Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 10:33

Slaap lekker!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Rouge do 29 dec 2011 - 10:41

ff uit mn hoofd hoor
@ lejow: muurtje nog steeds naar je zin Wink Hier begin ik toch van mn plan af te wijken, denk dat we het toch maar gaan verven. Enne jij gewoon aan het verven geweest? IK mocht niet van mijn man haha, maar had het ook niet gedaan. Als ik lang inspannend ergens mee bezig ben voel ik me nogal duizelig en buiten adem. Dus het kluswerk (voor zoon zijn kamer) wordt hier door anderen gedaan, ik ben lekker aan het freubelen met accessoires.
@earane: Ik heb het zelfde idee voor de babykamer toevallig smile ook met zo'n boom erin die ik wil oppimpen met allemaal leuke dingetjes. Ook wil ik 1 muur zachtroze en een andere muur iets donkerder roze, gecombineerd met witte meubeltjes.
@ ccc: wat een lekkere start van je dag inderdaad, leuk zo'n mens dat niet voor rede vatbaar is.
En lijkt me ook wel lastig als de smaak voor de babykamer bij jullie zo uiteen loopt. Ik wil nu ook alles roze, gelukkig stemt mijn man met het meeste toe, alleen soms heb ik hele leuke ideeen en dan denkt hij dat het niet leuk is (maargoed ik als vrouw krijg toch mijn zin wel, hij heeft gewoon niet zo'n creatieve geest haha). Ben nu ook wel benieuwd wat je krijgt, zoon of dochter..
@ monnie: herkenbaar dat je niet 100% zeker bent van het geslacht. Jongetjes zijn toch wel explicieter in beeld bij zo;n echo..Bij ons zijn ze ook wel voorzichtig met uitspreken van geslacht maar wij hebben inmiddels best veel echo's gehad en op alle echo's (stuk of 5 vanaf 12 weken tot nu) hebben ze geen piemeltje gezien. Bij de pretecho kon ik het zelf nog het beste zien, maar bij de echo daarna (met 21 weken) zag ik echt niet duidelijk dat het een meisje was (maargoed piemeltje ontbrak nog steeds haha)

ZO hier de hele week al aan de klus (nouja mijn man en ouder(s)) voor de kamer van onze zoon. Wordt echt een mooi paleisje, zou er zo zelf willen slapen Wink Zal wel een foto maken als het af is. Als dat klaar is komt de babykamer aan de beurt. Het liefst zou ik het allemaal in 1 dag af hebben, ben daar veel te ongeduldig voor en zo enthousiast door alle leuke ideetjes en spulletjes dat ik er soms niet van kan slapen, best erg haha.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 4:21

Zo, ik ben vandaag al een paar keer zo hard geschopt dat ik er gewoon misselijk van word... Rolling Eyes

Rouge, dan zal het toch vast een meisje zijn Very Happy een piemeltje groeit niet zo 1..2..3.. meer aan hoor Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:55

Ook hier maar even.

Hey meiden,

Ik heb besloten om te gaan stoppen op het forum. Ik voel me niet zo erg thuis meer hier in he t topic en heb niet de behoeft om in een zwangertopic enz mee te praten. Ok heb het ook best druk met andere dingen en ik vind het mooi geweest zo smile
Ik kom wel af en toe eens kijken naar de nieuwtjes, maar verder houd ik het voor gezien.

bedankt voor de gezelligheid!

Groetjes puggle

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 18:38

Jammer puggle maar het is je goed recht smile
Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben!

@ all, zo daar ben ik ook weer even. Had niet zoveel zin om te reageren van de week ( maar dat begrijpen jullie vast wel Wink )
Hier gaat het nu wel redelijk, met vlagen heb ik het er nog wel moeilijk mee en mis hem ook wel heel erg nog, maar dat moet slijten.
Verder hier wel een drukke week gehad en we zijn nu met zoon zijn kamer bezig wat wel erg leuk is! smile

Fijne oudjaarsdag!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 21:08

Is ook logisch snoepy, je mist toch je maatje in huis!
Hebben jullie nog meer katten?

Fijne oudjaarsdag, op naar een bevallig (haha) 2012!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 21:13

Ja we hebben nog een poes dus helemaal dierloos is het gelukkig niet smile

Haha een bevallig :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 21:14

Dat 'scheelt' gelukkig, anders is het inderdaad helemaal gelijk zo stil in huis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 31 dec 2011 - 0:13

Snoepy: logisch... is allemaal ook niet niks... Ontzettend naar om zo'n lief beestje te moeten missen... Wij hebben het soms ook nog wel moeilijk dat onze andere kat er niet meer is...

Ondertussen ben ik weer verkouden, 2e keer in 3 weken nu... Op mijn werk is de temperatuur echt niet goed (echt koud) en het tocht er vreselijk, mijn vriend wilt nu dat ik de directeur hierover ga mailen omdat het mijn gezondheid kost... Mijn coordinator doet er verder niks aan, ramen zijn al vervangen ed. Maar goed, gisteren werd ik zo beroerd door de kou, ben omm half 2 naa rhuis gegaan en in bed gaan liggen... Weet dus even niet wat ik hiermee aanmoet, moet er toch 4 dagen per week zitten...

Wil zo even het behang gaan uitzoeken voor de babykamer, ik heb al een leuk behangetje gevonden op het internet...
Ik heb zoiets in gedachten voor achter de commode, we zullen het dan op een MDF plaat doen omdat we structuur hebben op d emuren...

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Cssd-56604150-mi

De commode is 110 cm breed, dus dacht aan 150cm breed dan te behangen (word iets meer, rol is 52 cm breed) en dan wil ik iets van lichtgrijze muren of miss. wel een wandje heel licht roze... Maar moet ff kijken... Trouwens, we hebben gisteren vrienden maar verteld dat we een meisje verwachten, vind er niks aan om het geheim te houden haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien za 31 dec 2011 - 0:17

Dat behang hebben wij alleen dan niet met grijs maar met groen!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  CCC za 31 dec 2011 - 0:35

Pien schreef:Dat behang hebben wij alleen dan niet met grijs maar met groen!!!

Hihi! Weet ik Wink Zei het laatst nog tegen Lejow smile Was niet eens op zoek naar dit patroontje, maar kwam het tegen en was meteen verliefd... Beetje makkelijk te behangen met het patroontje? En ben je er nog steeds blij mee?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:09

Wij hebben ook patchwork maar dan een ander patroontje, ook van die site!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 2:11

Ziet er leuk uit CCC!

Ik heb van een van de moeders op mijn werk echt een huuuuuuge zak met kleding gekregen, net even uitgezocht en er zit echt zoveel leuks tussen.
Kleine gympies en nep uggs, leuke broekjes, en van maat 50 tot maat 80(?), handig hoor Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:13

ik ga mijn meisjeskleren ook nog uitzoeken en op MP zetten, tegen die tijd zal ik de link hier wel even plaatsen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 2:18

altijd leuk Arden :P

Grrrr dacht net in de AH dat ik ter plekke iemand aan zou vliegen Twisted Evil
Ik had mijn kar vol met boodschappen en wilde oliebollen halen, dus moest nog even wat geld pinnen. Dat kan niet bij de AH kassa's maar moet bij zo'n los pinding, dat lekker tactisch staat opgesteld.
Je kunt dus niet fatsoenlijk in de rij gaan stan, want dan blokeer je het hele pad.
Er waren 2 mensen voor mij, waarvan 1 man met kinderwagen. Dus ik sluit netjes aan 'naast' die man met kinderwagen met mijn kar. Ben ik aan de beurt, dus wil met mijn kar richting pinding, komt er net een mevrouw langslopen die haar kar er tussen duwt. Dus goed, ik moet even wachten tot ze voorbij is. Nee, duikt ze boven op dat pinding en wil gaan pinnen!!
Dus ik zeg netjes: Pardon mevrouw, ik stond voor u in de rij! Zegt dat sekreet: WELLEKE RIJ? IK ZIE GEEN RIJ?
Nee, dat komt omdat die meneer die voor mij in de rij stond, net wegloopt en ik nu de eerst volgende ben..
Gaat ze me toch schaapachtig aan staan kijken..

Eigenlijk wilde ik haar slaan... Suspect
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 31 dec 2011 - 2:21

Wat leuk Lejow! Altijd leuk om dingetjes te krijgen!

Vriendin van mij begon ook al over een paar dingetjes die ze niet meer gebruikt en komt die van de week even langsbrengen... Zo lief!

Arden: hebben jullie ook via de site besteld?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 2:22

Ja, wat dta betreft zijn die ouders wel handig
Heb al heel veel kleertjes gekregen, 2 kruiken met hoezen, een fleswarmer.. Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:25

chococupcake schreef:Wat leuk Lejow! Altijd leuk om dingetjes te krijgen!

Vriendin van mij begon ook al over een paar dingetjes die ze niet meer gebruikt en komt die van de week even langsbrengen... Zo lief!

Arden: hebben jullie ook via de site besteld?

Ja, dat ging prima. We hebben het in mei 2010 besteld, twee pakken, en in augustus van dit jaar weer een pak omdat bouwvakkers hier een paar vlakken licht hadden beschadigd (zie je niks van, we bewaren het pak dus ook voor als het echt nodig is, maar we kregen het vergoed). Maar dat ging allebie de keren goed. Of bedoelde je dat niet :P

Wij hebben deze trouwens
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Esbr-155702-gr

Gast
Gast

Bericht  CCC za 31 dec 2011 - 2:29

Hihi Arden, dat bedoelde ik dus precies! Very Happy

Is het ook een beetje makkelijk te behangen? En leuke print trouwens! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:30

Dank je. Wij hebben er wel een kennis voor ingehuurd, die behangt heel veel maar hier was hij toch wel lang mee bezig, het kost wat moeite om het netjes te krijgen. Maar op zich is het wel te doen ja, je moet er alleen rustig de tijd voor nemen!

Gast
Gast

Bericht  CCC za 31 dec 2011 - 2:32

oooh dat kan ik! smile dus dat komt dus helemaal goed! smile

Hey trouwens... Arden... Miss. weet jij dat... ik ben 10 juni uitgerekend, moet ik dan een jasje/ vestje voor de baby kopen? Er is nu nl. nog 1+ 1 gratis actie bij de Hema... En dacht anders haal ik vandaag nog even wat daar... Maja... zou dat niet te warm zijn? Moet er nog even inkomen hoor...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 2:33

Ik zou het wel doen CCC, ook in juni kan het fris zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 31 dec 2011 - 2:34

Ja toch? dacht ik dus ook... Naja ik haal wel gewoon 2 vestjes, probeer even een witte te scoren en een hysterische ofzo haha

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:35

Ik zou het wel doen ja, eerder een vestje dan een jasje, vooral voor de eerste weken. Als het zo'n zomer is als vorig jaar is het helemaal niet warm rond die tijd, en dan heeft een baby dat wel nodig! Helemaal dik inpakken hoeft na de allereerste dagen oid (als ze zichzelf op temperatuur kunnen houden) meestal niet meer maar een vestje zou ik zeker in huis hebben.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 2:36

Ze hebben bij de zeeman van die leuke 'beren'vestjes, in bruin, wit en roze, met van die oortjes I love you

(niemand mijn hysterische berichtje op de vorige pagina gelezen trouwens?)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: