Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ earane: wij hebben verduisterend rolgordijn en daarvoor gordijnen (kant en klaar dus niet heel duur). Maar eerder hadden we alleen een verduisterend rolgordijn en ik moet zeggen dat ik het zelf wel prettig vind om het zo donker mogelijk te kunnen maken in de kamer. Van de week hadden we ff geen rolgordijn hangen en toen vond ik het echt veel te licht met alleen gordijnen. Maargoed ik slaap zelf ook gewoon liever in een donkere kamer. Bij de babykamer hangt nu een verduisterend rolgordijn (roze haha) en daarvoor komen witte kanten gordijntjes voor de sier.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Yvonne: spannend dus even nog! Hoop dat de waardes goed zijn! Hoe gaat het met je blaasontsteking?
Lejow: groot gelijk, het leven is één groot feest dus waarom niet?
Clapperdie: ja had je inderdaad verteld, daarom zijn wij ook uitgeweken naar H.uizen voor de pretecho... Ontzettend leuk zeg dat je daar terecht kon voor de echo!
Rest weet ik evne niet meer, is zoveel bijgeschreven!
Ben een beetje hormonaal vandaag... Word een beetje moe van mezelf... Wist dat ik al last had van hormonale buien, maar sinds die zwangerschap is het toch wel een beetje abnormaal... En aangzien ik een beetje 'normaal' wil blijven haha staat me dat een beetje tegen van mezelf.
Lejow: groot gelijk, het leven is één groot feest dus waarom niet?
Clapperdie: ja had je inderdaad verteld, daarom zijn wij ook uitgeweken naar H.uizen voor de pretecho... Ontzettend leuk zeg dat je daar terecht kon voor de echo!
Rest weet ik evne niet meer, is zoveel bijgeschreven!
Ben een beetje hormonaal vandaag... Word een beetje moe van mezelf... Wist dat ik al last had van hormonale buien, maar sinds die zwangerschap is het toch wel een beetje abnormaal... En aangzien ik een beetje 'normaal' wil blijven haha staat me dat een beetje tegen van mezelf.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ohja! Rolgordijnen! Ik zou dus niet voor verduisterend kiezen... Je hebt dan kans, dat je kindje juist niet meer kan slapen als het ergens anders is omdat het te licht is. Wij nemen gewone rolgordijnen en ben dan ook van plan het dag/ nachtritme echt een beetje vol te houden door overdag gordijnen open tijdens het slapen en 's avonds de overgordijnen gewoon dicht. Wij hebben ook de zonzijde aan de voorkant waar de babykamer is.
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ohja! Rolgordijnen! Ik zou dus niet voor verduisterend kiezen... Je hebt dan kans, dat je kindje juist niet meer kan slapen als het ergens anders is omdat het te licht is. Wij nemen gewone rolgordijnen en ben dan ook van plan het dag/ nachtritme echt een beetje vol te houden door overdag gordijnen open tijdens het slapen en 's avonds de overgordijnen gewoon dicht. Wij hebben ook de zonzijde aan de voorkant waar de babykamer is.
Zo willen wij het ook doen inderdaad
Al hangen der nu voorlopig helemaal dus nog geen gordijnen whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:chococupcake schreef:Ohja! Rolgordijnen! Ik zou dus niet voor verduisterend kiezen... Je hebt dan kans, dat je kindje juist niet meer kan slapen als het ergens anders is omdat het te licht is. Wij nemen gewone rolgordijnen en ben dan ook van plan het dag/ nachtritme echt een beetje vol te houden door overdag gordijnen open tijdens het slapen en 's avonds de overgordijnen gewoon dicht. Wij hebben ook de zonzijde aan de voorkant waar de babykamer is.
Zo willen wij het ook doen inderdaad
Al hangen der nu voorlopig helemaal dus nog geen gordijnen whahaha
Hihi! Houd je het dagritme in elk geval goed
CCC- Ratel
Grrr ik heb koppijn
Lejow- Lady Post-a-lot
chococupcake schreef:Ohja! Rolgordijnen! Ik zou dus niet voor verduisterend kiezen... Je hebt dan kans, dat je kindje juist niet meer kan slapen als het ergens anders is omdat het te licht is. Wij nemen gewone rolgordijnen en ben dan ook van plan het dag/ nachtritme echt een beetje vol te houden door overdag gordijnen open tijdens het slapen en 's avonds de overgordijnen gewoon dicht. Wij hebben ook de zonzijde aan de voorkant waar de babykamer is.
Je hebt ook kans dat je kindje niet gaat slapen als het niet donker genoeg is, moet je is kijken hoe snel je dan die gordijnen dicht doet overdag
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tja, die kans zit er altijd in ja... Voorlopig houden we ons kindje lekker beneden in de box overdag denk ik... Of verplaats ik het wiegje wel... Wil wel dat het een beetje went aan licht/ geluid ed.
CCC- Ratel
Wij hadden in het begin ook geen verduisterende gordijnen. Mijn zoon sliep altijd wel. Nu hij wat ouder is word hij wel steeds wakker zodra hij maar een beetje zon ziet en roept dan vrolijk: Mama! De zon schijnt! Opstaan!!! Ook al is het nog heel vroeg.
@ CCC, leuk he die hormonen. Heb je last van stemmingswisselingen?
Met de blaasontstekig gaat het nog niet goed. Heb nog steeds buikpijn en harde buiken..
@ CCC, leuk he die hormonen. Heb je last van stemmingswisselingen?
Met de blaasontstekig gaat het nog niet goed. Heb nog steeds buikpijn en harde buiken..
Gast- Gast
chococupcake schreef:Tja, die kans zit er altijd in ja... Voorlopig houden we ons kindje lekker beneden in de box overdag denk ik... Of verplaats ik het wiegje wel... Wil wel dat het een beetje went aan licht/ geluid ed.
Ik vond het sowieso fijn om hem beneden te laten slapen kun je ze lekker in de gaten houden en uren kijken naar je lieve schattige babytje
Mijn zoontje sliep amper overdag maar als hij sliep en hij lag niet bovenop mij dan lag hij op z'n buik als een klein, opgerold bolletje in het hoekje van de bank. Zo lief..
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Yvonne... jeetje wat vervelend zeg! Hoop dat de medicijnen snel aanslaan! Jaa, ben nu vooral snel geirriteerd door kleine dingen of mensen in mijn omgeving... Terwijl ik gewoon dingen moet laten gaan... Heb het gelukkig wel door dat ik onmenselijk word, dus kan me dan wel gewoon normaal gedragen... Maar zit mezelf echt dwars soms...
Tania: jaaa dat is ook zo de hele dag kijken naar je lieve mooie baby'tje!
Tania: jaaa dat is ook zo de hele dag kijken naar je lieve mooie baby'tje!
CCC- Ratel
@snoepy: ben benieuwd hoe de kamer van jullie zoon er straks uitziet. Wij zijn ook al een eind op weg. Wanneer gaat hij over naar zijn nieuwe kamer?
@tiramisu: bah wat blijft het onzeker voor je. Snap wel dat je het zat bent, kost ook veel energie als je steeds maar weer opnieuw die weeën hebt. Wel fijn dat jullie nu rechtstreeks naar het zh kunnen.
@clapperdie: mooie foto's!
@yvonne: hopelijk zijn je glucosewaardes goed!
@all: pfoe, ik heb me toch slecht geslapen vannacht. Ontzettende kriebelhoest, zo irritant! Vrees dat het vannacht weer zo'n nacht gaat worden... Verder gaat het het goed hier, voel me over het algemeen goed. Morgen en woensdag werken en dan heerlijk 5 dagen vrij! Nu even gtst kijken.
@tiramisu: bah wat blijft het onzeker voor je. Snap wel dat je het zat bent, kost ook veel energie als je steeds maar weer opnieuw die weeën hebt. Wel fijn dat jullie nu rechtstreeks naar het zh kunnen.
@clapperdie: mooie foto's!
@yvonne: hopelijk zijn je glucosewaardes goed!
@all: pfoe, ik heb me toch slecht geslapen vannacht. Ontzettende kriebelhoest, zo irritant! Vrees dat het vannacht weer zo'n nacht gaat worden... Verder gaat het het goed hier, voel me over het algemeen goed. Morgen en woensdag werken en dan heerlijk 5 dagen vrij! Nu even gtst kijken.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie: vervelend die kriebelhoest, heb dat ook heel vaak na een verkoudheid en kan dan amper slapen omdat ik zoveel hoest... Hoop dat je vnv wat beter slaapt!
Wie gaan er trouwens allemaal een zwangerschapsfotoshoot doen van jullie?
CCC- Ratel
Ikke ikkeee ikkeee!!!!
Bij iemand hier van het forum, waarvan ik niet weet of ik haar nieuwe naam mag noemen, omdat iedereen dan denk ik weet wie ze is....
Oehh hoesten is zo irritant, ik had het een paar weken terug, iedere keer als ik neeettttt in slaap viel werd ik wakker van een geluid.. Bleek gewoon mijn eigen gehoest te zijn
Bij iemand hier van het forum, waarvan ik niet weet of ik haar nieuwe naam mag noemen, omdat iedereen dan denk ik weet wie ze is....
Oehh hoesten is zo irritant, ik had het een paar weken terug, iedere keer als ik neeettttt in slaap viel werd ik wakker van een geluid.. Bleek gewoon mijn eigen gehoest te zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaaaa van jou wist ik het! Ga haar toch maar eens mailen voor de mogelijkheden.
Ohja! Heb behang besteld! Woooehoooeee!
Ohja! Heb behang besteld! Woooehoooeee!
CCC- Ratel
foto
foto
foto
foto
foto
Lejow- Lady Post-a-lot
Van het behang? Paar pagina's terug!
CCC- Ratel
Oeh die had ik gezien inderdaad
leeeeeukkkk
leeeeeukkkk
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaaa cute he!
CCC- Ratel
Wat schieten jullie al op met de kamers.. Ik moet nog steeds beginnen om het kamertje leeg te halen.
Weet ook niet wat voor kleur ik uberhaupt op de muren wil..
Weet ook niet wat voor kleur ik uberhaupt op de muren wil..
Gast- Gast
Ik ga in maart een fotoshoot doen, ken iemand vanuit mijn werk die dat doet. Dat is wel erg leuk, en fijn omdat ik haar al best aardig kenchococupcake schreef:Monnie: vervelend die kriebelhoest, heb dat ook heel vaak na een verkoudheid en kan dan amper slapen omdat ik zoveel hoest... Hoop dat je vnv wat beter slaapt!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@ Monnie, hij heeft vannacht of nou ja een gedeelte van de nacht in zijn bedje geslapen. Ondanks dat er nog geen gordijnen hangen, maar ach het is toch donker
@ Yvonne, haha dan mag je wel op gaan schieten
@ all, zo hier was het weer 10 voor 6 toen meneer wakker werd :S Het is nu al ruim 1,5 week dat hij zo vroeg wakker word, maakt niet uit of hij overdag goed slaapt, of hij vroeger of later naar bed gaat, of we druk zijn geweest of juist niet.. :S Hopelijk is het gauw weer over want pff het is best vermoeiend!
Hij heeft het eerste deel van de nacht in zijn nieuwe bed geslapen, we gaan hem nu langzaam aan laten wennen en dan hopelijk slaapt hij straks de hele nacht door in zijn nieuwe bed
Vandaag maar even naar buiten als het weer tenminste mee zit. Verder moet ik ook de was nog vouwen :S Haha..
@ Yvonne, haha dan mag je wel op gaan schieten
@ all, zo hier was het weer 10 voor 6 toen meneer wakker werd :S Het is nu al ruim 1,5 week dat hij zo vroeg wakker word, maakt niet uit of hij overdag goed slaapt, of hij vroeger of later naar bed gaat, of we druk zijn geweest of juist niet.. :S Hopelijk is het gauw weer over want pff het is best vermoeiend!
Hij heeft het eerste deel van de nacht in zijn nieuwe bed geslapen, we gaan hem nu langzaam aan laten wennen en dan hopelijk slaapt hij straks de hele nacht door in zijn nieuwe bed
Vandaag maar even naar buiten als het weer tenminste mee zit. Verder moet ik ook de was nog vouwen :S Haha..
Gast- Gast
Leuk! Ik heb dus een aantal studio's gemaild. Ben benieuwd wat de prijzen zijn! Zit ook veel verschil in met het aantal afdrukken wat je krijgt ed.
Pfff... de wekker ging weer lekker vroeg, we konden gisteravond beiden niet slapen... Hebben tot 1 uur wakker gelegen geloof ik... Vandaag een lange dag werken van 8 tot 19 uur. En vandaag maar eens beginnen over de tocht en kou op de groep, eigenlijk geen zin in maar merk echt dat het mijn weerstand kost op deze manier. Aangezien ik het al vaker heb aangekaart en mijn collega ook, verwacht ik er niet veel van maar dat betekend dat ik een afspraak zal moeten maken met de directeur hierover. Hoop dat er iets mee te doen valt!
Ga nu maar snel, moet de kliko nog buiten zetten.
Pfff... de wekker ging weer lekker vroeg, we konden gisteravond beiden niet slapen... Hebben tot 1 uur wakker gelegen geloof ik... Vandaag een lange dag werken van 8 tot 19 uur. En vandaag maar eens beginnen over de tocht en kou op de groep, eigenlijk geen zin in maar merk echt dat het mijn weerstand kost op deze manier. Aangezien ik het al vaker heb aangekaart en mijn collega ook, verwacht ik er niet veel van maar dat betekend dat ik een afspraak zal moeten maken met de directeur hierover. Hoop dat er iets mee te doen valt!
Ga nu maar snel, moet de kliko nog buiten zetten.
CCC- Ratel
irritant chococupcake!!
Pfff even een vraag hoor.. Hoe zitten jullie met je hobby's? Ik bakte natuurlijk altijd heel veel taarten en vond dat ook echt leuk. Maar sinds ik zo ziek ben geworden heb ik sinds de herfstvakantie eigenlijk niets meer gemaakt. En eerlijk gezegd bevalt me dat heel erg goed . Zat net even op het taartenforum en als ik al die gepriegelde, geboetseerde dingen zie, word ik eigenlijk al gek.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik binnen nu en heel snel weer aan het taarten ga eigenlijk...
Pfff even een vraag hoor.. Hoe zitten jullie met je hobby's? Ik bakte natuurlijk altijd heel veel taarten en vond dat ook echt leuk. Maar sinds ik zo ziek ben geworden heb ik sinds de herfstvakantie eigenlijk niets meer gemaakt. En eerlijk gezegd bevalt me dat heel erg goed . Zat net even op het taartenforum en als ik al die gepriegelde, geboetseerde dingen zie, word ik eigenlijk al gek.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik binnen nu en heel snel weer aan het taarten ga eigenlijk...
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat zullen je hormonen wel zijn Lejow! Je keert je toch een beetje injezelf als je zwanger bent, tenminste dat heb ik wel!
Hobby's kwamen bij mij pas later terug een paar maanden na de bevalling (maand of acht denk ik)
Hobby's kwamen bij mij pas later terug een paar maanden na de bevalling (maand of acht denk ik)
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken