Beetje, ga maar lekker in bed tv kijken, morgen weer een dag
Volgens mij heb ik een aardig beeld zo bij het kamertje, klinkt leuk!
Je kunt die muur ook verven in de kleur van het behang, die kun je in de winkel laten mengen!
Ja zou je dat doen? Ik bedoel, ik wilde dan voor een ruitje roze of blauw gaan bijv. zou dat dan niet te roze/ blauw worden? dacht antracietgrijs steekt miss. dan wel mooi af, of komt het roze/ blauwe meer naar voren.. En komt dan ook een beetje terug in de gordijnen... Die hadden we al, en die laat ik mooi hangen... Doe er een rolgordijn onder... denk wit... en miss. maak ik er een leuk speels randje op zelf..
CCC- Ratel
Ik heb ook wel een beeld bij het kamertje ccc! Klinkt leuk
Ik heb ook al helemaal in mijn hoofd hoe het word. Het kamertje is nu wit en ik wil 1 muur in de kleur van woezel maken. De donkere kleur van zijn vacht. Zilveren accenten zoals een lakentje met zilveren sterren enz. en op een plank aan de muur komen 4 woezels in verschillende maten te staan die ik al even heb er komen witte meubeltjes, maar die moeten we nog gaan kopen.
Ik heb ook al helemaal in mijn hoofd hoe het word. Het kamertje is nu wit en ik wil 1 muur in de kleur van woezel maken. De donkere kleur van zijn vacht. Zilveren accenten zoals een lakentje met zilveren sterren enz. en op een plank aan de muur komen 4 woezels in verschillende maten te staan die ik al even heb er komen witte meubeltjes, maar die moeten we nog gaan kopen.
Gast- Gast
Klinkt leuk Puggle!
CCC- Ratel
Oh ja grijs is idd ook mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nu nog een mooie kleur grijs vinden...
CCC- Ratel
Hallo meiden,
Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees wel altijd mee maar vaak geen puf om te reageren.
Afgelopen week had ik een afspraak bij de verloskundige en zij heeft me toch wel even flink op mn vingers getikt. Ze vond het goed dat ik al de woensdag zelf vrij had genomen maar ze wil dat ik ook nog eens 2 uur per dag minder ga werken. Dus ik werk nu ma di do vr van 08:30 - 15:00. en dat is opzich goed te doen al merk ik dat het soms toch nog wat te lang is. Maar gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer te werken.
In de week na kerst ben ik lekker maandag,dinsdag en woensdag vrij. En de week na oud en nieuw ben ik heel de week vrij en daarna hoef ik nog maar 4 weken te werken voordat mn verlof in gaat. Kijk er best naar uit!
Dit weekend is ook het kinderkamertje in elkaar gezet. Het ziet er zoo leuk uit! Alleen het blad van de comode was beschadigd dus morgen even bellen dat ze die komen omruilen. Ik zal van de week even een paar foto's plaatsen.
Ook hebben we vandaag een proefdruk opgevraagd voor het geboortekaartje. Het kan maar geregeld zijn toch.
Fijne avond meiden!
Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees wel altijd mee maar vaak geen puf om te reageren.
Afgelopen week had ik een afspraak bij de verloskundige en zij heeft me toch wel even flink op mn vingers getikt. Ze vond het goed dat ik al de woensdag zelf vrij had genomen maar ze wil dat ik ook nog eens 2 uur per dag minder ga werken. Dus ik werk nu ma di do vr van 08:30 - 15:00. en dat is opzich goed te doen al merk ik dat het soms toch nog wat te lang is. Maar gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer te werken.
In de week na kerst ben ik lekker maandag,dinsdag en woensdag vrij. En de week na oud en nieuw ben ik heel de week vrij en daarna hoef ik nog maar 4 weken te werken voordat mn verlof in gaat. Kijk er best naar uit!
Dit weekend is ook het kinderkamertje in elkaar gezet. Het ziet er zoo leuk uit! Alleen het blad van de comode was beschadigd dus morgen even bellen dat ze die komen omruilen. Ik zal van de week even een paar foto's plaatsen.
Ook hebben we vandaag een proefdruk opgevraagd voor het geboortekaartje. Het kan maar geregeld zijn toch.
Fijne avond meiden!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou gewoon naar een gamma ofzo gaan en staaltjes vergelijken!
Lejow- Lady Post-a-lot
Balen clap, dat het beschadigd is!
Ga je 6 wkn van te voren met verlof?
Ik kan niet wachten op het babykamertje te gaan maken, dan wordt het weer een stapje echter!
Ga je 6 wkn van te voren met verlof?
Ik kan niet wachten op het babykamertje te gaan maken, dan wordt het weer een stapje echter!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vervelend met werk Clapperdie, maar wel beter voor je... Je zult het hard nodig hebben! Gewoon lekker genieten van de extra vrije tijd die je nu hebt.
Leuk de meubeltjes, wel vervelend dat er iets beschadigd is! Hopelijk hebben ze het zo omgewisseld voor je!
Leuk de meubeltjes, wel vervelend dat er iets beschadigd is! Hopelijk hebben ze het zo omgewisseld voor je!
CCC- Ratel
Tiramibeeb zit nog binnen hoor! Het blijft wel nogal rommelen, dus ik houd me maar 'lekker' rustig. Ik zie het nog best wel gebeuren dat onze uk nu ondanks al dat gerommel en de consternatie van weeën/weeënremmers uiteindelijk tot de 42 weken blijft zitten We zullen het gaan zien.
Miss Piggy; vandaag de 20 weken echo, spannend! Hopelijk is alles in orde met jullie kindje. Een mooie manier om het te doen met het geslacht. Ik hoop voor jullie dat je schoonmoeder de geboorte van haar kleinkind mee mag gaan maken
CCC; ik voelde ons kindje ook al rond die termijn. Het kán dus wel! Wat zijn jullie al lekker bezig met de babykamer. Je ideeën klinken leuk!
Lejow; ik herken zoveel van wat je schrijft! Nu heb ik wat betreft spulletjes en al dat soort dingen het gevoel van "het komt wel goed", maar eerder in de zwangerschap...pff wat kon ik daarvan in de stress schieten. Inderdaad het idee niet meer te overzien wat te regelen en wat aan te schaffen, waar goed aan te doen. Het matje om op te slapen krijg je als het goed is in het kraampakket van je verzekering. Daarbij wordt ook vermeld vanaf wanneer het aangeraden wordt te gebruiken, volgens mij vanaf 34 of 36 weken? Weet ik niet meer. En nu ik dit schrijf bedenk ik dat het voor mezelf misschien wel handig is om het al wél op mn matras te leggen.
Miss Piggy; vandaag de 20 weken echo, spannend! Hopelijk is alles in orde met jullie kindje. Een mooie manier om het te doen met het geslacht. Ik hoop voor jullie dat je schoonmoeder de geboorte van haar kleinkind mee mag gaan maken
CCC; ik voelde ons kindje ook al rond die termijn. Het kán dus wel! Wat zijn jullie al lekker bezig met de babykamer. Je ideeën klinken leuk!
Lejow; ik herken zoveel van wat je schrijft! Nu heb ik wat betreft spulletjes en al dat soort dingen het gevoel van "het komt wel goed", maar eerder in de zwangerschap...pff wat kon ik daarvan in de stress schieten. Inderdaad het idee niet meer te overzien wat te regelen en wat aan te schaffen, waar goed aan te doen. Het matje om op te slapen krijg je als het goed is in het kraampakket van je verzekering. Daarbij wordt ook vermeld vanaf wanneer het aangeraden wordt te gebruiken, volgens mij vanaf 34 of 36 weken? Weet ik niet meer. En nu ik dit schrijf bedenk ik dat het voor mezelf misschien wel handig is om het al wél op mn matras te leggen.
Gast- Gast
@Tiramisu: die kans is er altijd. Ik moest met 25+6 met spoed opgenomen worden ivm die klachten, de dag erna naar V.eldhoven omdat daar een Nicu is en het door leek te zetten.
Uiteindelijk ben ik met 35+6 ingeleid...
Uiteindelijk ben ik met 35+6 ingeleid...
Gast- Gast
Wat fijn Tiramisu! Je komt ook wat rustiger over nu moet ik zeggen... Voor zover je dat uit schrift kunt opmaken natuurlijk!
Ja ik ben blij dat ik eindelijk een beeld heb, hoe ik het wil hebben. Vriendje was het er gelukkig ook mee eens Dus straks even het bureau uit elkaar halen, en dan als alles weg is, kan hij gaan schilderen (zijn woorden dan he haha! wil nl. best helpen)
Miss piggy: idd spannend vandaag! Laat je ons weten hoe het was?
Vandaag dag 3 zonder Emasafene... Weer een poging gewaagd omdat ik vrijdagavond toch was vergeten... Tot nu toe gaat het goed, alleen in de ochtend dat ik soms misselijk ben en moet overgeven maar voor de rest niet... Dus als het zo blijft, ben ik helemaal blij!
Ja ik ben blij dat ik eindelijk een beeld heb, hoe ik het wil hebben. Vriendje was het er gelukkig ook mee eens Dus straks even het bureau uit elkaar halen, en dan als alles weg is, kan hij gaan schilderen (zijn woorden dan he haha! wil nl. best helpen)
Miss piggy: idd spannend vandaag! Laat je ons weten hoe het was?
Vandaag dag 3 zonder Emasafene... Weer een poging gewaagd omdat ik vrijdagavond toch was vergeten... Tot nu toe gaat het goed, alleen in de ochtend dat ik soms misselijk ben en moet overgeven maar voor de rest niet... Dus als het zo blijft, ben ik helemaal blij!
CCC- Ratel
Ik moet ook wel zeggen dat ik wat bekomen ben van de schrik. We kunnen er nu verder toch niets mee, behalve afwachten. Ook ben ik weer een beetje bijgeslapen na die lichamelijk toch wel erg zware dagen, en dat scheelt ook een hoop. Komt het, dan komt het. Dan is er verder toch niets meer aan te doen. We zijn nu alweer een week verder dan vorige week toen ik het ziekenhuis in ging en dat scheelt voor mijn gevoel ook alweer zoveel. Dus ja - alles bij elkaar opgeteld: ik voel me inderdaad een stuk rustiger
Goed dat je het toch weer probeert zonder Emesafene. Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan, dat zou toch wel heel erg fijn zijn!
Goed dat je het toch weer probeert zonder Emesafene. Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan, dat zou toch wel heel erg fijn zijn!
Gast- Gast
Wat fijn zeg dat de beeb er nog zit! Je bent nu ook al weer 33 weken dus gaat de goede kant op!
Hier verder geen nieuws
Nog een paar dagen werken en dan zit het erop! JEEJ
Hier verder geen nieuws
Nog een paar dagen werken en dan zit het erop! JEEJ
Gast- Gast
Wat fijn Tiramisu! Meer kan je nu inderdaad even niet doen, behalve rustig aandoen natuurlijk. En idd... we zijn alweer een weekje verder! Alle beetjes helpen natuurlijk, en hoop natuurlijk dat je makkelijk nog 4 weken doorkomt en dan pas lekker bevalt.
Ja, tot nu toe voel ik me heel goed... Dus hoop dat het zo blijft!
Ben nu aan de telefoon met de FBTO (nog 2 wachtende voor u... en een fijn muziekje ) wil even alles checken voordat ik alles overzet... Ben al jaren bij Zilveren kruis verzekerd en heb dus geen idee hoe dat soort dingen gaan (ook al staat er automatisch, wil even alles zeker weten en goed geregeld hebben).
Net een gesprekje metmijn vriend aan de telefoon over de vakantieplanning 2012. Hij moet alles voor elkaar gaan maken voor aankomend jaar, dus hij vroeg me, ja wanneer moet ik vrij nemen? Dus ik zo, euhm... we hadden toch besproken als de baby er is dat je min. 2 weken opneemt en miss. 3 tot 4 weken (maar hij wilde liever dan nog een keer in sept. vrij zodat we weg kunnen)... Ohja zegt ie... ja dus wanneer zal ik dan vrijnemen? Nou... dat weet ik dus niet, kan zijn dat het na 10 juni komt maar ook eerder he?! Ohja... hmmm...
Ik daarna verder met ga je ook even navragen hoe het zit met bevallingsverlof en kraamverlof? Ja ga ik even vragen, maar ik heb denk ik hetzelfde als jou hoor... Euhm... schatje ik heb in totaal 16 weken he? Ooh 16 weken? Hoe dan? Ja ik ga of 4 weken van te voren met verlof of 6 weken van te voren en dan daarna min. 10 weken verlof... Ooooh zegt ie... dus je gaat een dag van te voren met verlof... en dan heb je die 16 weken nog... whaahaha Neeeheee... weet toch niet wanneer het kindje komt? Dus 4 weken van te voren... Ohh... 4 weken van te voren oke...
Haha moet er stiekem wel om lachen... Zijn collega lachte zich rot... Sommige dingen heeft hij echt nog geen idee van, maar komt vast goed
Ben nu aan de telefoon met de FBTO (nog 2 wachtende voor u... en een fijn muziekje ) wil even alles checken voordat ik alles overzet... Ben al jaren bij Zilveren kruis verzekerd en heb dus geen idee hoe dat soort dingen gaan (ook al staat er automatisch, wil even alles zeker weten en goed geregeld hebben).
Net een gesprekje metmijn vriend aan de telefoon over de vakantieplanning 2012. Hij moet alles voor elkaar gaan maken voor aankomend jaar, dus hij vroeg me, ja wanneer moet ik vrij nemen? Dus ik zo, euhm... we hadden toch besproken als de baby er is dat je min. 2 weken opneemt en miss. 3 tot 4 weken (maar hij wilde liever dan nog een keer in sept. vrij zodat we weg kunnen)... Ohja zegt ie... ja dus wanneer zal ik dan vrijnemen? Nou... dat weet ik dus niet, kan zijn dat het na 10 juni komt maar ook eerder he?! Ohja... hmmm...
Ik daarna verder met ga je ook even navragen hoe het zit met bevallingsverlof en kraamverlof? Ja ga ik even vragen, maar ik heb denk ik hetzelfde als jou hoor... Euhm... schatje ik heb in totaal 16 weken he? Ooh 16 weken? Hoe dan? Ja ik ga of 4 weken van te voren met verlof of 6 weken van te voren en dan daarna min. 10 weken verlof... Ooooh zegt ie... dus je gaat een dag van te voren met verlof... en dan heb je die 16 weken nog... whaahaha Neeeheee... weet toch niet wanneer het kindje komt? Dus 4 weken van te voren... Ohh... 4 weken van te voren oke...
Haha moet er stiekem wel om lachen... Zijn collega lachte zich rot... Sommige dingen heeft hij echt nog geen idee van, maar komt vast goed
CCC- Ratel
Haha, ccc, ik zit hier nu gewoon even hardop te lachen. Mijn man heeft zelf nogal wat te maken gehad met vrouwen op zijn werk die met verlof gingen dus weet er inmiddels wel wat meer van, maar anders zou het ook echt iets voor hem zijn
Gast- Gast
chococupcake schreef:Wat fijn Tiramisu! Meer kan je nu inderdaad even niet doen, behalve rustig aandoen natuurlijk. En idd... we zijn alweer een weekje verder! Alle beetjes helpen natuurlijk, en hoop natuurlijk dat je makkelijk nog 4 weken doorkomt en dan pas lekker bevalt.
haha
Tiramisu: fijn dat je je wat beter voelt en dat de baby nog lekker binnen zit! Vermaak je je wel een beetje?
Clapperdie- Kletskop
Zooo... zorgverzekering is ook weer omgezet... Moest alleen een mailtje sturen om toestemming te krijgen voor de Nannycare sensormat... Ook maar meteen even gedaan dus, heb er maar een module extra bijgenomen zodta ik de zwangerschapsyoga ook vergoed krijg... Nooit mis dacht ik zo!
CCC- Ratel
Whaha CCC, heb hardop zitten lachen hier Heerlijk die mannen!
Gast- Gast
Haha ik ook hoor... Nadat we ophingen moest ik echt zo hard lachen om hem... Vind het ergens ook wel schattig haha!
CCC- Ratel
Doorwerken tot de bevalling Pffff
Blegh, net een telefoontje van mijn moeder, ze moet in het ziekenhuis blijven want nou heeft ze weer nierstenen :S
Dat houdt ook maar nie op..
Blegh, net een telefoontje van mijn moeder, ze moet in het ziekenhuis blijven want nou heeft ze weer nierstenen :S
Dat houdt ook maar nie op..
Lejow- Lady Post-a-lot
Oooh wat vervelend zeg Lejow! Hopelijk is je mams weer snel thuis!
CCC- Ratel
Jeetje Lejow... Zit ook niet mee zeg..
Clapperdie- Kletskop
Tiramisu, fijn dat je lekker bijgeslapen bent en het even rustig is. Je kan idd alleen maar afwachten, maar zou toch wel fijn zijn als de kleine nog even binnen blijft.
Ccc, verzekering aanpassen dat wil ik ook gaan doen maar vind he t zo lastig wat te doen.
Wat grappig van je vriend, mannen
Lejow, wat rot van je moeder zeg! Sterkte.
Ik heb vanmorgen weer cobtrole gehad en alles was goed. Heb de kleine weer even mogen zien en heb bloed moeten prikken. Helaas de bloedruk te hoog dus moet nu een pil extra slikken per dag. En ik ben 2 dagen terug gezet.
Ccc, verzekering aanpassen dat wil ik ook gaan doen maar vind he t zo lastig wat te doen.
Wat grappig van je vriend, mannen
Lejow, wat rot van je moeder zeg! Sterkte.
Ik heb vanmorgen weer cobtrole gehad en alles was goed. Heb de kleine weer even mogen zien en heb bloed moeten prikken. Helaas de bloedruk te hoog dus moet nu een pil extra slikken per dag. En ik ben 2 dagen terug gezet.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken