Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Oke cool! Altijd handig de ervaren mama's hier! En ook de zwangere meiden hier trouwens... Soms denk ik echt, euhm hoe zit dat dan? En dat? Maar dat gaat vast wennen allemaal straks...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had echt nergens geweest zonder dit forum wat betreft mijn zwangerschap
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ze hebben bij de zeeman van die leuke 'beren'vestjes, in bruin, wit en roze, met van die oortjes
(niemand mijn hysterische berichtje op de vorige pagina gelezen trouwens?)
Je hysterisch berichtje over die vrouw in de supermarkt? Ik had 'm al gelezen ja, twee maal Ben trouwens nog steeds niet gedoucht! Grrrr!
Ohja, Zeeman? Zijn ze duur?
CCC- Ratel
Ja tss en wel offline gaan op msn.. lekker aardig weer!
7 of 8 euro
7 of 8 euro
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vond vooral bij de eerste dit ook echt handig hoor, goede uitvinding. Nu wel minder omdat de oudste natuurlijk al bijna vier is en dit de derde is maar ook nu vind ik het af en toe echt fijn om tips en ervaringen te horen.
Gast- Gast
Hahahaha! Wel gegeten ondertussen! :p
Ooh... miss. zo maar even doorlopen dan... Is ook wel leuk eigenlijK!
Pfff ben zooo verkouden, en heb van die steken in mijn zij, zooo irritant...
Ooh... miss. zo maar even doorlopen dan... Is ook wel leuk eigenlijK!
Pfff ben zooo verkouden, en heb van die steken in mijn zij, zooo irritant...
CCC- Ratel
zo allemaal de oud en nieuw overleefd? Hier wel hoor, niks bijzonders gedaan!
Ik kreeg vandaag spontaan een bloedneus, niet zo fijn als dat uit het niets uit je neus loopt.
Oh en ik kwam er van de week achter dat ik gewoon al melk kan geven Voelde steeds als ik in bed lag al nattigheid.
Ik kreeg vandaag spontaan een bloedneus, niet zo fijn als dat uit het niets uit je neus loopt.
Oh en ik kwam er van de week achter dat ik gewoon al melk kan geven Voelde steeds als ik in bed lag al nattigheid.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Meiden, de allerbeste wensen voor 2012!! Dat we allemaal maar prachtige en vooral gezonde baby's op de wereld gaan zetten!
@ Rouge: Wat naar zo'n bloedneus! Het schijnt wel vaker voor te komen hè. En jeetje is dat niet snel, dat er al melk / vocht uitkomt?
Ik heb daar nog geen 'last' van.
Wij hebben ook een hele leuke oud&nieuw gehad. We hebben gezellig bij iemand thuis gezeten met een groepje en lagen om 3 uur in bed. Geproost op het bijzondere jaar wat er komen gaat.
Hele fijne dag vandaag!
@ Rouge: Wat naar zo'n bloedneus! Het schijnt wel vaker voor te komen hè. En jeetje is dat niet snel, dat er al melk / vocht uitkomt?
Ik heb daar nog geen 'last' van.
Wij hebben ook een hele leuke oud&nieuw gehad. We hebben gezellig bij iemand thuis gezeten met een groepje en lagen om 3 uur in bed. Geproost op het bijzondere jaar wat er komen gaat.
Hele fijne dag vandaag!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Heey meiden, allemaal de beste wensen voor 2012! Dat het maar een heel mooi en speciaal jaar mag worden met gezonde baby's!
Onze avond was geslaagd gisteren, eerst even bij mijn ouders gegeten en daarna even naar een vriendin geweest... Om 23.30 uur zijn we naar huis gegaan en hebben we samen geproost met Jip en Janneke champagne op het nieuwe jaar. Daarna even bij de overburen geweest en toen weer door naar andere vrienden. Uiteindelijk lag ik om 4 uur in bed. Merk dan nu ook echt dat ik helemaal brak ben, heb gelukkig morgen nog een dagje vrij! '
Rouge: dat is vervelend een bloedneus, heb het gelukkig niet gehad nog maar schijnt vaker voor te komen tijdens een zwangerschap had ik ergens gelezen. Vind het altijd een naar gevoel als het zomaar uit mijn neus loopt...
Onze avond was geslaagd gisteren, eerst even bij mijn ouders gegeten en daarna even naar een vriendin geweest... Om 23.30 uur zijn we naar huis gegaan en hebben we samen geproost met Jip en Janneke champagne op het nieuwe jaar. Daarna even bij de overburen geweest en toen weer door naar andere vrienden. Uiteindelijk lag ik om 4 uur in bed. Merk dan nu ook echt dat ik helemaal brak ben, heb gelukkig morgen nog een dagje vrij! '
Rouge: dat is vervelend een bloedneus, heb het gelukkig niet gehad nog maar schijnt vaker voor te komen tijdens een zwangerschap had ik ergens gelezen. Vind het altijd een naar gevoel als het zomaar uit mijn neus loopt...
CCC- Ratel
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik heb gisteravond nog een bezoekje aan de dokterswacht gebracht: blaasontsteking. De eerste vuurwerkslachtoffers hadden zich ook al gemeld. 1 jongetje van 6 had zijn hand helemaal verbrand. Zo zielig..
Morgen moet ik naar de internist ivm zwangerschapsdiabetes. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
@ ROuge, hoe vond je zoon het vuurwerk? Ik heb ook al dat mijn borsten lekken. Had je dat de vorige keer ook zo vroeg?
Ik heb gisteravond nog een bezoekje aan de dokterswacht gebracht: blaasontsteking. De eerste vuurwerkslachtoffers hadden zich ook al gemeld. 1 jongetje van 6 had zijn hand helemaal verbrand. Zo zielig..
Morgen moet ik naar de internist ivm zwangerschapsdiabetes. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
@ ROuge, hoe vond je zoon het vuurwerk? Ik heb ook al dat mijn borsten lekken. Had je dat de vorige keer ook zo vroeg?
Gast- Gast
Spannend Yvonne! Hoop dat alles een beetje meevalt voor je!
CCC- Ratel
Pff lekkere afsluiting van het jaar yvonne!
Leuk dat je oudjaarsavond zo leuk was CCC! Lekker met J&J geproost haha Hier kwamen 2 vrienden van mijn vriend langs, we hebben lekker tv gekeken en had wat hapjes op tafel staan. Om 12 uur zijn we naar buiten gegaan en naar het vuurwerk gekeken. Ik had sterretjes Ik sliep om half 4 geloof ik, en heb het wonder boven wonder gewoon volgehouden!!
Hier een frustratie moment.. We hebben boven op de muur granol en willen dat gewoon netjes wit verven voor de baby kamer (met op 1 muur een gekleurd vlak). Maar door de structuur is het erg lastig te verven, het zag er aardig uit, maar nu het opgedroogd is zie je allemaal kleurverschil grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nu gaan we het dinsdag nog maar een keer verven en dan de verf iets verdunnen dat het wat makkelijker tussen de kriegeltjes kan lopen.
Maar grrr... dat kan ik nu echt niet hebben.
Leuk dat je oudjaarsavond zo leuk was CCC! Lekker met J&J geproost haha Hier kwamen 2 vrienden van mijn vriend langs, we hebben lekker tv gekeken en had wat hapjes op tafel staan. Om 12 uur zijn we naar buiten gegaan en naar het vuurwerk gekeken. Ik had sterretjes Ik sliep om half 4 geloof ik, en heb het wonder boven wonder gewoon volgehouden!!
Hier een frustratie moment.. We hebben boven op de muur granol en willen dat gewoon netjes wit verven voor de baby kamer (met op 1 muur een gekleurd vlak). Maar door de structuur is het erg lastig te verven, het zag er aardig uit, maar nu het opgedroogd is zie je allemaal kleurverschil grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nu gaan we het dinsdag nog maar een keer verven en dan de verf iets verdunnen dat het wat makkelijker tussen de kriegeltjes kan lopen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Pff lekkere afsluiting van het jaar yvonne!
Mijn vader heeft hier de muur met granol geschilderd in de hal. Hij heeft het met een blokkwast gedaan en dan een beetje in rondjes zeg maar zodat het overal goed tussen kwam. Het is heel mooi geworden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ja we hadden al een speciale roller, maar heeft niet echt geholpen...
We hebben het hier beneden vorig jaar toen ook 2 keer moeten doen, nou ja we zien wel..
We hebben het hier beneden vorig jaar toen ook 2 keer moeten doen, nou ja we zien wel..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow: balen zeg! Ik heb de hal van de zomer gedaan boven en beneden en dat dekte wonderbaarlijk goed in 1 keer... Geen strepen gelukkig... Terwijl we de woonkamer hadden gedaan en die konden we nog een paar keer doen... :S Is best veel werk eigenlijk...
CCC- Ratel
Ja, en nog kut werk ook, bah...
Zag het vanmiddag even somber in, nu gelukkig alweer een stukje beter...
Zag het vanmiddag even somber in, nu gelukkig alweer een stukje beter...
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij gaan deze week aan de babykamer beginnen maar heb er even geen trek in.
De kamer moet nog leeg alles wat er nu staat moet een verdieping naar boven en ik moet heel erg veel zooi uitzoeken
We hebben gister wel leuk behang en een rolgordijn gekocht dus dat is wel leuk. Maar waar begin je?
De kamer moet nog leeg alles wat er nu staat moet een verdieping naar boven en ik moet heel erg veel zooi uitzoeken
We hebben gister wel leuk behang en een rolgordijn gekocht dus dat is wel leuk. Maar waar begin je?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Tja, waar begin je? Ik ben daarom blij dat we optijd zijn begonnen met uitzoeken en leeghalen...Zag het echt niet zitten om dat met een dikke buik te doen... Ik zou zorgen dat je begint met alles uitzoeken, ik deed 2x per week even een uurtje... Dan valt alles nog te overzien...
Leuk behang en een rolgordijn! Waar hebben jullie voor gekozen?
Leuk behang en een rolgordijn! Waar hebben jullie voor gekozen?
CCC- Ratel
Ik zou beginnen met behangen En de rolgordijnen als laatste
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil ook rolgordijn, maar met ons raam is dat echt onmogelijk.. of je moet honderden euro's neer willen tellen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik haaat gordijnen... Ze zijn zooo duur... Wij hebben ook een breed raam van 3.5 mtr. Echt vervelend eigenlijk...
CCC- Ratel
Heb nu bijv zo iets:
Dat is dan alleen 1,40 breed.
2 is te weinig
3 is net te weinig
maar 4 is 5,6 meter en dus weer veel te veel...
Dat is dan alleen 1,40 breed.
2 is te weinig
3 is net te weinig
maar 4 is 5,6 meter en dus weer veel te veel...
Lejow- Lady Post-a-lot
Denk dat het nu gewoon stof kopen wordt en dan aan mijn tante vragen of ze er iets van kan maken, die is naaister..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja dat is denk ik beter... Wij hebben dan die antracietgrijze gordijnen nog hangen, maar wil wel een rolgordijn... Denk dat ik die bij de Ikea haal... dan maar twee stuks naast elkaar denk ik... Even kijken hoe ik dat ga doen...
CCC- Ratel
Heb ik ook aan zitten denken, maar wij hebben klapraam, groot raam, klapraam... Dus dan zit je weer met dat het niet handig open kan pfffff
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken